eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 07.02.2014-14.02.2014

לפני כשבוע נכנסנו לחודש אדר שעליו נכתב "ונהפוך הוא", ואכן החודש עם כוכב מרקורי בנסיגה במזל דגים נבין כולנו את המשמעות של זה. אין כמו רצועת הזמן עם מרקורי בנסיגה, שהחלה אתמול, 06.02, בכדי להביא איתו ספינים והפתעות שיגיעו משום מקום. היכונו, היכונו לשמועות, רכילות וכותרות בעיתונים ובחדשות שאחר כך יתבררו שהיה צריך לשנות בהן את סדר המילים בכדי להעביר את המסר האמיתי. מרקורי במזל דגים כך שזה יהיה "חזק" הרבה יותר ממה ששמענו עד כה וזה ימשך עד לתאריך 28.02, כאשר זה נכון גם ברמה האישית, פרטית, חברתית, כלכלית ופוליטית, המילים "בורחות" מהפה ויחסית לתקופות בהן מרקורי בנסיגה במזלות אחרים במהלך החודש הפוטנציאל למבוכה יהיה אופייני יותר ורב יותר בעקבות התבטאויות ומעשים. עם זאת הדמיון יהיה עשיר יותר, ההשראה תגיע ממקורות רוחניים או ממקום שהוא עמוק ופנימי, כמו בתוך מדיטציה, היצירתיות שלכם תפרח. מורים וגננות יתקשו לשמור החודש על שקט בכיתות, התלמידים יתקשו לשמור על מוצא פיהם, פטפטת אינסופית שתביא לרחש בחש בחדרים סגורים. ישיבות ודיונים יעזרו לסיעור מוחות אבל הצעקות יהיו "עד השמים", מאידך, אלה זמנים נהדרים למסיבות ומפגשי חברה, כולם שמחים ומדברים… אנשים יותר פתוחים, המילים גולשות מהפה לפעמים בלי צנזורה, ולפעמים אנשים אומרים גם שטויות…וגורמים לנו לצחוק…

שימו לב לכך שמתקיים שינוי בצורת החשיבה, הכל אולי קורה לאט, מחלחל בעדינות, אבל אל תשנו עכשיו החלטות שכבר קיבלתם, המתינו כמה ימים אחרי התאריך 28.02 כדי לבחון שוב את הנושא, זאת בכדי למנוע מעצמכם תסכול, טוב, אם תחליטו לשנות את סוג הכריך שאתם לוקחים לעבודה, זה לא נורא… עבור אלה שנולדו בזמן מרקורי בנסיגה רצועת הזמן הזו דווקא מתאימה לקבלת החלטות.

בגלל ספקות וסימני שאלה אולי יהיה נכון לחזור ולבחון צעדים שעשיתם לאחרונה, אבל אל תצפו לשינוי כיוון עכשיו, המתינו כמה ימים אחרי התאריך 28.02 מאחר וכל שינוי שתעשו עם מרקורי בנסיגה, שאוהב לעשות טריקים, ישתנה אחר כך שוב.  בתאריך 12.02 יחזור המרקורי למזל דלי ואז בנוסף לכל הנ"ל לא רק שנחווה חוסר הבנה, שגיאות ומבוכה אלא שיתווספו לכך מילים שיצאו מהפה בדרך מוזרה ולעיתים גם נפיצה, המסננת המפרידה בין מחשבות ופעולות תיעלם, אנשים יגיבו בלחץ, בעיקר בגלל שלא יעצרו לנשום… סבלנות יהיה מצרך מבוקש, נסו לעצור ולחשוב בכל ערוצי התקשורת בכדי למצוא את הדרך שתוכל להכיל את הכל, אבל עם דרך ארץ.

עם מרקורי בנסיגה זה הזמן לעשות סדר במגירות ובארון הבגדים, גם בארונות המטבח יש הרבה מוצרים שעבר זמנם, כלים וסירים, חג הפסח אמנם רק בחודש אפריל אבל אם תעשו סדר במהלך השבועות הבאים בחודש פברואר, תורידו בקלות כמה מטלות מהראש ותרגישו גם סיפוק גדול מהניקיון.

לפנינו ימים בהם "סיפורים" מהעבר יצוצו שוב, אירועים מציקים יחזרו ויתערבבו בתוך החיים שלנו, ויהיה קושי לזרום בשקט, לא רק ברבדים אישיים אלא גם ציבוריים.
מיקומו של כוכב סאטורן במזל עקרב מדגיש יותר את הקונסרבטיביות בנושא המשפחה, זהירות בתחום הרגשי והפיננסי, זה זמן לתחזק טוב יותר את הבריאות, המיקום הנוכחי של כוכב סאטורן מביא מחלות שאופיין מזכיר מגיפה, אולי שפעת ועוד "מרעין בישין" (שחפת, פוליו איידס), אל תתעלמו מסימנים לא מוכרים בבריאות שלכם, הקשיבו לגופכם וגשו לרופא.

בעולם הגדול אי הסדר והכאוס יופיעו מול הניסיון לשמור על סדר (אולימפיאדת החורף ברוסיה?), יש כוחות המנסים לשבור את הסדר ובנוסף הרבה הסכמים נסדקים עתה, לדוגמא ההסכם של ג'ון קרי ואומות העולם ה"נאורות" עם סוריה, לא שהופתענו, כבר ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 27.09.2013 על ההסכמה למסירת הנשק הכימי נכתב:
"האמון של המערב בסוריה מוגבל, ולכן ארה"ב, באמצעות שר החוץ ג'ון קרי, הציגה בתקיפות לוח זמנים מהיר. אבל המוטיבציה של סוריה תהיה לגרור, והכוכבים בחודשים הקרובים "יעזרו" לתהליך לצלוע. כוכב מרקורי במזל עקרב יתחיל בנסיגה במהלך חודש אוקטובר הנוכחי, וייפגש עם כוכב סאטורן שלוש פעמים. כלומר הגיעו להסכמה אבל משהו יפריע ויאט או יכשיל את הקצב ו"הרצון הטוב" שגילה באשר אסד לעולם המו"מ ילווה בהרבה תככים…סוריה, שתעשה מה שאפשר כדי לערפל, לעכב ולהקשות על התהליכים הנדרשים ממנה, תעמוד מול קהילה חזקה במערב. ייתכן שיהיו סודות (מרקורי/סאטורן בעקרב) שיצטרכו להיחשף…"

בימים האחרונים שמענו על גרירת הרגליים, סוריה מסרה רק 5% מהנשק… והזעם של ג'ון קרי, החולם בהקיץ על פרס הנובל, נשמע בראש חוצות… דרך אגב תחשבו כמה צביעות יש בין האירופים והאמריקאים כשאסד ממשיך לטבוח באלפים באנשי עמו בלי נשק כימי…

וונוס ממשיכה להתקדם במזל גדי, ועד לתאריך 05.03 זה זמן בו מתאים לתת ולקבל התחייבות רגשיות או פיננסיות, גם מבני זוג. יתכן שלאחר ה- 02.03.204 תבדקו את המחויבויות שלקחתם על עצמכם, אבל זה הזמן להגיד "כן" ולבנות את החיים שלכם.

בימים 11.02-13.02 מבנה הכוכבים יוצר קשיים והפרעות במהלך הניסיון להתקדם בתוך השגרה, תתקשו לשמור על סדר יום ויתכנו הפסדים או אובדן. אלה מכם המנהלים חברה או מוסד וכד', דאגו לגבות את הניירת והמסמכים, כל מה שחיוני להוכיח את הפעילות שלכם בתחום הפיננסי. היו רציניים יותר, אפשר לארגן דוחות מס הכנסה וכד' ואלה ימים טובים לסיים את מה שמונח על השולחן. אם יש לכם תוכנית למפגש חשוב עדיף לדחותו, אין אלה ימים טובים לעימותים, עם מצבי הרוח בימים האלה העדיפו לעבוד לבד.

14.02 הוא יום האהבה של דתות אחרות. תהיתי כבר בעבר, על יום האהבה במזל דלי… אהבה שעוברת קודם דרך המוח, זה נשמע קר… לא רומנטי… אולי זו הסיבה שמוסיפים מסביב כל כך הרבה אביזרים וקישוטים, לעורר את המחשבה אודות הפוטנציאל שקיים באהבה ורומנטיקה… אצלנו חג האהבה בט"ו באב, במזל אריה… יש התלהבות, נדלקים וחם אש…יש!

בתאריך 15.02 צפוי מופע ירח מלא במעלה 26.13 במזל אריה והשפעתו תתקיים בשבועיים הבאים, הירח המלא מרמז על קושי במימוש תוכניות בגלל שלא יהיה להם בסיס או משאבים. אצלנו יתכן שהבעיה תהיה מחסור במשאבים בכל הקשור לבתי חולים או מוסדות רפואיים אחרים, אולי בתחומים שנמצאים בחצר האחורית, או בנושאים סודיים שאינם חשופים לציבור.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 07.02. הירח הבטל משעה 06:40 בבוקר עד שעה 20:44 בלילה.

יום ראשון 09.02 הירח בטל משעה 23:09 בלילה עד למחרת בשעה  08:33 בבוקר.

יום רביעי 12.02 הירח בטל משעה 12:52 עד שעה 21:15 בלילה.

כלכלה ושווקים:

הזמנים שלפנינו רומזים על כך שכדאי להימנע מהשקעות שיש בהן סיכונים! האירועים שיתפתחו במהלך החודשים הקרובים ישפיעו על השווקים ברחבי העולם, בעיקר עד סוף חודש אפריל. זכרו, כספים לא נעלמים, הם יעברו לכיס אחר ובהתנהלות נכונה כדאי שזה יהיה הכיס שלכם, למעשה ההמלצה מהתקופה האחרונה ממשיכה, תנסו לשמור ולמתן השקעות, לא מדובר על "התרסקות" אבל השווקים יהיו תנודתיים מאוד ויגרמו תסכולים למשקיעים, מצב הכוכבים יביא "לשום מקום".

מבנה הכוכבים הכללי הוא שלילי, אמנם יהיו גם ימים חיוביים אבל הכל יהיה מיקרי. החודשים מרץ  – אפריל יהיו חודשים לא יציבים. עליהם עוד נרחיב.

אנחנו ממשיכים בתקופות עם נסיגת כוכבים והשווקים מגיבים בדרך לא צפויה, השינויים יכולים להתרחש מהרגע להרגע, כל שעה משהו אחר. אלה מכם המשקיעים עם "הבטן", אולי יצליחו יותר אבל בכל מיקרה, אל תיכנסו לאופוריה.

הדולר צפוי להיות "בלחץ", כך שערכו ימשיך לרדת בעולם במהלך החודשים הבאים.

אצלנו:

ציפי לבני נציגת ישראל במו"מ: (הנתונים מלאים)

במבנה הכוכבים במפה של מדינת ישראל מול המפה של השרה ציפי לבני, המייצגת את מדינת ישראל במו"מ, רואים את התסכול, מה שהיא רוצה לבטא או להוציא לפועל לא עולה בקנה אחד עם העמדות הרשמיות של מדינת ישראל, נראה שיש ניגוד בין עולמה הפנימי ובין העמדות אותן היא מציגה במו"מ ויתכן שהניגוד הזה יביא אותה לצומת אישית שבה תברר עם עצמה מה מקומה בממשלת ישראל.

מבנה הכוכבים שלה היה עם הרבה יחסי ציבור ועד לאחרונה זכתה להערכה, עם כוכבים על ציר 5-11, אבל זה משתנה ומעמדה שבה חוותה תמיכה מגיע השינוי עם כוכבים הגורמים לה להתמודד, הקונפליקט חי ובועט, עתה עם נפטון-פלוטו על ציר 1-7 יש לה תחושה שהיא כבר מגיעה ל"מחוז חפצה", אבל אז מגיע הפלוטו ומנפץ את האשליה.

במפה המשולבת שלה עם מדינת ישראל, מקבץ הכוכבים נמצא על הצירים 4-10, 2-8 ו-6-12, שילוב המספר שהיא בוחרת להישאר חלק מהממשלה (זה מבנה המדבר על שמירת הקיים) למרות הקשיים וחוסר היכולת באמת להשפיע, גם אם תבין שהעמדות שלה לא מקובלות היא תכיל בתוכה את תחושת האי נוחות ותרצה להישאר ולהשפיע מבפנים, תהליך שלא יביא לה את ההצלחה לה היא מייחלת.

מפה נוספת שהכנסתי למשוואה היא מפת הקומפוזייט ישראל וארה"ב עם השרה ציפי לבני. לאורך כל המו"מ בשנה האחרונה הכוכבים נמצאים על ציר 1-7 כך שגם כאן אפשר לראות שהעמדות שלה לא מתיישבות על אותו המדף עליו מונחות העמדות הרשמיות, כמו למשל הכרה של הפלשינאים במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי במקום הראשון, מישפט שלמעשה מכיל את הכל. אם נעשה לה צילום רנטגן ניראה שהבטן מתהפכת לה כל הזמן, אבל ברגע האמת, בעזרתו של כוכב פלוטו שיגיע בקרוב אל הציר 4-10, תופיע ציפי לבני כמי שחושבת קודם כל על האינטרסים של מדינת ישראל, כן, פלוטו במקום הזה יודע לעשות את ההבדל בין הרצוי והמצוי, הוא מביא את האמת המזוקקת ואז תתייצב שרת המשפטים בגאווה ישראלית, במקום הנכון כנציגת המדינה שלנו,  מתוך הבנה שאין לנו ארץ אחרת ותעשה מה שביכולתה למנוע את הלחצים האמריקאים או אחרים, בעיקר כדי להרחיק נזקים, זה גם מה שיביא אותה להיות מחויבת להישאר בממשלה, עם תקווה שהיא איכשהו כן תוכל להשפיע.

אחרי כל ההפחדות שהגיעו מג'נבה בקולו של ג'ון קרי( עם ניסיון עקר עכשיו לשכנע את כולנו שדברים הוצאו מהקשרם), ואנשי האיחוד האירופי לצידו, הנה תיזכורת ברשימות שהופיעו כאן ב 15.11.13 ושבוע אחר כך ב  22.11.2013 נכתב: " בחינה של המפות של מדינת ישראל וארה"ב מציגה את אורנוס/נפטון על ציר 1-7, בעיה שצצה מתחת לפני השטח, ואי-אפשר להתעלם ממנה יותר. שוב מדינת ישראל מתפכחת ומגיעה לצומת שבו מבינים רוב אזרחי המדינה, ראשי המדינה, כולל השרים וחברי הכנסת, שאסור לסמוך על-אף אחד מהקהילה הבינלאומית, גם לא על האמריקנים! כן, ההבטחות שלהם אינן עומדות במבחן התוצאה בזמן הזה (הקריסה וההתרפסות בפני האירנים) …על מדינת ישראל לעשות דברים לפי הבנתה ניסיון העבר המצטבר שלנו כמדינת הלאום היהודי, טיפוח ציפיות-שווא להבנה מצד אומות העולם, מסתיימים במפח נפש ובאכזבה (נפטון/פלוטו על ציר 1-7), וכדאי לכולנו למתן את הציפיות ולהתארגן עם המציאות שאנחנו סומכים רק על עצמנו (5-11), ואז גם נלמד שאם אנחנו בוטחים בעצמנו, הרבה מהפחדים ותסריטי האימה היו לשווא! נוכל להתמודד גם עם איומים, יש בכוחנו להתגבר עליהם".

 

ועוד תזכורת על מזג האוויר בשנת תשע"ד שנכתבה כאן כמה פעמים בסתיו 2013, מתוך החוברת "על פי סודות האר"י הקדוש" :
" …כאשר ראש חודש טבת חל ביום רביעי (השנה זה ב' ראש חודש) כמו השנה, מורה על בצורת בינונית".
כך שהמצב העגום היה צפוי, יגיעו עוד גשמים אבל במשורה לעומת זאת בשנה הבאה, תשע"ה, על פי סודות האר"י הקדוש נזכה לחורף גשום וסוער במיוחד. הללויה.

 

" חירות היא תמיד חירותו של אדם החושב אחרת" ( רוזה לוקסנבורג)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .