eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 17.01.2014-24.01.2014

בימים הקרובים, התחום האינטלקטואלי יהיה חריף יותר והתגובות תהיינה מהירות ושנונות, המוח במיטבו, ניתן לקלוט במהירות תבניות פעולה ומחשבה. אלה מכם שצריכים להגיש עבודות בעיצוב, זה הזמן שלכם וגם מכשירים מדויקים יועילו לכם במיוחד. נשמע על הערכת נזקים בחקלאות בעקבות מזג האוויר הסוער שהיה כאן ובמקומות אחרים בעולם, יתכן שנשמע גם על זיהום במזון מכימיקאלים שמצאו דרכם למחסני מזון.  ברמה האישית, אלה מכם הרגישים או אלרגיים למשהו יחוו את האלרגיה חזק יותר בימים הקרובים. כוכב וונוס בנסיגה ממשיך להציף נושאים ובעיות במערכות יחסים (מכל סוג) שאי אפשר התעלם מהן וזקוקות לתשומת לב, דוגמא לכך הייתה התבטאותו של השר יעלון בימים האחרונים על מערכת היחסים המתנהלת בין מדינת ישראל וג'ון קרי. או הבעיה שקיימת, אולי, אצל הנשיא הצרפתי רולנד עם בת הזוג הרישמית, אם הלך לרעות בשדה אחר.

וונוס תיעצר בסוף ינואר בצמידות לכוכב פלוטו, תעזור לתקן ולשפר מערכות יחסים צולעות,  בעיקר מערכות יחסים שחשובות לכם. זכרו שעקשנות לא מביאה אתכם לשום מקום.

במהלך השבועים הבאים, כוח הופך אפרודיזיאק, אלה מכם שיש להם כוח ירגישו חזקים עוד יותר, מוכנים לכבוש את העולם ואלה שאין להם ירגישו שנשארו מאחור. זה גם יכול להתבטא במערכת הכנסות, אי השוויון יהפוך שוב לנושא חדשותי.

השמש עוברת למזל דלי בתאריך 20.01 ומשנה את האווירה החברתית ומביאה מודעות גבוהה יותר להתרחבות מעגלים חברתיים, לצד אינטואיציות טובות.

החל מהתאריך 23.01 ועד סוף אפריל יש לפנינו שלושה חודשים "מופעלים" עם כוכבים במבנה T במזלות יוזמה. המגמות המנוגדות גורמות מהומה וכאב ומיקומו של כוכב יופיטר במבנה הזה מנפח כל דבר שהוא נוגע בו. אורנוס משבש ומפריע, עוזר לשבור מסגרות, מביא התפתחויות בלתי צפויות שיכולות להיות קשורות גם למזג אוויר. כוכב פלוטו גורם למאבקי כוח וכולם ביחד יקשו על מימוש תוכניות ו/או פיתרונות שיוכלו לעזור לשינוי. במובן החיובי, יש כאן פוטנציאל לשינוי בשיתופי פעולה גלובאליים בפרויקטים יוצאי דופן.

ברמה הבינלאומית במהלך הימים הבאים ועד אמצע חודש מאי קיים מתח פוליטי במדינות שונות, בארה"ב זה יעלה אוקטבה בעיקר בגלל מיקום השמש בהורוסקופ לידה.

הכוח של כל המבנה הזה יתחזק בהדרגה, כאשר תגיע עונת הליקויים ויביא להרבה סערות לקראת סוף החורף ותחילת עונת האביב, האנרגיות האלה יעוררו את כולנו לחפש איפה נמצאת האמת ולדעת את כוחה של האהבה.

נלמד יותר סבלנות גם באותם חלקים שאינם מהדהדים באותו מנעד או תדר, חלק מחפשים שינוי בתקופה הזו ויש כאלה  שהשינוי "מחפש" אותם, בעיקר בגלל שהגיעו לקצה הדרך הישנה. יש הנשארים ישנים בהליכה, תקועים אי שם, אבל יש  כאלה המחפשים דרך חדשה שתחזיר חיוניות, עניין, התלהבות ושימחה לחייהם. התקופה הקרובה תלווה באור ירוק, שיעזור לשלב ריגושים חדשים בחיים, אם מישהו מכם חושב שהוא יודע לאן נושבת הרוח בחייו זה נחמד, אבל זה זמני מאחר ובהמשך הרוח תשנה כיוון שוב. כדאי להחליט לזרום עם המתרחש, לעבוד עם מה שיש על "שולחן העבודה" מולכם, כולל מערכות יחסים ומה שתעשו בנידון יהיה הבסיס למגוון השינויים שיבואו בהמשך.

שימו לב, איך "עובד" כוכב פלוטו במזל גדי (מסמל ממסד), חושף פרשה אחר פרשה, בעיקר כשמשהו אינו מתנהל כראוי או שיש בו שחיתות או הונאה. בימים האחרונים זה הופיע עם הרב פינטו והמשטרה, מזל גדי מסמל דת ומסורת והוא גם עולם העסקים, קריירה, מעמד של כבוד. מזל גדי מסמל גם מישטרה, והחשדות לכאורה הצפות מעלה בוך פרשת הרב פינטו לא עוזרות לכבד את המוסד הזה. חשבו על כל התספורות בעסקים הגדולים בחודשים האחרונים, התנהלות קלוקלת של אנשי עסקים שראו את עצמם "גדולים" או "מורמים" מעם, איך נחשפו בקלקלתם זה אחר זה.

ירח בטל:

יום שבת 18.01 הירח בטל משעה 10:42 עד למחרת יום ראשון בשעה  03:23 לפנות בוקר.

יום שני 20.01 הירח בטל משעה 22:46 בלילה עד למחרת בשעה 14:43 בצהרים.

יום חמישי 23.01 הירח בטל משעה 05:56 לפנות בוקר עד שעה 23:44 בלילה.

כלכלה ושווקים:

כוכב וונוס נעצר ומתיישר בתאריך 31.01 בצמידות לכוכב פלוטו במזל גדי, הקשור לעולם העסקים. השבוע האחרון של חודש ינואר אינו זמן טוב להתחיל שיתופי פעולה מקצועיים על בסיס עסקאות פיננסיות.

מבנה הכוכבים חזק מאוד בחודשים הקרובים. (סליחה שאני חוזרת על זה, מכאן אתם מבינים את העוצמה שיש ב- T שבין אורנוס, פלוטו ויופיטר וכוחם על חיינו בכל המישורים), חוסר וודאות מלוה את כולם, בעיקר לאור הודעות צפויות הקשורות גם בהחלטות של הבנקים המרכזיים בעולם.

בתחילת פברואר עלולה להיחשף שוב פרשה הקשורה למשבר הגרעון שבסיסה הוא חוסר הרמוניה בארה"ב. הנשיא ארה"ב אינו רוצה לנהל מו"מ על העלאת תקרת החוב בזמן שהרפובליקנים מחפשים דרך לפשרה אודות התוכניות להוצאות העתידיות, מתוך כוונה להוריד את ההוצאות ולהגיע להסכמה על התקציב. הוונוס בנסיגה בתאריך 31.01 עלולה להביא לעוד הצגה גדולה בנושא בגלל השילוב עם המולות של יופיטר-פלוטו, המבנה הזה עלול להשפיע על מחזורי השווקים, שינוי מגמה עם השפעה ארוכת טווח.

וונוס המתיישרת תחזק את הצורך בהסכמות ותמיכה בתחום הפיננסי וההשפעה יכולה להיות חיובית ותצביע לכיוון, אבל הכוכבים יופיטר מול פלוטו, באותו יום, אינם עוזרים להסכמות על כספים, יופיטר תמיד מגזים, עם נטייה לנפח מצבים ואינו רצה הגבלה, פלוטו הוא החוב וביחד הם ממקדים את החוב שמסלים ויוצרים וויכוח בנושא. יש מי שרוצה להוציא ( אובאמה)אבל לצד הטלת מיסים  והצד השני רוצה כמה שפחות. המשבר בשנת 2008 היה כשהכוכבים האלה היו בצמידות, טיבעם במפות הוא פשיטת רגל והפסדים בסדר גודל עצום (זה יחסי כמובן לכל אחד). בהווה השווקים שוב הגיעו לשיאים חדשים, האם יש כאן רמזים לירידות? האפשרות קיימת בעיקר בגלל ההיסטוריה של מיבנה ה T הנ"ל.

למעשה השבועות שאחרי התאריך 31.01 יהיו משמעותיים לשינוי המגמה, ההחלטות שיתקבלו במערכת הפוליטית ובבנקים המרכזיים, ישפיעו על מחיר הכסף והמטבעות שיהיו פגיעים יותר בזמן הזה.

זכרו שאנו חיים בתקופה שיש בה חוסר וודאות כלכלי והבחירות שכל אחד עושה זה בין האמת וההונאה, בחסותם של אורנוס ופלוטו עד שנת 2015. עם דגש על רצועת הזמן עד מאי 2014.

 

אצלנו:

ג'ון קרי ומדינת ישראל:

שר הביטחון יעלון לא אמר משהו שהאמריקאים לא יודעים, בתאריך 03.11.2014 הופיע מאמר ב"וושינגטון פוסט "  על ג'ון קרי, מאמר דעה שתוקף בחריפות יוצאת דופן את "ממלכת הפנטזיות" של השר. שם נכתב שקרי מתגורר בעולם של אשליות… ממלכת פנטזיות שמבוססת על ההישגים שהוא חוזה לעצמו כשר-חוץ." עוד נכתב שם "…שר חוץ שהרחיק עצמו באופן בולט כל כך מהמציאות בשטח".( את המאמר המלא תמצאו בעזרת גוגל).

ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 09.08.13 על אופיו של ג'ון קרי: "ההורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, מספר על אדם אשר אצלו אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולא לקיים (יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן.

"קרי רגשי מאוד בתהליכים בהם הוא מעורב (ירח/נפטון 7/10) וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכים איתו, הוא פוגע בו מאוד באופן אישי…  מותר לחשוב שהכוונות שלו טובות ביחס למו"מ, אבל למעשה הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי, פחות על המשמעות של סוף התהליך. מבנה הכוכבים אצלו מציג את הרצון להתקדם בכל מחיר…"

כך שהמסקנות של שר הביטחון אינן רחוקות מהמציאות  רק שזה לא היה דיפלומטי או לא "פוליטיקלי קורקט" במשחק השחמט שמשחקים כאן במזרח התיכון.

בחרתי לבחון מה קורה בחודשים הבאים במפה המשותפת של ג'ון קרי ומדינת ישראל:

מבנה הכוכבים שמגיע הוא על ציר 4-10 עוזר לחזק את הקשר במטרות משותפות, אותם הכוכבים מגיעים אל מפת מדינת ישראל על ציר 2-8, מה שמעיד שההתקבעות של אבו מאזן בעמדותיו או טרור מצד הפלשתינאים יכול להביא את השינוי הנ"ל, לצד ההבנות של ג'ון קרי עם מדינת ישראל ולראות עין בעין מי מחולל הצרות באמת.

בנוסף המגמה העיקרית עם 4-10 תהיה לאורך זמן, לכן אנו נמשיך לשמוע פוליטיקאים ואנשים הנמצאים בלב המו"מ מציגים תמיכה בתהליך, לא נופתע שג'ון קרי ימשיך לנסות ולהשפיע כאן ולכן עדיף לשמור על קשרים טובים איתו, זו צריכה להיות האסטרטגיה שתשרת את המדינה שלנו. (יש דברים שהם חוכמה בדיעבד).

אולי הביקורת שנשמעה, גם אם קרי נפגע, תשפיע לטובה על שיתופי פעולה. עם הכוכבים על ציר 6-12, משהו קורה מאחורי הקלעים, יש ויהיה פער בין מה שיוצא לאור  בתקשורת ובין ההבנות מאחורי הקלעים. יש שיתופי פעולה למצבי קיצון, או מצבים שעלולים לצאת משליטה. ההבנה של קרי לצרכיה של מדינת ישראל מתעוררת (אולי אחרי שגם הוא קרא מה שחושבים עליו בתקשורת האמריקאית, הסקרים בישראל, המביעים חוסר אמון בתהליך ומה שהוא לומד להבין מכל השיחות עם מגוון הפוליטיקאים בחדרי חדרים), אבל הוא צריך לשמור על תדמית המתווך ההוגן. החיבור שיש לקרי עם ישראל הוא על בסיס הערכים הדמוקרטיים,  כך שיש שיתוף פעולה מול ההתנהלות של הפלשתינאים ולכן אסור להתרגש מהכותרות על קשיים ומחלוקות, יש וימשיכו להיות חילוקי דעות נקודתיים אבל ההכרה האמיתית מצידו בצרכי מדינת ישראל תבוא לידי ביטוי, השינוי אותו יעבור בעקבות ההתמודדות שלו עם המציאות המתהווה באזור, יביא תהליך התקרבות, גם בעקבות הצהרות אבו מאזן, הנשמע כמו דובון "לא לא", שעלול לאותת לפלשתינאים לפעול בכל דרך הנראית להם.

ג'ון קרי, לא נותן פומביות לעמדותיו כדי שלא יפגע תפקידו כמתווך הוגן. החוכמה של המנהיגות כאן בישראל לבחור ב"סבלנות" ולתת לצד השני לפוצץ את המו"מ. (בהנהגת ה.."לא לא").

המסקנה מהמפות שדברים שרואים מכאן (משרד ראש הממשלה) לא רואים משם (כותרות הפרשנים בתקשורת).

גם המפה המשותפת של ממשל אובאמה וארה"ב עם מדינת ישראל, מציגה את השינוי שחל מצד הממשל למדינה עם הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8, ובהמשך על ציר 6-12. כן, ממשיכים ללכת ביחד, שותפות הגורל קיימת למרות הכותרות השונות המופיעות בימים האלה, המגמה הראשית ביחסי ארה"ב וישראל תושפע יותר מהתרחשויות אזוריות, הקשורות גם לתנועות קיצוניות, פונדמנטליסטיות, אסלם קיצוני וכד', שיחזקו את הקשר ויעזרו לעבור את הגל העכור.

הגישה השמרנית של מדינת ישראל להיות זהירה בתהליך קבלת החלטות ולהתבונן בשינויים המתרחשים בשכונה מסביב היא הנכונה והיא זו שתזכה לתמיכה, גם מצד הממשל במהלך השנה הקרובה.

" אין שקר נורא יותר מאשר אמת שלא הובנה על ידי שומעיה" ( ויליאם גיימס)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .