eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 20.12.2013 -27.12.2013

זהו, באופן רשמי מחר, 21.12 החורף מגיע והלילה יהיה הארוך ביותר בכל השנה. השמש נכנסת למזל גדי, עוזרת להיות מציאותיים יותר עם משמעת עצמית ושמירה על מסגרות המעניקות ביטחון ויציבות בחיים. תמצאו את עצמכם מדפדפים באלבומי תמונות, בגלל שזו תקופה המתאימה לטייל בשבילי  ה"זכרונות" ואולי להשוות אותם למה שקורה בהווה.

הוונוס נעצרת ביום שבת משנה כיוון ותחזור על עקבותיה עד סוף חודש ינואר 2014.  אהבות ישנות יחזרו לחייכם ויתעוררו רגשות הקשורים בעבר, אולי אנשים חוזרים רק בחלום או מחשבה, אך את אלה צריך לסלק מהחיים, ולהבדיל, יתכן שאנשים עוזבים אתכם.

התעוררות רגשית חדשה, רומן חדש או מהלכים עסקיים חדשים שיתחילו במהלך חמשת השבועות הקרובים יסתיימו בצורה עלובה. מערכות יחסים שנבנו לאחרונה וחוויות וריגושים שחוויתם יתקררו בעת הזו או שיצוצו ספקות לגביהם או חלילה הסתבכות הקשורה למערכת יחסים. למעשה בזמן הזה טוב יהיה לבחון מה אתם אוהבים לעשות ואת מי אתם מעריכים ומכבדים. תלמדו גם להבין ולאהוב את הבחירות שעשיתם בחייכם ולהתבונן עליהם במבחן הזמן.

בזמן וונוס בנסיגה לא יהיה נכון להתארס, להינשא או לקבל החלטה משמעותית הקשורה למערכת יחסים, המתינו ואל תתחייבו עד  שהוונוס תחזור להילוך ישיר אחרי ינואר, כל זה נכון למעט אלה מכם שנולדו בזמן וונוס בנסיגה או מארס בנסיגה.

השינוי שכל אחד עובר עם ההתבגרות מביא אותו להיות מודע יותר לעצמו ומחובר בדרך נכונה לצרכיו שלו. לכן יהיה קל יותר לזהות חבר, בן זוג, מאהב/ת, בן משפחה או קולגה לעבודה שמתפקד בדרך פוגענית. עם הוונוס בנסיגה מתעורר חוסר רצון להכיל דברים או לטאטא אותם מתחת לשטיח וקיימת יכולת להבין האם יש פוטנציאל אמיתי למערכת היחסים הרלוונטית. למעשה זה הזמן לעבוד ולשפר מצבים אם תחשבו שיש להם סיכוי, אבל אם תישארו באותן תבניות, לא תתחדשו. אולי זה נובע מהערכה עצמית נמוכה, התנהגות ילדותית או דחייה והזנחה מצידם של אנשים מבוגרים או סמכותיים החשובים לכם והיתה להם השפעה בילדותכם. זכרו שבחמשת השבועות הבאים יש לכם חלון הזדמנויות לשחרר את האני מהמיגבלות שעבר עליהם הכלח.

עד יום שלישי 24.12, כוכב התקשורת במזל קשת ימשיך להתבטא בלי חשבון וישמיע  לכם בבוטות את האמת שלו, אם תירצו לשמוע אותה או לא, פשוט לא איכפת לו הוא גם לא הקשיב לכם לאחרונה וגם לא יקשיב לכם עכשיו. ביום שלישי הוא יעבור למזל גדי הקונסרבטיבי ושיקול הדעת יחזור לתקשורת האישית והציבורית.

מעלת האפס במזל גדי ( 24.12), היא מעלה המשפיעה על העולם, טוב להוציא לאור ספר או נייר המכיל מידע שיגיע לקהל גדול מאוד, אבל שימו לב, אין זה יום מתאים לשמור על סודות!

מארס ממשיך להתקדם במזל מאזניים והוא "נחמד" עד שיתחיל את הוויכוחים שלו עם אורנוס ופלוטו. בין התאריכים  24.12.13 עד 02.01.2014 האסרטיביות תהיה לכותרת הראשית, על פני כדור הארץ וכולם עלולים לעלות על מגרש המשחקים שיביא מאבקי כוח, תסכולים, מתחים, עצבים וגם דמעות. אלה ימים שאופיים יהיה סוער במיוחד מלווה באימפולסיביות ובלגן, בקיצור כאוס. שימו לב למה שקורה בכבישים, בעיות תנועה, איבוד שליטה והתפרצויות של אנשים סביבכם, תאונות דרכים וגם מזג האוויר יכול להפתיע, למעשה המלצה החשובה לימים האלה היא להימנע ממצבים המכילים פוטנציאל של סכנות, לוותר על התעסקות עם מכשירי חשמל, אלקטרוניקה, מכשירים חדים ולא להגיע למקומות מסוכנים, לא מוכרחים בימים האלה לטפס על הרים או לרחף עם דאון, גם לא חייבים להבטיח הבטחות מעבר ליכולת שיש לכם.

ברצועת הזמן מעתה ועד אחרי התאריך 01.01.14 הביטו ימינה ושמאלה כשאתם חוצים כביש, הורידו את הרגל מהדוושה, קצת יותר לאט ושימרו מרחק, זכרו שכולנו פגיעים יותר ולפעמים כתוצאה מהתנהגות פזיזה של מישהו אחר, הדגש הוא על התאריך 01.01 בגלל מולד הירח באותו היום, שמחדד את הנפיצות ואת הסכנות לסוגיהן שנכתבו לעיל.

ברמה בינלאומית קיים פוטנציאל לפעולות טרור או תאונה בתחום תעשייה וכד'. גם איתני הטבע יכולים לבחור את רצועת הזמן הזו להתבטא. ההשפעה של הכוכבים האלה קיימת כמה ימים לפני הדיוק, כלומר, אנחנו כבר בתוך טווח ההשפעה.

כוכב נפטון נמצא במזל דגים ומייצג את האידיאליזם, הסוציאליזם אבל גם מגיפות. לאחרונה המפגש של נפטון עם הדס (כוכב אורני) מרמז על בעיות שיצוצו עם זיהום מים או זיהום של מוצרי מזון. מים יהיה נושא חשוב בעתיד הקרוב.

 

מחשבות אסטרולוגיות לימים האלה:

אחד הפרשנים בתיקשורת יצא בהודעה ששמע ש"ישראל ביתנו" לא תמשיך את השותפות עם הליכוד בבחירות הבאות. למעשה לא היתה הודעה רישמית. אבל הודעה כזו בזמן שהוונוס בעצירה (19.12.2013) מעלה סימן שאלה למימושה בבוא היום. טבעי לבחון את שיתופי הפעולה בעת הזו כמו שכתבתי בכל המישורים, אבל ככל הידוע הבחירות לא באופק ולכן אני משאירה את סימן השאלה.

עוד כמה מילים על תוצאות המשפט על אובדן השליטה של דנקנר באי.די. בי.

בתאריך 17.12 כוכב אורנוס שינה כיוון, בנוסף למופע ירח מלא, אורנוס מטבעו שובר מצבים בעיקר אם הם תקועים ( הסאגה מתמשכת קצת יותר משנה) והירח המלא במזל תאומים הביא חשיבה אחרת שאיפשרה לראות דברים גם מזווית אחרת, בצורה חדשה, פתוחה, או שיש כאלה שיגידו שזו הייתה הזדמנות  לראות את האור. זה היה היום בו השופט אורנשטיין, קבע שאי.די.בי תעבור לקבוצת שליטה אחרת. מי שעקב אחרי התשובות של השופט לתביעותיו של דנקנר נגד הצד השני, שמע למעשה בין השורות את הביקורת על התנהלותו, הרבה מילים מישפטיות שבשפה פשוטה קראתם בניתוח האסטרולוגי ברשימה בשבוע שעבר שהתפרסמה כאן : " …האופי של דנקנר (הצורך בשליטה) גרם לו ליצור תנאים אופטימאליים לדעתו כמובן, כאלה, שיגנו עליו מפני תחרותיות, ואותה ריכוזיות שבנה היא זו שפגעה בו!" כבר בתאריך 02.08.2013 התפרסם כאן: " …לפי הנתונים האסטרולוגיים, הרצון של דנקנר להיחלץ כלכלית וגם להישאר בעל שליטה חסרסיכוי. ההמלצה במצב הנוכחי, שיתמקד בהיחלצות כלכלית ויוותר על השליטה. זו המלצה שקשה לבן מזל עקרב לעכל". וזו הייתה הטעות שלו.

על מוטי בן משה, הבוס החדש של אי.די. בי. לצד אדוארדו אלשטיין ( בכפוף לבדיקת הרגולטורים)  אני מקווה שאוכל לספר לכם בהמשך.

 

ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שישי 20.12 הירח הבטל משעה 06:36 עד שעה 08:48 בבוקר.

יום ראשון 22.12 הירח בטל משעה 15:24 עד לשעה 21:19 בלילה.

 יום רביעי 25.12 הירח בטל משעה 05:55 בבוקר עד שעה 08:17 בבוקר.

יום שישי 27.12 הירח בטל משעה 13:01 עד שעה 15:58 בצהרים.

כלכלה  ושווקים:

לפניכם תקופה בה יהיה צורך לארגן את נושא הפיננסים, יתכן שתחזרו לבחון החלטות ובחירות שכבר עשיתם מאז התאריך 18.11.2013.

למעשה השווקים נמצאים בציפייה להודעת הבנק הפדראלי, הודעה שהתמהמהה עד כה בנושא צמצום ההרחבה הכמותית והמתח הזה משפיע גם על התנודתית של השווקים.

מבנה הכוכבים הצפוי בין התאריכים 24.12-02.01.2014, כאשר המארס מדליק את המבנה אורנוס-פלוטו, ובתאריך 29.12 השמש תגיע גם למבנה הזה, לפני כן כוכב וונוס משנה הילוך בתאריך 21.12 אבל כבר דשדש על המקום בשבוע האחרון, כול אלה יחד מבטיחים שלא תהיה רגיעה בשווקים.

מופע מולד הירח בתאריך 01.01.014 במבנה כוכבים חזק מאוד בגלל מיקום הכוכבים אורנוס-פלוטו וזנב דרקון הליוצנטרי של כוכב יופיטר הנמתח על מעלה 10 גדי-סרטן, מבנה שתהיה לו השפעה חזקה על השווקים אולי בעקבות אירועים משמעותיים ברחבי העולם.

אלה כוכבים העלולים לעורר אי שקט חברתי ובעיות פיננסיות שיצופו שוב באירופה, אך במיוחד בצרפת בשנת 2014. בנוסף האבטלה הסמויה ובעיות בבנקים שיתפשטו בארה"ב יעוררו אי שקט חברתי שכמעט תמיד מתקשר עם אלימות ועלול להופיע בחופי צפון אמריקה.

בארה"ב מאבקי הכוח בקונגרס מול הנשיא והממשל, המתח בין המפלגות יביאו גם לדאגה מתמשכת מתחת לפני השטח. כוכב פלוטו בצמידות לשמש של הקונגרס ב- 13 מעלות גדי, מול השמש של ארה"ב ב- 13 מעלות סרטן, אלה משפיעים במחצית הראשונה של 2014. יש נושאים שעדיין לא ידועים, אבל אלה מאיימים על ממשל אובאמה וגם על מקומות אחרים בעולם כבר לקראת סוף דצמבר2013 תחילת ינואר 2014.

צריך לזכור שבמדינה שבה האנשים אינם מרוצים עם המנהיגות שלהם הם מתקוממים, אבל הבחירה עלולה להיות גרועה יותר, ההיסטוריה הוכיחה זאת. (רק לאחרונה ראינו זאת במצרים, הפלת מובראק, עליית מורסי בראש האחים המוסלמים, תהליך שהיה מנוגד לרעיון המהפכה בכיכר תחריר ובהמשך ההפיכה הצבאית בתמיכת העם בתחריר).

הדולר חלש? מה האלטרנטיבה עם הבעיות באירופה והחולשה של הכלכלה האמריקאית.

יתכן שנשמע על פריצת דרך מדהימה בתחום הטכנולוגי.

 

אצלנו:

יו"ר מפלגת העבודה החדש:

אחרי הבחירות במפלגת העבודה ובחירתו של בוז'י הרצוג כיו"ר המיפלגה החדש בחנתי את המפה המשותפת שלו עם מפלגת העבודה. גם אם יצטרך מפעם לפעם לתמרן בין גורמים שונים שינסו לערער על מנהיגותו, מערכת הכוכבים תומכת בו והוא יוכל לשמור יחסית על יציבות בתוך המפלגה. יהיה לו קושי להרחיב את מעגל התומכים לקהל חדש והמפלגה תמשיך לקבל תמיכה מאותו הקהל שתמך בה עד כה.

במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל קיימת תמיכה בהרצוג כמנהיג מפלגת העבודה, ולאורך 2014 ייהנה משקט, אבל במהלך 2015 יהיה עליו להתמודד עם איומים על מנהיגותו ויהיה עליו לחפש דרך לתמרן ולנווט כדי להוכיח את עצמו.

הבעיה העיקרית של מפלגת העבודה ( 19.01.1969) זה מיקומה של השמש במפה. השמש, בכל מפה, מייצגת את האגו או את "הבוס" המנהל, או במקרה של המפלגה, השמש מסמלת את היו"ר. העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ זו הסיבה שכל יו"ר הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי. גם במפה המשותפת של הרצוג עם מפלגת העבודה, השמש מבודדת מה שמרמז על ההתפתחויות בעתיד. המפה המשותפת, מציגה את מאווי הלב שלו המתערבבים עם המציאות ולכן בטווח הארוך חלק גדול מהדברים ששמענו אותו אומר אחרי הבחירות, בעת הזו או נשמע אותו מצהיר בחודשים הבאים לא יהיו רלוונטיים בכלל. 

 

"דמוקרטיה פירושה שליטה באמצעות וויכוח, אבל היא יעילה רק אם אתה יכול לעצור את האנשים מלדבר" ( קלמנט אטלי).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .