eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 13.12.2013-20.12.2013

האנרגיה של מזל קשת עדיין מלווה אותנו, זהו מזל אופטימי ושמח עם כוכב תקשורת האוהב את הישירות ומדבר בגילוי לב, גם אם לא רוצים לשמוע. אם נדמה לכם שאתם מקבלים מידע רב או יותר מדי תשובות על נושא אחד קחו פסק זמן וצאו להתאוורר… 
אנו ברצועת זמן בה כל יום קצר מקודמו, כך עד לתאריך 21.12 שהוא היום הקצר ביותר בשנה (והלילה ארוך ביותר), המסמל גם את תחילת עונת החורף. יש כאלה המזדהים עם החשיכה הממהרת לרדת בשעות אחר הצהריים המוקדמות וחשים קדרות, חששות וגם מצבי רוח עם נטייה להתכנס פנימה, ה"חורף" במובן המטפורי צובע להם את האווירה. התמודדות עם האמת תעזור לכם לשחרר את האילוזיות להרגיש חופשיים ולחזור ל"אני" שלכם ברבדים הכי עמוקים ואמיתיים, אך גם התמודדות עם אשליות יכולה להיות גם מתנה מאחר וזהו שלב בו תוכלו לבחון בפרספקטיבה וללמוד מה הטעויות שלכם ולהבין מה היקום מעניק לנו בכדי לפרוץ דרך באהבה. תרגישו התעוררות והכרה שאתם "עשירים" יותר מנטאלית , נפשית ורוחנית. זו ההזדמנות לבחון מהו סדר העדיפויות שלכם ואיזה בחירות אתם עומדים לעשות, השתדלו לעשות הכל תוך איזון בין הגוף והנפש.

מופע הירח המלא יתקיים בתאריך 17.12.2013 בתוך מבנה כוכבים מורכב, המכיל אלמנטים אלימים שהממסד מתקשה להתמודד איתם. יתכן מצב משברי, כנראה עם אוכלוסיה שאינה נמצאת במרכז הקונצנזוס, אולי פליטים או מגזרים מסוימים שהבירוקרטיה טועה בדרך בה היא מטפלת במשבר להם. באותו היום גם כוכב אורנוס משנה כיוון ויתכנו התפרצויות ושינוי כיוון,  זה יום בו יתכן למשל שינוי כיוון במו"מ עסקי.
אלה מכם השומרים על הנייד צמוד איתכם על שולחן העבודה, הרחיקו את כוס הקפה ממנו, די בתנועה אחת לא מחושבת וכוס הקפה "תכריח" את הנייד "לשתות" ויגרום לו להשתתק… זהו אורנוס שאוהב להתל בכל מצב אפשרי, וקשור לכל מכשירי האלקטרוניקה, מחשבים וכד' כך שתקלות אפשריות סביב ה17 לחודש.

וונוס לפני נסיגה שתחל בתאריך 21.12, למעשה נחוש בהאטה ובעצירה כבר בימים הקרובים. הנסיגה תימשך עד לתאריך 31.01.2014 עם השפעה של שבוע נוסף בערך. מערכות יחסים יהיו על המדף הקדמי ונהיה מודעים יותר לדינאמיקה במערכת היחסים שלנו, באותן מערכות שלא עובדות טוב, שחסרה בהן אהבה, תצוף ותעלה ספקנות ויהיה רצון לברר האם קיימת הערכה או כבוד הדדי ביחסים. אם ברצועת הזמן הזו תהיה התחלה חדשה של רומן או מערכת עסקים חדשה, או קשרים בינאישיים שיש להם גם זיקה לעבודה ושיתופי פעולה, למרות ההתחלה המבטיחה אלה יסתיימו בעליבות אחרי שהוונוס תחזור למסלולה. עם הוונוס בנסיגה, מומלץ לפנות לברר עם עצמכם את העניין הרלוונטי כי זה לא הזמן לקבל התחייבויות.

כוכב מארס הגיע למזל מאזניים, מזל של שיתופי פעולה ודיפלומטיה וזהו מיקום שאינו אידיאלי לכוכב הלוחמני. במקום הזה קיימת נטייה לתשומת לב למה שאחרים עושים או אומרים עם צורך באישור, יותר מניצחון, כדי למנוע קונפליקטים. זו תקופה בה המארס הוא אסטרטג בעל ערכים (מול המארס בטלה, שמפגין אימפולסיביות, חוסר התחשבות ולוחמניות). למעשה זו תקופה טובה לעבוד יחד עם אנשים, "אנחנו ביחד" כשהשותף או בן הזוג תורם לכם מצידו רעיונות וביחד יש שלמות וכל זה נכון עד שהמארס יגיע למעלות הצל בתאריך 26.12.2013, אחר כך יעבור המארס על מעלות שעליהן יחזור כשיהיה בנסיגה מתחילת חודש מרץ עד לתאריך 21.05.2014. מארס במאזניים צריך משימה, מטרה מוגדרת וזה על מנת שלא להיכנס לחוסר החלטיות,  גם אם הוא מדבר בדרך מסוגננת הוא יתקשה להשפיע כי הוא רוצה לרצות את הסביבה.

בדרכו המארס יבנה מנעדים מתוחים עם הכוכבים פלוטו ואורנוס בין התאריכים 24.12.13 ועד 02.01.2014, אלו יהיו ימים אינטנסיביים מאוד שיעלו פחדים, חוסר סבלנות, אלימות ותאונות, התפרצויות ומשברים לצד פריצות דרך. קל יהיה לעורר אויבים מרים וקשים שישלבו מאבקי כוח ושליטה בהתנהלותם. כדאי לזכור שמבנה כוכבים "מכובד" כל כך יתחיל להשפיע כבר בימים הקרובים עוד לפני הדיוק. זהו פרק זמן שידרוש זהירות רבה.  גם במישור הגיאו-פוליטי יכולים להתרחש אירועים דרמאטיים.

ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום ראשון 15.12 הירח בטל משעה 04:53 לפנות בוקר עד שעה 08:40 בבוקר.

יום שלישי 17.12 הירח בטל משעה 11:27 עד שעה 20:17 בלילה.

 יום שישי 20.12 הירח בטל משעה 06:30  עד שעה 08:48 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

הוונוס בנסיגה מתאריך 21.12.13 תביא לשינוי בהתנהלות הפיננסית, ונוס במזל גדי היא יותר רצינית בנוגע להחלטות אודות כסף בכל המישורים והשפעתה ניכרת גם קודם לנסיגה בגלל שהיא מאיטה את התקדמותה עד לעצירה מוחלטת.

יתכן מאוד שסביב התאריך 17.12תגיע הודעה מהבנקים המרכזיים בעולם אודות המדיניות שלהם, יתכן שתגיע גם הודעה מהבנק הפדראלי על נסיגה מתוכנית "ההרחבה הכמותית", כלומר צמצומה היחסי ולהודעה כזו יש השלכה מיידית על השווקים, כמו בימים האחרונים שרק השמועה על כך כבר השפיעה על גלישה באדום.

עצירת אורנוס בתאריך 17.12 מחוזקת עם מופע הירח המלא, תביא להפתעות ושינויים במגמות, אין מדובר במשבר! אל תצפו שזה יקרה עכשיו אלא יהיה זה אירוע לא צפוי שקשה לחזות מתי יתרחש בדיוק.

אפשר גם שהאירוע הרגיש והנפיץ לא יהיה ביום מסוים אלא יהיה זה תהליך שמתחיל משהו, אירוע שיתגלגל. יתכן שאני חוזרת על עצמי, אבל נראה שהחדשות יגיעו מהמערכות הבנקאיות.

המחצית השנייה של חודש דצמבר ועד תחילת ינואר 2014 תהיה רצועת זמן "נפיצה" ורגישה במיוחד שתשפיע בכמה מישורים, כולל פיננסים, אך יתכנו גם סופות, רעידות אדמה, פעילות וולקנית, טרור ואירועים שלא "עוזרים" לשקט חברתי וזה אפשרי בכל מקום על פני כדור הארץ.

מבנה הכוכבים בחודש אפריל 2014 מכיל אנרגיות חזקות מאוד, המשפיעות ישירות על ההורוסקופ של ארה"ב ושיביאו לשינויים. ה"אימפריה" הגדולה  נמצאת בתהליך של שינוי, לא חשוב מה מציגים מעל פני השטח, הכלכלה שם נבנית על בסיס פגום עם סדקים שיפערו בקרוב.

תזכורת נוספת על מה שנכתב כאן בעבר, לפי ההורוסקופ של ה HSI (האנג-סנג) צפוי זעזוע כלכלי במזרח הרחוק במחצית הראשונה של 2014. על פי רוב, השווקים הם קוביית דומינו, כך למדנו מההיסטוריה…

 

אצלנו:

ברשימה מתאריך 02.08.2013 נכתב כאן על "אי.די.בי" ונוחי דנקנר:

"בחרתי להשתמש במפה המשותפת של נוחי דנקנר ומדינת ישראל בגלל אופי העסקים שלו, המשפיע על הרבה אנשים ועסקים במדינה (הנתונים הם על בסיס מפות מדויקות, הכוללות שעת לידה מדויקות).
מבנה הכוכבים מציג תמונה של "אין מוצא". גם במפה האישית מופיעים כוכבים המחזקים את הכותרות, שלאיש אין שליטה על המתרחש בחייו. לפי הנתונים האסטרולוגיים, הרצון של דנקנר להיחלץ כלכלית וגם להישאר בעל שליטה חסר סיכוי. ההמלצה במצב הנוכחי, שיתמקד בהיחלצות כלכלית ויוותר על השליטה. זו המלצה שקשה לבן מזל עקרב לעכל".

התבוננות על המפה האישית של נוחי דנקנר מציגה אותו כבן מזל עקרב קלאסי, זה שרוצה לשלוט בתנאים, עם ניתוח מצבים לפי הרצונות שלו (וונוס על ציר 6-12). ההצלחות של דנקנר גרמו לו לחשוב שהוא כל יכול וזו הבעיה, כיוון שהוא הרגיש תמיד צורך לעשות הכל בגדול (נפטון על ציר 5-11)  ולמעשה החלטותיו עם מארס על נקודת 4-7, הן רגשיות וכאשר השתנו התנאים הוא איבד את השליטה. הפלוטו על ציר 6-12 מייצג את הצורך שלו בריכוזיות ושליטה ולמעשה זו הכותרת של ה"מלחמה" שלו בחודשים האחרונים, במקום לחפש אסטרטגית יציאה, שזו אופציה שהייתה לפניו. לו הפנים את הפוטנציאל והיה בוחר לשחרר, הוא היה יכול לבנות לעצמו אלטרנטיבה חדשה בפרופיל נמוך.

האופי של דנקנר (הצורך בשליטה) גרם לו ליצור תנאים אופטימאליים לדעתו כמובן, כאלה, שיגנו עליו מפני תחרותיות, ואותה ריכוזיות שבנה היא זו שפגעה בו! גם אם יצליח לעכב את המצב באמצעות תהליך משפטי זו תהיה רק השהייה לטווח קצר.

בנוסף המפה המשותפת שלו עם המדינה מעידה שהוא פועל בכמה מישורים, אבל עם כוכבים על ציר 1-7 (במפה המשותפת) ו- 6-12 התהליך שגלש אליו הוא בלתי נמנע.

"אשרי אדם מפחד תמיד ומקשה ליבו יפול ברעה" ( משלי כ"ח 14)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .