eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 25.10.2013-01.11.2013

היום מתאים למימוש חלומות ותוכלו להיות ברורים יותר ביחס לכוונות שלכם.
מהלכו של המארס במזל בתולה ממקד אתכם עד לתאריך 07.12 וזה יעזור לכם לצעוד צעד אחר צעד, עד שתרגישו שהדברים נעשים בדרך המושלמת לדעתכם. 
ונוס וקופידון ישפיעו גם הם, בעיקר סביב התאריכים 27.10-28.10, זמן נחמד למפגשים חברתיים, פעילות חברתית, לאינטגרציה ורצון להתמזג. בעזרת עבודת אמנות אפשר גם כן לקדם אינטגרציה, כיוון שזה יביא מסר חברתי הגיוני, או ערכים תרבותיים. קיימת תחושת אחדות כאשר מתבוננים על אמנות המייצגת תרבות מסוימת, או כאשר שומעים ביחד שיר עם תכנים פטריוטיים. זה הזמן להתחיל חברות במועדון או ארגון שאופיו חברתי, או להצטרף למועדון ספורט שיש בו הווי חברתי. וונוס מסמלת הסכמים ובריתות, כך שכדאי לפנות זמן בכדי לפתור בעיות מאחר ויהיה קל להביא אנשים להסכמות הדדיות.

עונת הליקויים היא אינטנסיבית יותר באופייה ומשפיעה על אירועים כלכליים ברחבי העולם ועל המזרח התיכון. בארה"ב, הבעיה של העלאת תקרת החוב לא נעלמה, היא רק בהשהיה. המתח הפוליטי שם בנקודת רתיחה. המציאות, שגרמה לפשרה ערב ליקוי הלבנה, יצרה פתרון שאינו ממשי אלא זמני. הפער בין הרפובליקנים והדמוקראטיים רחב ולכל צד יש את החזון שלו על איך צריכה להיות כלכלה בריאה, אלא שהם רואים זאת באופן מנוגד. המהפך הכלכלי הגדול נמצא על פני השטח כבר הרבה זמן, ועתה הוא מודגש בעזרת כוכב מרקורי שנמצא בנסיגה, המנעד המתוח והמדויק בין הכוכבים אורנוס ופלוטו בתאריך 01.11.13, וליקוי החמה בתאריך 03.11 במזל עקרב. לכל אלו מתלווה לקראת סוף נובמבר ותחילת דצמבר גם כוכב השביט "איסון".

המזרח תיכון ממשיך לרתוח, בסוריה המלחמה נמשכת, במצרים אי השקט ממשיך להשפיע על חוסר יציבות, הפתיחות הדיפלומטית שמתעוררת בין אירן לארה"ב גורמת לסעודיה להגיב בחוסר שביעות רצון מהשינוי שמתחולל, כמו גם אצלנו בישראל, ו"אל קעידה" שעדיין נמצאת כמעט בכל מקום ומהווה איום בייחוד באזורנו.

המציאות שבה מופע ליקוי החמה מציף את כל הבעיות הנ"ל במהלך הסתיו, עם פוטנציאל למשבר. באופק עומדים להגיע כוכבים שיתפתחו למבנה בעייתי במהלך חודש אפריל 2014, שיאתגרו את כל האירועים המשמעותיים ברחבי העולם.

במהלך השבוע האחרון האווירה השתנתה. כוכב מרקורי בנסיגה במזל עקרב משפיע על המחשבות ומכוון אותה לתוך צללים אפלים, ולאופן בו נקבל את המציאות במהלך תקופת הנסיגה. למרות שברור לכל אחד מאיתנו מה הוא רואה, מה הוא חושב ולאיזה כיוון הוא רוצה ללכת, נרגיש שקיים עיכוב בקצב, ואולי מחשבה מחודשת על הבחירות שלנו. בזמן הזה המצב הטוב ביותר הוא לתת למרקורי בנסיגה לנווט אותנו בדרך, להשתחרר מהצורך בשליטה על האירועים, לתת לאינטואיציה לשרת אותנו. נסו להתבונן אל תוך עצמכם, לדבר עם השדים הפרטיים, שמופיעים שוב בחייכם. מצאו ובררו מה קורה ויתכן שאם תקשיבו לעצמכם, תקבלו מידע חשוב מהפנימיות שלכם. תנו לדברים שקורים לזרום בדרכם. הימנעו מקבלת החלטות דרמאטיות בחייכם עד לתאריך 16.11 ודחו חתימת חוזים. אם תהיו במצב של "אין ברירה", או שתחשבו שאינכם רואים בעיה לקדם משהו שחשוב בעיניכם בתהליך שבו מרקורי בנסיגה, היו מוכנים לטעויות וסגלו פתיחות לאפשרות שיהיה צורך לתקן את המצב אחר כך, זאת כמובן בתנאי שאפשר לעשות זאת.

ושוב לתקופת הליקויים. זו תקופה שקשה לשמור על איפוק, חוסר סבלנות והתפרצויות יהיו אופייניים יותר עד לאחר התאריך 03.11, ולמעשה זו תקופה שבה האירועים "קופצים" לתוך חיינו בפראות, גם אם רק נשב ונתבונן. יש דברים בחייכם שכבר אינם משרתים אתכם, תנו להם ללכת. זו אנרגיה חזקה, כמו פרי בשל המתנתק מהענף עליו היה תלוי, ומתגלגל על הקרקע חופשי… אפשר גם לא לעשות דבר, ואז היקום יעשה זאת עבורכם.

כל נושא הנמצא בהשפעת מזל עקרב יצוף ויעלה, ויהיה חזק יותר ונפיץ במופע זמן ליקוי חמה. הרגשות סוערים והניסיון לבקבק אותם אינו פשוט. אם תעצרו את הגל הרגשי החזק לפני שהוא פורץ, תתמודדו מאוחר יותר עם אמוציות, שעלולות להפוך להיות עזות ומכוערות יותר אחר כך.  עדיף לשחרר, לא לבשל את הרגשות האלה בכעס, קינאה או בושה לאורך זמן. לבקבק רגשות עלול להרעיל את גופכם ולהשפיע גם על הבריאות הרגשית והפיזית שלכם.

כוכב סאטורן מתקדם ויביא לשינוי בהחלטות, התאמות בין התבניות שהיו ובין אלה שיש לכם בהן עניין. החלטות שתקבלו עד לתאריך 27.11 תהיינה סופיות עם סבירות גבוהה מאוד שלא תשנו אותן. כוחו של סאטורן לפסל את הבחירות שתעשו עם איזמל, אבל הכל בטון סולידי ושקט.

כוכב וונוס יהיה חופשי ושמח במזל קשת לאורך כמה ימים. בגלל שאין משהו שיעצור אותו, כדאי שתשאירו את כרטיס האשראי בבית… עד שהוא יכנס למזל גדי בתאריך 05.11.2013 .

ליקוי החמה במזל עקרב בתאריך 03.11, עם כוכב סאטורן האופרטיבי.
על פי רוב ליקוי חמה מציין את לכתו של אדם או ידוען דומיננטי לדרכו, אבל עם הסאטורן זה יכול להשפיע גם על נפילת עסקים גדולים בתחומים מגוונים, כולל עסקים הקשורים לתחומים צבאיים.  מבנה זה יביא לרעידות אדמה ברחבי העולם. (השפעה שבדרך כלל מתמשכת כמה שבועות לפני ואחרי).

צפו לשיחות דיפלומטיות בין מנהיגים בעולם עם כוונה לכנות. הדיפלומטיה והנימוס יאותגרו ובגדול נשמע מילים קשות ככל שנתקרב לליקוי החמה. זכרו התקופה אינטנסיבית ומלאה אמוציות, שיהיה קשה להסתירן. בינתיים, בעונת הליקויים הנוכחית נחשפנו למעקבים של ארצות הברית עם תגובתה של נשיאת ברזיל דילמה רוסף שדחתה את ביקורה המיועד בארה"ב, התגובות והכעסים בצרפת ובגרמניה… והטלפון הזועם מהקנצלרית מרקל. כך ראו את המבוכה של הנשיא הדמוקראטי והליבראלי (?), אובאמה, מול העולם. כזכור, נכתב כאן שליקוי הלבנה ידליק את כוכב סאטורן במפה האישית, במקום המייצג את "מאחורי הקלעים" ויחשוף את סודותיו וליקוי החמה שיהיה בתאריך 03.11 גם לא יביא לאובאמה "נחת"…

שיחות כנות היו גם השבוע ברומא, בין ג'ון קרי שר החוץ האמריקאי ובין ראש הממששלה נתניהו שהציב גבולות ושמר כדרכו על האינטרסים של מדינת ישראל.

המסקנה היא שאנחנו נמצאים בתוך תהליך שיביא איתו הפתעות בלתי צפויות, שחלקן יביאו לכאוס, וחלקן לאתגרים לא רגילים.

כדאי לקרוא: מרקורי בנסיגה והשפעתו על תהליך בחירת הנגיד/ה:

פרופסור יעקוב פרנקל קיבל את מינוי נגיד בנק ישראל מראש הממשלה נתניהו בתאריך 24.06.2013, בו כוכב מרקורי היה בעצירה וכעבור יומיים החלה הנסיגה.
כאשר כוכב מרקורי חוזר על עקבותיו, הוא מביא את הספינים, הרכילות וצללים מהעבר, ואחרי שפרופסור פרנקל חווה את כל אלה, הודיע בתאריך 29.07.2013 שהוא מסיר את מועמדותו. מאז נבחנו ונבדקו שמות, וכפי שקורה לכל תהליך שמתחיל עם נסיגת המרקורי, רק כשמגיעה רצועת הזמן החדשה שבה מרקורי שוב בנסיגה, אפשר לסיים את מה שהתחילו עם המצב הכוכבי הנ"ל. כך מונתה קרנית פלוג לתפקיד הנגידה, יום אחד לפני תחילת הנסיגה, בתאריך 20.10.13. יתכן שהעובדה שהיא החלה את תפקידה כממלאת מקום ביולי (לפני הנסיגה), יעזור לה ולא יפגע במינוי. למעשה התשובה תהיה כאשר יגיע מרקורי שוב לנסיגה במהלך חודש פברואר 2014, או כעבור שנה בסביבות אוקטובר 2014. אם תצלח את החודשים האלה ותמשיך בתפקיד, נדע שאכן המינוי הזמני עשה את העבודה ושמר על מקומה כנגידה ראשונה. בכל מיקרה, תשימו לב שבכל פעם שמרקורי יהיה בנסיגה, נתבשר על הצהרה שלה או משהו הכרוך בפועלה. והערה שמתבקשת  לכל הפרשנים והמומחים שספרו את הימים עם ביקורת וחלקם עם התלהמות, כולל שר האוצר עצמו שהסביר שתהליך הבחירה היה באמת מזעזע, שימו לב, מעל לכל המלל הזה האסטרולוגיה שוב הוכיחה את עצמה! את לוח הזמנים קובעים רק הכוכבים ואף אחד לא יכול לשנות את העובדה הזאת.

הירח הבטל לשבוע הקרוב:

יום שישי, 25.10 הירח בטל משעה 23:11 בלילה עד  למחרת בשבת בשעה 19:12 בערב.

שימו לב, בלילה בין מוצאי שבת ליום ראשון 27.10 מזיזים את השעון שעה אחורה, מתחיל שעון חורף. הצ'ופר, יש לכם עוד שעת שינה בבוקר.

יום שני 28.10, הירח בטל משעה 14:29 בצהרים עד למחרת בשעה 05:45 לפנות בוקר.

יום חמישי 31.10, הירח בטל משעה 04:47 לפנות בוקר עד שעה 14:21 בצהרים.

כלכלה ושווקים:

בתוך רצועת הזמן שבין ליקוי לבנה וליקוי החמה, עם הרקע של הכוכבים אורנוס/פלוטו שמענו תיזכורת על ההתנהלות החמדנית של הבנק  ג'י. פיי. מורגן, שהיה אחד הגורמים הראשיים  למשבר הגדול בשוק המשכנתאות בארה"ב, שהביא למשבר הכלכלי שם, שעליהם לשלם עכשיו קנס בסך 13 מיליארד דולר. לאחרונה נכתב פה כמה פעמים שהליקויים יחשפו סודות, בעיקר בתחום הבנקאות, נכסים משותפים, חובות ומיסים… לא שלא ידענו על  הקומבינות שם, אחרי ההתרסקות,  אבל התוצאה שהופיעה עכשיו מעניינת ומעוררת מחשבות על אותם אנשים שמנהלים את הכלכלה ונחשבים מומחים, ומתוגמלים בגלל אותה מומחיות…חלק מהם ישלמו את המחיר גם ברמה האישית והמקצועית.

ההתעסקות בתקרת החוב בארה"ב באתנחתא, אבל צפו לכך שמזג האוויר יתחיל להתענן כבר בינואר הקרוב. התקציב שנדרש שם צריך תוספות. כדאי להם לשבת ולנהל מו"מ על התקציב בנחת ולא להמתין לתאריך האחרון. לרפובליקנים גם יש בעיית תדמית מהסגנון שבו ניהלו את העימות עם הנשיא בחודש האחרון. אורנוס –פלוטו יגיעו שוב באפריל 2014, ומבנה הכוכבים הצפוי על המעלה 13 אינו טוב לארה"ב. על כך עוד ארחיב כשנתקרב למועד שעלול להיות משמעותי גם במקומות רבים אחרים בעולם.

מבנה הכוכבים בעת הזו ממשיך לתעתע בשווקים והמסרים הסותרים משפיעים גם הם. ליקוי החמה  לצד אורנוס –פלוטו  בתאריך 01.11, יגרמו לבלגן, לא רק כלכלי. צפוי אי שקט במישורים גיאופוליטיים. לה תמיד משפיעים גם על השווקים. זכרו שאנחנו בזמן מרקורי בנסיגה, הטריקים והשטיקים, הספינים והשמועות, המשולבים באיומים, יצברו תאוצה לאורך זמן, ומהר מאוד נשמע שוב על חובות, גירעונות או מיסים שיחזרו להיות על מרכז הבמה. יתכן שנשמע על מו"מ בין מדינות ועל ניסיון למצוא פיתרונות כלכליים בעיקר באירופה, בגלל חובות שמעיקים על התפתחות בכמה מדינות.

אצלנו:

בשבוע שעבר 18.10.13 ברשימה כאן על אריה דרעי נכתב : " במפה המשותפת שלו עם המדינה,  כל מבנה הכוכבים מציג ציפיות גבוהות ואכזבה.  אריה דרעי יבטיח הבטחות שלא יוכל לקיים אותן עם כוכבים על ציר 2-8. לאט-לאט יתפתח פער בין תחושת הכוח שהוא מציג לבין ההישגים בפועל. זהו תהליך הדרגתי שיכול להתמשך, אבל בסופו של דבר דרעי לא יעמוד בציפיות של תומכי ש"ס… אחרי שיסתיימו מופעי זיקוקי הדינור של אריה דרעי, שכבר ראינו כמה מהם במהלך ההלוויה של המרן זצ"ל ובתום השבעה, ומן הסתם יגיעו עוד כמה כאלה בהמשך (בגלל אופיו), התוצאה תהיה שאנשים יחזרו ויבקשו את הסולידיות השקטה של היו"ר לשעבר אלי ישי. .."
ההופעות של דרעי ערב הבחירות המוניציפאליות היו המשך לאותו סגנון… והתוצאות ב22.10 באלעד ובירושלים הציגו מה כוחו האמיתי בין הבוחרים מאחורי הפרגוד. כפי שנכתב כאן רק לפני שבוע, לאט לאט יראו כולם את הפער בין  הדרך שהוא רואה את עצמו לבין הדרך שבה בוחרי ש"ס רואים אותו.

אביגדור ליברמן:

בינואר 1999 הקים אביגדור ליברמן את מפלגתו "ישראל ביתנו" עם מערך כוכבים על ציר 4-10, 5-11 ו6-12 שנתנה את הגוון הסקטוריאלי בזמנו. במהלך השנים בנה את מקומו  ביציבות עם השפעה וכוחו עלה והתחזק בתוך הפוליטיקה הישראלית, כשהמגמה השתנתה מ- 6-12 ל 3-9 והמפלגה שלו יצאה מהנישה  והייתה לחלק מהקונצנזוס הישראלי כשידע לשלב בה גם אזרחים שלא מזוהים עם העלייה והתרבות הרוסית.

ניתוח המפה האישית של ליברמן, שנולד  בתאריך 05.07.1958 מציג אדם שהוא אחד מהפוליטיקאים בארץ שמדינת ישראל חשובה לו. (לצערי, לפי המפות האישיות אין הרבה כאלה) על כך כתבתי בעבר ובהרחבה ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 24.6.2011 ומה שחשוב " הוא אינו חושש לשבור את הנורמות המקובלות… בכוונה לשחרר את האזרחים מהפחד ומהקיבעון שגורמים להתגוננות ( מפני ה"מה יגידו מדינות אחרות"), במקום לצאת ולבטא את ה"אני מאמין" בנחישות שאנחנו עם שיש לו זהות לאומית… הוא יודע לתת את הערך המוסף בהסברים הגיוניים, ענייניים ולעיתים קצת בוטים. בדרכו הוא מלמד את כולם שלא צריך להתנצל על קיומה של מדינת ישראל…אלא ההפך…"

הבחירות בשנת 2009 הביאו אותו לתפקיד שר החוץ, עם כוכב פלוטו על ציר 4-10,  מבנה של יציבות שילווה אותו להרבה שנים.

בתאריך 13.4.2011, הוגש כתב האישום החדש נגדו. מבנה הכוכבים באותה תקופה מציג עיכוב זמני, אבל עם הכוכבים על ציר 3-9, הצדק שלו יצא לאור, אך זה "כולל" הוצאת הנשמה… נזכור שלאורך הזמן נמצא פלוטו על 4-10, והוא מחזק את מעמדו שומר וישמור עליו מפני כל התנודות לאורך זמן.

בהווה הכוכבים מציגים את פסק הזמן בו הוא נמצא, עם נפטון על ציר 1-7 שגרם גם לסימני השאלה, אבל זה עומד להסתיים בחודשים הקרובים. אולי אותו הנפטון פגע בכושר השיפוט שלו, הידוע כמעשי חד וממוקד, וגרם לו בגלל כמה כוכבים (ברמה בינונית ויומית)  אשלייה מסויימת עם אובדן פרופורציות, בעיקר כשבחר את אריה דרעי כפרטנר לקידום מועמד לראשות עירית ירושלים.  דרך אגב, נפטון על ציר 1-7, מקשה על גיבוש כוחות ושיתופי פעולה ובנוסף המרקורי שינה כיוון כך שגם ההבטחות שקיבל שינו כיוון. הכוכבים היומיים בתאריך 22.10, הציגו כמה סיכות חדות ומכאיבות על ההורסקופ של ליברמן, ועכשיו כמובן עם מרקורי בנסיגה, התיקשורת "חוגגת" עליו. אבל זה זמני ויעבור.

בתאריך 06.11 בו אמור פסק הדין להתפרסם, הכוכבים המופיעים על ההורסקופ המשותף שלו עם המדינה, מופיעים מבני כוכבים מעורבים, המשמעות היא שנשמע גם וגם. יש אפשרות סבירה שפסק הדין הצפוי לו יכיל ביקורת ציבורית קשה, נזיפה וכו',  אבל הרשעה תהיה מינורית, וגם אם תידרש ממנו השהייה, זו לא תפגע במעמדו לטווח הארוך.

אחרי שנת 2015 הכוכבים תומכים במפה הקומפוזייט שלו עם המדינה, ומופיע המבנה האידיאלי של הכוכבים על הצירים 4-10, 5-11, 3-9.  כלומר הוא יזכה בהמשך לפופולאריות ויגיע למרכז הקונצנזוס בפוליטיקה הישראלית. הוא היה ויהיה אחד מהמנהיגים המשפיעים בפוליטיקה הישראלית לעוד הרבה שנים. דרך אגב, השילוב של המפה של ליברמן עם המפה של הליכוד, רומז שיש ביכולתו להשתלב בליכוד. עם נפטון על 4-10, כדאי לו להשקיע בסבלנות עבודה בבניית אימון בין הפעילים והחברים בדרך מפוכחת ואינטליגנטית עד שימצב את עצמו בתוך המפלגה, אבל זה ייקח זמן, הרבה סבלנות והכל יהיה לאט לאט.

"כשאדם מגיע להישגים חשובים בחייו הוא רוכש לו שונאים. רק השוטים והבינוניים יודעים להתחבב על ההמונים"(שרה ברנארד)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .