eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 31.01.2014-07.02.2014

היום מגיע לשיאו מבנה כוכבים שהשפעתו ניכרה במהלך השבוע האחרון, זהו מבנה הגורם למאבקי כוח פוליטיים ומשחקי כוח בכלל ועל כך נכתב במאמר הקודם שהתפרסם בתאריך 24.01: " … יופיטר- פלוטו המגיעים לדיוק בתאריך 31.01 יחזירו לבמה המרכזית בעולם מאבקי כוח פוליטיים וחוסר איזון שעלול לערער את הכוחות בכל הסיטואציות המתרחשות בזמן הזה, גם ברמה האישית כדאי להיזהר ולא לגלוש למאבקי כוח שעלולים לצאת משליטה ולהביא לתוצאות בלתי צפויות, התייחסו לכל קונפליקט בזהירות רבה ואל תצאו להלחם בטחנות הרוח כמו דון קישוט…"
אצלנו שמענו את שר הכלכלה, נפתלי בנט, מאבד את המעצורים (בן מזל טלה קלאסי,) ומשתלח בראש הממשלה… אין ספק ש"עזרתה" של הוונוס בנסיגה הציפה את המתח הקיים לאורך זמן (מהעבר) בין השניים. תגובתו האסרטיבית של רה"מ הגיעה עם מעברו של כוכב מארס במאזניים (נתניהו בן מזל מאזניים), ואולי מעבר הוונוס במזל גדי יביא גם לתיקון היחסים בין השניים מעבר להתנצלות, שיחה אישית שתעזור לנקות את ה"לכלוך", מתבקשת.

מבנה הכוכבים מעיד שפעולות יכולות לתסכל ולהפר את האיזון בכל מצב וכוכב פלוטו מוציא משליטה, המבנה הזה חזק מאוד וגם נפיץ בגלל מולד הירח שהיה ביום חמישי האחרון ונהיה עדים לעוד התפתחויות עם כוכב אורנוס הנמצא גם במשוואה ומוסיף את התבלין האופייני "הבלתי צפוי". בימים הקרובים סגנון הדיבור אצל פוליטיקאים יהיה חד יותר, מה שיכול לחפות על הפעולות שמצפים שיעשו במקום מילים, זה נכון גם בנוגע לאנשי צבא, דיפלומטים או אנשים הנמצאים בעמדות מפתח והשפעה וכד'. (זה עלול להתרחש בכל מקום ולא רק אצלנו).

 היו מוכנים, הנסיגות שימשיכו יביאו לתהפוכות שיאתגרו את חוקי העולם ( עד חודש יולי 2014). כוכב וונוס מסיים נסיגה היום, 31.01 ומצטרף למבנה כוכבים חזק וביחד זה ישפיע על מערכות יחסים, על מצב הפיננסים ועל הצורך בביטחון רגשי וכלכלי. הפגיעות גבוהה היום במיוחד, בעיקר בגלל רגשות המתערבבים עם מבוכה בתקשורת בינאישית. ביום שבת, 01.02, השקט והפרטיות יהיו חשובים לכם, אלה מכם העוסקים בתחומי יצירה יוכלו לממש את החלום, אחרים יעדיפו לבלות בחברת עצמם, להתבונן פנימה ולהתחבר אל הקול הפנימי.

כוכב וונוס עדיין במזל גדי, אוהב גם הגדרות ופיתרונות, אבל הקצב אחרי הנסיגה יביא לתוצאות בהדרגה. נצלו את השבוע בכדי לסגור קצוות ועשו בדיקות והתאמות בכל הקשור להוצאות הפיננסיות, או בכל תחום שיש לו נגיעה לכספים. האנרגיה החזקה של הכוכבים מושכת אתכם להוצאות שלא תכננתם, אולי כדאי להשאיר השבוע את כרטיס האשראי בבית כדי להימנע מפיתויים?

המודעות משפיעה על חיי היום יום ועוזרת בתקופה הזו לשנות, כולם חווים שפל וגאות לסירוגין בכל תחום. כל מה שקורה בימים האלה זה רק המתאבן לפני ארוחה שתגיע באביב 2014. מולד הירח שהיה ביום חמישי במזל דלי, עוזר לצאת מהקופסא, בימים הקרובים,  להשתחרר מהקונבנציונאליות ומהמגבלות כדי לבטא את האינדיבידואליות והייחודיות של כל אחד, החיפוש הוא אחר קשרים חברתיים איכותיים. יהיה חשוב להשתחרר ממחשבות של שחור ולבן, לחפש עוד גוונים בעזרת חשיבה אחרת שתביא איתה גם פיתרונות, תעזו והחופש לחשוב יביא אתכם למקורות ידע, למכרה של מידע, הסינכרוניזציה בין כל הכוכבים בימים הבאים תחזק את האינטואיטיביות והאמון שתתנו בתהליך יעזור לכם לפתוח עיניים ולזהות את האפשרויות החדשות.

מערכות יחסים עוזרות לכל אחד להבין מיהו ומי נמצא מולו וכך ללמוד את השיעורים הכי משמעותיים בחיים, זה הזמן להיות כנים עם עצמכם ועם רגשותיכם, ולהגדיר את עמדתכם בכל סיטואציה בה אתם מתמודדים עם הזולת, המעבר של מרקורי למזל דגים ועצירת הוונוס תציף את האמוציות, בגאות ושפל לסירוגין שתישא אתכם לכיוונים חדשים.

מולד הירח ביום חמישי האחרון סימל את התחלת השנה החדשה לפי הלוח הסיני, שנת הסוס, זהו סוס העץ, המצביע על שנה של עצמאות, חופש תנועה, הרבה אנרגיה לצד הרפתקאות בעיקר בפעולות גומלין עם הזולת. העובדה שהעץ, השנה מצטרף לסוס תביא יותר יציבות והדהירה תעזור להתמרה. הסוס הוא "כלי הרכב" הראשון עלי אדמות שעזר לעבור ממקום למקום, תחשבו על זה.

כוכב מרקורי שעבר למזל דגים כבר נכנס לצל לפני הנסיגה שתחל בתאריך 06.02, הוא מצידו יביא השראה אבל התקשורת הבינאישית תהיה פחות ברורה. לא פעם תצטרכו לחזור על המילים כדי שיבינו אתכם. הימנעו מהחלטות שאי אפשר לסגת מהן, בעיקר בגלל שהדברים לא יהיו כמו שהם נראים עכשיו או במהלך הנסיגה. זכרו שלמילים יש כוח לכן נסו לחשוב (תאמינו לי זה לא כואב), לפני שאתם מצהירים הצהרות. זה הזמן לגבות את המחשבים מאחר והמרקורי הפעם, כשיחזור על עקבותיו במזל דגים, יהיה פראי יותר. הימים הקרובים יתאימו לאיסוף מידע, כדי לסיים משימות. תרגישו מה נכון בשבילכם.

השבוע, תשומת הלב שלכם תהיה לנושא הבריאות האלטרנטיבית, הגישה ההוליסטית תהיה במרכז הבמה.    

זמני ירח בטל:

יום שישי 31.01 הירח בטל משעה 18:44 עד למחרת בשעה 05:44 לפנות בוקר.

יום ראשון 02.02 הירח בטל משעה 18:26 עד למחרת בשעה 06:54 בבוקר.

יום רביעי 05.02  הירח בטל משעה 01:14 בלילה עד שעה 11:47 לפני הצהרים.

יום שישי 07.02 הירח בטל משעה 06:40 בבוקר עד שעה 20:44 בלילה.

כלכלה ושווקים:

עצירת הוונוס במהלך השבוע ושינוי הכיוון הצפוי בתאריך 31.01 מתקיימת בתוך מבנה כוכבים המכיל סודות והגזמה. הוויכוח בין היופיטר ופלוטו מביא גם למיני פאניקה, כוכב פלוטו תמיד קשור לגירעונות וכוכב יופיטר להערכה מוגזמת. ההשפעה כבר החלה בימים האחרונים. במפות אישיות, מבנה הכוכבים הזה מעיד על הפסדים ואפילו פשיטת רגל. התוספת עתה של הוונוס הקצינה את התגובה במהלך השבוע ועזרה לתנועות הכספים הגדולות, לצד הציפייה שהייתה להודעתו האחרונה של ברננקי, הנגיד האמריקאי, על צמצום הרכישות וכל זה לפני כניסתה לתפקיד של ג'אנט יילן, שתהיה לאחת הנשים החזקות והמשפיעות בכלכלה בארה"ב ובעולם.

כוכב מארס במזל מאזניים מגיע לכוכבים יופיטר ונפטון בהורוסקופ של הבורסה בניו יורק ויביא גם לתנודתיות מוגזמת לכאן ולכאן, שילובים שמצביעים על אופטימיות ושמחה מחד, ועצבות, בהלה או מבוכה מאידך. ההשפעה החלה השבוע ותמשיך לאורך חודש פברואר, בעיקר לקראת השבוע האחרון ותחילת מרץ, הצבעים על המסכים ישתנו לאורך הימים האלה ויתכן שהפחדים ישפיעו, בעיקר בגלל חוסר הוודאות, היזהרו במיוחד מאופוריה.

עצירת הוונוס בתאריך 31.01 וחזרתה למסלול גם היא הדרגתית ולכן ההשפעה יכולה להיות כמה ימים.

 

אצלנו:

האיחוד האירופי (1.11.1993 הפרטים מלאים) ממשיך להוביל מסע איומים על מדינת ישראל. מבנה המפה של האיחוד האירופי ומדינת ישראל מציג את הבעייתיות ובעיקר את חוסר ההסכמה בין מדינת ישראל והאיחוד. האיחוד, גם אם רואה את המציאות, מסיק מסקנות הפוכות התואמות את האנטי שהם מטפחים באדיקות כבר כמה שנים למדינת ישראל. כוכב נפטון על הצירים מציג את הצביעות שמסתתרת מאחורי החיוכים. למדינת ישראל יהיה אתגר גדול במישור הדיפלומטי לנסות ולפוגג פעולות שאופיין עלול להזיק. הכוכבים על ציר 4-10 שומרים שלא יהיה "ברוגז", עם כוכב אורנוס על ציר 3-9 (תקשורת גלויה העוזרת להגיע להסכמות ושיתופי פעולה ), המסמל את ה"היי-טק", וימשיך להיות מבוקש בכל מקום בעולם, כולל אירופה. בו זמנית הכוכבים על ציר 6-12 מציגים פעילות מאחורי הקלעים שעלולה לפגוע במסחר עם אותם יפי נפש, שאוהבים אותנו רק כשאנחנו מדממים. בעתיד, וזה עלול להיות רק בעוד כמה שנים, יבינו נציגי האיחוד האירופי שהחד צדדיות שלהם היא טעות שפוגעת גם בהם ואז תגיע גם התפנית. אולי בגלל שהנציגות שלהם (אשטון) תתחלף באנשים נאורים יותר שירצו לפתוח דף חדש בעזרת אורנוס-פלוטו על ציר 4-10.

מערכת היחסים עם גרמניה מציגה את הניסיון לשמור על הקיים אבל עם מערכת אילוצים המשפיעים על חוסר וודאות (גרמניה הודיעה לאחרונה שיסתיים עידן היחסים המיוחדים ואין יותר מחויבות מצידה של גרמניה לישראל, למרות ההיסטוריה). הציפיות והאכזבות ההדדיות ילוו את הקשרים, עם ניסיון להציג זאת כ"מחלוקת בין ידידים", כשכל צד יביע פעם אחר פעם את אכזבתו מ"הידיד". השינוי יגיע, יתכן שזה יהיה  במהלך 2015 -2016 עם הכוכבים על ציר 4-10 ועל ציר 5-11 שעזרו לפרוץ את הדרך עם דינמיקה חדשה.

מערכת היחסים עם צרפת מציגה שמירה על סטאטוס קוו.

בנתיים נזכור כל אחד לחוד וכולנו יחד מול העולם כולו ש"אם אין אני לי מי לי".

ועוד הצצה על הרשות הפלשתינאית.

המפה הרלוונטית היא הכרזת העצמאות של ערפאת ימ"ש  בתאריך 15.11.1988 באלג'יר.

למעשה, הכוכבים מאז  מבצע "חומת מגן" באפריל 2002 הצביעו על השינוי במגמת "אוסלו" ועצרו את התהליך שהיה אמור להביא אותם לעצמאות, הזדמנות אותה קיבלו בספטמבר 1993. מבנה הכוכבים העובר על ההורוסקופ לאורך זמן מראה שיש להם קושי להתגבש, הכוכבים על ציר 1-7 אינם מאפשרים לרשות לבנות מסגרת שלטונית עם מוסדות, הם מתקשים לבנות בסיס יציב, קל לראות שהסיכוי לכאוס שם הוא משהו יותר בטוח שיתרחש, פשוט תוהו ובוהו. דרך אגב, בכל התבוננות על ההורסקופ של אותה הצהרה ב1988, קשה להתעלם מהירח הבטל…

על מפת ההשבעה של אבו מאזן, עוברים הכוכבים נפטון-פלוטו על ציר 1-7, כלומר "פאטה מורגנה". הוא אולי מציג יציבות אבל בפועל הוא חש אובדן שליטה! מאז יוני 2007 (אז החמאס השתלט על רצועת עזה וטבח באנשי הפת"ח), עם כוכב פלוטו על ציר 1-7 ה"מלווה" אותו, אבו מאזן הוא ברווז צולע. במהלך השנתיים הקרובות, האחיזה של אבו מאזן בשטח תמשיך להתרופף בהדרגתיות עד שיסיים את תפקידו.

אבו מאזן ימשיך לנסות ולקבל תמיכה בחזית הדיפלומטית, עם הכוכבים על ציר 5-11 הוא ידע איך לשמור על תדמית נקייה וימשיך במשחק הכפול (בערבית ובאנגלית), אבל גם אם יצליח לקבל תמיכה בכמה מקומות בעולם, לפי מצב הכוכבים שמלווה אותו, זה לא יעזור לו באמת להשיג את מה שהוא רוצה, כי זה לא יביא יציבות שלטונית בשטח.

קל גם להבין מהתהליכים הנ"ל שלא יגיעו להסכם עם אבו מאזן שממשיך לומר "לא-לא"… כנציג חלק מהפלשתינאים.  הבעיה של מדינת ישראל היא שהמאבק הסזיפי על דעת הקהל, בעיקר באירופה, לא יהיה מוצלח כל כך.

 

תזכורת על המשמעות החברתית ותרבותית של הכוכבים אורנוס פלוטו

ברשימה מתאריך 08.07.2011 ואחר כך מתוך רשימה נוספת בתאריך 15.06.2012

 …"כוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע)."

להזכירכם, מבנה הכוכבים הזה היה בשנות השלושים, והתבטא באנטישמיות שעלתה וצברה כוח והמשיכה למלחמת העולם השנייה. אנחנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך דומה שצומח בהדרגה במדינות האיחוד האירופי, ופוגע במרחב העצמאי של מיעוטים שונים כולל בני עמנו היהודים…אירגונים קיצוניים מרימים ראש בארצות שונות עם סמלים שיש בהם הזדהות לתנועות פאשסטיות.

 הכאב שזה מופיע גם בתוכנו, המורה לאזרחות, שעלה לכותרות בגלל מילים שיש בהן פגיעה בצה"ל ומבטאות עמדה פוליטית מסוימת… זמרת ידועה דחתה פרס בגלל "סיבות אידיאולוגיות". ומה שמסתתר מאחורי המילים הגדולות,  שלצידה, קיבל את הפרס זמר שמוכר עם דעות הנטועות בצד האידיאולוגי ההפוך לשלה. איזו הגדרה תתנו לסיפורים האלה? צרות מוחין? גזענות?

עוד נכתב באותם מאמרים על המבנה אורנוס-פלוטו שמשפיע מאז  2012 וימשיך עד 2015:

"אנו בעידן חדש, נעים במהירות מנושא לנושא, קשה להיות בשליטה, המציאות המשתנה מפנה מקום לרעיונות חדשים, נקודות ראייה חדשות, הגורמות לצאת מהקופסה לחשוב קצת אחרת. תנו אמון בחוכמת הלב, לאינטליגנציה הרגשית אותה לא כל כך מכבדים בעולם שלנו כמו שמכבדים את האינטלקט, הבינה וכוח השכל. אבל גם ללב יש שכל משלו. יש בחיים קשרים או מציאות שהמוח לעולם לא יבין. לא הכל תמיד לוגי, יש גם צד מסתורי בחיים, שהמחשבה לעולם לא תתפוש…

…אנו בתוך תהליך טרנספורמציה שמשנה את פני החברה, האקלים, הכלכלה והיחסים הבינלאומיים, המשפיעים גם על הפוליטיקה. די לקרוא את הכותרות ולהבין שמשהו לא שיגרתי קורה לכולנו ואנו חווים תהליכים היסטוריים...

מלחמת הסייבר ( אורנוס במזל טלה) שנחשפה בכותרות, היא סוג חדש של מלחמת התשה בכיפופי ידיים בין מדינות.

..כל אלה מתרחשים בחסות כוכב אורנוס, הקשור למחשבים, טכנולוגיה, מהפך ושינוי משטר, שינוי פתאומי ומפתיע במדיניות הכלכלה והפוליטיקה, מצבים נפיצים מכל הסוגים, ובחסות הכוכב פלוטו, שקשור לחובות וגירעונות, ירידת ערך, ירידה בדירוג כלכלי, רפורמה, סכנות אקלים, סכנה לחיי אדם והכרה בכוחות של איתני הטבע.

שני הכוכבים נמצאים במנעד של התנגדות ומאבקי כוח, וגורמים למתחים לא מוכרים בכל מקום, המקשים על מציאת פתרונות למצבים. האתגרים יהיו למצוא את שביל הביניים, אולי חוסר הברירה יביא לפתרונות יצירתיים, אבל הפיתרון יתרחש לאט מאוד ובהדרגה…

…אנו מתעוררים למשהו חדש, תבניות חדשות, פריצת דרך. כל אלה יביאו אותנו למקומות חדשים, פרספקטיבה חדשה פורצת למודעות ומביאה להשראה חדשה…

לכן לא פעם מרכז הלב, שהוא המקום המסמל את האהבה, מנחה אותנו בהחלטות הקשורות באנשים, תחושות שמופיעות ועוזרות לנו לקשור קשרים עם אנשים נכונים המגיעים בזמן הנכון, ויש גם זמנים שבהם הלב אומר לנו ההפך, לתת למה שהיה פשוט ללכת.."

היום בפרספקטיבה על מה שקורה לנו ברמה האישית ומסביבנו מבחינה חברתית, פוליטית ומדינית, ולא רק בארצנו הקטנה אלא המהפכים והמהפכות, ברחבי בעולם, אפשר להבין את השינויים שכל העולם עובר בחסות הכוכבים האלה. תחשבו על הנופים המשתנים במהירות מול ענינו בדרך שבה הרכבת של חיינו טסה…

" האדם לומד מההיסטוריה שהאדם אינו לומד ממנה דבר"    (פרידריך הגל)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .