eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 27.12.2013-03.01.2014

אנחנו עדיין בתוך רצועת זמן לא קלה שתימשך עד תחילת חודש ינואר, גם ברמה האישית וגם המדינית, ביטחונית ועולמית. בשבוע שעבר נכתב כאן:  "מארס ממשיך להתקדם במזל מאזניים והוא "נחמד" עד שיתחיל את הוויכוחים שלו עם אורנוס ופלוטו. בין התאריכים 24.12.13 עד 2.1.2014 האסרטיביות תהיה לכותרת הראשית על פני כדור הארץ, וכולם עלולים לעלות על מגרש המשחקים שיביא מאבקי כוח, תסכולים, מתחים, עצבים וגם דמעות

אלה ימים שאופיים יהיה סוער במיוחד, מלווה באימפולסיביות ובלגן, בקיצור – כאוס. שימו לב למה שקורה בכבישים – בעיות תנועה, איבוד שליטה והתפרצויות של אנשים סביבכם, תאונות דרכים
ברצועת הזמן מעתה ועד לאחר התאריך 1.1.14 הביטו ימינה ושמאלה כשאתם חוצים כביש, הורידו את הרגל מהדוושה, סעו קצת יותר לאט ושימרו מרחק, זכרו שכולנו פגיעים יותר ולפעמים כתוצאה מהתנהגות פזיזה של מישהו אחר, הדגש הוא על התאריך 1.1 בגלל מולד הירח באותו היום, שמחדד את הנפיצות ואת הסכנות שנכתבו לעיל.
ברמה הבינלאומית קיים פוטנציאל לפעולות טרור או תאונה בתחום התעשייה וכדומה, גם איתני הטבע יכולים לבחור את רצועת הזמן הזו בכדי להתבטא. ההשפעה של הכוכבים האלה קיימת כמה ימים לפני הדיוק, כלומר אנחנו כבר בתוך טווח ההשפעה…"

לצערי הרב התאונות היו רבות בשבוע האחרון, רבים החליקו, שברו יד או רגל, וגם בכבישים לא היתה הנחה, הטרור אצלנו, הפיגועים במצרים ובעוד כמה מקומות ברחבי העולם ובנוסף שמענו על מפגעי מזג האוויר הקשים בצפון אמריקה, קנדה ואנגליה, שגבו קורבנות בנוסף להפסקות חשמל (כמה מתאים למארס ואורנוס)לאורך ימים, כל אלה היו סביב התאריך 24.12.2013. עכשיו אני שוב מבקשת שימו לב, ההשפעה עוד לא חלפה ומתעצמת שוב בין 28.12-02.01.14, אם כי הימים שלפני וגם יום-יומיים אחרי הם עדיין בטווח ההשפעה.

מבנה הכוכבים בהמשך עד 05.01.2014, יעיר את האגו שעלול לצאת מהמסגרות הפורמאליות המקובלות בחברה ולהתבטא ללא גבולות. השאיפות האישיות גם הן לא מתיישבות בהגדרות המקובלות והתגובה תהיה ילדותית בשילוב עם תסכול וכעס. נסו להתמתן, בעיקר עם הפרספקטיבה האישית שלכם, אל תבטיחו מעבר למה שיש ביכולתכם לקיים. בשבוע הקרוב, כדאי להיזהר גם עם מילים היוצאות מהפה… כדי לא להצטער אחר כך, נכון שיהיו מצבים מכעיסים שיעמידו אתכם בסיטואציות שתתקשו לשאת, אבל הכוח והבגרות של כל אחד מכם יהיה בדחיית העימות, המתינו והתחשבנו אחרי התאריך 02.01.2014.

מולד ירח בתאריך 01.01.2014 יהיה הפעם עוצמתי, מבנה הכוכבים סביבו מעיד על דינאמיקה, אי שקט ונפיצות, וכדאי לזכור כאשר אתם מכינים לעצמכם את לוח הפעילות לימים של לפני ואחרי, אל תתכננו פעילות מסוכנת כגון מרוצי מכוניות, גלישה על גלי הים הגבוהים או דאייה וטיפוס הרים, למעשה כל ספורט אתגרי כלול בתוך התמרור אזהרה לימים הבאים.

הוונוס עדיין בנסיגה עד לתאריך 31.01.14. רוחות רפאים חוזרות מהעבר, נסו להקשיב למסרים שלהן. יש מצבים שלא פתרתם וכעת עליכם להתמודד איתם. המתחים יהיו ברקע של כל פגישה, קונפליקטים לא צפויים צצים, שימו לב עם מי אתם נפגשים ומה המשמעות של הפגישות הללו. מערכת יחסים היא תמיד האיזון בין הצורך לכבד את עצמכם ורצונותיכם ורצונותיו של בן/ת הזוג באותה משוואה, אם התחושה היא שצד אחד "לוקח" בלבד והשני רק "נותן", סימן שמשהו צריך להשתנות, אם צד אחד מנדנד ומנג'ס כל הזמן ומצפה שהשני "ימלא את חלקו בעסקה" זו גם תבנית שצריכה להשתנות מאחר והיא הפוטנציאל למאבקי כוח או מלחמה.  כל נושא מערכות היחסים יהיה על הבמה המרכזית, ובגלל שכל מופעי הכוכבים עכשיו, תומכים באינטנסיביות רגשית וחוסר שליטה על התגובות שלנו, נרגיש כולנו את ההשפעה על כל מערכת בחיינו. מערכת יחסים טובה וזורמת היא זו שיש בה בסיס אמיתי והבנה הדדית "למה אנחנו ביחד", אמת אחת שיש בין בני הזוג או שותפים. כזו שיש בה תקשורת טובה וזורמת בלי להינעל בזיכרונות שרק מרעילים את הקשר שחשוב לכם כל כך. כל זה נכון גם למערכת יחסים במשפחה המורחבת, האם מכבדים אחד את השני? האם תומכים אחד בשני? גם אם אתם מודעים לחוסר תפקוד והחלטתם להישאר בתוך אותה מערכת, הקפידו על תקשורת פתוחה, דיאלוג שיעזור למנוע כאבי לב ופגיעות. זכרו שהכוח לשנות עכשיו הוא במיטבו, גם מה שחשבתם שהוא בלתי אפשרי יתברר שהוא כן אפשרי. שנת 2014 ברובה תביא לכולנו את ההזדמנות להתמרה (טרנספורמציה) ונוכל להחזיר את החיוניות הבריאה גם ובעיקר למערכות היחסים בכל המישורים.

הרצינות בתקשורת הבינאישית תהיה נוכחת עד לתאריך 11.01.2014, הנטייה תהיה לדבר בקיצור, להסתפק במשפטים קצרים וממוקדים כדי להעביר את המסרים.

 

זמני הירח הבטל לשבוע הקרוב, שימו לב:

יום שישי 27.12 הירח בטל משעה  13:01 עד שעה 15:58 אחה"צ.

יום ראשון 29.12 הירח בטל משעה 15:55 עד שעה 19:37 בערב.

יום שני 30.12 הירח בטל משעה 13:35 בצהרים עד למחרת יום שלישי בשעה 20:01 בלילה.

יום חמישי 02.01 הירח בטל משעה 13:12 עד שעה 19:03 בערב.

 

כלכלה ושווקים:

כללית, עולם השווקים נראה טוב יחסית בתחילת 2014, אבל החל מחודש פברואר 2014 צפוי מיני משבר עד בערך תחילת מאי. הסיבות לכך מגוונות בכל מדינה ברחבי העולם, אבל גם פעילות איטית בגלל פגעי מזג אוויר בהרבה מקומות בעולם המערבי. בכלל הצד המוזר המפתיע, יגרום גם לתסכולים ויהיה גורם לכך שהשווקים ינועו בחוסר מנוחה ואם יהיו משברים הם לא יהיו כמו שאותם כוכבים הגיבו בעבר. זה בגלל או בזכות תמיכת הבנקים במה שקורה בשווקים ובכלכלה. כמו הפדראל רזרב בארה"ב עם הרכישות שעושה, גם אם יצמצם אותן, הכל נייד ויחסי ויכול להשתנות לפי ההתפתחויות.  גם אצלנו צפוי מבחן לכלכלה בגלל אופי התקופה שתהיה רגישה יותר ברמה ביטחונית לאורך כמה חודשים.

החל מהתאריך 29.12 ועד לתאריך 02.01.2014 יש כוכבים המשפיעים בכל יום בדרך שונה על השווקים לכאן ולכאן. גם התאריך 05.01 וה- 08.01 יהיו ימים כאלה.

בגלל המעורבות של כוכב יופיטר ומארס עד לתאריך 05.01 התנודתיות יכולה גם לגרור לתוך "פאניקה", גם אם לא תהיה סיבה של ממש. קחו נשימה ארוכה והיזהרו בכל מובן עד "אחרי החגים שלהם".

 

אצלנו: המצב הביטחוני:

בתאריך 01.11.2013 התפרסם כאן: "הנושא הביטחוני מלווה את חיינו מאז ראשיתה של מדינת ישראל (בלי להיכנס להיסטוריה שלנו כיהודים). לאחרונה, אחרי שקט יחסי, היו כמה אירועי טרור ספוראדיים שגורמים ביטחוניים העדיפו שלא לתת להם שם חד-משמעי.
לצערי הרב, הכוכבים מעידים שהלחץ הביטחוני עלול להסלים מהמחצית השנייה של נובמבר 2013 ובהמשך, במהלך דצמבר (כוכבים על ציר 2-8) עלולים הגורמים הרלוונטיים להבין שמתפתחת סיטואציה היוצאת משליטה. התהליך, שעלול להתחזק לקראת החודשים פברואר-מרס 2014, יביא להכרה שאנחנו נמצאים "במצב חדש"  ואי-אפשר יהיה להימנע מהגדרה של המצב הביטחוני. קשה לדעת מראש אם הסיבות יהיו בגלל תקיעות בשיחות עם הפלשתינים או שההתפתחות הנ"ל תשליך על השיחות…"

אחרי הימים האחרונים, הניסיון לפגוע באוטובוס שכשל, הסכין בגב השוטר ופגיעה הישירה באזרח עובד צה"ל, אנו צפויים לעוד כמה ימים נפיצים, מכאיבים ומטרידים בגלל טרור או כל שם אחר שהמערכת הביטחונית תחליט לתת לזה, לקראת סוף החודש (29.12 -01.01.14). עלולה תחושת התסכול להתחזק. בהמשך, בתוך רצועת הזמן בין פברואר למאי 2014, תהליך ההסלמה יהיה ברור, מצד אחד נראה את עצמנו סופגים ו"מכילים", אבל חודש אפריל, נראה עמוס באירועים,  שיגרמו לקפיץ להשתחרר ומדינת ישראל תגיב בעוצמה,  התגובה יכולה להיות החל מאמצע אפריל 2014 או בשבוע הראשון של מאי 2014.

נכון, כמה מרגיז שהפיגועים הם אלה שיתנו למדינת ישראל את הלגיטימציה לפעול. שעלינו להיות בצד של "הקורבן" כהצדקה לפעולות שלנו מול האוייב. הפסוק "עם לבדד ישכון…" ( פרשת בלק) נולד עוד הרבה לפני הפלשתינאים והאיחוד האירופי, ואנחנו נמשיך כדברי מילות השיר של יורם טהר לב "העולם כולו נגדנו לא נורא נתגבר…"

כל התמונה משתנה לגוונים חיוביים החל מיוני 2016.

 

וולדימיר פוטין- האיש שמחזיק את המושכות:

פוטין יליד 07.10.1952 הוא בן מזל מאזניים עם אופק במזל עקרב, הוא הדוגמא לאדם שמופיע תמיד לבוש כפפות קטיפה המכסות על אגרוף הברזל. אי אפשר להתעלם מהאסתטיקה החיצונית שלו, הלבוש תמיד מוקפד, כמו בן מזל מאזניים. מיבנה המפה האישית עם וונוס על ציר 1-7 מציג את הצד הרציונאלי שלו. הוא בוחר להופיע כאדם הפועל בשיקול דעת, ואם צריך הוא יודע איך לייפות את המצב. חוש הצדק באמת מנווט אותו, אבל בתנאי שזה מתאים לצרכיו שלו. מיקומו של הפלוטו במפה האישית, מעיד שבפועל הוא נוטה ללכת למקומות שבהם הוא עובר את הקצה, את הגבול של האפשרי והנפטון לצד המרקורי מעידים שהוא מהמר בדרך שבה הוא מקבל החלטות, אבל כשלוח הזמנים מתאים לו הוא ירד מהעץ הגבוה שעלה עליו. פוליטקלי-קורקט זה לא הצד החזק שלו ולא פעם הוא  עושה ואומר דברים באימפולסיביות לפני שהשקיע מחשבה אסטרטגית  אולי בגלל שהאגו והכבוד חשובים לו יותר. פוטין רגיש מאוד בעיקר לצרכים הפיזיים שלו, שפת הגוף שלו משדרת הרבה רגש מעבר למה שרואים על פניו, כאן מופיע הפער בין האופק במזל עקרב המציג את פני הפוקר ושפת הגוף עם כירון על ציר בית 2. זה גם מעיד שהוא מעריך את הנושא "גוף-נפש" ואכן הוא מוכר כאדם המשקיע גם בפיתוח הגוף. (התמונות המופצות בכלי התקשורת).

בהווה ובמהלך החודשים הבאים  הוא יתמרן כדי לקבל לגיטימציה ברחבי העולם. הוא יפעל בזהירות אבל מתוך לחץ (פלוטו 2-8). קיום משחקי החורף האולימפיים בסוצ'י הם למעשה סמל ליוקרה האישית שלו ולכן הוא עושה מעל ומעבר בכדי לקבל סימפטיה מהמערב (שחרור בנות הלהקה "פוסי ריוט", מיכאל חודורוקבסקי ועוד אלפי אסירים).

אבל, וזה אבל גדול, הוא מקבל את תחושת הביטחון עם הנפטון על ציר 4-10 כשאנחנו מבינים שמיבנה המפה שלו מציג אדם הרפתקני, אז הוא יכול לעשות דברים "מפתיעים".

"המנהיג חייב לדעת שהוא יודע ולהיות מסוגל להבהיר בשלמות לאלה הסובבים אותו שהוא יודע" ( קלארנס ב. ראנדול)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .