eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 06.12.2013-13.12.2013

לפנינו ימים בהם קיימת תחושה שמשהו עומד להתרחש ברמה ארצית בחיינו האישיים. אם הייתה אי נוחות שהכבידה כעת קיימת אפשרות להשתחרר ולפנות מקום לאנרגיות שיש בהן השראה, האנרגיות מתחזקות בהדרגה ומעוררות את החשיבה למימדים גבוהים עם יותר שימחה, יוזמה ובעיקר מוטיבציה להשתחרר מחשיבה שלילית וממקומות שנתקענו בהם. הרצון לחופש מתחזק, ואפשר לתת אמון באינטואיציה, השחרור מהישן יאפשר לכם לעלות על מסלולים חדשים ולהשתחרר מנוסטלגיה, גם אם זה כואב. צאו החוצה ותנו לעצמכם להגיע לרבדים חדשים של מחשבה, החליטו שהבחירות החדשות שתעשו תתקיימנה רק אם הן תהיינה בהלימה לערכים האישיים וליושרה האישית שלכם, גם אם תבחרו להישאר בבועה האישית בגלל אמונה הקשורה לשורשים הפנימיים היסודיים, השתדלו לשמור על קשרים חברתיים או לחדש אותם. ההתנגשות בין הצד הקונסרבטיבי ובין הצד המהפכני, תאפיין את הימים הבאים ואולי יתעוררו שאלות על הביטחון האישי במערכות יחסים, על רומן אהבה או קשר עסקי. בתאריך 08.12 תלחמו על מה שאתם מאמינים בו.

היקום עובר תהליכים המשפיעים על הכל ולכן גם אנו מושפעים. מדי פעם אנו שומעים על מהפכות והתמרדות במקום שונים על פני הגלובוס, בשבוע האחרון אוקראינה בכותרות, שלכאורה השתחררה מברית המועצות והכריזה על עצמאותה באוגוסט 1991 ועכשיו עוברת עוד ניסיון להתנתק מ"אמא רוסיה" כאשר הכוכבים אורנוס ופלוטו עוברים על הצירים המרכזיים במפה ומבנה הכוכבים שמגיע לאורך 2014 מציגים שאוקראינה לא תוותר על עצמאותה. האורנוס-פלוטו משפיעים על מציאות חיינו התרבותית והחברתית בכל מקום ברחבי העולם מאז 2012, החל מפברואר עד סוף אפריל 2014 נדע כיצד הכוכבים האלה משפיעים על ארצות הברית.

בינתיים, הוונוס מאיטה בהדרגה במזל גדי עד לעצירתה, מארס נכנס למזל מאזניים וישהה בו 8 חודשים וסאטורן במזל עקרב, במהלך שלושת החודשים הבאים אלה יחזקו את הרצון לעצב את הכיוון ולהתמודד עם האנרגיה שתיבנה את מה שבחרנו, נסו להבין מיהם "השחקנים" בחייכם והמושגים שהם מייצגים כי עם אלה תעבדו בחודשים הקרובים.
עכשיו זה הקדימון למה שעומד להתפתח, יש לכם שבוע לבחור באיזה סרט אתם רוצים להיות, התארגנו כי לפניכם דרך ארוכה כיוון שמה שתתחילו עכשיו יישאר איתכם עד סוף יולי 2014.

אתם נדחפים להתחייבויות, אם התהליך הוא אינטנסיבי מדי ברמה הרגשית תוכלו לשפר אותו אחרי התאריך 02.03.014. הכוכבים יוצרים הרבה עבודה ופעולה סביב נושאים הקשורים בבית, תוכלו למצוא פיתרונות יצירתיים לבעיות שיתעוררו אצל בני המשפחה.

זכרו שהוונוס תחל בנסיגה בתאריך 21.12 ומומלץ לחתום על הסכמים בכל המישורים עד התאריכים 12.12-14.12 מאחר ואחר כך הכל עלול  "להתחרבש". יש עוד מבנה טוב של כוכבים המשפיע בין התאריכים 07.12-14.12 והוא טוב מאוד לנושאים כלכליים ויבטיח התפתחות טובה ודינאמיקה טובה שתשלב בין אופטימיות למציאות הריאלית.

זה שבוע שכדאי להיות בו יותר זהירים במובן הפיזי, בכל מקום שאליו אתם מגיעים ומומלץ להיזהר גם בנהיגה ובחציית כביש.

זמני ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שישי 06.12 הירח בטל משעה 07:31 עד שעה 08:53  בבוקר.

יום שבת 07.12 הירח בטל משעה 14:03 בצהרים עד למחרת יום ראשון בשעה 10:39 בבוקר.

יום שלישי 10.12 הירח בטל משעה 08:40 בבוקר עד שעה 15:05 בצהרים.

יום חמישי 12.12 הירח בטל מששעה 17:36 אחר הצהרים עד שעה 22:40 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

ישנה התערערות בנושא השקעות הפנסיה וביטוחי חיים ויהיה צורך לבצע שינויים, הסיבה לכך היא הניידות בשווקים, המאיימת על ההשקעות האמורות להעניק ביטחון. יתכן שנשמע אי שם על "משחק חוזר" כמו זה שהיה בקפריסין, כשהבנקים "נעזרו" בכספי החוסכים לשפר את המערכת הפיננסית שם.

אגב, בארצות הברית קבע בית המשפט הפדראלי שדטרויט פושטת רגל והתוצאה הייתה ש"חתכו" בעזרת פסק דין את הפנסיות של העובדים, הכותרת משם היא "גניבת הפנסיות" של הבנקים.

מדינות בעולם בוחרות מדיניות כלכלית המתאימה לכל אחת מהן וחלקן הפסיקו לבטוח בארה"ב בנושא הכלכלי.

המבנה בין יופיטר וסאטורן יעזור לשמור על שווקים ירוקים עד לתאריך 15.12, הדיוק הוא בתאריך 12.12. עוד תאריך שכדאי לשים לב אליו הוא ה- 17.12 בו אורנוס נעצר ומשנה מגמה, אורנוס אוהב לפעול בפתאומיות ולהביא שינוי בדרך לא צפויה.
בתאריך 21.12 הוונוס משנה מגמה ונסיגתה תמיד משפיעה על השווקים, על המטבעות. שימו לב לכותרות על שינוי במדיניות הבנקים המרכזיים שיופיע במהלך השבוע שלפני או אחרי ה- 21.12, יתכן שההשפעה תהיה כבר בתאריך 20.12.

זכרו שהמספרים בשווקים די מתוחים ולכן זו תקופה שאינה מבטיחה יציבות בדרך כלל וטווח המחירים משתנה בין השווקים, לפעמים בהבדלים גדולים. 

לקראת סוף החודש, בין התאריכים 25.12-30.12 כוכב מארס יתרגם שוב את המבנה אורנוס-פלוטו וגם השמש תעשה זאת בין התאריכים 30.12-01.01.2014, ההשפעה תהיה חזקה בעיקר באירופה, שם גם חוסר השקט החברתי וחוסר שביעות הרצון הפוליטי יכול להשפיע על השווקים. אלה יהיו ימים אלימים וסוערים בכל המישורים, כולל מזג אוויר, טרור וגם ניסיונות חוזרים לטרור מחשבים (מלחמות הסייבר).

אצלנו:

אהוד אולמרט:

אהוד אולמרט יליד 30.09.1945 (הנתונים מלאים ומדויקים) הוא בן מזל מאזניים השם דגש על איך הוא נראה ואיך הדברים שהוא אומר נשמעים, עם נטייה לייפות דברים מאחר והתדמית חשובה לו. עם מארס על ציר 2-8 הוא נלחם על מה שהוא חושב שנכון לדעתו ולא פעם מחליט גם עבור אחרים, בסגנון שלא כל כך מתאים לבני מזל מאזניים. הנפטון על ציר 2-8 לצד יופיטר על אותו הציר במפה האישית מציגים נתינה גדולה אבל על מנת לקבל! הוא לא אדם ספונטני, וכל מחווה מצידו מחושב מאוד. הוא נוטה לפרש את המציאות כמו שנוח לו, וימצא כל דרך אפשרית בחיוך ונחמדות כדי שהאדם מולו ירגיש חייב לו או שיקבל את דעתו.

לפי המפה האישית, פסקי הדין שיגיעו בהמשך השנה ינטרלו את הפופולאריות הציבורית שלו ויקשו עליו לחזור לבמה הציבורית. גם אם לא תהיה הרשעה גורפת, התוצאה לא תהיה טובה לו למרות שיתכן ויכריז על עצמו כמנצח (הפרשנות שלו לאמת עם כוכב נפטון במפת הלידה על ציר 2-8). כוכב נפטון יעבור לאורך השנה על ציר 1-7 לצד הפעלה של ציר 2-8 ויקשה עליו ליצור דינאמיקה של מנהיגות, לגבש ולממש החלטות מהותיות, ובתוך כמה חודשים יבין שחי באשליה ואינו יכול להגיע לשום מקום.

ההורוסקופ האישי שלו בשילוב עם מדינת ישראל מעיד שהוא ינסה לחזור לבמה הציבורית במהלך 2014 וינסה לבנות לעצמו בסיס כוח. אבל עם  כוכבים על ציר 1-7 וגם על ציר 2-8 הוא לא יוכל להמריא.

במהלך 2015 עם פלוטו על ציר 1-7 ואורנוס/פלוטו על ציר 5-11 יהיה חוסר פרופורציה בין הבמות הציבוריות שיופיע עליהן ובין היכולת שלו להשפיע על המציאות. האופציות שלו תהיינה מוגבלות, אולי יחבור לגורם אחר (כינור שני?) כפלטפורמה לחזור לבמה הציבורית, אבל גם עם האופצייה הזו יבין שכל ניסיון שלו לבסס מהלכים מתוך ביטחון עצמי לא יעזרו לו למנף את עצמו ולקבל את התמיכה ציבורית שהוא חושב שיש לו. למעשה הוא לא זוכה ולא יזכה לפופולאריות ועם שילוב הכוכבים העוברים על הצירים גם במפה האישית, וגם במפה המשותפת, יתקשה לקבל תמיכה שתעזור לו להגשים את המטרות הפוליטיות שלו כמו שהוא רומז ומקווה לטווח הארוך.  

 

סין:


מעברו של כוכב מארס במאזניים "ידליק" את הורוסקופ של סין (01.10.1949) במהלך השנה הקרובה, בתוספת לסאטורן שגם יפעיל את הצמידות מארס/פלוטו במקום המסמל במפה את האויבים. סין תהיה יותר צבאית ולוחמנית כדי להגן על המשאבים בים הדרומי. העימות עם יפן הוא על נושא זה וארה"ב ברקע, מאחר והבטיחה לתמוך ביפן. סין בונה עכשיו צי מפואר של צוללות גרעיניות ולמעשה יש לה את הצבא הגדול בעולם, אמנם הצוללות הגרעיניות של ארה"ב בשטח וסין מוכנה בנתיים לכופף את השרירים שלה, אך זאת כיוון  שהם מודעים לכוחם העולה בעולם. המחזור הכספי של סין חזק וזה משפיע על דרך ההתנהלות שלהם, סין אינה מתכוונת לפלוש ולהתחיל במלחמה אבל רומזת שלא  "יערבבו" להם את התוכניות להשתלט על רזרבות הנפט והגז בעולם.

עוד נקודת מבט על סין:

סין רכשה את אגרות החוב של ארה"ב ולמעשה היא השותפה הפיננסית הגדולה ביותר, מפות אסטרו-קרטו-גרפיה מציגות שקיים קושי בין ארה"ב וסין ויתכן שנשמע על קונפליקט שבבסיסו יהיה החוב של ארה"ב לסין.

השמש במפת הרפובליקה הסינית ב- 7.46 מאזניים, ובמפה מתאריך 1.1.1912 השמש 8.53 גדי, "חווים" את האורנוס-פלוטו, מה שמרמז שלשלטון שם יש בעיה, אולי זו בעיה הקשורה להתפתחויות הכלכליות המעמיקות את הפער בהכנסות באוכלוסיה המגוונת, תהליך שהחל להשפיע שם על המארג החברתי, אלא שהכל שם סודי, החומות הגבוהות סביב הממשל לא מאפשרות חשיפה של המתרחש אלא אם כן יזלוג מידע מעבר לחומות.

 

"המוסר דין על חברו הוא נענש תחילה" ( בבא קמא צג ע"א)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .