eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 04.04.2014 עד 11.04.2014

מבנה הריבוע הגדול של הכוכבים, ממשיך להתהדק ובכל סיטואציה תמצאו את עצמכם בתוך מצבים עם החלטות מנוגדות זו לזו. קחו את הזמן להחליט, המידע שמגיע בעת האחרונה יעזור לכם, ותמצאו את הדרך לאסוף אנרגיה ולהתמודד בעונת הליקויים שמגיעה. אנחנו בזמן מזל טלה, זה שאוהב לפרוץ ולעשות ולהרשים, אבל לא תמיד חושב לפני, ולעיתים הנחיתה קצת כואבת. האביב מביא בזרועותיו אופטימיות פורייה, אור השמש יראה לנו איפה יש אבק ואיפה מתחבאים קורי העכביש שצריך לנקות בכל המדפים בחיים שלנו.

השבוע תהיה נטייה לתגובות אגרסיביות כלפי אנשים שהם חלשים יותר, או ההפך, ניסיון לגונן על חלשים. הצורך לגונן יהיה בולט יותר בתיקשורת. ברמה האישית כל אחד יצטרך להיות אמיץ יותר. בימים הקרובים השתדלו להזהר עם מידע אישי או סודי שאינפורמציה שלא תגיע לידיים הלא נכונות ותביא למסקנות לא רצויות.

בין 07.04-08.04 הנטייה לתוקפנות תהיה חזקה יותר, תיכנסו לוויכוחים בגלל אגו אישי. שימו לב, הזהרו עם הרגל על דוושת הדלק אל תתנו למתחים שליטה על החיים שלכם.

האתגרים יאפיינו את התקופה לפניכם. תלמדו מהניסיון, קחו אחריות על חייכם. לא חוכמה להאשים אחרים בתקלות, שחררו את האגו, והעדיפו את הביטחון האישי, עם דגש על ערכים אישיים. אימון אישי יעמוד למיבחן, ותמצאו את הדרך איך לשלוט על המחשבות, הגיון ורגשות. אם הספקות חזקים, זה הזמן גם לשחרר, לא לתת לפחדים כוח. כדאי שתבינו שזו הזדמנות לפתיחת דלתות וראייה חדשה של הנוף בחייכם. היו מוכנים לצאת לנתיבים חדשים ומוארים, וכל אלה יביאו להתמרה המבוקשת.

עד 22.04 משתחרר הצד היותר פראי באופי, יביא לרומנים חדשים, משהו מגיע בהפתעה מהעבר, ויכול להביא לשינויים במערכות יחסים. אולי בגלל להטטנות חברתית שתביא לנאמנויות מנוגדות ביחסים.

יש גם צד רומנטי באוויר, עד 17.04 שיעזור להעניק אווירה נעימה במערכות יחסים. הזמינו את בן הזוג לארוחה רומנטית, חיי חברה יהיו מעניינים יותר. אלה ימים העוזרים להשראה ולב פתוח.

מופע ליקוי הלבנה ב 15.04 מביא את הניגוד בין הרצונות האישיים וצרכים בשותפויות. הרבה רעיונות או מחשבות יהיו מפתיעים כמו ברק ביום בהיר ויביאו ללילות ללא שינה. הזהרו מאמירות אימפולסיביות שתתחרטו עליהן אחר כך. נסו לשמור על איזון. כדאי גם להזהר בנהיגה, להזהר כאשר עובדים עם מכשירים חדים.

מופע הליקוי משפיע כבר שבוע לפני הופעתו, וכזכור כל מה שמתחילים בשבוע של לפני, נדיר שיעבוד או יתבצע לפי הציפיות, יתכן שיגיע מידע חדש ויגרום לשינויים בתוכניות. אם אין לכם ברירה, ועליכם לקבל החלטה, הכינו לעצמכם גם תוכנית חלופית כדי להשיג את המטרות. אחרי שנעבור את חודש אפריל, יתמתנו אי השקט המתמשך, ותחושת חוסר היציבות תרגע.

מבנה הכוכבים עד 25.04 מביא איתו ימים נפיצים. התפרצויות שמשמעותן גם במישורים בינלאומיים, אבל יכולה להשפיע גם על המישפחה. ניגודים בין הצרכים האישיים העצמאיים  ובין החובות והמטלות בעבודה. רוב הכוכבים המגיעים למעלה ה13, מעלה שאינה מאפשרת יציבות בעולם.

זמני ירח בטל:

יום שבת 05.04 הירח בטל משעה 17.54 אחה"צ עד שעה 0.39 אחר חצות.

יום שני 07.04 הירח בטל משעה 21.03 בלילה עד למחרת בשעה 12.50 בצהרים.

יום חמישי 10.04 הירח בטל משעה 09.15 בבוקר עד שעה 01.07 לאחר חצות.

כלכלה ושווקים:

המבנה של הריבוע הגדול מביא איתו ארועים גאופוליטיים ואלה משפיעים על השווקים. אלה ימשיכו ויתעצמו, גם בעזרת מופעי ליקוי הלבנה וליקוי החמה החודש. האנרגיות חזקות, וישפיעו על השווקים ש"יתפרעו" קצת. היופיטר מול פלוטו, היבט קלאסי של פשיטת רגל ומן הסתם נשמע על כמה חברות או מדינות שהגיעו לחדלות פרעון.

מיפגש ה 20G שאמר להתרחש  החודש, יכול להביא לשינוי במערכת הפיננסית העולמית. השאלה האם נדע מה יחליטו. כדאי יהיה לעקוב מה יחליטו בנושא הרזרבה הפיננסית העתידית, ב 2015. בין 11.04-13.04 צפוייה החלטה משמעותית של הבנק המרכזי יתכן שזה גם קשור לוועידה הנ"ל.

07.04-08.04 ו 20.04-23.04 אלה ימים שבהם האנרגיה משתנה, ומן הסתם תהיה להם השפעה על השווקים.

המתח
יעלה, מבנה הכוכבים מזכיר את 1929-1930,

 

אצלנו:

הממשלה:

למרות שניראה לפעמים שהסערות המקומיות עומדות לפרק את הממשלה בגלל השונות של המרכיבים אותה ( 5-11), האינטרס המשותף מכריע להשאר ביחד גם כשזה עולה להם ב"בריאות" ( 2-8). הם יודעים שבחוץ קר יותר. עם 5-11, יש מרחב תימרון גם במצבי מחלוקת וכל הגורמים מוצאים את הדרך להגיע להסכמה.

רוב המשברים נוצרים על ידי גורמים חיצוניים, אם זה מחמוד עבאס ( המוכר בשם חיבה אבו מאזן) או ג'ון קרי, המביאים להתמודד עם החלטות לא פשוטות. אבל עם 4-10 הממשלה שורדת את האיומים, ומתמודדת עם מצבים שניכפים מבחוץ וגורמים לכולם "קשיי עיכול" בלשון עדינה. התלבטויות מוסריות וההכרעות של הממשלה יביאו בסופו של דבר להסכמות על היעדים המבוקשים.

(התייחסתי בניתוח למפת הממשלה נטו, בשבוע הבא נבדוק אותה עם המדינה).

מחמוד עבאס-(אבו מאזן) (לפי מפת ההשבעה עם הפרטים המלאים).

עם הנקודת הביניים אורנוס/נפטון על ציר 1-7 מחמוד עבאס חושב  שמתקדם ליעד כלשהו, אבל בסופו של דבר לא יגיע לאף מקום. למעשה המנהיגות שלו נמצאת על זמן שאול. הוא עושה מפעם לפעם תרגילי יחצ"נות ( 5-11) כמו שעשה השבוע עם החתימה על ניירת, אבל זה מהלך של אפס תוצאה. נכון לעכשיו עבאס נמצא באמצע שום מקום. חודש יולי וספטמבר,יביאו לו כמה הישגים שיעזרו לו להשאר על הכיסא, אבל במיבחן התוצאה זה יהיה כישלון. עם 1-7 ו 6-12 יש לו את האמת שלו, הוא דבק באידיאולוגיה שלו כמו "זכות השיבה" ולא יזוז ממנה. גם אם יציג כלפי חוץ רעיונות הקשורים יותר למציאות עם נכונות לפשרה, האידיאולוגיה השמרנית שלו נשארת על כנה.

2015 זו שנת משבר עבורו. אולי ינסה להשפיע על הפלשתינאים ויאיים ויניח את "המפתחות" על השולחן, עם ביטחון שיקראו לו לחזור ולהנהיג, הוא יופתע, כאשר יבין שחבריו להנהגה יחליטו להמשיך הלאה בלעדיו.

 

אהוד אולמרט סיפור שהיה ידוע מראש: 

בנוסף לדברי בכלי תיקשורת שונים ברדיו ובטלוויזיה כשנבחר להיות ראש ממשלה, "זכיתי" להערות מהמראיינים, עיתונאים ופרשנים שתוכנן היה בעדינות "את מדברת שטויות"  היום אני מביאה תזכורת מרשימה שנכתבה ב26.01.2007 כן, משנת 2007!

"הקדנציה שלו תהיה קצרה, והוא לא יסיים את תקופת כהונתו. כוכב נפטון, שעבר ועדיין עובר על ההורוסקופ האישי שלו, גורם אשליות ואכזבות. התנהגותו הזחוחה אפיינה את סגנון ההתבטאות שלו – יהירות ושיכרון כוח מסתיימים על-פי רוב בצניחה גדולה… כוכב סאטורן על מפתו, יכניס אותו לחקירות משטרה, וכירון (אחד האסטרואידים) המופיע בהורוסקופ המשותף שלו עם מדינת ישראל יפגע במעמדו אנושות…"

ב 1.02.2008 נכתב : "לאלה התוהים, ההורוסקופ של אהוד אולמרט עם מדינת ישראל, מעיד על סיום דרכו "בשרות המדינה". במאמרי הקודמים דיברתי על תהליך מתגלגל, הכוכבים לא העידו על "בום". כוכב אורנוס יגיע להיבט משמעותי, החל מחודש מרץ 2008 עד יולי 2008 והוא ייצור את הניתוק של ראש הממשלה הנוכחי מתפקידו במדינת ישראל…"
 ברשימה ב 06.12.2013 נכתב כאן על אהוד אולמרט:

"…הוא נוטה לפרש את המציאות כפי שנוח לו…  לפי המפה האישית, פסקי הדין שיגיעו בהמשך השנה ינטרלו את הפופולריות הציבורית שלו ויקשו עליו לחזור לבמה הציבורית… ובתוך כמה חודשים יבין שחי באשליה ואינו יכול להגיע לשום מקום..."  

אהוד אולמרט איבד את השליטה על חייו. היכולת שלו לשקם את שמו תהיה מוגבלת.  ברור היה לאורך הדרך שאהוד אולמרט שמצייר לעצמו את המציאות בצבעים שנוחים לו (כוכב נפטון ירחי ב 5-11 נפטון שמשי ב 2-8), שזה התבטא בחלומות שווא ומאווי לב דימיוניים, ובהמשך מספר לעצמו סיפור שגם מאמין בו. זה מעלה באופן טבעי את השאלה עם סימן קריאה על ההחלטות שקיבל כראש ממשלה. תפיסת המציאות המעוותת שלו!!! אותה גם ציין השופט רוזן.

באתר "גלובס" נכתב למחרת הכרעת הדין "מכונת הספינים של אולמרט נעצרה היום בחריקת בלמים". זו הכותרת שהכילה בתוכה הכל.

 

" אדם! הינך מטוטלת בין חיוך לדמעה" ( לורד ביירון)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .