eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 22.11.2013-29.11.2013

אנחנו נעים בתוך תקופה שיש בה יותר בהירות, האינטנסיביות שליוותה אותנו הורידה הילוך, ויש תחושה שאספנו את עצמנו. אחרי שנחשפנו לכמה דברים חדשים שעזרו לכל אחד לחשוב שוב על עמדתו, לבחון שוב את נקודת המוצא והאמונה שהיתה בסיס לכל החלטה, האם יש אפשרות נוספת? אולי שינוי כיוון? המגמה מעשית יותר לחיי היום יום, זו שהזרעים שלה היו עד לאחרונה רק במחשבה ועתה הם מבשילים לתכלית.  אלה מצבים העוזרים לחוות חוויות משחררות והרפתקאות חדשות. אופי התקופה יושפע ממזל קשת. השראה לצד אנרגיה חיובית ורצון לבנות בסיס אמיתי ואקטואלי. לא צריכים לחיות בתוך דימיון כדי להיות שמח, עולם של פאנטזיות יכול אולי לפצות על כאב או סבל, אבל עוזר ל"התקרבן", תבנית שכדאי לשנות. הערכה עצמית בלי לחשוש מכישלון תעזור לכל אחד לעבור את המנהרות החשוכות בחייו. קשת עוזר לקלילות, הוא כמו אח (קמין) המאיר את החדר החשוך, מרחיב את ההשראה, את האמונה ועוזר בפרספקטיבה רחבה לראות את התמונה הגדולה. כמה סימלי שהחודש מדליקים את נרות חנוכה. "באנו חושך לגרש".  כד שמן קטן שהדליק חנוכייה גדולה "ויהי אור". קשת מחפש אחר התשובות לדרך בטוחה, תשובות שיכולות להעלות אתכם לשלב גבוה יותר, העוזר לחיות חיים מכובדים יותר. האופטימיות עוזרת לראות את הטוב שיש באנשים, לדעת מה אתה רוצה, ללמוד איך לממש את המאוויים. קשת אוהב ידע, פילוסופייה, נושאים שהם רוחניים בתוכנם, כולל גם בתחומי הדת והמסורת. הם אוהבים  טיולים שיעזרו להרחיב ידע, להבין צורות מחשבה על בסיס התרבות המקומית בכל מקום על פני כדור הארץ. אבל יש לקשת גם חולשות, הוא מאמין באינטואיציה, וקופץ לתוך מצבים שמתחרט עליהם אחר כך, למרות המקוריות והכנות. הוא אומר דברים שמאמין בהם, לא תמיד בנחמדות, חווה ריגוש והתרוממות רוח לעיתים גם עם כוונות אידיאליסטיות או חזון לעתיד טוב יותר ( לדעתו) בלי להבין את הגבולות. לכל השימחה והאופטימיות יעזור מולד הירח ב03.12 שיחדד את כל הנ"ל.

22.11 העוצמות הריגשיות משפיעות על הבחירות שלכם, קינאה ורכושנות שמוליכים  לשתלטנות אובססיבית במערכת יחסים, או ניסיון לקשור קשר שלא ניתן להתנתק ממנו. חלק מהשליטה על בן הזוג זה גם דרך הארנק.

מבנה כוכבים הכולל בין 21-25.11 יש לו אופי מתסכל ולכן לא כדאי לקחת סיכונים. למרות שניתן לקדם מו"מ ושיתופי פעולה, אבל בלי לחץ שעלול להיות הרסני. זרמים תת קרקעיים של מתחים מיניים יביאו להתפתחות קשרים ספונטניים.

ברמה בינלאומית, הפעילות הברברית עולה רף, ועלולה לגרום לטרור שהצלחתו תביא לכאוס במקומות ה"חמים" בעולם.

27-28.11  אלה ימים טובים לתיקשורת, להסכמות וחוזים. אלה ימים טובים למיפגש חברתי. אידיאלי למיפגש מישפחתי להדלקת נרות חנוכה. באותם ימים יש גם שיחות שהן יותר ריאליות ומעוררות גם נושאים שעלולים לערער את הביטחון, אולי בגלל כותרות והצהרות שיופיעו בתחום הפנסיה או חיסכון ארוך טווח.

מתעוררת פעילות או אולי מתחדשת פעילות שאופייה הומני ונועדה גם לטפל באיכות הסביבה, אם בגלל אסונות טבע או אסונות בגלל מעשה ידי אדם.

הערה חשובה:  במהלך דצמבר 2013 כוכב ונוס (כסף, פיננסים, רכוש, אהבה ושותפויות) יתחיל בנסיגה עד סוף חודש ינואר 2014 וכוכב מארס (יוזמה וביצוע, הוצאה לפועל, עסקים) החל ממרץ 2014 בנסיגה עד כמעט סוף חודש מאי 2014. אבל כמו תמיד כשכוכב עומד לפני נסיגה,הואמאט את הקצב עד כמעו עצירה, ואלה על פי רוב הימים הבעייתיים, לכן חודש פברואר ניכלל בתוך רצועת הזמן, שמושפע גם מסיום הוונוס בנסיגה ומעצירת המארס. ההמלצה היא שאם אתם רוצים להתחיל עסק חדש, עיסקה חדשה, או כל דבר שיש לו משמעות כלכלית ועסקית, תצטרכו לעשות עד 8.12.13 או להמתין לחודש יולי 2014. במהלך השבועות הקרובים ארחיב על כל המשמעויות של נסיגת הכוכבים האלה.

זכרו בבקשה, עצירת מארס, היא תקופה מאוד מסוכנת לכל אחד מאיתנו, ולדאבון הלב הפעם המארס נעצר על המעלה 27 במאזניים מאמצע פברואר 2014, שזו מעלת האופק של מדינת ישראל.

תיזכורת מהרשימות שהיו סמוכות למופע ליקוי החמה במזל עקרב ב03.11 :"כל נושא הנמצא בהשפעת מזל עקרב יצוף ויעלה, ויהיה חזק יותר ונפיץ במופע זמן ליקוי חמה". השפעת ליקוי כזכור היא כמה שבועות לפני ואחרי ובדרכו חושף את מה שמנסים להסתיר. מזל עקרב מסמל, כוח ושליטה, סקס, נכסים, כספים שלא הרווחנו, מיסים ועוד. הכותרות בשבוע האחרון אצלנו חשפו פרשת סקס עם כל הפיקנטיות שבה אבל עם תחושת גועל נפש מ"תעשייה פורייה" של אנשים שיש להם כוח כידוענים, כזו המתרחשת בסתר מאחורי הקלעים , בנוסף להעלמת מס של סלברטיאים, שבמיקרה אחד מהם גם קשור לפרשה הפיקנטית. בהמשך ההפתעה ממעצרו של הרב הראשי לשעבר שאוהב מאוד ל"קבל" כסף וכל הדרכים "כשרות". כך "הוכיח" ליקוי החמה שהיה במזל עקרב את כוחו ולא נתן לסודות להשאר מתחת לפני השטח.

ב 25.10 נכתב כאן ברשימה: "שיחות כנות היו גם השבוע ברומא, בין ג'ון קרי שר החוץ האמריקני ובין ראש הממשלה בנימין נתניהו שהציב גבולות ושמר כדרכו על האינטרסים של מדינת ישראל. המסקנה היא שאנחנו נמצאים בתוך תהליך שיביא איתו הפתעות בלתי צפויות, שחלקן יביאו לכאוס, וחלקן לאתגרים בלתי רגילים " היום אנחנו מבינים איזה הפתעות הכין לנו ג'ון קרי.

זמני ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שישי 22.11 הירח בטל משעה 09.11 עד שעה 01.56 אחר חצות.

יום ראשון 24.11 הירח משעה 10.49 עד למחרת יום שני בשעה 14.11 בצהרים.

יום רביעי 27.11 אצלנו ערב חנוכה,הדלקת נר ראשון הירח בטל  משעה 13.43 עד שעה 23.59.

יום ששי 29.11 הירח בטל משעה 13.13 עד למחרת בשעה 06.03 בבוקר.

כלכלה ושווקים:

ברקע התמונה,יש גם את הכוכבים ההליוצנטריים.  יופיטר מול פלוטו, הם סיבה ללא מסיבה. אלה כוכבים שעלולים גם להביא אסונות טבע או אסונות והפתעות בתחומים פיננסיים. 20.11-28.11 עלולות להיות הפתעות.

יופיטר שינה הילוך שגם ישפיע על השווקים ויתן גוון רציני יותר, בנוסף בגלל שאנו נעים למבנה ריבוע גדול באפריל 2014 כדאי לעמוד על המישמר, ולהיות זהירים בכל החלטה כלכלית כבר מתחילת 2014.

מבנה הכוכבים הצפוי עלול לעורר גם אלימות קשה, כעסים ורצון לנקמה בעיקר בגלל כסף.

ביטוח הבריאות ACA של הנשיא אובאמה, שהיה הדגל האישי שלו יצא לאור ב23.3.2010. המעבר עם נפטון-פלוטו על ציר 1-7, נותן אשלייה  שכאילו מסתדר, אבל זהו שלא. הפלוטו על ציר 6-12 מציג בעיה טכנית הגורמת לחסר תיפקוד.

הניסיונות לתקן עם ראייה אופטימית, והשקעת משאבים נוספים בתוכנית ימשיכו רק לטפח את אותה טעות. הבעיות התיפעוליות כבדות, ולמעשה יהיה עליהם לחזור לנקודת ההתחלה ולבנות הכל מחדש. הלוגיקה שעל בסיסה ניבנתה התוכנית שגוייה. המשמעות היא שיהיה עליהם לפרק את  כל המערכת ולבנות הכל מחדש כדי לתת שירות אמיתי. על הנשיא וחבריו לתוכנית יהיה לקבל את העובדה שאי אפשר עם תוכנית אחת לענות לכל הבעיות של כל האנשים, ורק כאשר יפול האסימון, הם יבינו שעליהם ליצור מגוון תוכניות למיגוון אנשים על פי הצרכים המשתנים של כל אינדבידואל וכל זה כנראה לא יבטל את הצורך בביטוח הפרטי.

העלויות הכלכליות של התוכנות והאתר יוכפלו ואולי גם ישולשו, כדי להגיע למטרה, ותהיו בטוחים שהמימשל בראשות אובאמה ידאג לטשטש את האמת.

הנה עוד "הצלחה" של הנשיא אובאמה שבטוח שרק הוא יודע מה נכון לכולם. לזכור שבגלל התוכנית הזו הוא נלחם עם הרפובליקאנים וגרם ל"סגירה" המפורסמת לפני כחודש בארה"ב. דרך אגב הוא יצא בנאום לאומה , וביקש סליחה. אבל הבאלגאן שנוצר שם בעיקבות הכישלון, גדול, הכעס של האזרחים וחוסר האימון בו בא לידי ביטוי בירידה דראמטית בפופולריות שלו. מצבו ימשיך להיות רע, בשלב הראשון עד נובמבר 2014.

אצלנו:

בעיקבות "חילוקי הדיעות" עם מימשל ארה"ב:

אחרי "הבגידה" שחשים כאן בישראל מהתנהלות המימשל, שבראשה עומד אובאמה ונציגו שר החוץ ג'ון קרי, בחינה של המפות של מדינת ישראל וארה"ב מציגה את אורנוס/נפטון על ציר 1-7, בעיה שצצה מתחת לפני השטח, ואי אפשר להתעלם ממנה יותר. שוב מדינת ישראל מתפכחת ומגיעה לצומת שבה מבינים רוב אזרחי המדינה, ראשי המדינה כולל השרים וחברי הכנסת שאסור לסמוך על אף אחד מהקהילה בינלאומית, גם לא על האמריקאים! כן, ההבטחות שלהם אינן עומדות במיבחן התוצאה בזמן הזה. גם כשזה נשמע לנו מריר ( בלשון המעטה), על מדינת ישראל לעשות דברים לפי הבנתה, בלי להרגיש מחוייבות לגחמות של הנשיא אובאמה. לפני שבוע נכתב כאן: "וכדאי לכולנו למתן את הציפיות ולהתארגן עם המציאות שאנחנו סומכים רק על עצמנו (5-11), ואז גם נלמד שאם אנחנו בוטחים בעצמנו, הרבה מהפחדים ותסריטי האימה היו לשווא! נוכל להתמודד גם עם איומים, יש בכוחנו להתגבר עליהם…"

כדי לחדד את התמונה שמצטיירת לאחרונה, התמקדתי בהורוסקופ  ארה"ב ומימשל הנשיא אובאמה (שהחל את תפקידו כבר ב2009) והורוסקופ מדינת ישראל ובנימין נתניהו בתפקידו כראש הממשלה שלנו ( מאז 2009). הכוכבים נמצאים על ציר 4-10 ו 2-8. במפה המשותפת שלהם והמשמעות שיש הסכמות מוגדרות, בכל נושא לגופו ועל כל הסכמה יש ויהיה מחיר, אבל זה נכון לכל צד.

הקומפוזייט של המנהיגים מזמן בחירתם ב 2009 וההתחדשות קדנציה של כל אחד מהם ב2013, מציג את מסלול ההתנגשות. כוכב פלוטו על ציר 1-7. חילוקי הדיעות קיימים אבל הם נאלצים לגשר עליהן לאורך הדרך בגלל כורח הנסיבות והאינטרסים משותפים. מערכת היחסים מתקיימת מחוסר ברירה. יש כאן גם כוכבים על ציר 2-8 המסמלים מצבים הכופים על שני הצדדים את "הביחד" וארה"ב עם אובאמה תלמד שאחרי כל הפזילות של הנשיא לכיוונים חדשים המקום היחיד שאפשר לבטוח בו זה כאן, כי מדינת ישראל היא הישות הדמוקראטית היחידה באזור. האינטרס המשותף חי וקיים. לא מדובר באהבה ,אלא בחוסר ברירה. פעם אחר פעם אובאמה כשל במהלכים שעשה במדיניות החוץ, ולמורת רוחו הוא בולע את העובדה שעליו לקבל ולשמור על מערכת יחסים טובה עם  מדינת ישראל. כך שעם ההסכמות שימשיכו מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים. התהליך הזה מתמשך עד 2015. ( עד שאובאמה מסיים את תפקידו אי"ה ). בנתיים, עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 6-12 נחווה אשלייה והתנפצות. מצגי שווא המבוססים על הנחות מוטעות הנובעות בעיקר מאי הבנה של המנטליות באזור ( כוכב נפטון- על ציר 6-12). שני הצדדים מדברים בשפה היוצרת חוסר הבנה. מערכת ערכית מוסרית מנוגדת שלא מאפשרת הסכמה או הבנה בין המימשל הנוכחי (!)בארה"ב  ובין מדינת ישראל בראשות בנימין נתניהו. בכל פעם שתווצר הבנה לכאורה עם 4-10, בטווח הארוך זה יתברר כעוד אשלייה ובפועל יש חילוקי דיעות שיהיה צריך לשוב ולגשר עליהם.

לפנינו הצגה של "הכל בסדר", כדי למנוע ממאבקים וניגודי אינטרסים לבצבץ. נתניהו נעזר בתמיכת הרפובליקאנים בקונגרס מול אובאמה הנואם בירושלים לקהל סטודנטים כדי להעביר את המסרים שלו מעל הממשלה בישראל( שהיום אנחנו מבינים שהיו אלה עוד הבטחות חסרות בסיס המתאימות לאופיו "אתם לא לבד".). כל צד מחפש את נקודות התורפה של הצד השני על מנת להקשות עליו את ההתנהלות או לשנות את עמדותיו. בפועל, זה מאבק כוחני כשמול התקשורת יש חזות ידידותית שכל אחד מציג. שני הצדדים יגיעו להסכמות רק כשהם מגיעים לקצה. ההצהרות על הידידות המשותפת ( אובאמה-נתניהו) אין להן תמיכה במציאות שנוצרת.

חשוב לציין שכל הפרשנות הנ"ל, נכונה רק לתקופת נשיאותו של אובאמה.

בגלל ההתנהלות הנחשפת לפנינו שוב לאחרונה, בעיקר דרכו של הנשיא אובאמה, אני מביאה עוד תיזכורת, חלק מרשימה שהתפרסמה כאן מ 20.09.2013 על אופיו של אובאמה: "האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (לדוגמה – הנאום בקהיר, עם הושטת היד למוסלמים וההתערבות שלו במצרים להוריד את מובארק מהשלטון, לתמוך ב"אחים המוסלמים" וגם הרכנת הראש בהכנעה מול מלך סעודיה, מאבקי הכוח עם רוסיה ועוד רשימה ארוכה של טעויות בולטות בעיקר במדיניות החוץ אבל גם במדיניות הפנים), כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם…
מופע ליקוי החמה הצפוי בתאריך 3 בנובמבר, יהיה על כוכב נפטון בהורוסקופ האישי של אובמה, במולות להדס ובריבוע לשמש, מצב שעלול לגרור אותו לסקנדל, שיכול להיות קשור למדיניות החוץ שלו (נפטון בבית 9). ייתכן שאנו כבר עדים לאותה השפעה מביכה. כוחו של ליקוי להשפיע גם בפרק זמן של חודשיים-שלושה לפני הופעתו באירועים בינלאומיים ועד תשעה חודשים אחרי. עם הביטחון שלו בצדקתו, מי יודע מה נשמע ממנו בקרוב."

אז הנה שמענו, בחלקת האלהים הקטנה שלנו, לאט לאט נחשפה האמת על אובאמה שחיפש איך לחדש קשרים עם טהרן מאחורי הקלעים מאחורי הגב של מדינת ישראל. אחרי שהשמיע מילים גבוהות על "תמיכה וחברות" בירושלים שכנראה הוא באמת לא יודע את משמעותן.  

 

אני חוזרת עם מידע שהבאתי כאן לפני כמה חודשים  מתוך חוברת "סודות האר"י הקדוש:

מידע על מזג האוויר והכלכלה על התקופה שבין 05.09.2013-24.09.2014 שנת התשע"ד:

" שנת נפילת הבורסה העולמית ושפל כלכלי גדול וכדאי להזדרז ולברוח מהבורסה…שנה זו היא השישית למחזור גדול בן 28 שנים המאופיינת בנפילות בורסה חזקות ביחוד כאשר ראש חודש טבת חל ביום רביעי ( השנה זה ב' ר"ח) כמו השנה המורה על בצורת בינונית. כל השנה יהיו גשמים חלשים. חוץ מחשון וכסלו שבהם יפסיק הגשם כמעט לחלוטין בכל העולם ויתיקרו החיטים והדגניים שלושה חודשים ושלג יתרבה ובסוף השנה ירד גשם בארצות הקיץ הגשום כמו ארה"ב הודו סין וכדומה. שנת בצורת מעט גשמים ומעט חיטה והקיץ יהיה ארוך מאוד וחסר גשמים בעולם. וגדולים יפלו וימותו כלומר גם חברות ענק תאגידים ושילטונות."

הצד האופטימי שבי  הציץ לתחזית של השנה הבאה ושם יש הבטחה לחורף סוער וגשום…

" דברים שאינם יוצאים מן הלב, לא יעברו דרך האוזן" ( ר' משה אבן עזרא)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .