eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 03.01.2014-10.01.2014

השנה האזרחית החדשה החלה עם מולד ירח המעיד על התחלה חדשה. המולד בזמן מזל גדי, המייצג יציבות, אבל צירוף הכוכבים מביא למאבקי כוח ומשחרר גם סודות שקבורים מתחת לפני השטח. למעשה המולד הזה מרמז על אופייה של השנה הקרובה, על המשכיות של שינויים משמעותיים ודינמיים שילוו את תבניות החיים בכל המישורים האישיים ולא יפסח על חברות גדולות ומונופולים, על מימסד, ממשלות ופוליטיקה, תחומים חברתיים ותרבותיים ברחבי העולם.

במהלך סוף השבוע קיימת נטייה לפטפט, יתכן שההתלהבות תוציא אתכם מפרופורציות ומומלץ לשמור על מוצא פיכם בגבולות המציאות, בעיקר כשאתם מספרים סיפורים או חוויות. אם אתם מבטיחים משהו שימו לב שאינכם מבטיחים דברים שלא תוכלו לעמוד בהם.  לא מומלץ לנהל מו"מ בסוף השבוע מאחר שאתם עלולים שלא לשים לב לפרטים, גם בגלל השמחה המוגזמת. לפניכם ימים של רעיונות חדשים שיעזרו לכם לתכנן תוכניות לאורך הימים הבאים, אבל האגו עלול לצאת משליטה, בעיקר במהלך 07.01-08.01 והמשמעות עלולה להיות גם התפרצות הנובעת מתסכול או מכעס על שלא תמיד מבינים את גודל הרעיון שלכם, חפשו את ההומור שיש באותה סיטואציה במקום להתפרץ, כך תוכלו להקל את התגובות הלא צפויות. יש מקום לאופטימיות בתנאי שתזכרו שחשוב לשמור על הגבולות, אל תאבדו את המשמעת העצמית, אל תיקחו סיכונים ואל תחפשו לאתגר את עצמכם בלי להיות מרוכזים במשימה שאתם רוצים לעשות, אלה ימים שדברים פשוט יתחלקו לכם מהידיים, תרתי משמע, "אתם מתפזרים", כך שאולי עדיף לא לפעול על בסיס אופוריה, כדי לא להיפגע או להיפצע. 

לקראת התאריך 06.01 התנהגות כפייתית ואובססיבית עלולה להביא שיחות שיכילו פרטי פרטים מעייפים,  גם החשיבה עלולה להיות ביקורתית, חפשו דרך לנהל שיחות ודיונים עם אקרובטיקה שתמנע גלישה לפנאטיות או דמגוגיה. יש ביכולתכם להתכוון לשיחות שאופיין חיובי יותר, למצוא את שביל הזהב, גם במצבים של אי נוחות ואפשר להסכים שלא להסכים, זו גם אופציה במצבים כאלה.

באהבה אתם מאבדים קצת את ההיגיון, אינכם רואים את הדברים בצורה בהירה ויתכן שתעשו דברים שלא הייתם עושים בתנאים אחרים.

 

ירח בטל:

יום שבת 04.01. הירח בטל משעה 03:39 לפנות בוקר עד שעה 18:58 בשעות הערב.

יום שני 06.01  הירח בטל משעה 11:44 בבוקר עד שעה 21:45 בלילה.

יום רביעי 08.01 הירח בטל משעה 18:20 בערב עד למחרת בשעה 04:24 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

הכלכלה בעולם תושפע בחודשים הבאים גם מאיתני הטבע. פגיעה בתשתיות תביא להוצאות לא צפויות במדינות רבות, ויש אפשרות ש"הפתעות", כאלה יערערו את הכלכלה והתקציב המוגבל במדינות רבות.

יתכנו מיזוגים של חברות ורכישות שבמועד הנוכחי, עם הוונוס בנסיגה, לא יניבו את התוצאות שאותם גופים יצפו להם.

לאורך השנה האחרונה ראינו בהרבה מקומות בארצות המערביות שמצב השווקים אינו משקף באמת את מצב הכלכלה, בארה"ב למשל ה"וול סטריט" מתנהל בדרך שונה ונפרדת מהרחוב הראשי שם והמניפולציות, בעיקר של הבנקים הגדולים, גורמים שם לתחושת אי נוחות גוברת מיום ליום ולא נופתע אם תחזור תנועת מחאה שאופייה התנגדות ל "וול סטריט" ולממשל.

מפות האיחוד האירופי והיורו הושפעו ממנעדים קשים של הכוכבים בתאריך 01.01.2014 ומצביעות על מצב כלכלי הנמצא בבעיות מתמשכות. המשבר שהיה בקפריסין במהלך שנת 2012, עלול להרים ראש ו"לשאוג" שוב, השיטה בה נקטה קפריסין, ש"נעזרה" בכספי החוסכים שם לתקן או להציל את הבנקים והכלכלה, עלולה למצוא חן בכמה מדינות אחרות באירופה וגם בארה"ב.
האם זה מעלה סימני השאלה לביטחונות החוסכים ולפנסיות שלהם? כן, השאלה היא עד היכן יגיעו הממשלות הנמצאות במצוקה עם החוק שיחוקקו בזמן קצר כדי שיתאים להן להיכנס לתוך כיסם של האזרחים.

כוכב נפטון, העובר עתה במזל דגים, מדגיש את התחום הסוציאלי ושרותי רווחה, בעיקר במדינות שבהן המדיניות הסוציאלית הייתה הדגל הלאומי, מה שנכון לרוב מדינות אירופה ושם המדיניות הכלכלית לא מעידה על ביטחון ויציבות. נפטון, הקשור גם לאמינות, עוזר לכמה ממשלות בעולם לספר על שיפור כשלמעשה הם פשוט מדפיסים כסף.

גם אם יהיו בתקופה הקרובה "תיקונים", השווקים ימשיכו בטווח הקצר להיות שמחים פחות או יותר. זכרו שאנו ברצועת הזמן בה וונוס, האחראית על פיננסים, כלכלה ומטבעות, נמצאת בנסיגה כך שהיא לא תספק את הציפיות לאחר שתחזור למסלולה בתאריך 31.01.2014.

אצלנו:

מדינת ישראל עומדת בפני מצבים בהם יהיה חשוב להתאחד, יתכן מאוד שבפועל זו תהיה ממשלת אחדות או שיתוף פעולה לאומי שיפגין את כוחנו לעמוד חזקים מול לחצים מבחוץ. מבנה הכוכבים עם הפלוטו על ציר 4-10, של המדינה מביא את החדשות הטובות, שאנחנו- מדינת ישראל קובעים מה נכון לקיומנו כמדינה ולא הקהילה  הבינלאומית, כי "אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת…כאן הוא ביתי" ( אהוד מנור)

אולי תהיה תחושה של אופוריה בגלל כמה דברים שיתרחשו במהלך חודש פברואר 14, אבל מהר מאוד נבין שההתמודדות היא מסוג אחר, הצרכים הבסיסיים של המדינה ידרשו להפריד עיקר מתפל ועלינו לעמוד על שלנו בכל הקשור לצרכים שלנו. אבל בלי אשליות, יהיו גם ימים בתוך התקופה הזו שבהם יצוצו חילוקי דעות פנימיים וכדאי לזכור שהאחדות היא זו שנותנת את הכוח המתבקש בזמנים כאלה. בכל מיקרה, אנחנו מול התנהלות שאופייה סוג של "עיוורון" או "פנאטיות", אבל "הטעויות" של אלה המפעילים טרור ולחצים נגד המדינה יעזרו לאזרחי ישראל להבין את המציאות כפי שהיא. לא נופתע כשבהדרגה יחשפו הפלשתינאים שהם פועלים בשני מישורים, האחד כאילו מנהלים מו"מ והשני כרוך במזימה (כירון על ציר 6-12), מהלך חד צדדי מאחורי הקלעים שמטרתו לפגוע בדינאמיקה של המו"מ בפנייה למוסדות בינלאומיים נגד מדינת ישראל. האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינאים לא מתכוונים לנהל מו"מ בתום לב (האם יתכוונו אי פעם?), אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא ימנעו טרור לשבש את חיינו גם אם מנסים להציג זאת כספוראדי (ציר 6-12 המסמל פעילות סודית מאחורי הקלעים, בסאטורן ובנפטון). חוסר הוודאות עם סימני שאלה ילוו אותנו עם סבירות גבוהה שנרגיש מאוימים, אבל מדינת ישראל תדע להתמודד עם מצבם לא נוחים, לתמרן ולהמשיך את שיגרת החיים. מחודש מאי, יוני-יולי 2014 עם כוכב אורנוס על 5-11 תהיה התחדשות ויציאה מהמתחים. ינקטו כמה צעדים יותר משמעותיים שיעזרו לשפר את המצב. אחר כך המצב יהיה נחמד יותר.

במהלך 2014-2015 הכוכבים מחזקים את הציר 4-10, באותן נקודות בדיוק שהביאו את ההישגים במלחמת ששת הימים ויעזרו להגדיר מחדש את אותם הישגים, אלה שלא יוותרו עליהם בעתיד בכל הסכם אם יהיה. כל הכוכבים שיגיעו במהלך השנים הקרובות יעזרו לחשל ולחזק את המדינה מול לחצים חיצוניים.

מבחינה כלכלית, במהלך החודשים הקרובים יהיה צורך להתמודד עם מצבים פחות טובים בגלל הנסיבות, אולי הוצאות הביטחון שיגדלו, התיירות שתרד (בגלל אזהרות מסע), אולי פגיעה בתשתיות. כנראה שיהיה על הממשלה להשתמש ברזרבות כדי לממן את ההוצאות הגבוהות או להטיל מיסים חדשים, אבל זו תקופה זמנית, נקודה!!! שלא יפחידו אתכם, מדינת ישראל לא תהיה במשבר כלכלי. עם הסאטורן על ציר 5-11, ההתמודדות עם סיטואציות לא נוחות תהיה טובה יותר יחסית, גם בגלל יכולת תימרון טובה של הממשלה. במהלך יוני – יולי 2014  נראה את הדינמיקה  החיובית שחוזרת להניע את הכלכלה עם נתונים משמחים.

"האמת היותר פשוטה וברורה היא גם היותר קשה להתקבל על רוב בני האדם" (אחד העם)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .