eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 30.08.2013- 06.09.2013

קיים ניסיון ליצור סדר בחיים ולהחזיר כל דבר למקום, מתוך מחשבה מה ניתן לתקן ולשפר. אלה ימים שקיימת מגמה לבדוק מה לא בסדר ולשפץ את הנתונים שיהיו טובים יותר. אנו בתקופה בה העין ביקורתית יותר, עם יכולת לסווג, לאבחן, להבדיל ולראות שגיאות בכל דבר, נדרשים לסדר ופשטות עם צורך להתייעל.
הצד הרגשי גם הוא עובר דרך מסננת מעשית ותכליתית ואין מקום לרעיונות ש"יעופו" גבוה מדי. נרגיש את הצד הסקפטי יחד עם ניתוח מצבים אנליטי, הינעלות על מה שחושבים, או ממוקדים בנושא אחד, דומיננטי יותר. לאחר מולד הירח במזל בתולה, נושא הסדר יהיה פשוט יותר. למעשה הזמן הנכון להתחלות חדשות יהיה אחרי מולד הירח בתאריך 05.09. מולד ירח מסמל תמיד התחלה חדשה. המארס, שעבר למזל אריה, יעזור לצד הביצועי להוציא את התוכניות לפועל. האנרגיות יצירתיות ויהיה גם מקום לתת לאינטואיציות הבאות מהלב את המקום הראוי.

האגו החזק של מזל אריה מופיע בגדול על במת העולם והנוכחות המלכותית והסמכותית מניעה את אירועי העולם. שימו לב מה קורה בימים האלה בעניין סוריה.
על הבמה, ארצות הברית, בריטניה וצרפת, שרוצות להעניש את אסד, ומולם רוסיה, שמגיעה עם ספינות המלחמה שלה וברקע גם סין…

האסטרואיד סרס שעבר למזל בתולה בשבוע האחרון, יעזור וישפיע על שינוי הרגלי אכילה וכניסה למשמעת עצמית, במטרה להוריד במשקל. תרגישו שקל יותר לשנות גם הרגלים בחיי יום יום, סדר יום כולל ספורט. בהמשך הנפטון מצטרף ועלול לעורר רגישויות ואלרגיות, ומאחר וכולנו נשב ליד שולחנות האוכל שיהיו עשירים במזון מכל בכל,  היו זהירים במה שאתם מכניסים לגוף, אולי המנעו מסוגי מאכל עם מרכיבים חדשים או הסתפקו בטעימה קטנה והתאפקו.

מבנה הכוכבים שבו נמצא מולד הירח במזל בתולה, מחזק את נושא הבריאות ופיתרונות בריאותיים ותרופתיים. זה גם הזמן שאולי כדאי לבחון כל אחד לעצמו את הרפואה האלטרנטיבית, הטבעית, הנאורופטית, או תוכנית שתעזור לנקות ולהבריא את עצמכם בדרך טבעית. אנחנו בתקופת מזל בתולה, לכן האווירה עוזרת לאמץ תוכניות בריאות.
בני מזל בתולה, מוכרים כאנציקלופדיה מהלכת על שתיים לנושאי בריאות, ואם הם נמצאים בסביבה, הם ידקלמו לכם בעל פה מה נכון לאכול ולשתות, או כמה קלוריות שווה כל ביס. יתכן שבעת הזו, תהיו מוכנים לפתוח את הערוצים ולהקשיב.  בנוסף היופיטר במזל סרטן  עוזר במהלך השבועות הקרובים לאווירה טובה במערכת המשפחה. גם מערכות יחסים שקצת התערערו ו/או נפגעו לאחרונה, ישתפרו במהלך ימי החג.

בדרך כלל זה יהיה חודש עם משמעת עצמית ועבודה לעיתים יותר קשה (אם חושבים על הקניות והבישולים לשבט המשפחתי). יתעורר רצון ללמוד ולקבל תמורה אינטלקטואלית.
זה חודש בו מי שיבין שהיכולת מוגבלת, יזרום בדרך שמחה יותר. אל תעמיסו על עצמכם, תחשבו מראש במה אתם יכולים לעמוד. החשיבה מעשית ותעזור לכם להגיע להסכמות ריאליות גם בעסקים.

לקראת התאריך 10.09 מגיע מבנה שמעורר כעסים, למעשה הוא משפיע כבר מתחילת ספטמבר. התסכולים יגרמו לקונפליקטים ויתכן שנשמע התבטאויות הנובעות מפחד, ואלה יביאו לתגובות אגרסיביות כלפי אחרים. יש נטייה להתקומם, לעשות דברים בלי לוותר. נסו לעצור ולהביט על כל הנתונים, כדי לא להיכשל. התחשבו גם ברצונות של אחרים, להעיר, לבקר, לקטר ולהתלונן לא יביא אתכם לשום מקום מלבד לביצת מירמורים, שתבריח מכם את כולם. חפשו שיתופי פעולה וכך תוכלו למנוע אכזבות מיותרות. אולי השתתפות בתחרויות ספורט תאתגר אתכם ותעזור לשחרר מתחים.

 

30.08 (יום שישי כ"ד באלול) שימרו על בגרות ומשמעת עצמית, ואל תתפתו לצאת לרכוש מתנות לחג. אתם יכולים לעשות קניות, אבל רק מה שכבר מוכר לכם ומשמש אתכם בדרך כלל בבית. להזכירכם הירח בטל מאתמול עד היום  בשעה 14:35 תרגישו הקלה ויכולת להתבטא בחברת בני המשפחה.

31.08 (יום שבת כ"ה באלול) אתם מבינים את האדם מולכם, מקשיבים  לפרטים ויודעים לתת את העצה הטובה. העדיפו את המחמאות לזולת במקום הערות ביקורתיות. חלק מכם מתכננים א הסעודות של החג, הרבה מחשבות סביב אוכל ובישולים.

01.09 (יום ראשון כ"ו באלול) הירח בטל משעה 03.05 לפנות בוקר עד מחר יום שני  בשעה 03.01 לפנות בוקר. המשיכו בשגרה. הימנעו מרכישות חדשות היום, ומומלץ גם לא להזמין או לקנות מוצרי מזון לא מוכרים. יתכנו מצבי רוח משתנים היום.

02.09 (יום שני כ"ז באלול) קל לכם להתלונן ולבקר, אבל את המטרות שלכם תשיגו בקלות עם מילה טובה ומחמאה.

03.09 (יום שלישי כ"ח באלול) אמרו את אשר על ליבכם והסובבים אתכם יבינו אתכם. אתם משקיעים ביופי ורוכשים חפצי נוי לשולחן החג ולבני הבית. הירח בטל משעה 20:51 בשעות הערב המאוחרות, עד למחרת יום רביעי בשעה 13:44 בצהרים.

04.09 (יום רביעי כ"ט באלול), הרגשות יעלו היום ויביכו את כולם. אנחנו בערב חג שבו כולם נפגשים עם כולם ומותר גם להתרגש מהביחד. שחררו, גלו פתיחות לצד מחוות נחמדות, חבקו את כולם ותנו לעצמכם להיות בשמחה סביב שולחן המשפחה.

05.09 (יום חמישי א' בתשרי) חפשו מטלות מעניינות להיום, בכדי לתת משמעת לחוסר השקט ולצורך שלכם בעשייה. הימנעו מרכילות וביקורת על מה שהיה בארוחת החג,  כשאתם תארחו תכינו את השולחן והאוכל כמו שאתם חושבים שזה נכון.

06.09 (יום שישי ב' בתשרי) שחררו ונסו להיות קלילים יותר. פנו זמן למפגשים, היום נחמד להתבטאות אישית בשיחות המשלבות נושאים מגוונים. יתכן שתתקשו להציג את העמדה שלכם ולשכנע, אל תיקחו ללב, ההזדמנות תחזור ואז תדעו להשתמש במילים הנכונות. הירח בטל היום משעה 13:08 בצהרים עד שעה 22:13 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

בשבוע האחרון היינו עדים לכוחן של הצהרות ושמועות, שלא תמיד היו מדויקות, עם השילוב של שמש ונפטון. עם מבנה הכוכבים הנוכחי, השילוב שבין אורנוס-יופיטר ופלוטו, כל כותרת וידיעה שמשמעותה ערעור הסטאטוס קוו מנדנדות את השווקים למטה ולמעלה. זה מבנה שיגיע לשיאו סביב אפריל 2014, שיהיה חודש משמעותי בכל המישורים.

כוכב מארס במזל אריה מחזק את אופי האירועים במילים גדולות וחזקות, כאלה המושמעות עתה בכל יום ומשפיעות גם הן על התגובה של המשקיעים.

 

 

ומה קורה באזורנו…

לאורך זמן כוכב סאטורן על ציר 1-7, על מעגל הקארמה במפת מדינת ישראל והוא ימצא שם עד סוף ספטמבר. בנוסף, שילוב של כוכבים על הצירים 2-8 ו- 6-12 יוצרים את הפגיעות עם המתח הנוכחי המלווה את המדינה כולה בסימני שאלה.

מבנה הכוכבים הזה (1-7) מעיד שאין להנהגה שלנו רצון למעורבות והנטייה לשבת על הגדר, למרות שזה מבנה היוצר שיבוש של סדר היום ומקשה לתכנן תוכניות לטווח ארוך. חוסר הוודאות גורם גם להיות בהיכון, מוכנים לתרחישים לא צפויים. אבל מערך הכוכבים מציג אפשרויות לאירועים חד פעמיים, שאם הם אכן יתרחשו תהיה תגובה נקודתית מצידה של מדינת ישראל. מבנה הכוכבים על מפת המדינה ממליץ לשמור על פרופיל נמוך.

המצב לפי מפת המדינה עם 1-7 מתאר מצבים מתגלגלים והחלטות נקודתיות. מצב נתון משתנה וכל יום עומד בפני עצמו.

אם התקיפה האמריקאית תתחיל, האופציות הן החל מיום חמישי  29.08 בלילה עד 14.09. הימים המודגשים יותר הם חמישי בלילה עד ראשון 01.09, ואחר כך במהלך החג אצלנו, בראש השנה  בפרק הזמן 04.09-09.09.
אם האמריקאים לא יתחילו את הפעולה ברצועת הזמן עד אמצע ספטמבר, האפשרות של הענישה, במירכאות, תידחה למועד אחר.

מפת ארה"ב חשובה גם לניתוח המצב וניתן להבין שהצורך שלה להיות מעורבות ומשפיעה. הניסיון לתקן את מעמדה במדיניות החוץ ובעולם ישפיע לאורך זמן כולל 2014. אחת התקופות שיביאו לחוסר יציבות משמעותי יהיה בין פברואר-אפריל 2014, מצב שמעיד על סידרת משברים דרמאטיים בעקבות פעולות לא צפויות. (זה מופיע לדאבוני הגדול גם אצלנו, ועל כך אכתוב בהרחבה בתחזית למדינה לראש השנה תשע"ד בשבוע הבא). בשלב הנוכחי מאבקי הכוח באזור ימשיכו להתחדד.

מבנה הכוכבים המשפיע עד לתאריך 10.09, "עוזר" כללית לאגרסיביות, קונפליקטים תסכול. הרבה כעס שיביא איתו גם התקוממות. אולי נראה הפגנות במדינות שונות ברחבי העולם, של "יפי הנפש" שלא איכפת להם איך רוצחים דיקטטורים אזרחים במדינותיהם, העיקר שהם יפגינו כמו שלושת הקופים ( לא ראיתי, לא שמעתי, לא ידעתי) בעד "זכויות האזרח"…

 

" הדרך היחידה לנצח במלחמה היא למנעה" ( ג'ורג' מארשל)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .