eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 01.11.2013-08.11.2013

אנו נמצאים בתקופה רגישה שתימשך עד לתאריך 07.11, מבנה כוכבים הכולל את ליקוי החמה ביום ראשון, 03.11 במזל עקרב. העוצמות הרגשיות שכבר צפות ומתפרצות על פני השטח עוזרות לרקום שינויים מהותיים והתמרה בתהליכים. כוכב מרקורי ממשיך בנסיגה, גם הוא במזל עקרב, כך שקיימת הרבה אנרגיה סודית ומסתורית שרוחשת מתחת לפני השטח ואף מאפשרת לנו ליצור קשר עם מה שאנחנו חשים במימדים פנימיים ועמוקים, אל מודעות שהתדר שלה אינו ברור, אבל עוזרת לכל אחד להנגיש את הרגשות לעצמו.
יתכן שהמפגש עם אותן מחשבות שהדחקנו או השארנו בפינה הוא הסיבה למצבי הרוח.  זה הזמן לתת לכוחות על טבעיים לעזור לנו להתמודד עם זיכרונות ולשלב אותם בתוך ההוויה, כחלק מתהליך שיעזור להחזיר את המודעות עצמית ולהחיות את האופטימיות והשמחה בתוך חיינו ובתוך מערכות יחסים.

ליקוי החמה המלא יראה בחוף המזרחי של ארצות הברית, וחלק ממנו יראה בדרום אירופה ובאפריקה. הליקוי ימשיך לגרום לרעידות אדמה, תרתי משמע. גם להזיז את הלוחות הטקטוניים על פני כדור הארץ, אבל גם יצור רעידות אדמה בסטאטוס קוו ברחבי העולם. שימו לב כמה זמן דשים בחשיפה של האזנות NSA ארה"ב לכל בני בריתה בעולם. הסודות שנחשפו וגרמו מבוכה גדולה לארצות הברית ולנשיא הדמוקראטי שלה, גרמו גם אי נוחות, בלשון המעטה, אצל מנהיגים ומדינות ברחבי העולם וזה רק קצה הקרחון.

אירועים שנמצאים מאחורי הקלעים, גם ברמה אישית, יצוצו ויגרמו לשינוי בתודעה. חלק מהחוויות שחשבנו שיש לנו שליטה בהם אינם כאלה ובכמה מיקרים רוחות הרפאים משתחררים מהבקבוק, אבל יתנו הזדמנות להתמודד, לעבד וגם לשחרר אותם, כדי שיצאו מחיינו לעד. זה הזמן לשמור על כנות, חלק יוותרו על נימוס, יתקשו  לשחק משחקים או להיות צבועים, מאחר שאם יעשו זאת מיד ייחשפו. יהיה נכון לבדוק את המסקנות האישיות לפני "שקופצים" ומצהירים הצהרות. מומלץ לספור עד עשר כדי לא לאבד שליטה, התפרצות עלולה "לשרוף" גשרים של אמון בין אנשים. נכון להתבטא בגילוי לב, אבל לחשוב על הדרך שבה המילים לא יפגעו ברגשותיהם של היקרים לנו. הימים הקרובים יחדשו את הלהט, החשק לפעול וכדאי לתת אמון בתהליך ולזרום עם ההתפתחויות, גם אם לעיתים נגיע בדרך למפגשים מכוערים ומגעילים, אלה יהיו קצרים או ארעיים, חשובה יותר הדרך.

בעולם הגדול נפתחה תיבת פנדורה, האמת ממשיכה לצאת לאור, כולם רוצים לשנות את העולם, אבל לפני כן כל אחד צריך לשנות את עצמו, לתכנת את עצמו ולחפש משמעות אמיתית בחיים. צירופי הכוכבים משלבים כעס וחוכמה כאסטרטגיה והליקוי יוסיף אנרגיה לדרמה. כיוון שמרקורי בנסיגה, רוחות רפאים חוזרות ומופיעות בתוך חיינו למשל, שיחה שאינכם רוצים לקבל מהחבר לשעבר או מהאקסית, רכילות על מישהו שכבר "מחקתם" מהזיכרון. יהיה נכון יותר למתן את התגובות להפתעות האלה יתכן שיש מידע חשוב שיכול להתקבל מאותם הצללים.

אלה ימים בהם לצד התפרצויות תמצאו גם פתרונות לבעיות שצצות, מאבק להשתחרר מכוחות שכופים עליכם לעשות דברים נגד רצונותיכם. המקבץ של הכוכבים במזל עקרב  מציע גם טרנספורמציה. למרות שאנו כבר מצפים לשינוי מאז שנת 2012 אלה אינם מתרחשים כפי שחשבנו, אולי כל אחד יודע להצהיר ולהפגין ואז חוזר למקום שהוא חושב שטוב לו. עוד תזכורת על תוצאות הטיול של מרקורי בנסיגה במזל עקרב: הוא זה שגורם לדאגות, למשבר תקשורתי, לדחיות בלתי צפויות ולתסכולים ואכזבות ברמה היומיומית בגלל מכשולים לא צפויים. זו תקופת הספינים והרכילות, וכדאי לסנן את מה שאתם שומעים מחברים "טובים", מכלי התקשורת ופרשנים שיוצאים עם כותרות בלי לבדוק את כל הפרטים.

דרך אגב, במעקב אחרי פרשת הרפז הפרסום הראשון בערוץ 2 היה באוגוסט 2010, בזמן שבו המרקורי כבר האט לקראת עצירה. הפרשן אמנון אברמוביץ, שהביא את המידע לצופים בדרמטיות, הצהיר על מקור מהימן אבל בדיעבד הוא לא בדק את המידע ביסודיות, מצב אופייני לרצועת הזמן הזו. בהמשך המשטרה הודיעה על חקירה בתוך הנסיגה ומאז הסיפור נמרח ורוב הפרסומים המשמעותיים וההתפתחויות מגיעות לתקשורת בזמן נסיגת המרקורי.

אלה מכם שנולדו עם מרקורי בנסיגה, לא מבינים על מה אני כותבת, הם חווים בזמן הזה הזדמנויות חיוביות בכל המישורים.

התנצלות אישית, גם אני "נפלתי" בתוך רצועת הזמן הנוכחית עם מרקורי בנסיגה. בקטע שנכתב בשבוע שעבר על אביגדור ליברמן ברשימה כאן טעיתי בתאריך הלידה, והתאריך הנכון הוא 5.6.1958. התוכן היה על בסיס הנתונים הנכונים עם כל הפרטים המלאים.

ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שבת 02.11 הירח בטל משעה 14:45 עד שעה 19:35

יום שני 04.11 הירח בטל משעה 06:06 בבוקר עד שעה 22:14 בערב.

יום שלישי 05.11 משעה 18:47 עד למחרת יום רביעי בשעה 23:44 בלילה.

יום שישי 08.11 הירח בטל משעה 09:22 בבוקר עד שעה 01:30 אחר חצות.

 

כלכלה ושווקים:

ליקוי החמה, המתרחש במזל עקרב, יהיה בעל השפעות כלכליות בכמה תחומים. כפי שנכתב כאן, טיבעו של הליקוי בעקרב, עם האורנוס-פלוטו ומרקורי בנסיגה הוא לחשוף את האמת. הסודות יוצאים לאור ובדרך כלל לא בצורה נחמדה. שימו לב מה קורה בחברת התרופות "טבע" ובשבוע האחרון גם ההתנהלות של הבעלים של "אופיס-דיפו", "ג'אמפ" ו"מתאים לי" עלתה לכותרות. לא פעם נכתב כאן שאנו בעידן שבו כל חברה כלכלית שלא תתנהל פיננסית לפי הנורמות,  ותשתמש בטריקים ושטיקים, תיחשף.

למנעד של האורנוס-פלוטו במעלה 9 במזלות היוזמה יש השפעה על כמה מדינות באירופה. יתכן שנשמע שוב על אי יציבות כלכלית או משברים המתרחשים בתקופה הקרובה וגם במהלך2014. זכרו את התספורת שעשתה קפריסין לחוסכים, כוכב פלוטו ייפגש עם כוכב סטורן הנמצא בהורוסקופ של קפריסין (16.08.1960), במקום  המסמל  משאבים ונכסים משותפים, במזל גדי, זה בהחלט עלול להביא למשבר נוסף ב 2014.

קל להגיע למסקנה כשרואים כמה מפות המקבלות "מכה" באותו לוח זמנים, המדינות האלה, שרובן שייכות לגוש האירו, יישארו חסרות יציבות בגלל תנודות פיננסיות חדות במהלך 2014.

גם המניה המסמלת את הכלכלה של המזרח ה HSI (הנג סנג) מעידה  על כך שבשנת 2014 צפוי זעזוע כלכלי.
יש הצהרות ורמזים על התאוששות בארצות הברית ועוד מילים והרבה מילים, אך אל תאמינו, הכל מעומעם והתאוששות אמיתית לא תגיע לפני 2016-2017. אולי יתחיל משהו להתעורר בשווקים במהלך 2015. תמשיכו לשחות אבל עם חגורות הצלה שיהיו צמודות אליכם.

בתחילת השבוע, אורנוס-פלוטו מגיע למנעד מדויק, ליקוי החמה בתאריך 03.11 במזל עקרב וכוכב מרקורי בנסיגה, ביחד כל המקבץ לא יעזור ליציבות בשווקים. גם אם יהיו עליות בטווח הקרוב מיד אחר כך יבואו ירידות. זו תקופה ששוב יעלו כותרות על מצב הגירעונות במדינות שונות, מיסים גבוהים וכד' ואלה ישפיעו על הצבעים בשווקים כמו שזה קרה עד היום.

דרך אגב שמתם לב שהאתר של ביטוח הבריאות שעליו נלחם אובאמה, קרס מיד? מרקורי בנסיגה…

 

אצלנו:

הנושא הביטחוני מלווה את חיינו מאז ראשיתה של מדינת ישראל (בלי להיכנס להיסטוריה שלנו כיהודים), לאחרונה, לאחרי שקט יחסי, היו כמה אירועי טרור ספוראדיים שגורמים ביטחוניים העדיפו שלא לתת להם שם חד משמעי.

לצערי הרב הכוכבים מעידים שהלחץ הביטחוני עלול להסלים מהמחצית השנייה של נובמבר 2013 ובהמשך במהלך דצמבר (כוכבים על ציר 2-8) עלולים הגורמים הרלוונטיים להבין שמתפתחת סיטואציה שיוצאת משליטה. התהליך שעלול להתחזק לקראת החודשים פברואר- מרץ 2014 יביא להכרה שאנחנו נמצאים "במצב חדש" ואי אפשר יהיה להימנע מהגדרה של המצב הביטחוני. קשה לדעת מראש אם הסיבות יהיו בגלל תקיעות בשיחות עם הפלשתינאים או שהתפתחות הנ"ל תשליך על השיחות.

עוד נקודה למחשבה, הכוכבים על מפת המדינה מראים שהשינוי הצפוי יביא לתגובה בפעולה שמטרתה לשנות את המצב, לשפר או לפתור את הבעיה. הכוכבים המופיעים על ציר 6-12 מחזקים את ההנחה שממשלת ישראל תחליט להפסיק להתחשב בדעת הקהל בעולם.

אולי זו הסיבה שעם הכוכבים המופיעים על  ציר 4-10 יחליטו על ממשלת אחדות, או ישנו את הרכב הממשלה שיהיה יותר הרמוני ויעזור לתמוך במטרות והערכים החשובים למדינת ישראל.

" מדיניות היא פעילות אשר הבחירה בה היא תמיד בין שתי רעות" (ג'ון מורליי)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .