eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 20.09.2013-27.09.2013

החודש שאנו נמצאים בתוכו עוזר לעריכת חשבון נפש בכל התחומים, אבל גם ליצירת כמה התנסויות וחוויות בחיינו. שילובים של כוכבים המנוגדים באופיים, סאטורן ופלוטו, עוזרים לממש חלומות. האחד בונה את החיים והשני גורם להתפתחות, כך שביחד שני אלה מביאים לשינוי מהותי שבו כל אחד ירגיש שהוא עבר לשלב אחר בחיים, שלב חדש, מעניין ויכול להיות שגם מאתגר. שימו לב לרעיונות שאתם מנסים להוציא לפועל בדרך מעשית, בחנו האם יש לכם את כל הנתונים הבסיסיים לממש, בעיקר כשאתם מצפים לתמיכה  מאנשים, קולגות או חברים לדרך שאתם רוצים להתקדם בה.
מבנה נוסף המתרחש בימים האחרונים ומשפיע עדיין (סרס וכירון) עוזר גם הוא להשאיר את מה שהיה מאחור ודוחף לקחת אחריות על עצמכם, בעוד מארס ופלוטו מעניקים תמיכה לשינוי שיהיה קל ויצרתי יותר, ויתרחש במהירות. גמישות תעזור להבין את הקצב, נסו להמעיט במילים ולא להצהיר הצהרות. האנרגיה תניע אתכם למקומות טובים.

כוכב פלוטו שנעצר היום, בתאריך 20.09, משפיע חמישה ימים לפני וחמישה ימים אחרי העצירה. אלה ימים בהם המתח ניבנה וניבנה בהדרגתיות… וכוחות הטבע "מתבטאים" בעוצמה, ברעידות אדמה, התפרצות הרי געש, הוריקנים וכד', וגם באירועים אלימים קשים שהם תוצר ידי אדם. למעשה עד לתאריך 08.10 אלו ימים שבהם המתחים יסלימו ברמה בינלאומית, מדינת ישראל והפלשתינאים שוב "יתקוטטו" וגם ברוסיה וסין עלולה להתעורר מהומה חברתית-סוציאלית.
הימים שבין התאריכים 27.09-10.10 עלולים לעורר את המתחים בין ארה"ב, רוסיה וסין. עצירת פלוטו (טינה, איבה ובעיקר נקמנות) תחשוף הרבה סודות, או תוכניות סודיות שנרקמו לאחרונה מאחורי הקלעים בסודיות ואלה ייצאו כעת לאור.
הימים האלו יעזרו להבין מה הצד השני חושב, וזה כמובן נכון גם ברמה קולקטיבית ובינלאומית, וגם ברמה האישית. בנוסף, ברבדים האישיים, חזרתו למסלול של כוכב פלוטו תעזור להשתחרר בהדרגה מתחושת המוגבלות ותשפיע לאורך זמן על האפשרות להתקדם בצעדים מדודים ולהרגיש שיש לנו שליטה על גורלנו.

מבנה מיוחד ונדיר של כוכבים התקיים השבוע וימשיך גם במהלך השבוע הקרוב, גורם לכך שאנו מאותגרים ממחשבות הקשורות בפילוסופיה, או נורמות שהיו מקובלות עד כה בעיקר בתחומי הדת. למבנה הזה תהיה השפעה במדע, טכנולוגיה ומן הסתם נשמע על תגליות חדשות.

היום 20.09, הרעיונות משתחררים. אנשים יתבטאו בחופשיות, בקולניות ובישירות. שיחות וויכוחים יהיו מלאים בחיוניות, ואתם עלולים לשחרר פרטים שלא התכוונתם. יש נטייה להבטיח מעל ומעבר, לדבר לפני שאתם חושבים ולשגות בטעויות. נסו להיות מודעים, כדי שהמילים לא "יברחו" לכם מהפה חופשי… חישבו לפני ולא אחרי.

22.09 הוא יום השוויון, השמש עוברת למזל מאזניים, מסמלת את בוא הסתיו. הימים מתקצרים ובהדרגה תבינו את תבניות הפעולה והמחשבה שפספסתם, אולי גם תלמדו לשאול את השאלות הנכונות, בלי לבטל את עצמכם. כניסתה של השמש למזל מאזניים מסמלת תקופה של אהבה וזוגיות. זה לא מבטיח שתמצאו את אהבת חייכם, אבל האווירה תהיה נחמדה וקשרי חברות חדשים ישתלבו עם אלה שכבר קיימים בחייכם. הימים שבין 25.09-27.09  נחמדים למפגשים חברתיים. חפשו סיבה למסיבה. הימים 28.09-29.09 אינם אידיאליים למפגש שהוא "דייט", כיוון שקיים מתח מתחת לפני השטח.

עד סוף החודש אנו צפויים לחוות חוויות יותר רוחניות, דתיות ומיסטיות, או חלילה לשגות באשליות גדולות שתעטפו במילות מלאות הוד והדר…פנטזיות! גם אידיאולוגיה שאינה מעידה על איזון, יכולה לגלוש לקיצוניות. הימנעו מהתבטאויות שמשמעותן "אני יודע! נקודה". התכנסו פנימה, תשאלו את עצמכם ביניכם לבין עצמכם למה אתם חושבים או מרגישים כך או אחרת.

החל מהתאריך 23.09, היו שקולים עם השקעות, יש פוטנציאל חיובי. כל נושא הפנסיה יעלה שוב לכותרות, וכדאי לבחון שוב את ההחלטות שקיבלתם ולראות אם הן נכונות. זה זמן נכון לקחת אחריות בכל הקשר למו"מ פיננסי ולמעשה בכל נושא הקשור לחיי היום יום.

שעות הירח הבטל השבוע :

21.09 יום שבת משעה 04:24 לפנות בוקר עד שעה 01:33 אחר חצות (תחילת 22.09)

23.09 יום שני משעה 09:55 בבוקר עד למחרת יום שלישי בשעה 10:34 בבוקר.

26.09 יום חמישי משעה 14:22 בצהרים עד שעה 22:24 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

הציפיות שהפדראל יאט את קצב רכישת האג"ח התבדו, וזה יצר רעש חיובי בשווקים. אולי זה לא מפתיע כשכוכב מרקורי, הליוצנטרי, ניכנס למזל קשת בתאריך 18.09 ועל פי רוב עוזר בטוב, עם הרבה תנודתיות.

עם אצבע על הדופק, האנרגיה המנטלית עוזרת לקידום רעיונות חדשים, יוזמות חדשות שיספקו חיזוק חיובי, לשווקים לטווח הקצר.

השילוב של ראש דרקון וסאטורן, המגיע לקראת 25.09, מעורר השפעה יותר רצינית עם פחות שימחה. לא תמיד זה מיידי. כוכב וונוס (כסף, השקעות ופיננסים) במעלה ה-11 במזל עקרב יהיה על מיקום מופע ליקוי החמה שיתקיים בתאריך 3.11 ולכן התאריך3.11 יהיה יום שכדאי לשים לב אליו. יש להניח שאחרי הבחירות בגרמניה, בתאריך 22.09, גם המצב באירופה יתחיל להיות ברור יותר וישפיע גם על מה שיקרה בשווקים. 

חזרת פלוטו למסלול תשפיע תוך כמה ימים על עליות במחיר הזהב והכסף. הנפט ירד במחירו במהלך השבועיים הקרובים, זאת לאחר שקולות המלחמה נרגעו.

אצלנו, תמונת מצב:

לאורך החודשים ספטמבר 2013 ועד יוני 2014, ישנם מצבים מתגלגלים, כאלה שדורשים החלטות נקודתיות (כירון על ציר 1-7). מדובר במצבים שיכולים להשתנות מהיום להיום וחלקם גם עלול לצאת משליטה. אלה מצבים שיחדדו קונפליקטים וידרשו גם החלטות לא פשוטות, דוגמא "טרייה" לכך היא החלטת בג"צ בנושא המסתננים מול החלטות הממשלה.

למזלנו מבנה הכוכבים עד שנת 2016, ( 4-10) מעיד על החלטות עם סדר עדיפויות הנכון למדינה, למרות סיטואציות משתנות, כפי שצוין לעיל. חשיבות רבה תהיה להחלטות אסטרטגיות, שעיקרן הבחנה בין עיקר לטפל ותוך כך שמירה על האינטרסים של המדינה במציאות דינמית. אין ספק שהתנהלות שקולה של המנהיגות (שיש ביכולתה לעשות זאת), גם באתגרים לא פשוטים, תוכיח את עצמה. תידרש ערנות גבוהה מול מגוון איומים שנתמודד איתם וכוחה של הממשלה יהיה בהצמדות למה שכבר הוכיח את עצמו גם בעבר. על פי מפת הממשלה והמדינה המציאות הוכיחה, ותמשיך להוכיח, שהיא בוחרת את הדרך הנכונה המתאימה למדינה שלנו, בלי להיענות ללחצים החיצוניים. לפעמים גישה שמרנית מוכיחה את עצמה כעדיפה, כמו בזמנים האלה.

יתכן שלקראת פברואר- מרץ 2014 המציאות תחייב הערכת מצב שתביא גם לאיחוד כוחות, אולי שינוי מבנה הממשלה, בכדי ליצור בסיס רחב יותר.

מבנה הכוכבים על ציר 5-11 מעיד שלמרות הכותרות "המפחידות" נהיה עדים לשיפור וצמיחה, ופיתרון בעיות במישור הכלכלי.

שר הביטחון, בוגי יעלון, מוכיח ויוכיח את עצמו כאיש ביצוע, הוא יתפוס עמדת מנהיגות שקולה והחשיבות הסגולית שלו תהיה יותר ממה שיראו כלפי חוץ, וניתן לסמוך עליו שידע בתמיכת ראש הממשלה לחזק את נושא הביטחון.  (זאת על פי מפת ההשבעה שלו לממשלה המסמלת את כניסתו לתפקיד).

 

הנשיא אובאמה וארצות הברית:

כפי שכבר נכתב כאן, היכולת של ארצות הברית להתנהל לפי תוכנית מסודרת היא בעייתית, ולמעשה בעת הזו סדר היום שלה מוכתב מבחוץ (כוכבים על ציר הקארמה 4-10). הם מגיבים… פוטין כתב רשימה ב"ניו יורק טיימס",  ג"ון מקיין הגיב ברשימה בעיתון "פראבדה" ברוסיה… וכן הלאה.

במפה של ארצות הברית, שמש מקודמת במנעד לכוכב אורנוס, ומאז ההתקפה הרצחנית על השגרירות בבנגאזי, בספטמבר 2012, המפה מציגה את ההפתעות וחוסר היציבות שם. כאשר הם מנסים לעצב מציאות חדשה מופיע שינוי כיוון פתאומי, עם ניסיון קצת צולע לממש פעילות לכיוון אחר. עוד קושי שנוצר שם קשור לכוכב מארס בקידומים, ששינה מגמה לנסיגה, והמשמעות היא להפנות את האנרגיה לבעיות פנים.
החולשה של מארס בנסיגה היא שהוא יכול להתמקד באותה נקודה לאורך שנים ו"להתחרבש" עם הבעיות, מבלי למצוא להן פיתרונות, אך הוא גם יכול להפנות את הכעסים והאלימות לתוך המדינה, פנימה. כך שהמציאות המשתנה בארה"ב אינה מבטיחה שם יציבות, הניסיון להתנגד לסטאטוס קוו לשחרר ולהשתחרר מהשפעות העבר יהיה מלווה בחוסר וודאות וסימני שאלה מתמשכים.

מפתו של אובמה ובעיקר מפת ההשבעה מציגים את המתח והתסכול, שעוד יתחזק במהלך חודש אוקטובר. יתכן וזה קשור למלחמה עם הקונגרס על התקציב. שוב חסר כסף, שוב מנסה הממשל להעלות את תקרת החוב. הם יגיעו בסוף לפיתרון חלקי, אבל זה יהיה אחרי משבר קשה מאוד.

מפתו האישית של אובאמה מציגה את הפגיעות שלו עד אמצע נובמבר 2013, בעקבות הציפיות הלא ריאליות שלו.

אופיו הנוקשה, עם כוכב סאטורן על ציר 6-12, מצביע על אידיאולוגיה שאינה מאפשרת לו להתגמש, זה משפיע גם על התנהלותו עם הקונגרס. עם נפטון על ציר 8-11 הוא ננעל על תסריט מסוים, המשרת את החשיבה שלו, ולצורך כך מניח הנחות חסרות בסיס. למעשה זה מעיד שאינו מבין את מיגבלות כוחו ויכולותיו באמת, לכן הוא לוקח על עצמו התחייבויות שלא יכול לעמוד בהן. כך שירטט לאחרונה את הקו אדום על… הקרח… הוא מסיק מסקנות אישיות, מתוך תבנית החשיבה שלו שעובדת במיקרו, בקטן (פלוטו על ציר 6-9) ועושה השלכה על המאקרו, בגדול, ורק אחר כך מבין שהחוקים שונים. האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות. (לדוגמה הנאום בקהיר, עם הושטת היד למוסלמים וההתערבות שלו במצרים להוריד את מובארק מהשלטון, לתמוך ב"אחים המוסלמים" וגם הרכנת הראש בהכנעה מול מלך סעודיה… מאבקי הכוח עם רוסיה… ועוד רשימה ארוכה של טעויות בולטות בעיקר במדיניות החוץ) כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם…

מופע ליקוי החמה הצפוי בתאריך 3 בנובמבר, יהיה על כוכב נפטון בהורוסקופ האישי של אובאמה, במולות להדס ובריבוע לשמש, מצב שעלול לגרור אותו לסקנדל, שיכול להיות קשור למדיניות החוץ שלו (נפטון בבית 9).  יתכן שאנו כבר עדים לאותה השפעה מביכה. כוחו של ליקוי להשפיע גם בפרק זמן של חודשיים שלושה לפני הופעתו באירועים בינלאומיים ועד תישעה חודשי אחרי. עם הביטחון שלו בצדקתו מי יודע מה נשמע ממנו בקרוב. בנוסף מבנה כוכבים אחר מושפע גם מאותו הליקוי, ומשפיע גם על נקודת האפס במזל טלה (שהיא נקודה המשפיעה על העולם כולו), אובאמה יצטרך לבלוע את כעסו ואת ההתרגזות שתתלווה לכך, כיוון שזהו מצב כוכבים שעלול לחשוף את סודותיו בקלות. מבוכה ואי נעימות, אבל גם בעיה בריאותית. בשני המקרים זו יכולה להיות בעיה שלו של מישהו מבני משפחתו.

גם בהורוסקופ של ג'ו ביידן, סגן הנשיא, ליקוי החמה ניפגש עם כוכב מארס במנעד לפלוטו. יתכן שהוא יתמודד עם משבר כספי במהלך החודשים הקרובים, וגם לו מומלץ לשמור על איפוק. במבנה הכוכבים הדרמאטי שיושפע מהליקוי יהיה עליו להישמר גם מקשרים לא רצויים או מאנשים ערמומיים שלא פועלים במיסגרת הנורמות המקובלות. כל אלה יתפוצצו ויחשפו אותו בדרך לא נעימה שעלולה לפגוע בתדמיתו.

מחשבה אסטרולוגית.

מופע ליקוי החמה יתקיים במעלה 11.16 במזל עקרב, בצמידות לסאטורן במעלה 13.53 במזל עקרב. זו אנרגיה כבדה מאוד ויהיה מעניין לראות מה יתפתח בחודש נובמבר, אבל גם התאריכים 12.10 ו- 10.12 שהם תאריכים עם פוטנציאל להתפתחות דרמאטית.

דוגמא: בתאריך  21.08 ראש הדרקון היה על נקודת ליקוי החמה שיתקיים בתאריך 03.11. זה היה תאריך מכונן, שהשפיע על כל העולם, אחרי שסוריה נחשפה כמי שהשתמשה בנשק כימי, וההשפעה לצד ההתפתחויות הבינלאומיות הן מאותו יום. לכן בנושא הזה יהיה מעניין לראות מה יקרה בתאריך 03.11. 

" הדרך היחידה לנצח במלחמה היא למנעה " (ג'ורג' מארשל)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .