eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 14.03.2014-30.03.2014

הערה: הרשימה יוצאת לחופשה ותחזור אי"ה  ב  04.04.2014. ולכן השתדלתי להרחיב.

אנחנו עדיין ברצועת זמן בה המחשבה מחודדת יותר. צפויות התפתחות בלתי צפויות שאינן בגלל התארגנות מתוכננת. הקשרים של ווסטה עם כמה כוכבים יוצרים מצב בו נושא ההתגוננות חוזר, קיים רצון לשמור על הבית, להשקיע בבית ובכלל אנחנו בתוך רצועת זמן עד התאריך 23.03 שההגנה על הבית משמעותה גם הגנה על המדינה, או על ביטחונם של מקומות המסמלים את המדינה כמו שגרירויות ברחבי העולם או נציגויות הקשורות למדינה וזה נכון גם לגבי מדינות אחרות, גם נושא הביטחון הלאומי יהיה גם בתקשורת שלנו וגם הבינלאומית. בנוסף יכילו הכותרות את ענייני מזג אוויר ואקולוגיה, נושא המזון האורגאני ויבולים חקלאיים. לקראת סוף החודש, יתכן שנשמע על נזילת נפט במקום כלשהו, או משהו אחר שיגרום נזק לטבע. גם נושא הפליטים או המסתננים יחזור לכותרות כמשבר או ניצול לא נעים.

אנו בתהליך שבו כולם יוצאים ממצבי "הקפאה", אחרי שכוכבים שינו כיוון ומאפשרים להתארגן ולבנות מחדש את הנתיב הרצוי. בשבוע האחרון נחשפו סודות, אולי בדרך לא צפויה, אבל עכשיו תוכלו להבין את ההיגיון שמאחורי הדברים שהוסתרו או היו סתומים כמו חידות. יהיה קל יותר לחדש תוכניות ישנות, לסדר תיקיות ודברים שונים שכבר התחלתם בסוף חודש נובמבר-תחילת דצמבר 2013. המשיכו לנוע בנתיב הרצוי לכם.
יתכן שחלקכם תרצו להיכנס להתחייבות או מחויבות כשהצד השני רוצה לעזוב, אל תיקחו את הדברים אישית, אל תעצרו, גם אם האחרים יעלו על הדרך שלהם, לכם יש נתיב שסללתם אותו והמשיכו איתו הלאה. למעשה אחרי התאריך 14.03 תרגישו שיש מצב לפעולה, גם אם תרגישו שהתנועה שלכם היא למעשה אחורה, או שאתם נעים בחלל, בכל מצב ההרגשה היא של שחרור.

המערבולת הרגשית תגרום לכם לתחושה שאתם "טובעים", אל תדאגו, אתם תצופו בחזרה אחרי שהשמש תעבור למזל טלה בתאריך 20.03.2014, בינתיים נסו לבטא את עצמכם בשירה וריקוד, אלה הם ביטוי גם לרגשות. יתכן גם שהתחושה ש"נקרעים" לכמה כיוונים, בגלל מבנה הכוכבים במזלות היוזמה שהולך ומתהדק עד סוף חודש אפריל, נסו להתמקד במה שחשוב לכם.

בתאריכים 15.03-16.03 מבנה הכוכבים מוציא מהמגבלות את היצירתיות אבל בצורה מבולגנת, יתכן גם שמצב הרוח קצת עגמומי. חלקכם תרגישו שהדמעות זולגות מאליהן…

בזכות כוכב מרקורי החוזר על צילו עד לתאריך 20.03 תקבלו מידע שהוא חדש יחסית, ויאפשר בחירות חדשות. אנשים יגידו לכם שהם נכנסים לתוך חייכם או עוזבים אתכם בעיקר סביב התאריך 16.03.

מבנה הכוכבים, המצטרף לאריס, יעורר וויכוחים על "נכון" או "לא נכון" בעניינים שונים,  הימנעו מהוויכוחים האלה, הם מיותרים ולא יניבו תוצאה. שחררו, טפלו במה ששייך לכם, בנושאים הקשורים לחייכם. את התמיכה האמיתית תקבלו ממערכות היחסים החשובות בחייכם, אלה שהן ברמה אינטימית, עם כל הנשמה, ורק אלה יעזרו לכם באמת להבריא מפגיעות אישית ורגשית. 

בשבוע שעבר, ציינתי את התאריך 12-13.03 כתאריך פריצת דרך, כזה השובר משהו, אולי הייתי יותר אופטימית ולא חשבתי שאלה ימים השוברים את השקט היחסי שזכינו לו מאז "עמוד ענן", המפגש של פאלאס עם פלוטו באותם ימים הביא משבר פתאומי ויצר פרדיגמה חדשה. האמת נחשפת עכשיו בגלל טעות מביכה, האם עכשיו יבינו אומות העולם יחד עם ג'ון קרי והנשיא אובאמה מה כוחו האמיתי של מחמוד עבאס? האם יראו שאין לו שליטה על רצועת עזה? שאין לו באמת מנדט לייצג את אלה שהוא מדבר בשמם ולכן הסכמי שלום במרכאות שהוא מנסה כאילו לקדם הם רק עם חלק (!!!) מהפלשתינאים וזה "ישראבלוף"? למזלנו בזמן שבו עפו עלינו הטילים ביקר פה ראש ממשלת בריטניה, דויד קאמרון… חוויה לא מתוזמנת.

יום השוויון בתאריך 20.03 מסמל את תחילת האביב. השמש עוברת למזל טלה.

שעון קיץ צפוי להתחיל בלילה שבין 27.03-28.03. זכרו להזיז את השעון שעה קדימה.

זמני ירח בטל: ( בגלל שהטור יוצא לחופש, ניתנו כאן הזמנים עד שובו ב 04.04.2014)

יום שישי 14.03 הירח בטל משעה 09:25 עד שעה 16:17 אחה"צ

יום ראשון 16.03 הירח בטל משעה 17:08 אחה"צ עד למחרת בשעה 02:46 לפנות בוקר.

יום רביעי 19.03 הירח בטל משעה 03:08 לפנות בוקר עד שעה 11:15 לפני צהרים.

יום שישי 21.03 הירח בטל משעה 05:02 עד שעה 17:39 אחה"צ

יום ראשון 23.03 הירח בטל משעה 12:40 עד שעה 22:03 בלילה.

יום שלישי 25.03 הירח בטל משעה 14:35 עד שעה 00:39 אחר חצות.

יום חמישי 27.03 הירח בטל משעה 15:13 עד למחרת בשעה 03:10 לפנות בוקר.

מכאן השעון מכוון לפי שעון קיץ.

יום שבת 29.03 הירח בטל משעה 16:35 עד למחרת בשעה 04:53 לפנות בוקר.

יום שני 31.03 הירח בטל משעה 23:06 בלילה עד למחרת בשעה 08:20 בבוקר.

יום חמישי 03.04 הירח בטל משעה 09:47 עד שעה 14:48 בצהריים.

 

כלכלה ושווקים:

לאחרונה נכתב כאן שהדולר יהיה בלחץ בחודשים מרץ-אפריל 2014… והוא אכן מגיב ללחץ… יתכן שבמאי הוא יהיה במצב הכי קשה וזה ימשיך גם ביוני ותהיה לזה השפעה על יציבותה הכלכלית של ארה"ב, זאת בנוסף לריבוע הגדול המתפתח במזלות היוזמה עם ההשפעה הישירה והלוחצת על המפה של ארה"ב.

כל משחקי הכוכבים יוצרים  דראמות בכל הרבדים וגם בשווקים וזה ימשך עד סוף חודש אפריל, אבל רצועת זמן משמעותית תתחיל לקראת התאריך 28.03 ותמשך עד לתאריך 26.04, עד אז אנו חווים את הקדימון לאינטנסיביות המתפתחת שתתעצם בתקופה הנ"ל. כדאי להיות זהירים, מבנה הכוכבים מצביע על אפשרות לאירועים גיאופוליטיים משמעותיים ולאלה כידוע יש השלכות על השווקים.

בינתיים בימים הקרובים, עד לתאריך 25.03, כוכב מרקורי נמצא במזל קשת הליוצנטרי ועל פי רוב מביא לגלים גדולים שישפיעו על מחירי המתכות היקרות ועל המטבעות.

 

אצלנו:

השקט שליווה אותנו נשבר, כזכור טפטפתי לכם לאורך זמן שהמתח הביטחוני מבעבע ורוחש מלמטה, ברשימה מתאריך 01.11.2013 נכתב: 
"הכוכבים מעידים שהלחץ הביטחוני עלול להסלים… על הגורמים הרלוונטיים להבין שמתפתחת סיטואציה שיוצאת משליטה. התהליך, שעלול להתחזק לקראת החודשים פברואר-מרס 2014, יביא להכרה שאנחנו נמצאים "במצב חדש" ואי-אפשר יהיה להימנע מהגדרה של המצב הביטחוני". 
בהמשך במאמר מתאריך 27.12.2013 נכתב: 
"בתוך רצועת הזמן בין פברואר למאי 2014 תהליך ההסלמה יהיה ברור. מצד אחד נראה את עצמנו סופגים ו"מכילים", אבל חודש אפריל נראה עמוס באירועים שיגרמו לקפיץ להשתחרר ומדינת ישראל תגיב בעוצמה. התגובה יכולה להיות החל מאמצע אפריל 2014 או בשבוע הראשון של מאי 2014 "

יש כמה נקודות זמן שהן מודגשות גם במהלך השבוע האחרון של מרץ ותחילת אפריל, ולאחר מכן במהלך אפריל עם כוכבים על ציר 2-8 לאורך כל הדרך מגיע כוכב ברמה יומית ומדליק את המדורה.

הדגש שלי על המילה "תגובה" אינו מיקרי, כוכב מארס בנסיגה אינו תומך באלה שיוזמים. בהיסטוריה שלנו זכורה מלחמת יום כיפורים באוקטובר 1973, כאשר המארס היה בנסיגה, כל מדינות ערב השכנות יזמו מלחמה על מדינת ישראל שהפתיעה את כולם וכשבועיים אחרי תחילתה, לאחר קרבות קשים מאוד, המגמה התהפכה והניצחון היה שלנו.

מפת הממשלה עם מדינת ישראל מציגה שוב שההתרחשויות במהלך החודשים אפריל-מאי 14 יגרמו לשינוי סדר היום כתוצאה מאירועים חיצוניים. אנו נכנסים לתקופה רגישה מאחר והצירים על מעגל הקארמה מופעלים ואלה מסמלים כוחות חיצוניים או כנראה אויבים. כוכב פלוטו על 1-7 מסמל סוף תקופה, האם זה מעיד על פיצוץ בשיחות?
במקביל יש את אורנוס על 4-10 וגם אורנוס/פלוטו על 4-10 ואלה מעידים שקיים כיוון חדש, סביר להניח שאלה יהיו גם החלטות חשובות שהממשלה תקבל.

כירון על ציר 1-7 "ממלא את תפקידו" לאורך החודשים הבאים ובתמיכתו בכל פעם קורה משהו שמשנה את זווית הראייה. החשיפה של ספינת הנשק מאירן, האירוע בגשר אלנבי עם השופט, במירכאות, מירדן, פוטין שהשתלט על האי קרים ובזמן כתיבת שורות אלה עפים עשרות טילים מרצועת עזה על הדרום אצלנו. יתכן שהאווירה של משבר תהיה בגלל אירועים שונים, לא רק אצלנו אלא גם ברחבי העולם ותחזיר אותנו לפרופורציות נכונות. המציאות החדשה תביא לחיזוק קשרים עם מדינות שהיינו איתם במשבר או בפוטנציאל למשבר והמגמה תתהפך, היחסים יתחדשו וייבנו על בסיס אינטרסים משותפים, על כך נאמר "צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים". בשבועיים האחרונים ראינו איך המשבר שיצר פוטין עם אירופה גרם לכך שבמקום שיעסקו בנו, גם אובאמה וג'ון קרי וגם אירופה עסוקים בבעיות החדשות שצצו להם במפתיע במזרח אירופה, אובאמה פתאום קיבל "מכה" מפוטין ועסוק איתו במאבקי כוח, המלחמה הקרה אולי חוזרת? מאחר וכירון ממשיך אולי יצוץ דבר נוסף, שאופיו קיצוני, שיגרום להפניית אור הזרקורים ותשומת הלב למקום אחר. כירון מבטיח שכל פעם יהיה צריך להתמודד עם משהו בלתי צפוי, סוג של התפכחות שתביא לשינוי פרספקטיבה ועל העולם הצבוע יהיה להתמקד במקומות שיש בהם באמת בעיה, כמו סוריה למשל. 

האופי המלחמתי משפיע לא רק על מדינת ישראל כדאי שגם מנהיגים בעולם הגדול, כמו פוטין ואובאמה, יזכרו שמי שיתחיל את המלחמה הוא זה שיפסיד כיוון שמארס בנסיגה! בסוגריים, העניין עם אוקראינה לא משתלב טוב עם עתידה של רוסיה בכמה רבדים. נזכור שאת המהלך עם האי קרים החלה רוסיה בראשות פוטין.

 

אהוד אולמרט:

מבט על ההורוסקופ של אולמרט (מדויק, כולל כל הנתונים) מראה את פלוטו על המוקד של ציר 1-7, ונפטון על ציר הקארמה 1-7, אלה ביחד "גומרים" לו את החלום לחדש את הקריירה הפוליטית. עם הנפטון, שהשפיע כבר לאורך השנה האחרונה, הוא חי באשליה שהנה אוטוטו הוא כבר חוזר לשבת על הכיסא המכובד אלא שפלוטו הגיע וגורם לו לאיבוד שליטה.  הוא כבר לא מחזיק את המושכות כמו שהוא חושב. ההתפתחויות שאולי הפתיעו אותו (ההתפכחות של שולה זקן), מרחיקים ממנו את הפנטזיה לחזור להיות ראש ממשלה. במקום הוא יתמודד בחודשים הקרובים עם בעיות/דאגות חדשות שיציבו בפניו מצב חדש שלא יהיה בהלימה לתוכניות שהיו לו, אולי יצטרך להתעמת עם השפעתם של האירועים על דעת הקהל כלפיו? או עם עדותה החדשה של האשה ש"בגד" בה, שולה זקן.

בוז'י הרצוג:

בעוד כמה חודשים יבין יו"ר האופוזיציה שהתמיכה שהובטחה לו מהמיפלגות החרדיות וכל השאר, היא למעשה רק אד הוק (לנושא הרלוונטי)… ובהמשך הכל משתנה.

אחרי שהרצוג נבחר ליו"ר המפלגה התפרסמו כאן בתאריך 20.12.2013 הדברים הבאים: "במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל קיימת תמיכה בהרצוג כמנהיג מפלגת העבודה ולאורך 2014 ייהנה משקט, אבל במהלך 2015 יהיה עליו להתמודד עם איומים על מנהיגותו ויהיה עליו לחפש דרך לתמרן ולנווט כדי להוכיח את עצמו"…  

כוכב פלוטו מגיע לציר 1-7, ואז יבין שאיבד את "הקסם", ומעמדו כבר לא ברור כל כך. למעשה זה מסמל סיום תקופה, איבוד שליטה וכד'.

במפה המשותפת שלו עם המפלגה פורסם  באותה רשימה:
 "…המפה המשותפת מציגה את מאוויי הלב שלו המתערבבים עם המציאות, לכן בטווח הארוך חלק גדול מהדברים ששמענו אותו אומר אחרי הבחירות, בעת הזו או שנשמעאותו מצהיר על כך בחודשים הבאים, לא יהיה רלוונטי כלל".

ביום רביעי האחרון, בעת ביקורו של ראש ממשלת בריטניה בכנסת ישראל, כוכב מארס "הפעיל" את הרצוג בחוסר נימוס (בלשון המעטה) וגרם רק למבוכה ציבורית, ושום דבר מעבר לזה, למרות שיו"ר האופוזיציה "מבסוט" וחושב שהכל כשר בכדי לקבל כותרות בולטות בתקשורת.  אלא שאנו בזמנים האלה עם כוכב מארס בנסיגה (עד 20.05) כדאי ליידע אותו שמי שמתחיל התקפה (גם אגרסיות מילוליות זו התקפה), סופג אחר כך מפלה!

"הרוצה שלום יתכונן למלחמה" ( נאמר על ידי הרומאים, התרגום חופשי מלטינית)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .