eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 13.03.2013-20.03.2013

לפנינו שבוע שיביא איתו מתחים, בעיקר בגלל סגנון התבטאות בוטה ודעות של אנשים "חשוכים", שינסו לכפות אותן עלינו ביחסים אישיים, חברתיים וגם  במישורים בינלאומיים. התבטאות שיש בה כעסים ודאגנות יתר, סגנון שאופיו מתסיס ומעצבן בדרך יוצאת דופן. בצד החיובי, אפשר יהיה לשמוע ולהשמיע דעות בכנות, ביטוי מחשבתי שגם אם בבסיסו הוא "שחור" יש בו נקודות של אור והתגלות. אם מישהו מתבטא לידכם בביטחון ומציג את המידע שברשותו כמדויק, זה אולי נכון לדעתו הסובייקטיבית. כדאי להיות זהירים, מאחר ואתם יכולים לגלוש לתוך סיטואציה על בסיס המידע  הנ"ל כזו שעלולה לצאת משליטה עם תוצאות מאכזבות ולא צפויות. בימים הקרובים תתקשו לשחרר דברים, גם פשוטים וסתמיים. נסו להתמקד במה שחשוב בלי "לחפור" במוח, בלי להתמרמר בגלל מחשבות "מקולקלות". אנחנו ערב יום הכיפורים וזה הזמן לנקות הכל, להגיע לאמת הנקייה שלכם בחיים, לסלוח לעצמכם וגם לסובבים אתכם כדי להרגיש שפיניתם מקום למשהו חדש שיכנס לחייכם. 

יהיו כמה שינויים שיתבקשו בדרך בה תקדמו את עצמכם, יתכן שחלקכם ירגישו שזה משהו "גורלי", אבל זה יניע אתכם במובן החיובי.  הצמידות בין ראש דרקון/סאטורן, מציגה ישיבה על "הקצה" הפאטלי. סאטורן הוא  הנווטן (GPS)של החיים, הקארמה, שמצביעה על הכיוון של החיים, הסיבה, וכד'. (בדקו עם עצמכם את הפרקים אלו שהיו  ביוני 2002, ינואר 1991 , יולי 1979, אפריל 1968 ואוקטובר 1956). רצועת זמן כמו אלה מביאות שינוי כיוון בהתפתחות האגו, הנשמה קוראת לכם להיכנס לתוך עצמכם לבחון איפה אתם נמצאים עם קצת צניעות, להכיר עם מודעות עצמית את המימדים שלא נחשפתם אליהם והם נמצאים בתוככם, גם אם אתם חוששים מהתהליך, חישבו על כך שזה יכול לעזור לכם להשתחרר ולהגיע למקום טוב יותר כזה שיעניק לכם את השקט בתוככם.

15.09-16.09 מידע מגיע במהירות ויוצר מצבי מתח וחוסר שקט בגלל שמחשבה רודפת מחשבה וקשה לעבד ולעכל. אלה רעיונות יצירתיים, המשלבים השראה, שניתן לארוג לתוך העשייה ביום יום, או לתפוס את הייחודיות שצצה בעקבות ההשראה למה שיתאים לכם. אלה ימים שכדאי להיות זהירים בנהיגה, בגלל שהמחשבות המתגלגלות בקצב מהיר עלולות להסיח את דעתכם מהכביש, או מהמכשיר שאתם מטפלים בו. אתם עלולים למצוא  שלא פעם אתם מדברים עוד לפני שעיבדתם את המחשבות, וזו שגיאה… אתם כועסים ומתעצבנים ולא שמים לב למה שאתם עושים ואופס… תקלה, במקרה הקל, ותאונה במקרה הקשה. יתכנו גם תקלות במחשב, בעיות מכאניות ומומלץ גם בהזדמנות זו שתדאגו לגלגל רזרבי תקין במכונית. סיפרו עד עשר, תנו לעצמכם או למילים לזרום בנחת.

לאחר ה- 16.09 ועד סוף החודש, המילים תהיינה יותר מדויקות ומאוזנות בזוגיות, אהבה וגם בעסקים.

17.09-18.09 ימים טובים לתכנון תקציב ולרכישת דברים חיוניים. האנרגיה נמוכה יותר. אלה ימים  שטוב להתמקד בפרטים, ללטש עבודה שעשיתם עם השראה.

19.09-20.09 השיחות ערות, משלבות הרבה שימחה וחוש הומור, גם אם מתווכחים זה קורה ברוח טובה. למרות הנטייה לגלוש ולאבד פרופורציות מרוב התלהבות, הרבה מילים יזרמו ויהיה קל לבנות מגדלים באוויר. שימו לב שאינכם מבטיחים משהו שלא תוכלו לעמוד בו, או אל תיקחו על עצמכם התחייבויות מעבר ליכולתכם.

בתאריך 19.09 יהיה מופע ירח מלא. מבנה הכוכבים באותו יום ישפיע ולא בטוב על מדיניות ארה"ב.

דרך אגב בתאריך 22.09 יהיה יום השוויון, המסמל את תחילת הסתיו…

זמני הירח הבטל לשבוע הקרוב:

(ברצועת הזמן של החגים לא אכתוב על אופיים של הימים בגלל הגוון המשתנה בחגים ובחול המועד סוכות)

15.09 יום ראשון, 02:15 בלילה עד 15:05 בשעות הצהרים.

16.09 יום שני, משעה 11:18 בבוקר עד למחרת יום שלישי בשעה 16:58 אחר הצהרים.

19.09 יום חמישי משעה 14:12 בצהרים עד שעה 19:58 בערב.

כלכלה ושווקים:

אלה מכם העוקבים אחר הרשימה השבועית ומכירים את משמעותו של הירח הבטל, הבחינו שחברת "אפל" הציגה את המכשירים החדשים שלה בתאריך 10.09.2013 בזמן ירח בטל! זו הייתה שגיאה גדולה שהתגובה המיידית שלה הייתה צניחה של "אפל" בשווקים ב- 5.44%. אין סימן שאלה בנוגע לכך שהתוצאות לא יענו על הציפיות, ובעתיד נדע מה המשמעות של חשיפה שיווקית כל כך משמעותית בזמן ירח בטל.

הכלכלה בעולם עדיין לא יציבה. התקוות לשינויים חיוביים בארה"ב, יתבדו. מבנה הכוכבים הנוכחי ממשיך עד כמעט סוף חודש אפריל 2014. עם מעברה של הוונוס למזל עקרב, נושאי אשראי, חובות וגירעונות שוב יהיו על המדף הקדמי.

באוקטובר  הכוכבים סאטורן ואורנוס יהיו במנעד בעייתי. השילוב האנרגתי של שניהם מייצג אווירה לא יציבה בשווקים. זכרו שהמולות בניהם הביאה את המשבר הגדול ב2008. נכן שהמנעד הקרוב לא יהיה חזק כמו אז, אבל לא נזלזל באפקט הצפוי. אפשר שתהיה "מכה" ואחריה חזרה התאוששות עד ה"התפתחות" הבאה באביב 2014.

14.09-15.09 הכוכבים בהרמוניה ואולי ישפיעו על השווקים כמה ימים. בהמשך, בין התאריכים  19.09 -18.09 וונוס וסאטורן במזל עקרב, מצב שהוא פחות נחמד לתחום הכלכלי. זה מבנה המציג חישוב זהיר והוא טוב לתכנון תקציב משפחתי ו/או מדיני. בהמשך בתאריך 22.09 כוכב פלוטו ייעצר וישנה מגמה, זה יוסיף כותרות על בעיות הקשורות לגירעונות, מיסים וכד'.

 המנעד סאטורן/ראש דרקון בעקרב, שיכנס להשפעה מתאריך 23.09 ושיאו יהיה בתאריך 26.09  ישפיע לטווח ארוך. מצב דומה היה ביוני 2006 ואז זה גרם לצניחה בשווקים.

מחשבה אסטרולוגית:

כוכב שביט "איסון" מופיע עתה בשמים ועובר באזור של כוכב מרס, ומתקרב לכדור הארץ, במהלך נובמבר 2013. כוכב שביט הוא שליח של היקום ויכול לרמוז, ברמז עבה, על ירידה בכוחם של כמה מנהיגים, והשפעתו במהלך 2014 תהיה כמו השפעת מארס (שיהיה בנסיגה בין פברואר -מאי 2014). בתקופה הקרובה ניכנס שוב לעונת הליקויים ובנוסף, צמד הכוכבים אורנוס/פלוטו. כל אלה ביחד בונים "סערה", שתשפיע ותעצב את האווירה בדרכנו ותשפיע במיוחד על אירועים בעולם. זה עלול להשפיע על המצב הכלכלי בעולם, על המצב המלחמתי, שגם הוא מבעבע לאורך זמן באזורינו (מלחמת האזרחים בסוריה ואי השקט במצרים) עם רמזים עבים גם אלינו מצד כמה מ"אוהבינו" בשכונה, בקיצור מזג האוויר העולמי משתנה ואין רגע דל. בין השאר מבנה הכוכבים המשפיע על ארצות הברית ואובאמה מביא את האומה האמריקאית להתמודד עם סידרת אירועים לא נעימה לאורך השנתיים הקרובות. ובחודשים ספטמבר-אוקטובר 2013 הבאלגן שם גדול.

לפי המצב הנתון, שבו איומי המלחמה של אובאמה (עליהן נכתב כאן ברשימה בתאריך  30.08 שאם עד התאריך 14.09 לא תהיה תגובה, אז הכל יתפוגג) ותגובותיו האסרטיביות של פוטין שגם ניפחו לאסד את החזה, ניראה שמבנה הכוכבים שמצביע על התפתחות משמעותית (שנכתב עליו בהרחבה ברשימה כאן בשבוע שעבר), יהיה בין פברואר 2014- מאי 2014. הזרעים שנזרעו בחודש שעבר, "יפרחו" כנראה באביב. אבל האפשרות שהכל יפרוץ בגלל אירוע טרור גדול, לא יורדת מהפרק. אורנוס שאוהב להפתיע עם פלוטו, המסמל נפט, או פצצת גרעין, או צינור המוליך גז ונפט. יופיטר שעוזר ל"נפח" את המימדים ולהגזים, וכוכב מארס שמגיע ומדליק את כל אלה… אפשרות נוספת שיכולה להיות תאונה גדולה שתגרור סידרה של בעיות רציניות עם השלכות על "הנקודות החמות" ברחבי העולם. אופייה של רצועת הזמן במהלך האביב הבא מטרידה.

הערה חשובה, מבנה הכוכבים לאורך זמן וגם במהלך 2014 משפיע עלינו ועל ארצות הברית ומציג שיתוף פעולה אינטנסיבי למרות שיש תחושה אחרת, בעיקר בהווה בעיקבות הפליק פלאק של אובאמה (דרך אגב נאומו ביום שלישי האחרון היה בזמן ירח בטל!) .

לא צריך לחשוש, העולם ממשיך להסתובב, אנחנו נמשיך לעסוק במה שמעניין אותנו, ואפשר להזמין כרטיסים לטיול בחו"ל (מיוני 2014…) כשזה קשור בנו, הציבור הישראלי, אנחנו יודעים להתמודד ביחד בזמני משבר ולהחזיר את מציאות חיינו למסלול של שיגרה התפתחות וצמיחה.

"פתח לנו שער בעת נעילת שער כי פנה יום…". "שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח, תושיע וריב אל תמתח והושיענו אלהי ישענו:" ( מתפילת נעילה ).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .