eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 29.11.2013 -06.12.2013

לפנינו ימים של אור, מולד הירח במזל קשת בתאריך 03.12 ויש באור הזה ניצוצות חדשים שיביאו הזדמנויות להתחלות חדשות, אפשרות לשנות כיוון מבלי להרגיש התנגדות מהיקום. החליטו מהם הפרויקטים שמעניינים אתכם ועל מה אתם רוצים לעבוד, אך בכל מיקרה, גם אם אין לכם מטרה מוגדרת תרגישו שחרור ודרך אגב תמצאו גם את האלטרנטיבה ותתבוננו אחרת על מה שקורה. הכל יהיה בהיר יותר ותחושה שהאינטואיציה עוזרת לתחושת הסיפוק האישי, להתרגשות ושימחה.

הוונוס מתקדמת במזל גדי והיא התחילה לעבור על מעלות הנקראות הצל ( מעלות שתחזור עליהן במהלך התקופה הקרובה), בתאריך 21.12  הוונוס תתחיל בנסיגה ותחזור על עקבותיה עד סוף חדש ינואר 2014, כך שחשוב שתשימו לב להתנהלות הכספית שלכם כיוון שנדרשת רצינות גבוהה בכל הקשור לפיננסים, אהבה ודחפים לממש אנרגיה עד חודש מרץ 2014. מערכות היחסים של כוכב וונוס עם כוכבים אחרים יהיו בינתיים ממקום של עייפות, אי רצון לעבוד ואו להעניק מעל ומעבר ואי רצון לנהל מצבים הדורשים הדדיות. תהיה כאן התנהגות שמשמעותה "דווקא", לכן אל תתחייבו לדברים שאינכם רוצים לעשות, גם אתגרים בתחומים חברתיים או חוקיים לא יתאימו עכשיו. תיתכן חוויה מוזרה שבה תרגישו את השנאה והאהבה מתווכחים בתוככם, נסו להבין ואל תשפטו. למעשה זו תקופה שבה חשים חופשיים לשנות וזה יאפשר שילוב ומיזוג ברבדים חדשים ופנימיים, אם לכל אחד יש את התבשיל שבו הוא מתמחה ומכין אותו לפי מתכון אישי לאורך זמן, בימים הבאים תכינו את אותו תבשיל עם כמה מרכיבים חדשים ושונים, השינוי יהיה ב"קטן", אבל בכל פעם עוד "משהו קטן" ולמעשה תחליטו איך יראה המתכון האישי ותמסגרו אותו מחדש. זה הזמן ללמוד, איך לעשות את מה שהתרגלתם לעשות לאורך זמן, קצת אחרת. אפשר ששיחות רציניות ימקדו רגעים ומילים שיגרמו לכם לשנות את עולמכם.
עם זאת יתכן גם שתרגישו חוסר וודאות בגלל הרצון לשנות תבניות, אבל תרגישו גם כוח להלחם על עקרונות שלכם או להגן על גבולות הטריטוריה שלכם.

הכותרת של שר החינוך שי פירון ושר האוצר יאיר לפיד "זו מהפכה לא פיילוט כך יקוצר החופש הגדול". עם הוונוס מול כוכב יופיטר, זו הבטחה גדולה שיתקשו לממש אותה.

"מודה ועוזב ירוחם"

ברשימה בתאריך 19.07.2013, אחרי ששלי יחימוביץ בחרה תאריך להתמודדות על ראשות המפלגה, כתבתי שהיא תזכה (ולא בקלות) וטעיתי! ולאחר הזכייה של בוז'י הרצוג חזרתי לבדוק היכן טעיתי. כאשר יחימוביץ הכריזה על ההתמודדות היא עמדה מול שלושה חברים, איתן כבל, אראל מרגלית ובוז'י הרצוג, שכל אחד מהם ראה עצמו כמועמד לתפקיד ואחרי שכולם התאחדו ביחד ובחרו בהרצוג שיתמודד לבד מול יחימוביץ, לא חזרתי לבדוק את המפות בעיקר של הרצוג לאותו היום וזו הייתה שגיאה. היום ברור לי שבאופן יחסי לא היה משהו מובהק שהציג את היתרון בין המפות המשותפות של יחימוביץ עם מפלגת העבודה ובין הרצוג ומפלגת העבודה, כן מצאתי פרמטרים בודדים שנתנו לו את היתרון באותו היום והמסקנה היא שהייתי צריכה לעקוב אסטרולוגית אחר ההתפתחויות מאז יולי 2013 ולעדכן. בנושאים פוליטיים חשוב לשלב ולהרכיב מפות בהתאם לתהליכים ולהתפתחויות של הנושא הרלוונטי, מפה אחת לא נותנת את התשובה הנכונה. ברמה המקצועית זה מה שעושה את ההבדל!

 

ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שישי 29.11 הירח בטל משעה 13:13 בצהרים עד למחרת בשעה  06:03 בבוקר.

יום שני 02.12 הירח בטל משעה 03:33 לפנות בוקר עד שעה 08:31 בבוקר.

יום  רביעי 04.12 הירח בטל משעה 05:45 עד שעה 08:49 בבוקר.

יום שישי 06.12 הירח בטל משעה 07:31 עד שעה 08:53 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

אנו מתקרבים לקו פרשת המים באפריל 2014, בינתיים השווקים אופטימיים אבל אין ספק שהמצב יכול להשתנות בפתאומיות עם המערך של אורנוס/פלוטו. אורנוס יכול להפתיע ולעזור לשווקים לנסוק למעלה, הרבה מעבר לציפיות ולפרוץ את הגבולות מאחר והוא אינו מכיר באלה ורואה בהם משהו דמיוני ולאחר שיפתיע את כולם, די בפתאומיות יחפש כיוון חדש ויהפוך את המגמה גם ללא התחשבות בקווים האדומים. לא משנה מה אומרים לכם, הבועה קיימת ועל המשקיעים להיות מוכנים בהלימה.

יתכנו מצבים שבהם הבנקים מתערבים במניפולציות ובכוונה לשמור על האופטימיות בירוק. אבל מספיק שהפדראל רזרב יודיע שהוא מתכוון לשנות את תוכנית ההרחבה התומכת בשווקים ו…בום. כוכב וונוס יתחיל בנסיגה בתאריך 21.12 ורצועת הזמן של הנסיגה תהיה עד לתאריך 31.01.2014, זה הזמן שבו הבנקים המרכזיים משנים את המדיניות שלהם, וכל שינוי יביא לזעזוע. בדיוק בלוח הזמנים סביב התאריך 21.12 אורנוס/פלוטו ברקע ואם לא די אלה מקבלים לתבנית T את כוכב יופיטר עד  סוף אפריל 2014. מבנה היכול להשפיע על המציאות החברתית והפוליטית שתשפיע על המישורים הפיננסיים בדרך יוצאת דופן ובאפריל, כאשר יצטרף כוכב מארס ל T, יגיע השינוי.

ההתחלה תהיה בקרוב. כדאי להיזהר בעיקר מהתאריך 17.12 בו האורנוס משנה מגמה ואחר כך הוונוס בתאריך 21 לחודש ( השפעה שיכולה להתחיל קצת לפני וגם קצת אחרי), היו מוכנים לשינויים פתאומיים, ואחר כך לשינוי נוסף כשהמשקיעים לא יהיו מרוצים.

 

הסכם ג'נבה:

הסכם ג'נבה נחתם בתאריך 24.11.2013 לפנות בוקר. עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, כך שנראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמאלי ומה שיקרה בפועל מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה, עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי. למעשה אם יש להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע אז יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע.

התבוננות על ההסכם בשילוב עם מפת השבעת רוחאני לתפקיד מציגה את הכוכבים העוזרים לשלטון שם לחגוג את הניצחון, אבל גם כאן עם הירח בציר 11 ומרקורי על ציר 2-8 זה רק התדמית כלפי חוץ, זה לא מחייב והשלטון באירן לא מרגיש כבול על ידי ההסכם.

מבנה הכוכבים שמגיע ביחס למפות אירן מול המפה של ממשלת ישראל יעזור לפרק את ההצגה הגדולה.

כאשר בוחנים את ההסכם עם ממשלת מדינת ישראל מול ההסכם בשילוב עם שלטון רוחאני, הכוכבים על ציר 4-10 במפת ישראל חושפים את ההתנהלות של אירן שמטרתה לא לקיים את ההסכם. כך הם יסייעו לנו להוכיח את האמת ואת העמדה של ממשלת ישראל. הגישה של תבוסתנות אצל כמה פרשנים ש"אין מה לעשות" אינה נכונה! עם הכוכבים על ציר 5-11 יש למדינה ולראש הממשלה כלים ויכולות לפעול ולהביא לשינוי המציאות ולא בהכרח מדובר בפעולה כוחנית. המפות המציגות את תפקידו של ראש הממשלה מעידות על גישה מפוכחת שבה הוא בחר ללחוץ על הכפתור "הלאה", כלומר להסיק מסקנות ולפעול לפי המצב החדש שנוצר.

עד מרץ 2014 זה מצב המתנה, ניהול משבר ללא פעולה  וממרץ –אפריל 2014 נכנסים מרכיבים יותר נחושים וממשלת ישראל תרד מהגדר ותקבל החלטות בסגנון שלא עוד "יושבים וחוטפים". זה יקרה בעיקר אחרי שהדברים יתבהרו כתוצאה מהמריחה של הסכמי הביניים. במהלך אוגוסט-ספטמבר 2014 יעזור כוכב יופיטר לקבל לגיטימציה לעמדת המדינה בין אומות העולם.


ההתפתחויות באירן בעקבות הנשיא החדש רוחאני:

שילובי המפות של אירן והשבעת רוחאני לתפקיד מציגים את נפטון על ציר 1-7. שם חיים כאן ועכשיו עד שיבינו שהם למעשה חיים על זמן שאול ועם  פלוטו על ציר 6-12 כדאי שהעולם ידע שהממשל באירן מנהל הונאה, מעלים מידע ונעזר בתעמולה שקרית. אבל כדאי להפנים שזה פועל גם כלפי פנים, כלומר הם מרמים לא רק את העולם אלא גם את העם האירני. בטווח הקצר יש להם כוכבים על ציר 5-11, אלה הם יחסי הציבור, החיוכים, הפתיחות והרחבת מעגל "החברים", אבל ההצלחה התדמיתית היא זמנית.

ההצגה "הכל בסדר" עומדת להתמוטט, הסתרת האמת מהעם האירני תביא לאובדן שליטה שם בתוך המדינה.

ועוד זווית ראייה:

הרפובליקה האיסלמית קמה בתאריך 1.4.1979, השמש ב- 11 מעלות טלה. אורנוס יגיע למעלה הזו בדיוק בחודש מרץ 2014 ופלוטו יגיע אליה בספטמבר 2014.
ליקוי החמה בתאריך 29.04.2014 במזל שור יהיה על השילוב כירון/מרכז שמים, קצת קריטי בחשיפה ציבורית של אירן.  בתאריך 21.03.1935 שינו את השם מפרס לאירן. באותה מפה הירח נמצא ב- 12 מעלות במאזניים, שוב אורנוס ופלוטו משפיעים בעוצמה גדולה והירח כזכור זה העם במפות מדינה. הכעס הציבורי יתעורר שם, מצב הרוח ברחובות לא תומך בהתנהלות של השלטון הדתי והדיקטטורי שקיים מאז 1979, נראה שהסבל של האזרחים יצוף למעלה ויביא להתפרצות, הם לא יהיו מוכנים לשמוע עוד פנטזיות על הכוח הכלכלי וההישגים הצבאיים אותם מציג השלטון לעם בתקשורת המקומית ואי שקט בתוך המדינה צפוי להתעורר חד משמעית. איך זה מסתדר עם הסרת הסנקציות? כנראה שהפעולות שאירן נוקטת לא יצליחו ל"עבוד" על הקהילה הבינלאומית.

" הערצה וקירבה שני דברים שונים" (ג'ורג' סאנד)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .