eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 11.10.2013-18.10.2013

בימים שבת וראשון, האופטימיות והשמחה ילוו את כל התחומים וזה יגרום לכם לעשות מעל ומעבר. בהמשך תרגישו שלמרות המאמץ שאתם משקיעים קיימת התנגדות מהיקום, ועליכם ליצור יותר מהרגיל כדי להביא לתוצאות.
צפו לתחושה של עיכוב בין התאריכים 12.10-14.10. שילוב הכוכבים מציג עצירה ועיכוב משמעותי מאוד. יהיה עליכם להתמקד, לדייק ולהפגין גם אחריות.
אחרי שכוכב מארס יכנס למזל בתולה, בתאריך 15.10, צפו להתקדמות משמעותית, אבל אל תשכחו שצפוי מופע ליקוי לבנה בתאריך 19.10, לכן מומלץ לדחות את מה שאפשר ליום שאחרי הליקוי וכך תמנעו עוגמת נפש מהתוצאה.

אנו נכנסים לתקופת הליקויים, לוח זמנים בו סודות נחשפים והרבה מתח, שהיה מתחת לפני השטח, צף ועולה למעלה. יתכן שיעלו תחושות של צער, או אכזבה, שיעוררו גם מרירות. מבנה הכוכבים בעת הזו יביא לקשיי תקשורת, או שנחזור לדבר פעם נוספת על נושאים רציניים, כאלו שעלו כבר קודם. יש לפנינו "מסיבת קוקטייל" של כוכבים, בעיקר בין המעלות 9-13. חשוב יהיה להפעיל את החוכמה האישית, שתעזור ותנחה אתכם. אלה מכם שנולדו במזלות היוזמה – טלה, סרטן, מאזניים וגדי, או שמזל האופק שלהם במזלות אלה חווים זאת במיוחד. הימנעו ממרירות ואכזבה, העריכו מחדש מה רלוונטי עבורכם מתוך ההתנסויות שחוויתם בחייכם. עם זאת, שימרו גם את החוויות האישיות, אלה שבתוך הלב.

נושא האתיקה (מארס, פוסידון וכרונוס), עליו כתבתי בשבועיים האחרונים, ממשיך להיות בכותרות, גם במשפט הולילנד, וגם בנוגע לכשירות מועמדותם של אנשים לתפקיד ראשי עיריות.

כוכב מרקורי, החל את מסעו במזל עקרב, וישהה בו 67 יום. הוא יתחיל בנסיגה בתאריך 21.10, אבל השפעת הנסיגה תורגש כבר בהאטה שלו מתאריך 15.10. השבועות האלה טובים למחקר וחיפוש, להערכה מחדש של השקעות שעשיתם. התבטאות פומבית שנשמע בעת הנסיגה, תשלב ביקורתיות, טינה ותרעומת מופרזת. יהיה קשה לאנשים לעשות זאת בלי האלמנטים האלה. נסו לחשוב לפני שאתם מדברים. בנוסף, המפגש בין כוכב התקשורת והסאטורן היה ביום שלישי האחרון, 08.10, ויחזור בתאריכים 29.10 וב-25.11. ימים של תקיעות וקשיים במו"מ. רצועת הזמן שלפניכם טובה להתבונן פנימה בשקט, להגיע לתובנות חדות אודות מניעים אישיים שלכם ושל אחרים.

הליקוי הצפוי בתאריך 19.10 מתרחש במעלה 25.25 טלה – מאזניים, על נקודת ביניים סאטורן/אורנוס וסאטורן/פלוטו. המבנה הזה מחדד את המשבר הפיננסי בארה"ב, שהחל לפני מופע הליקוי, ועלול להביא לכמה משברים כלכליים בעקבותיו. אלה יהיו ימים של מתח רב יותר מהרגיל (הרחבה בנושא בהמשך). ליקוי הלבנה יעלה על כוכב סאטורן, הנמצא בבית 12 במפה האישית של הנשיא אובאמה, ו"יעזור" לתדלק אצלו מעורבויות שיכילו עימותים והתנצחויות מאחורי הקלעים.

ברמה האישית, ליקוי הלבנה יעזור לאזן מחדש את הצורך לשמור על אינדיבידואליות ועצמאות אישית, מבלי לאבד את הזוגיות או השותפות החשובה הקיימת בחייכם.

בין התאריכים 17.10-20.10 מבנה הכוכבים "אחראי" לחשיפה של פעילות חסויה בין המדינות המובילות. ובסוף החודש, בין התאריכים 29.10-31.10, עלולים איתני הטבע להתבטא בעוצמה, אבל אלו גם תאריכים שיכולים לגרור פורענות, או פעולות טרור באחד המקומות ה"חמים" בעולם.

כדאי לשים לב, הליקויים נוצרים ממקומם של המאורות הגדולים, שמש וירח, ואלה משפיעים על המאורות האישיים, עיניים. לכן מומלץ לא לעבור ניתוחי עיניים בימים שלפני הליקויים, ובעיקר לא ביום הליקוי עצמו.

בין התאריכים 21.10-26.10 צפוי אי שקט פוליטי בכמה מדינות בעולם, כולל קונפליקטים יותר אינטנסיביים בין מדינות, יתכן שגם בין מדינת ישראל וארה"ב.

מחשבה אסטרולוגית בעקבות מותו של מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל:
ראש הדרקון בהווה במזל עקרב עבר בדיוק(!) ביום שני, ג' מרחשוון, על ראש הדרקון במפה האישית של הרב (23.09.1920). ראש הדרקון במפה אישית מסמל את התיקון שצריך האינדיבידואל לעשות בחייו והמעבר המדויק בהורוסקופ שלו מספר לכולנו שהמר"ן סיים את התיקון שלו.

 

ירח בטל לשבוע הקרוב:

שבת, 12.10. הירח בטל משעה 02:48 עד שעה 21:00 בלילה.

יום שני 14.10 הירח בטל משעה  23:27 עד שעה 00:06 אחר חצות

יום רביעי 16.10 משעה 09:58 בבוקר עד למחרת בשעה 04:17 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים והמצב הפיננסי בארה"ב:

הרבה מניפולציות מתרחשות בשווקים ואין זו כותרת חדשה. הדולר יורד וגם הזהב. על פי רוב, כשהדולר יורד, הזהב עולה וכך גם ההפך. לאחרונה יש למישהו אינטרס שמחירי הזהב יישארו נמוכים, ואלה מניפולציות שללא ספק יחשפו בעתיד, כפי שראינו בשנים 2007-2008 כיצד בתי השקעות ובנקים ברחבי העולם, ובעיקר בארה"ב, נחשפו אחרי שנים בהן שלטו בעזרת תרגילים פיננסיים על המגמות והכיוונים של השווקים.

אורנוס ופלוטו יגיעו שוב למנעד מדויק בתאריך 01.11. בינתיים זה חלק מתחושת התקיעות והקושי העיקרי זה חוסר התקשורת בין מנהיגים בדרך לפתור קשיים.

כוכב סאטורן הגיע למחצית הדרך אותה הוא עושה במזל עקרב. זה הזמן לעשות התחשבנויות וסיכומים. למעשה מצבו הפיננסי של העולם רגיש והקושי להתפשר במו"מ בין הפוליטיקאים, כמו שקורה בארה"ב עכשיו, יהיה לא פשוט כלל, בעיקר כשמיבנה הכוכבים הבעייתי יגיע לשיאו בחודש אפריל 2014 וישפיע ישירות על המפה של ארה"ב.

מחכים להחלטות מה קורה עם ה- SHUT DOWN, עתה כמה ימים לפני ליקוי הלבנה, כולל החלטה חשובה בתאריך 17.10על תקרת החוב. ההחלטות אם יתקבלו בשבוע שלפני הליקוי לא יענו על הציפיות בהמשך.

ההסכמה על תקרת החוב אמורה להתקבל למעשה עד יומיים לפני ליקוי הלבנה, וזה מתרחש עם מבנה כוכבים שמשפיע גם על מפת ארה"ב. גם מופע ליקוי החמה בתאריך 03.11 יהיה בקשר עם המפה שלהם, וברקע יש את כוכב השביט "איסון", שיהיה מאוד קרוב לכדור הארץ בסוף נובמבר 2013. המצב הכללי שם נראה די מייאש, ולכן הדגש הוא על התקשורת בין האנשים, לחפש ערוצי תיקשורת שרק הים יכולים להביא לתוצאה.
קשה להתעלם מכך שחלק מהכוכבים חוזרים במחזוריות מאוקטובר 1929. אין זה מעיד על משבר דומה, אבל נהיה עדים לתנודתיות, שתהיה לה השפעה ותביא לשינויים במגמה באותה תקופה.

במפת הבורסה בארה"ב, נראה את השמש במזל מאזניים עוברת על הצמידות יופיטר-נפטון בין התאריכים 15.10-21.10. זכרו זו אופטימיות שאין לה גבולות, ספקולציה ופיתוי, כך שהשווקים יגיבו בענק, גם לכאן וגם לכאן. כלומר לצד מזל גדול ושמחה יכולה להיות תחושה של הונאה וחוסר מזל. אופוריה והגזמה? גם וגם.

מאחורי הקלעים מתרחשים הרבה סיטואציות שמעורבים בהם סכומי עתק. זו אולי אחת הסיבות שארה"ב רוצה במו"מ עם אירן. אירן מאיימת שהתשלום עבר הנפט יהיה רק באירו ולא בדולרים. ארה"ב לא תיתן לזה להתרחש. את הניסיון עם אותו תרגיל "מוצלח" הם עברו עם סאדאם חוסיין, שהחליט על מכירת הנפט באירו והיה אחד מהגורמים לירידה בערך הדולר בהדרגתיות, ממעמד של כמעט 5 שקלים לדולר ל-3.2 בערך. גם אם הדולר התחזק מאז קצת, עדיין הוא נמוך מרף ארבעה שקלים אצלנו.

התבוננות על מפת הקונגרס ה- 113 שהחל לפעול בתאריך 03.01.2013 מכילה את מאבקי הכוח, מה שמרמז שגם אם יגיעו לאיזושהי הסכמה, היא תהיה חלקית וזמנית מאוד. הנוכחות של כוכב פלוטו במפה מציג שאיש לא מוכן לוותר, "הכל או לא כלום". נראה עכשיו שיש מוכנות להגיע עד לקצה, והמתחים ימשיכו. רוב המאבקים הצפויים הם עד סוף אוקטובר אך המתח החזק צפוי בין התאריכים 15.10-23.10, ואולי יביא לפשרה מסוימת וחלקית, שלא תשפיע לטווח ארוך.

לוח הזמנים בעייתי שם במחצית הראשונה של שנת 2014. בין פברואר לאמצע מאי 2014 כוכב פלוטו בעצירה על השמש במפה של הקונגרס, ומול השמש בהורוסקופ של המדינה. המחלוקות הדרמאטיות על בעיות פנים וחוץ יכולים לגרום לנשיא לקחת לעצמו תפקידים ביצועיים נוספים אם הקונגרס יסרב לשתף איתו פעולה. יש שם תיקון לחוק שמאפשר לעשות זאת בתקופה שבה הנשיא מחליט שיש איום על המדינה. התסריט (הדמיון שלי מתעורר בגלל המתח שמופיע במפה של אובאמה, מפת ההשבעה, המפות של הקונגרס וארצות הברית) כאן יכול להתפתח, אפילו אפשרות שהוא יוזמן ל… שימוע!!!  תקופה רגישה תהיה מתחילת אפריל 2014 עד אמצע מאי.

זו תקופה שגם על הבמה העולמית צפויים כמה אירועים שיגיעו בעת הזו לנקודת רתיחה.

זהו אופיו של כוכב פלוטו שבמעברו מושך ומקצין אירועים עד שאלה מגיעים להתמוטטות אובדן שליטה וקריסה של מערכת, מוסד וכל גוף שלכאורה מאוד חזק ומשפיע. כך גם ברמה האישית, אלה זמנים משמעותיים בהם אדם מבין שהגיע לצומת שאין ממנה חזרה לאחור.

" אבירי הכספים הם כמחרוזת – ייפול חרוז אחד והשאר ייפלו בעקבותיו"( הנריק איבסן)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .