eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 10.01.2014-17.01.2014

במהלך סוף השבוע חיי החברה יהיו רגועים יותר ותהיו סבלניים אחד לשני יותר. אלה זמנים שבהם אנו מבינים את הבחירות שעשינו, בוחנים אותן מחדש וחופשיים להחליט, מבינים את המקור לבחירה.

מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל דלי במהלך השבת. דלי זו האוקטבה הגבוהה בכל התנהלות מנטאלית והיכולת שלו היא סוג של גאונות, לכן אלה ימים של חופש מחשבה, זמן לחקור נתיבים לא מוכרים שיכולים גם להפתיע. האנטנות גבוהות יותר, המידע שמגיע ייחודי יותר.

הוונוס ממשיכה בנסיגה במזל גדי, שומרת על ארשת רצינית והייתה רוצה מאוד ליפול לזרועותיו של מאהב מבוגר וסמכותי. במערכות יחסים בכל המישורים, עבודה, עסקים, שותפות וזוגיות, בהן קיימת בעיה אי אפשר יהיה להדחיקה יותר וההתמודדות תהיה בניסיון לפתור את הבעיה או פשוט להניח ולהמשיך הלאה מתוך ידיעה שאין למערכת הזו סיכוי.
אדם שהיה חשוב בחייכם יגיע או יעזוב בתאריך 11.01.

התמקדו בחזון ובחנו כיצד אתם רוצים ליצור את השינוי האישי, בלי לאבד כיוון.

אריס נעצרת והפגיעות מתחזקת, אתם כועסים ונעלבים, על פי רוב בלי מילים, מלבד בתאריך 12.01, בו הסיכוי גדול לגלוש לוויכוח קולני.

הירח המלא בתאריך 16.01 במזל סרטן יהיה רגשי מאוד, יעורר רגשות ויציף נושאים הקשורים בעבר ושכעת ניתן לפתור אותם. האינטנסיביות ביום כזה תשפיע על מערכות יחסים הקשורות בנשים או אמהות, תשפיע על המשפחה וקשורה גם בהתפתחות בתחום המקצועי. יהיו מצבים שיהיה עליכם להתמודד עם נאמנות ואהבה ללא תנאי, תרגישו מאותגרים ואולי גם תלמדו קצת על עצמכם. יש כאלה שירגישו מתוסכלים וישחררו קיטור בימים האלה, אבל  ההפתעה תהיה כשתבינו מהו המקור האמיתי לכעס, להתמרמרות, או לזעם הקשור לאי צדק.

סביב התאריך 16.01 תחפשו הגדרה למקומכם החברתי, מקצועי, תרבותי ופוליטי או מהו מקומכם במשפחה ובקהילה. זה הזמן שבו יראו את הדלת, במקום עבודה או בכל מערכת חברתית שיש בה שיתופי פעולה, לאדם שהוא "עושה צרות" סידרתי.
המיבנה של הכוכבים סביב מופע הירח מעיד על פוטנציאל לפורענות, יתכן אסון הקשור לתעשייה או פיצוץ כלשהו וזה יכול להתרחש בכל מקום בעולם, אולי זה גם קשור לגז. גם נושא זיהום האוכל יעלה לכותרות בימים האלה, או שנשמע על נזק ליבולים חקלאיים בגלל מזג האוויר. אלה מכם הרגישים וסובלים מאלרגיות עלולים בימים הקרובים להתמודד איתן שוב.

נושא המסתננים והפליטים ימשיך להיות בחדשות ולא רק אצלנו, הבעיה מציפה את העולם המערבי. שימו לב להצעות אבסורדיות בכמה תחומים מצד קיצונים רדיקאליים (אצלנו, אלה עמותות התומכות במסתננים, בשם זכויות האדם במקום לתמוך בשמירת הזהות של מדינת ישראל) בהשפעת היופיטר מול פלוטו, אלה מונעים עם צדקנות ובטוחים שהם מייצגים את הצדק, אבל בפועל יש התבטאויות על בסיס שנאה, עם אמונה שרק אצלם מצויה האמת. מאידך, בזמן הזה נפגוש גם באנשים עם מודעות עצמית גבוהה שיודעים להתגבר על דעות קדומות. מבנה הכוכבים הנ"ל משפיע לאורך כל החודש, עם דגש לקראת סוף ינואר ומחזק את הצד הדתי קיצוני, שהבסיס שלו קנאות דתית לצד דמגוגיה פוליטית (הפזורה הבדואית?  אלה הנתמכים על ידי פוליטיקאים שהאינטרס שלהם שקוף), זו דמגוגיה המגיעה מפוליטיקאים הנמצאים בקשת הפוליטית מימין ומשמאל, במדינות רבות וגם אצלנו.

בתאריך 16.01 נחגוג את טו בשבט.

המחצית הראשונה של שנת 2014 תהיה מושפעת מהריבוע הגדול במזלות היוזמה (הקרדינאל). שילובים של כוכבים המנוגדים זה לזה ומושכים כל אחד לכיוון שלו ויביאו את הקונפליקטים לכמה כיוונים, הטלה, עם האורנוס, רוצה בעצמאות עם דגש על "אני" האגו האישי במקום ראשון, הסרטן, היוצר תמיכה ומגונן כשהלב והנשמה נמצאים באותו המקום. היופיטר הנמצא בסרטן, רוצה להרחיב אופקים להביט על היקר לו בפרספקטיבה רחבה יותר, המאזניים, דואג שתהיה מערכת יחסים, קשרים מנטאליים ורגשיים מאוזנים והרמוניים, אבל המארס במאזניים וכוכב יופיטר במזל סרטן גורם להרחיב ולהגזים בפעילות אקטיבית וחיוניות גבוהה  חוסר מנוחה המקשה על מציאת השלווה וההרמוניה. הגדי הוא זה הדואג למבנה, לתוכניות ולסדר היום, ותמיד עם אחריות. כוכב פלוטו כאן לא משאיר מקום לסודות או התנהלות לא הוגנת וחושף את הכל בגלוי. עכשיו חישבו כיצד משלבים בין כולם, שומרים על מקוריות בתוך מערכת יחסים ומתרכזים במה שרוצים לסיים, בלי לאבד את העצמאות או את הערכים האישיים. זה יהיה משחק ברמה אחרת, כזה שיביא להתפתחות ברמת תפקוד גבוהה יותר, שינוי והתמרה שיהיו לציר המרכזי בכל תבנית שהיא בסיס לחיינו. היו מוכנים כי המציאות המשתנה במהירות היא אמיתית, כל אחד חווה את השינוי בחייו האישיים או בעולם סביבו ולומד להכיר ולהבין את המשמעות, המציעה גם פיתרונות חדשים הנוגעים בכל תחום בחיים. התבניות של העולם הישן שנתנו ביטחון לכל אחד מפנים מקום למשהו חדש, שברובו עוד לא הוכיח את עצמו. השינויים יביאו ליוזמות חדשות ויהוו אתגר לצמיחה האישית של כל אחד, אלו פרקים חדשים של התפתחות חברתית, תרבותית, כלכלית  ופוליטית. נישמו עמוק, כל יום הוא יום חדש ולא צפוי.

הערה אסטרולוגית חשובה!

עם עצירת כוכב מארס לפני נסיגה כבר בתאריך 19.02.2014, אני ממליצה לאלה שנולדו מהמחצית השנייה של חודש דצמבר 1973 עד אמצע מרץ 1974, לא לתכנן חופשת סקי, מרוץ מכוניות או תחרות ריצה כלשהי, אמרו לא לכל ספורט אתגרי ובכלל היו זהירים ומחושבים בכל תוכנית שיש בה סוג של סכנה או אתגר פיזי, עדיף לוותר או לדחות לאחר התאריך 15.03.2014. זיכרו, אלה ימים של איבוד עשתונות, אובדן שליטה בעיקר אצל אלה שנולדו ברצועת הזמן הנ"ל.

זמני ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שבת 11.01. הירח בטל משעה 12.57 עד 14.26 בצהרים.

יום ראשון 12.01 הירח בטל משעה 23.33 עד יום שלישי בשעה 02.25 לפנות בוקר.

יום  חמישי  16.01 הירח בטל משעה 06.51 עד 15.00 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

שימו לב למיזוגים, לרכישות ולהצעות לשיתופי פעולה כלכליים בזמנים האלה עם הוונוס בנסיגה… לא משהו.

השווקים מתנהגים באופן מוזר, ג המטבעות כמו היורו והפרנק השוויצרי ירדו ויתכן שהכל בהשפעת הוונוס בנסיגה שתימשך עד לתאריך 31.01.14.

השפעת מולד הירח שהיה בתאריך 01.01 תקפה על מצב השווקים עד מופע הירח המלא בתאריך 16.01, אבל המבנה הכללי של הכוכבים אורנוס-פלוטו ומארס ישפיע לאורך החודשים הבאים, עד אפריל 2014 כולל. אלה ישפיעו על תנודתיות גבוהה במיוחד בשווקים ומעת לעת, כשכוכב יופיטר יכנס לתמונה, תהיה גם הגזמה שעלולה לגרור לתגובות קיצוניות של חרדה ופאניקה.חלקן גם יתבטאו בטעויות בשיפוט, טעויות בניתוח מצבים ואו נתונים וכל אלה בגלל הערכה עצמית גבוהה. זה נכון גם לגבי הצהרות ופרשנויות או צעדים של אנשי כלכלה שיש להם השפעה על מדיניות הפיננסית בארצם. ההמלצה, לא להאמין לשמועות ולא לקבל דברים שאינם מתיישבים עם ההיגיון שלכם.

החודשים הקרובים, יהיו מאותגרים, המציאות שתתנגש עם תיאוריות תביא הרבה סימני שאלה לכוונות האמיתיות של אלה המנסים להשפיע על התהליכים הכלכליים ברחבי העולם.

 

אצלנו:

ראש הממשלה, בנימין נתניהו:
הבסיס לפרשנות הבאה היא המפה של נתניהו כראש ממשלה (נתניהו הוא ראש ממשלה מאז מרץ 2009 ברציפות) עם המפה של מדינת ישראל. 

הכוכבים על ציר 5-11 מציגים תמונה ברורה של מחשבה לטווח ארוך והכוכבים על ציר 2-8, מעידים שהוא צריך להתמודד עם לחצים או התקפות אישיות, וכל אלה יחד מאלצים אותו לחשוב מה נכון יותר, האם להיענות לדרישות מיידיות או להתעדכן ולחשוב על  המצב החדש שנוצר ומה יאפשר להביא את התוצאה הכי טובה למדינה.

בהשוואת המפות של נתניהו עם מפת המדינה לא ניתן להתעלם מכך שהשמש  והירח של נתניהו במזל מאזניים צמודים לאופק של המדינה,  והמארס שלו והמארס של המדינה נמצאים בצמידות במזל אריה. ההחלטות שהוא מבקש לקבל הם ממקום שבו המדינה וצרכיה חשובים לו, בלי סימני שאלה (דבר שאינו מובן מאליו, אצל רוב הפוליטיקאים בכנסת ישראל, גם אם הם מצהירים הצהרות בומבסטיות), הוא באמת מחפש את הדרך לשמור ולגונן על ביטחונה של המדינה בכל מחיר.

נתניהו, לפי המפה המשותפת, הוא בעל יכולת לתמרן בתוך מצב גם כשאינו המצב האידיאלי. עם הנפטון על ציר 4-10 עם פלוטו על ציר 5-11, יש לו את הראייה האסטרטגית המפרידה בין עיקר ותפל, הוא יודע להשיג את התמיכה ברגע הנכון ולתמרן את הדברים לתוצאה הטובה ביותר למדינת ישראל. רה"מ מבין איך להשתמש במשאבים שיש לו כדי לקבל דברים ולפתור אותם, שלא תטעו, הגישה שלו קשוחה ואי אפשר להוציא ממנו דברים בקלות ולכן במו"מ הנוכחי הוא חווה חוויות רגשיות לא קלות. עם הירח על ציר 10, הוא מנסה להיצמד לקיים, אבל התובנה הפנימית עוזרת לו להבחין מה שנכון וצריך ומהם הדברים השוליים.

כל המבנה מעיד גם שהוא רוצה לשמור על היחסים עם ארה"ב, לא להגיע ל"קרע", ליצור בסיס תמיכה, כדי שאם יצטרך יוכל להפעיל את הקונגרס שם.

בהתנהלותו עכשיו, הוא חושב קודם כל על הלגיטימציה הבינלאומית ועל שמירת מעמדה של מדינת ישראל בעולם.

עם הכירון על ציר 5-11 הוא מוכן להניע את מה שיש לטובת התפתחות וצמיחה, ואם יהיה צורך לשנות את בסיס הממשלה הוא יהיה מוכן לעשות זאת.

במהלך חודש ינואר, לוח הזמנים שבו ג'ון קרי "כופה" את עצמו על נתניהו, כוכב סאטורן על ציר (מוקד) 1-7 ואפשר להבין ממיקומו שקיימת בעיה והיא לא ניתנת לפיתרון, אבל החוכמה בינתיים של נתניהו תהיה להמשיך ולנהל אותה. זה מצב שיחזור על עצמו גם באמצע אפריל-מאי 2014

כוכב נפטון על ציר 1-7 (קארמה, מציג נסיבות חיצוניות) במהלך החודשים אפריל-יולי הקרובים, אינו מאפשר גיבוש הסכמות. הסיבות מגוונות אבל נזכור שסביבנו תוהו ובוהו במצרים, בסוריה, בלבנון וגם חמסטאן (רצועת עזה) לא שקטה, וכל אלה ביחד יוצרים חוסר וודאות שאינו עוזר לתחושת ביטחון ולאפשרות להגיע להבנות ולממש החלטות. הסיבות האמיתיות לקשיים אינן תלויות במדינת ישראל. בקרוב יגיעו כוכבים לציר 5-11  שיעידו גם על עיכובים ויעלו שוב סימני שאלה האם יש פרטנר? האם אפשר לסמוך עליו?

יתכן שחוסר היכולת של הצד השני להתחייב זו אחת מהסיבות שהאלימות תחזור (על כך כבר נכתב בהרחבה בכתבות קודמות), בכל פעם שנראה התקדמות, הכוכבים אורנוס-נפטון שיופיעו על ציר 1-7 יגרמו לכך שהכל יתמוסס ויחזור לנקודת ההתחלה.

ראש הממשלה הוא המשפיע על המדינה. לכן בחרתי את המפות המציגות אותו כראש ממשלה, להביט על המצב המתרחש כאן דרכו, (ניתוח רחב על פוטנציאל המו"מ כבר הופיע כאן לראשונה בתאריך 26.07.2013 ולאורך התקופה האחרונה פרשתי כמה זוויות על המצב של המדינה במציאות המתפתחת בחודשים הבאים), לכן עם כל הרצון להגיע להסכמות והגדרות ברורות, המציאות בה אנחנו חיים אינה ברורה  וזו אולי גם תהיה הסיבה לדחיית המועד לסיכומים לעוד שנה. לוחות זמנים משתנים דוחים את הסיכוי התיאורטי להסכם ונותנים מרחב להתרחשויות המתנגדות להסכם, מריחת הזמן ברורה, כך שגם אם יהיו פרסומים עם כותרות על התקדמות נשמע בהמשך שזו הייתה עוד אשליה.

 

אי.די. בי. כותרת חדשה?

מוטי בן משה הוא אחד השותפים בקונצרן, יליד אפריל 1975 (הפרטים מלאים ומדויקים), בן מזל טלה שפרץ דרך, למרות חוסר הפירגון עשה את מה שנראה כבלתי אפשרי כשהופיע וכבש את מקומו של נוחי דנקנר למרות הספינים.
כמו שהתפרסם כאן בתאריך 02.08.2013 ובתזכורת בתאריך 13.12.2013 על מצבו של דנקנר: "… מבנה הכוכבים מציג תמונה של "אין מוצא". גם במפה האישית מופיעים כוכבים המחזקים את הכותרות, שלאיש אין שליטה על המתרחש בחייו. לפי הנתונים האסטרולוגיים, הרצון של דנקנר להיחלץ כלכלית וגם להישאר בעל שליטה חסר סיכוי…"

המפה האישית של בן משה מספרת על אדם הפועל על פי הסיטואציה שבה הוא בוחר להיות, כושר תמרון בלי סנטימנטים, התנהלות המתאימה ליזם שמקבל החלטות ענייניות בלי לחשוב על העבר. הצד הסולידי מאפיין אותו, הוא צנוע, מאלה שלא אוהב "רעש וצלצולים".

בן משה הגיע לנקודה בחייו שבה הוא רצה לחדש את עולם העסקים שלו וכניסתו לקונצרן תלווה מיד בשינוי הצוות שניהל את העסק עד כה. הדינאמיקה על ציר 1-7, תביא אותו לבחון את מיכלול העסקים שיש לאי.די. בי. ולברור מה כדאי להשאיר ומה למכור, הוא יחפש את הדרך להתנהל בצורה יעילה ופחות ראוותנית (אופי).

המפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל מציגה מדיניות של קיצוצים. עם הכוכבים על ציר 1-7, יגיע גם שחרור אנשים מתפקידם, כנראה רובם מההנהלה, ועם כוכבים על ציר 5-11 הוא כנראה גם ימכור חלק מהחברות. הכוונה שלו תהיה לצמצם את התמנון שנכון לעכשיו שולט בקצת יותר מדי חברות.

אבל הוא לא יהיה חף מטעויות ושנת 2017 תהיה שנה של התמודדות לא פשוטה בעסקיו, אלה שיהיו כאן או בכל מקום אחר  בעולם.

 

" הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד, שלא ייפרד ולא יחלק"( ש.ל.גורדון)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .