eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 15.11.2013-22.11.2013

בימים הקרובים תגיע תחושת הקלה,  אפשר לחזור ולקבל החלטות חדשות, להתמודד עם התפתחויות חדשות, אי השקט שליווה את כולנו, מתפוגג בהדרגה עם חזרתו של כוכב מרקורי למסלול. תרגישו שיחרור מכמה קבעונות מחשבתיים או סתם תקיעות שהיתה תירוץ לשבת על הספה ולהמתין ללא נודע. מופע הירח המלא יגיע ב 17.11.2013 במזל שור. מבנה שאופיו החלטיות. תתעורר אפשרות לקבל החלטות לכל נושא שתידרשו אליו בצורה ממוקדת. המופע יהיה על ציר עקרב-שור, ציר שמשמעותו כלכלית…איזו כלכלה תקבל תיזכורת על חולשתה? יתכן עוד חשיפה של הבעיות בוושינגטון. מערכת  הרווחה, שם גם תתחיל להיות מושפעת לשלילה מהמצב הכלכלי, כמו שקרה במדינות האירו בדרום אירופה.

לפנינו תקופה של שיחרור מהאופי האינטנסיבי שהשפיע על סדר היום וגרם לא פעם למבוכה. תהיה הזדמנות לפתח רעיונות, לזרום ותשתדלו לא לתת לפחדים או לכעסים אמוציונאליים מקום. אל תשארו במקום נמוך או ציפיות המוזנות מאכזבות. האמינו בעצמכם. עד התאריך 23.11 ניתן להתחייב גם אם האופי יהיה פשרה, ההתחייבויות האלה ישרתו אתכם לטווח ארוך בהצלחה.

בימים אלה עד 25.11 תהיה אפשרות לבנות ביצירתיות סביבת עבודה על בסיס שיתופי פעולה, ניהול מו"מ, חברתי. יש גם זרמים ארוטיים מתחת לפני השטח, אופי הקשרים שיתפתחו בזמן הזה יהיה יותר ספונטני. ב22.11 נושאים שאופיים קינאה ורכושנות צפים ועולים. בין בני זוג או שותפים. מי שולט על הוצאות והכנסות פיננסיות ומי קובע כמה ולמה. לקראת סוף החודש בין 26.11-29.11 יהיה זמן טוב לפתוח ערוצי תיקשורת טובים.

בימים האלה, ( ווסטה במזל מאזניים) יש רצון לטפל בבית, לטפח אותו, לעצב אותו מחדש. ברצועת הזמן עד סוף חודש יולי 2014, יש הזדמנות לטפל בעצמנו, לחזק את המערכת החיסונית.

גם היצירתיות ( פאלאס אתנה במזל בתולה) במיטבה וכל אחד יכול למצוא תחום שיוכל לפתח אותו ולארוג לתוך חיייו תחום יצרני חדש שבו יוכל להתבטא בצורה נפלאה.

כוכב שביט "איסון" שיגיע לקראת סוף נובמבר- תחילת דצמבר יעורר אמת חדשה מעבר לזו המוכרת לכלל. האור הגדול שלו יכול לעזור. אם כי ההיסטוריה מספרת שחיפוש אחר הארה והתגלות היה קטליזטור לכמה ארועים כבדים באופיים, במרץ-אפריל 1997 בחסות כוכב שביט שעבר, אבל במישור אחר הארה וההתגלות גרמה לכמה אנשים לספר שניפגשו בחייזרים. כל אחד והאמת שלו…

תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן ב01.11.2013  על המצב הביטחוני "…לאחרונה, לאחרי שקט יחסי, היו כמה אירועי טרור ספוראדיים שגורמים ביטחוניים העדיפו שלא לתת להם שם חד משמעי.

לצערי הרב הכוכבים מעידים שהלחץ הביטחוני עלול להסלים מהמחצית השנייה של נובמבר 2013 ובהמשך במהלך דצמבר (כוכבים על ציר 2-8) עלולים הגורמים הרלוונטיים להבין שמתפתחת סיטואציה שיוצאת משליטה. התהליך שעלול להתחזק לקראת החודשים פברואר- מרץ 2014 יביא להכרה שאנחנו נמצאים "במצב חדש" ואי אפשר יהיה להימנע מהגדרה של המצב הביטחוני…

זמני ירח בטל:

יום שישי  15.11 הירח בטל עד שעה 16.49 אחר הצהרים.

יום ראשון 17.11 הירח בטל משעה 17.15 עד שעה  02.07 בלילה.

יום שלישי 19.11 הירח בטל משעה 17.59 עד למחרת יום רביעי בשעה 13.23 בצהריים.

יום שישי 22.11 הירח בטל משעה  09.11 בבוקר עד שעה 01.50 אחר חצות.

כלכלה ושווקים:

התבוננות על מהלכי הכוכבים לאורך השנים הקרובות, אינו מונע את המחשבה מה יקרה כאשר סין תפסיק את מסע רכישות איגרות החוב של ארה"ב,  אולי בגלל שמצבה הכלכלי של סין עלול להיות בבעיה במהלך .2014  יש גם אפשרות שהדולר האמריקאי יאבד את מעמדו כמטבע הראשית בעולם. עוד סימן שאלה יש לתוצאת ההרחבות שעושה הפדראל בנק ותומך בדרך הזו בשווקים. האין זו סיטואציה קלאסית היוצרת בועה גדולה בשווקים?

מופע הירח המלא ב 17.11 על ציר עקרב-שור גם משפיע על הכלכלה. המבנה שנוצר בימים שהם סביב המופע, מצביעים על בעיות במדיניות רווחה, תבניות שהיו מוכרות כהצלחה ונחשף משהו שהוא צולע בתחום.

הכוכבים ההליוצנטריים הם קטליזטור לארועים מפתיעים,  בנוסף יהיה מעניין לראות מה יקרה בשווקים בין 21.11-22.11 כאשר כוכב מרקורי יעבור על מעלת הליקוי חמה שהיה ב03.11.

בימים האלה, יתכנו כמה הודעות מפתיעות של הבנקים המרכזיים בעולם.

מפת המיסחר של האירו עם כוכבים על ציר 1-7 ,2-8  מעידה שיש ניסיון להראות שהשיגרה זורמת אבל לאופטימיות אין בסיס. הבעיות בגוש האירו לא נעלמו, אלא הועלמו לפסק זמן. 2014 לא תהיה נחמדה לאירו.

האסון בפילפינים:

במספר מאמרים שקדמו לתקופת ליקוי החמה שהיה ב 03.11.13, נכתב שאחת ההשפעות של הליקוי הן תזוזות הלוחות הטקטוניים, ואסונות טבע. לצד אותו ליקוי הגיע לדיוק מבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו שגם הוא אוהב לזעזע את העולם.

מפת הלידה הראשונה של הפיליפינים היא מ 24.6.1571, השמש נמצאת במעלה 11 במזל סרטן, (חישובים שהיו נכונים לעת ההיא), המפה החדשה של עצמאות הפיליפינים היא  מ- 4.7.1946 , גם כאן השמש במעלה 11 במזל סרטן. מעלה המושפעת ישירות מבמיבנה המתוח של אורנס ופלוטו, היוצרים יחד מהפך ושינוי דראמטי שאופיים רעידת אדמה תרתי משמע ואלה ישפיעו מעבר לאסון הנורא, על המדינה בכמה רבדים שאותם נבין רק בהמשך . ההורוסקופ של המדינה מתחיל במעלות הראשונות של מזל בתולה. כך שהשילוב של ליקוי חמה, אורנוס-פלוטו, ובעזרתו של כוכב נפטון, הוכיחו את כוחם בלי רחמים. נפטון שהוא פוסידון אל המים המיתולוגי שעבר על ציר 1-7, גרם לסופת הטייפון ההרסנית.  לא אלאה אתכם בפרטים אסטרולוגיים, על עוד כוכבים המופיעים גם במפה המקודמת של הפיליפינים "שעזרו" לאסון הקשה להתרחש. כמה ימים אחרי היתה גם רעידת אדמה ברמה נמוכה. תמונת המצב נכון לעכשיו זו עוד הוכחה לכוחות הטבע החזקים המשפיעים על היקום ופוגעים בתושביו ללא רחמים.

 

אצלנו:

בנימין נתניהו:

בתפקידו כראש ממשלה אפשר לראות את שילוב הכוכבים  הראשי 4-10, 5-11 3-9 המלווה אותו וזה מבטיח לו שהוא בוחר בדרך בטוחה ומגדיר לעצמו מה הנושא שהוא הכי חשוב לדעתו ( אירן-הגרעינית) כאדם המודע לאחריות הכרוכה בתפקידו  ושאר הנושאים מקבלים סדר עדיפויות המשתנה בהתאם למה שקורה סביבו. מעת לעת ירשה לעצמו נקודתית לפעול בדרך שהוא מאמין בה עם הכוכבים על הצירים  1-7,  5-11 ו 6-12. גם אם זה יגרום להתנגשות עם הקהילה הבינלאומית ולא צריך להבהל מזה.

ניסיון העבר המצטבר שלנו כמדינת הלאום היהודי, טיפוח ציפיות-שווא להבנה מצד אומות העולם מסתיים במפח נפש ובאכזבה (נפטון/פלוטו על ציר 1-7), וכדאי לכולנו למתן את הציפיות ולהתארגן עם המציאות שאנחנו סומכים רק על עצמנו (5-11), ואז גם נלמד שאם אנחנו בוטחים בעצמנו, הרבה מהפחדים ותסריטי האימה היו לשווא! נוכל להתמודד גם עם איומים, יש בכוחנו להתגבר עליהם.

נתניהו קיבל החלטה לפעול ולעמוד מול העולם במטרה לשמור על האינטרסים של מדינת ישראל, לכן יעיז ויבדוק מהלכים שונים בהדרגה, יבדוק בכל פעם בהתנהלותו מול העולם וארה"ב עד איפה יוכל להרחיק עם אי הסכמה או וויתור, בלי לפגוע במערכות היחסים. הכוכבים על צירים 5-11 ו 3-9 מעידים שהוא צובר ביטחון לעמוד מול הביקורת שתופנה אליו אבל ימשיך ויקבל החלטות ואף יבצע אותן גם אם אלה יהיו מנוגדות לדעת הקהל או הממשלות מעבר לים ועדיין ישמור על כללי המישחק המקובלים, וזה כדי לא לשבור את הכלים.

המדיניות של נתניהו יכולה להתגלות כמשהו שהיה נכון ומשתלם ברצועות הזמן  אפריל -ספטמבר 2014, או בפברואר –מרץ 2015 ואולי במהלך נובמבר15 -ינואר 2016 האסטרטגיה שלו תביא את התוצאה הטובה ביותר במצב הנתון וכל זה בזכות הזהירות והתימרון שנוקט בו וימשיך כך מן הסתם גם בעתיד.

דרך אגב השיחות בג'נבה עם אירן, היו בזמן ירח בטל ומרקורי בנסיגה, בשעה שכולם היו בטוחים שעומד להחתם הסכם, וכל שרי החוץ הגיעו מהר להיות נוכחים "ברגע הגדול" התברר בסופו של יום, שיש קשיים, וההסכם לא נחתם והשיחות התארכו ונדחו בנתיים… ככה זה עם מרקורי שנמצא בעצירה , שתוך יומיים משנה כיוון,  הספקות עולים ברגע האחרון, בוחנים שוב את הפרטים, קולטים כמה ניואנסים  וזה הגורם לשינוי בדרך החשיבה, ואולי נאמר בין השאר תודה לשר החוץ הצרפתי, פביוס? שהבין וראה מה שאחרים ניסו להתעלם ממנו…ואנחנו כבר יודעים שהתפתחות בזמן ירח בטל דומה ללחיצה על דוושת הגאז בניוטראל…

ממשלת ישראל:

מבנה הכוכבים על הצירים 4-10 ו 2-8 מציג לנו שכל אחד מהצדדים בקואליציה מושך לכיוון אחר, סוג של " התפרעות" אבל כשחברי הממשלה יבינו שהתנהלותם עלולה לפרק את המיסגרת, ירסנו את עצמם. נראה יוזמות הבאות ליצור מציאות חדשה, אבל המציאות היומיומית כולל תקציב מוגדר ומיגבלות אחרות יאיטו את התהליך. וכמו שכבר נכתב כאן ברשימות קודמות, מפברואר-מרס 2014, צפוי איחוד כוחות שיכול להצביע גם על ממשלת אחדות (4-10). אפשרות לשנות את המבנה של הממשלה ואולי גם ליצור בסיס רחב יותר שיהיה חשוב לתפקודה של הממשלה למען המדינה.

בעיקבות הראיון שנתן ג'ון קרי, לערוץ 2 לפני שבוע,

היה זה ראיון ששילב בו מסרים מאיימים עלינו כמדינה אם לא נענה לדרישותיו, אני מחזירה אתכם הקוראים לרשימה שהתפרסמה כאן ב 09.08.2013 על אופיו של ג'ון קרי, " …ההורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, מספר על אדם שאצלו אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולא לקיים (יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן.

קרי מאוד רגשי בתהליכים בהם הוא מעורב (ירח/נפטון 7/10) וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכים איתו, הוא פוגע בו מאוד באופן אישי. מותר לחשוב שהכוונות שלו טובות ביחס למו"מ, אבל למעשה הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי  פחות על המשמעות של סוף התהליך. מבנה הכוכבים אצלו מציג את הרצון להתקדם בכל מחיר, גם אם הבסיס רעוע, ולכן גם הוא יחווה את התוצאה בהלימה."

הסגנון הלא דיפלומטי ( בן מזל קשת עם אופק בקשת, שבדרכו הוא בוטה וגולש בקלות גם לגסות רוח) שבו השתמש בזמן הראיון בראיון ביום חמישי 07.11, הציג את ג'ון קרי האמיתי, המניפולטיבי, שלא טובת המדינה שלנו חשובה לו, רק שהוא לא יהיה עוד אחד מאלה שניכשל בניסיון לקדם הסכם בלתי אפשרי בין הפלשתינאים ומדינת ישראל. ותחשבו מי מפריע לו? ראש הממשלה נתניהו, שדואג רק לביטחון ולאינטרסים של מדינת ישראל, ועורם קשיים על ג'ון קרי להתקדם ולקבל את פרס הנובל לשלום שזה הדבר היחידי שמניע אותו. השמועות מספרות שגם הנשיאות מושכת אותו למרות שניכשל כבר בהתמודדות מול בוש ב.2004 .

גם המאמר של דיל, סגן העורך ב"וושינגטון פוסט", שהתפרסם השבוע, לפני המאמר ב"ניו יורק טיימס" המתחרה בו, היה עם כותרות ציניות משולבות בתוקפנות, הוא כותב  על "מסע הקסמים המסתורי" (שם של תקליט ידוע של הביטלסMagical Mystery Tour ,) קרי ייזכר כשלומיאל שהשלה את עצמו… דיל מרחיב ומתאר את נקודות ההתנגשות של ג'ון קרי עם המציאות, בכל חזית וחזית, וכותב… "קשה לחשוב על מנהל קודם של פוגי בוטום (השכונה בוושינגטון בה שוכנת מחלקת המדינה(שהצליח בצורה כה מובהקת לנתק את עצמו מהמציאות בשטח…" שוב למדנו שהכוכבים מתארים את המציאות, בצורה ברורה ובהירה.

" תקווה היא סיכון שיש לקחת"  (ג'ורג' ברנאו)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .