eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 04.10.2013-11.10.2013

אין כמו המאזניים לשיחות דיפלומטיות, ביטוי של הרצון להניח את החרבות מתחת לשולחן ולחפש הרמוניה ואיזון ביחסים אישיים ובינלאומיים. אבל דווקא הקושי כעת הוא מופע מולד הירח במזל מאזניים, בתאריך 05.10, המשולב במצב כוכבים מסובך, שיוצר מתחים המשפיעים לכל הכיוונים ואלה יביאו לשינוי סדר עדיפויות ולהתפתחות בלתי צפויה, המוליכה לפסק זמן בתוך השגרה.
גם אם נשמעות מילים שאופיין מפריע להרמוניה, או למה שאנו מבקשים לעצמנו, הנחמדות של בני מזל מאזניים נשארת בתוקף. כוכב יופיטר "מנפח" את המתח והאינטנסיביות ועלול להביא לאובדן שליטה. צדק והגינות הם ערכים גבוהים, במיוחד אצל בני מזל מאזניים ועל אחת כמה וכמה בתקופה הנוכחית, שהיא "מאזניים". הסיפור שיהיה הוא כאשר השמש תעבור למזל עקרב ( 23.10.2013), המגיע אחרי המאזניים. העקרב יסיר את המסכות וידרוש, בגסות, לשמוע את האמת המסתתרת מאחורי המילים היפות.

המאזניים, רוצה מערכת יחסים, הרמוניה ואיזון. אורנוס במזל טלה (מולו בימים הקרובים) מעורר מתרדמה, מדליק את הרצון והצורך האישי להרגיש טוב יותר עם עצמנו, גם אם זה משולב ב"דווקא". פלוטו במזל גדי בימים האלה, מחפש את לב העניין ונכנס לעומק בכל נושא. השילוב הזה יוצר מצוקה ואי נוחות, ועם היופיטר ברקע, מצב הרוח הרגשי יכול לצאת משליטה. כך שכל הדיפלומטיה לה אנו עדים עם החיוכים והנחמדות, בהשפעת מזל מאזניים, תלך ותתפוגג עם רוחות הסתיו כשליקויי הלבנה והחמה מתקרבים. גם ברבדים אישיים החוויה העכשווית זו מלחמה בין הישן והחדש. זה הזמן לבנות מסד פנימי, בסיסי, שייתן לנו כוח להתמודד עם ההוריקנים רגשיים שיגיעו בקרוב.

נושא האתיקה (מפגש של מארס, פוסידון וכרונוס) עלה שוב לכותרות בימים האחרונים ונשמע על עוד עיוותים אתיים במהלך הימים הקרובים. יתכן שכל הפרסומים על כתבי האישום נגד ראשי ערים, עם סימני השאלה בנוגע ל"נכון או לא נכון" "ראויה או לא ראויה" השתתפותם במערכת הבחירות, אינה מקרית עתה. גם התחדשות החקירות במשפט "הולילנד" בשבוע האחרון אינה מפתיעה, מדובר בעבירות שמשמעותן, בעיקר, חוסר אתיקה. כפי שכבר כתבתי בשבוע שעבר, זה משפיע גם על אנשים מן השורה, בתוך מערכות יחסים, אבל אלה לא יגיעו לכותרות. אם כבר הגענו עד הלום אולי תבחנו בכנות את דרך התנהלותכם.

גם ה"SHUT DOWN" בארה"ב זו התנהלות שכותרתה "חוסר אתיקה", שיתוק הממשל בגלל המאבק הפוליטי העיקש של הרפובליקאים, שמתקוטטים עם הנשיא והדמוקרטים. הנשיא עומד על שלו בתחום היחידי שבו הצליח, ביטוח הבריאות. האם זה לא מאבק אגו שהוא חסר אתיקה על חשבון האזרחים שם?

הניסיונות להשיג את מטרות מוגדרות עלולות להיתקל בקשיים לקראת סוף שבוע הבא. אולי מדובר בדחיית קצב ההתפתחויות. יהיה עליכם לדעת לקבל אחריות יותר מהרגיל.

הגענו לתחנה של "אחרי החגים". מבנה הכוכבים חיובי לאורך כל החודש מסייע ליזום תוכניות שיביאו להתחדשות והשבת החיוניות. זה מחזור כוכבים שמשפיע על גוף ונפש, רגשות ומצב פסיכולוגי, שיכולים ביחד להשתלב ולתרום לשיקום הבריאות בדרך אינדיבידואלית לכל אחד ואחת.

המפגש בימים הקרובים בין מרקורי, המסמל את כל הרבדים שיש בתקשורת לבין סאטורן וראש הדרקון במזל עקרב, יביא לחשיבה ביקורתית, שקולה, עם כוח השפעה גורלי על האירועים. עקרב קשור לפיננסים בעיקר במובן קולקטיבי, כמו נכסים משותפים. מבנה זה  רומז על "סיפורים" הקשורים בבנקים, מניפולציות וסקנדלים, שיחשפו לאור השמש בכמה מקומות בעולם. לא תמיד הסיפורים שנשמע יהיו עם "סוף טוב". כוכב מרקורי יחזור על עקבותיו, כך שהמפגש הזה יתרחש שלוש פעמים, ויגרום למו"מ להיתקע, לכך שרעיונות חדשים "יקברו" בגלל שהקצב יאכזב. הסבלנות תהיה נכס חשוב בחודש הקרוב.

להזכירכם, מופע ליקוי הלבנה יתקיים בתאריך 19.10, רצוי לא לקבל החלטה או להוציא לפועל רעיון, פרויקט וכד', בשבוע שלפני הליקוי, מאחר והתוצאה לא תניב את הפירות המבוקשים. נסו לדחות את אלה לאחר התאריך 19.10. בנוסף, מופע ליקוי חמה צפוי בתאריך 03.11, ועליו עד נרחיב בהמשך, אבל אותו הכלל חל גם לגביו. כשבוע לפני, מומלץ לא להתחיל פרויקט חדש או לקבל החלטה חשובה, כי התוצאה תאכזב ולא תענה על הציפיות.

 

הירח הבטל בשבוע הקרוב יהיה:

06.10, יום ראשון משעה 01:27 בלילה עד שעה 11:32 לפני צהרים.

08.10 יום שלישי משעה 07:53 בבוקר עד שעה 15:21 בצהרים.

10.10 יום חמישי בשעה 13:10 בצהרים עד 18:17 לפנות ערב.

 

כלכלה ושווקים:

בתחילת אוקטובר, המנעד המתוח בין סאטורן ואורנוס יביא לשינוי סדר העדיפויות. לאחדים שביניכם יהיו התפתחויות בלתי צפויות בשגרה העסקית הפיננסית. נושאים כספיים יטרידו וידרשו התייחסות עניינית. נסו להישאר גמישים בימים האלה, וזה יעזור לכם להרגיש שאתם מקבלים "סוג" של כוח על ההתרחשויות.
המנעד המתוח בין סאטורן ואורנוס הוא תזכורת למשבר הפיננסי שהיה בשנת 2008, כך שלאורך חודש אוקטובר צפויים גלים עולים ויורדים, וחוזר חלילה.  החודש יתאפיין בתנודתיות בגלל משבר התקציב בארה"ב. לא נראה התרסקויות נוסח 2008 אבל "משברים" קטנים כן. חלקם בגלל שחיתות שתיחשף, סודות ומידע שניתנו למקורבים כדי שיצליחו בשווקים, או בעסקים כלכליים, נגד הסיכויים.

ברשימה בשבוע שעבר נכתב כאן: "מולד הירח בתאריך 05.10 מציג בעיה כלכלית בוושינגטון, משהו שמקשה על השירותים החברתיים והצבאיים. זו תזכורת לבעיה של צמיחת הגרעון והדרישה של הממשל מהקונגרס להרחיבו, התמודדות שתגיע להסכמה קטנה בניסיון לפתור בעיה גדולה שלא נראה שניתן יהיה לפתור אותה בזמן הקרוב." במציאות, משרדי הממשל הפדראלי נסגרו בעקבות המחלוקת בקונגרס בין הדמוקרטים והרפובליקאים. הם ימצאו את הדרך לפתור את המחלוקת אבל זה יהיה זמני עד המחלוקת הבאה הצפוייה ב 17.10. על פי רוב אחרי סגירה יש השפעה חיובית על השווקים. סגירת השרותים הפדראליים בארה"ב, תגרור דחיית הדוחות על מצב האבטלה וכו' גם אלה אלמנטים שמשפיעים על התרחש.

סעודיה, אינה שביעת רצון מההתפתחויות האחרונות בסוריה ובאירן, והיא אחת הספקיות הראשיות של הנפט בעולם. אפשר לצפות שבמחאה על מדיניות ארה"ב ואירופה הם לא יהססו להתמקח על מחירי הנפט כמו שכבר עשו בעבר( 1970?). אבל זה לא יקרה מיד.

 

ומהי האמת של אירן עם הנשיא המחייך?

לאורך זמן, נכתב פה ברשימות שונות שמבנה הכוכבים דרמאטי יביא לשינויים במדינה שם וישפיע גם על שינוי המשטר.

ההכרזה על הרפובליקה האסלאמית הייתה בתאריך 01.04.1979 בשעה 15:00 בטהרן וזה לא היה מעשה קונדס האופייני לאחד באפריל…

מולד הירח בתאריך 05.10 יהיה מול השמש בהורוסקופ של אירן. בנוסף יש את אורנוס/פלוטו שכבר החלו להשפיע מאמצע חודש ספטמבר. כוכב סאטורן, העובר על ציר 1-7, נמצא פיזית על קו בית 4 – המסמל את הבית והאזרחים, מעיד על המצוקה הגדולה של האזרחים האיראניים. סאטורן במקום הזה מציג את המחסור, הקושי, גורם לתחושת משבר ו"לבד". זה מצב שלא ניתן לפתור אותו באופן מיידי. סאטורן ישפיע עד חודש דצמבר 2013 ויחזור שוב בין יוני לאוגוסט 2014. ליקוי הלבנה בתאריך 19.10 יהיה על מרקורי/מארס המקודמים, כלומר אי שקט של האזרחים צובר כוח בתוך אירן, צפוי לחץ פנימי.

על המפה של אירן מופיע שילוב כוכבים על צירים 1-7, 2-8, 6-12  החל מחודש ינואר 2014 ולאורך השנה. אלה כוכבים המעידים על אובדן שליטה. המשטר שעלה בשנת 1979 יצטרך להלחם על קיומו.

השבעת רוחני לתפקיד הייתה בתאריך 04.08.2013 בצהרים. המפה המשותפת שלו עם אירן חושפת את התמונה כולה. אבל המשמעותי זה המופע של כוכב נפטון על ציר 1-7, זו הטעייה באותיות קידוש לבנה. יש ניסיון להרוויח זמן. האסטרטגיה שלהם תעבוד עם הצלחה חלקית, עד שהעולם יבין את הפער בין החיוכים והתכלית. אורנוס על ציר 5-11 יכול להביא להקלות קטנות לפרק זמן קצר, אבל הכוכבים על ציר 2-8, שהם דומיננטיים מאוד לאורך זמן, מבטיחים שאם תהיינה הקלות, הן שוליות. כוכבים על ציר 2-8 יוצרים אילוצים על אופי תהליך ההחלטות.  היכולת של רוחני להביא שינוי בר קיימא לאירן, מוגבל! עם הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8, 6-12, אפשר להבין שהנשיא רוחאני קיבל "קרדיט לרמות את העולם". פלוטו על ציר 6-12 מחזק את הניסיונות שלהם להטעות ולהעביר דיסאינפורמציה. שקיפות? מידע אמיתי? לא ולא. לא יהיה שיתוף פעולה כן מצידם עם גורמים (פקחים) חיצוניים. בנוסף, הכוכבים האלה מראים שיש מאבקי כוח פנימיים. כל הכוכבים מעידים שהם ינסו להשיג מה שאפשר בלי תמורה. הם ישחקו על זמן, בלי מוכנות אמיתית לבחור דרך חדשה.

ראש דרקון/סאטורן יגיע לקראת סוף חודש יוני 2014, וזה יהיה הצומת! זו תהיה רצועת הזמן שיהיה עליהם להחליט, מאחר ויבינו שאין באפשרותם לתמרן יותר.

אורנוס/פלוטו מציג את הקונפליקט הפנימי באירן, הנפטון על ציר 1-7, מציג חוסר יכולת להתגבש ביחד, והתערובת הזו תחשוף בהדרגה שלמעשה הם מתמודדים עם בעיה פנימית… המחנק הכלכלי ימשיך וזה יוביל לאובדן השליטה של האייתלות. המשטר שם נחלש והתהליך יתחזק החל מינואר 2014. אירן בראשות רוחאני תמשיך באסטרטגיה של הטעייה, האנשים שם כנראה יצאו לרחובות אחרי שיבינו שהסנקציות לא מתבטלות, בגלל שהמשטר לא מוכן באמת לשנות את המציאות… פלוטו יגרום ללחץ בינלאומי, מיקומו מעיד שהם לא יצליחו "לעבוד" על הקהילה הבינלאומית, וגם לא על האזרחים האיראניים שיגיעו לקצה היכולת שלהם לסבול. בסופו של דבר השילוב של אורנוס/פלוטו יגרום לאירועים שם שיצאו משליטה.

דרך אגב, כוכב מארס עובר למזל בתולה בתאריך 16.10 וישהה שם עד לתאריך 07.12,  יעורר מתח חזק מאוד ב"יחסים" של ארה"ב ואירן. בנוסף לכך כוכב מארס במפות של ארה"ב ואירן נמצאים במולות.

אצלנו:

הכוכבים על מפת המדינה ומפת הממשלה מציגים שבשנה הקרובה יהיה עיסוק במגוון נושאים, שכל אחד מהם יהיה חשוב בפרספקטיבה המיידית. המציאות האובייקטיבית תניח על השולחן סדר יום הנגזר מנושאים חיוניים, שיכתיבו את סדר היום הנכון בדרך מאוד ממוקדת, במה שחשוב באמת (נקודת ביניים נפטון/פלוטו על ציר 4-10). בהדרגתיות תגיע ההבנה מימין ומשמאל שעלינו להתאחד בגלל המצב המדיני והביטחוני.

" כל אחד יכול לאחוז בהגה הספינה כאשר הים רוגע" (פובליליוס סירוס)

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .