eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 18.10.2013- 25.10.2013

אנו לפני מופע ליקוי הלבנה מחר, 19.10.2013, על ציר טלה-מאזניים.
זהו מבנה של מלחמה ושלום. שותפות והדדיות מול הרצון לשמור על עצמאות אינדיבידואלית. מופע הליקוי מביא את ההבנה שצריך למצוא את האיזון בין האגו והרצון לפעול לבד, לבין הצורך בהדדיות והרמוניה. למעשה הליקוי ילמד אותנו שחייבים למצוא את הדרך לפשרה מול "ראש בקיר".
הכוכבים במזלות היוזמה עוזרים להתחלות חדשות, לפתוח פרק חדש בחיים. האנרגיה היא עצבנית וביטוייה הוא גם פיזי, וכדאי להימנע מעימותים, כיוון שקל לגלוש להתפרצות אלימה. יתכן שהימים הקרובים מועדים לתאונות בגלל קוצר רוח. ההשפעה העיקרית היא שדברים לא יהיו מושלמים, ואם התחלתם משהו חדש או יזמתם פעולה, קחו את הזמן בסבלנות עד שזה יבשיל. אם התחלתם משהו בשבוע האחרון, יתכן שבכדי להגיע ליעד המבוקש יהיה עליכם לעשות שינויים, בהתאם להתפתחויות. יתכנו התפתחויות שלא חשבתם עליהן, שידרשו מכם להתגמש בהלימה. הנושאים הרגשיים יתחדדו והרווקים שביניכם יחפשו את הדרך לבנות משפחה. למעשה תלמדו לשתף פעולה, תתקדמו צעד אחר צעד, הקצב לא יהיה מי יודע מה, אבל יביא אתכם ל"ארץ המובטחת".

אלה זמנים של נקודת מפנה בעולם ואי אפשר להתעלם מהמפגש בז'נווה עם נציגי אירן על שיחות הגרעין, בתאריך 15.10. הציפייה שהדברים יתפתחו בדרך מסוימת תביא לאכזבה, בגלל שאלו החלו לפני הליקוי. גם הניסיונות בארה"ב להגיע להסכם על תקרת החוב בשבוע שלפני הליקוי לא היו מוצלחים, הקוטביות על ציר טלה ומאזניים מבקשת פשרה, והתוצאה שהושגה היא פשרה זמנית בלבד. ( הרחבה בנושא בפרק כלכלה ושווקים).
עונת הליקויים, חושפת מצבים שחלק מאופיים מעורר מירמור ואי נוחות ממה שיש, אלא שעם הכוכבים במזל עקרב תוכלו להבין שיש לכם הזדמנות לשינוי מהותי. פיתחו את הלב, פיתחו ערוצי חשיבה חדשים, אבל הישארו עם רגליים על הקרקע.

מרקורי במזל עקרב ואחרי שבוע שבו כמעט עמד על מקומו, יתחיל לחזור על עקבותיו, בתאריך 21.10. הרבה סודות יחשפו, אם זה בגלל פליטת פה, או חשיפה לא צפויה בתחומים של סקס, מוות ונכסים משותפים. אל תופתעו מהעומק של השיחות האישיות, שיהיו אינטנסיביות יותר בשבועות הקרובים. הספינים יגיעו מכל כיוון, עם סיפורים שאבד עליהם הכלח כבר מזמן, אבל יחזרו וידושו בהם עד זוב דם… או יותר נכון עד לתאריך 12.11, כשהמרקורי יעצור שוב ויחזור ויתקדם, עד שיעזוב את מזל עקרב.
נסו להפעיל את החושים שלכם ולסנן את המידע, מהסחרירים והכותרות שיופיעו ברצועת הזמן הקרובה.

האזהרות הרגילות לתקופה הקרובה, עם נסיגת המרקורי, הן כמובן לא לקנות סמארטפון חדש, לא אייפד ולא מחשב. אל תקנו מכונית חדשה גם לא מטוס. הבעיות שיהיו לכם עם המכשירים האלה יגררו כעסים ובזבוז זמן מיותר. גבו את המחשב, תבדקו כל נייר שמגיע לידכם, שימו לב לפרטים ועדיף שלא תחתמו על מסמכים, אלא רק אחרי התאריך 16.11. עד אז זה יהיה הזמן "לתפוס" את תשומת ליבו של מישהו שיש לכם עניין משותף והוא כמעט לא נגיש. זו תקופה שבה הכל איטי יותר, לכן יש לכם הזדמנות לכוון את עצמכם למטרה מסוימת שאתם רוצים בה.

השמש תעבור למזל עקרב בתאריך 23.10, זהו אחד המזלות שקשה להבין. זו תהיה תקופה בה אנשים יבקשו להסתיר ולשמור סודות, לחדש את המצברים הפנימיים.
זה זמן טוב לצלול לתוך נושא, בעיה, או פרויקט ולהבין אותם לעומק. מערכות יחסים יקבלו גוון רציני יותר, אבל התשובות שתקבלו על שאלות שתשאלו לא יספקו אתכם.

הערה חשובה: אנחנו נכנסים לרצועת זמן שתכיל את כוכב מרקורי בנסיגה עד לתאריך 11.11 (קחו בחשבון את העצירה כך שזה עד לתאריך 15.11 לפחות). בהמשך, במהלך דצמבר 2013, כוכב וונוס (כסף, פיננסים, רכוש, אהבה ושותפויות) יהיה בנסיגה עד סוף חודש ינואר 2014 וכוכב מארס (יוזמה וביצוע, הוצאה לפועל, עסקים) בנסיגה עד כמעט סוף חודש מאי 2014.

המשמעות שאם אתם רוצים להתחיל עסק חדש, עסקה חדשה, או כל דבר שיש לו משמעות כלכלית ועסקית, תצטרכו לעשות זאת בין 16.11.13 עד 06.12.2013 או להמתין לחודש יולי 2014. במהלך השבועות הקרובים ארחיב על כל המשמעויות של נסיגת הכוכבים האלה.

שימו לב לזמני הירח הבטל השבוע:

יום שבת 19.10 משעה 02:36 לפנות בוקר עד שעה 10:26 בשעות הבוקר.

יום ראשון 20.10 משעה 23:43 בלילה עד למחרת 21.10, ב19:14 בשעות הערב.

יום רביעי 23.10 משעה 03:33 עד למחרת 24.10 בשעה 06:36 בבוקר.

יום שישי 25.10 משעה 23:11 עד למחרת בשעה 19:12 בערב.

 

כלכלה ושווקים:

לא פעם נכתב כאן שהריבוע בין אורנוס (סוציאליסט) ופלוטו (קפיטליסט), הביא את המשבר הכלכלי בעולם, משבר שהוכיח שאין אכסיומות בנושא, גם השיטה הקפיטליסטית בארצות הברית, שהייתה עבור כולם 'ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות', הוכיחה שאינה עומדת במבחן, ורבים איבדו את רכושם והונם שם במהלך 2007-2008, וגם באירופה, הסוציאליסטית, אין עבודה ואין ביטחון, וראו מה קרה ביוון, ספרד, פורטוגל, איטליה, הולנד ובעוד מדינות, כולל אנגליה, שגם בה יש בעיות כלכליות, רק שפחות נחשפים לכך בגלל שבריטניה בחרה לא להיות בגוש האירו.
בשבוע האחרון רואיין ח"כ, עם עבר עשיר בתחום הכלכלי, ונשאל על הטבות המס של החברות הגדולות. אותו ח"כ, חבר במפלגת העבודה, המגדירה את עצמה כסוציאל דמוקראטית, דיבר בלהט בין השאר נגד הקפיטליזם הטהור שקרס והביא למשבר הכלכלי, אבל אותו ח"כ "שכח" שהכלכלה של מדינות אירופה היא סוציאליסטית וגם היא קרסה.

והפיתרון? הוא יגיע מהתפתחויות בשטח, מתוך המציאות הפנימית בכל מדינה בדרכה שלה. הכוחות היצרניים של האזרחים עצמם, שיבנו את הכלכלה החדשה שבבסיסה תהיה חייבת לשלב את  הסוציאליזם עם הקפיטליזם, כמו שתי וערב. תורה כלכלית חדשה עם הרבה תיאוריות ותובנות חדשות. את המשמעות נבין כולנו לאחר שנת 2015 בהדרגה עד שנת 2020.

ליקוי הלבנה שיתפתח בתאריך 19.10.13, מזכיר בכמה פרמטרים את 18.10.1929שהיה בו ירח מלא בניו-יורק. מבנה כוכבים על מפת הבורסה שם מזכיר חוסר שליטה וחוסר אחריות, אופטימיות חסרת גבולות וחוסר מזל, בעיקר בגלל הונאה. אין כאן התרסקות דומה, אבל היו מוכנים לחוסר יציבות, שיתפתח בעקבות מתחים חדשים. שינוי המגמה של כוכב מרקורי בתאריך 21.10 גם הוא ישפיע.

בארה"ב הגיעו להסכמה בתאריך 16.10, וכפי שכבר נכתב, זה קרה בדיוק לפני ליקוי הלבנה. בכלל, המפה מציגה סוג של הונאה בהצגת הנתונים וזה ממש לא נחמד. הפשרה היא חלקית וזמנית, כפי שנכתב כאן לפני כשבועיים. האמריקאים דחו את הבעיה עד לתאריך 07.02.14. מבנה המפה של ליקוי הלבנה לבירת ארה"ב, מציג את המשבר הפיננסי שלא מסתיים! המתח נשאר. כל העולם הביט לכיוון הקונגרס, מתוך הבנה שחדלות פירעון של ארה"ב תהיה בעלת אפקט דומינו על כלכלות בעולם. הירח הגיע למעלת האפס במזל טלה, מעלה המשפיעה על כל העולם, שנשם בינתיים לרווחה.

השיחה האחרונה בין ראש הממשלה ובין שר האוצר ביום רביעי האחרון על הנגיד הבא, התקיימה בזמן ירח בטל, לכן לא מפתיע שהייתה זו עוד פגישה…חצי פגישה ודי…

 

אצלנו:

בעקבות השינויים בהנהגת ש"ס, בחרתי להתבונן על המפות האישיות של אריה דרעי ואלי ישי, (מפות עם נתונים מלאים), המהווים את הצירים המרכזיים בתנועה ולמעשה מספרים לנו מה יהיה עם ש"ס.

אריה דרעי 17.2.1959:

חזרתו של דרעי לש"ס הייתה עם כוכב פלוטו על ציר 4-10, והמשמעות הייתה שהוא סימן מטרה ולא עצר עד שהשיג אותה. השפעה זו הסתיימה בספטמבר 2013. בהמשך יש עדיין כוכבים על הצירים 5-11 ו- 3-9, מה שעוזר לו להרגיש "שליט יחיד". אלא שהכוכבים חושפים שישנן מניפולציות בהצגת העובדות כדי שיוכל לנכס לעצמו את כל הסמכויות.

לתוך התמונה נכנסת מערכת כוכבים  עם נפטון על ציר 1-7במעגל קארמה, המשמעות היא שדרעי אינו זוכה לשיתופי פעולה, ולסירוגין הוא יתמודד עם התנגדויות למהלכיו, שהוא מאמין בכוחו למוסס את כולן. עם ציר 6-12 יש לו אופוזיציה!

דרעי מייצר רף ציפיות גבוה שיאכזב את האנשים בהמשך. תהיה לו הצלחה חלקית, אבל הוא לא יצליח להחזיר את הכתר למפלגת ש"ס.

במפה המשותפת שלו עם המדינה, כל מבנה הכוכבים מציג ציפיות גבוהות ואכזבה. אריה דרעי, יבטיח הבטחות שלא יוכל לקיים אותם עם כוכבים על ציר 2-8.

לאט לאט יתפתח פער בין תחושת הכוח שהוא מציג לבין ההישגים בפועל. זהו תהליך הדרגתי שיכול להתמשך, אבל בסופו של דבר דרעי לא יעמוד בציפיות של תומכי ש"ס.

אלי ישי 26.12.1962 :

לאלי ישי יש נפטון על ציר 4-10, בנוסף לכוכבים על ציר 5-11. יש לו אהדה מהציבור ולמעשה ההתנהלות האסרטיבית של ח"כ אריה דרעי מזינה את המציאות שבה ח"כ אלי ישי זוכה לאהדה מהציבור. מתוך האהדה שהוא מקבל, כל האופציות פתוחות לפניו, אבל מאופי הכוכבים, הוא מעדיף לפעול בשקט, לשמור בשלב הזה על פרופיל נמוך.
אלי ישי יבנה בהדרגה את מוקדי הכוח שלו ובטווח הארוך הפוטנציאל שלו להגיע לעמדת כוח חי וקיים. ההמלצה של הכוכבים לאלי ישי היא להתאזר בסבלנות. אחרי שיסתיימו מופעי זיקוקי הדינור של אריה דרעי, שכבר ראינו כמה מהם במהלך ההלוויה של המר"ן זצ"ל ובתום השבעה, ומן הסתם יגיעו עוד כמה כאלה בהמשך (בגלל אופיו), התוצאה תהיה שאנשים יחזרו ויבקשו את הסולידיות השקטה של היו"ר לשעבר אלי ישי.

במהלך 2014 עם הכוכבים על ציר 1-7יגיע העימות ויקבל כנראה גם טון בוטה.

המפה המשותפת של אלי ישי עם המדינה, מציגה את מבנה הכוכבים האידיאלי עבור איש ציבור 4-10, 5-11, 3-9. אהדה ותמיכה מהציבור, אולי בגלל שהסגנון שלו מאופק ותרבותי יותר?

כדאי שאלי ישי יבנה עצמו בשקט, שימשיך וישמור על מוקדי הכוח בדרכו הסולידית. המשברים שעבר ועובר הם אלה שיחזקו אותו. סיטואציות שונות שיבנו אותו לטווח הארוך. בניגוד לאריה דרעי, אצלו מוקדי הכוח לא נעלמים, הם כבר קיימים בהווה וימשיכו איתו לאורך כל הדרך עד שיגיע הזמן שיהיה נכון עבורו לחזור ולעלות על הבמה הציבורית.

השוואה בין המפות של השניים מעידה שאריה דרעי מנסה להיות בשליטה, הסאטורן שלו על שמש וירח במזל גדי במפה האישית של אלי ישי, וגורם לדרעי לבוא בטענות ולהשמיע ביקורת וחוסר שביעות רצון מהתנהגותו של אלי ישי שקל לו להתרחק, כדי לא לשמוע את אריה דרעי.

בקומפוזייט המשותף כוכב נפטון מגיע לציר 1-7 במהלך 2013-2014 מה שהביא לתהליכים מסובכים מתחת לפני השטח, ואלה לא עוזרים לגיבוש ושיתוף פעולה.

" מוסר הריהו כשמן על גבי מים שמוכרח לצוף למעלה. " ( ר' ישראל סלנט)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .