eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 07.03.2014-14.03.2014

אנחנו בימים בהם החשיבה מתחדדת. ענייני נשים יהיו נושאים חשובים בזכות פאלאס אתנה. הצורך בהתגוננות גם הוא יהיה בולט יותר, לא רק ברמה אישית, אלא מדינית וקהילתית. תאריכים חשובים יהיו ה -13.03- 12.03, בהם צפוייה פריצת דרך למשהו חדש, יתכן בתחום טכני או מדעי, משהו לא צפוי, לא מתוכנן שיתכן שקורה מתוך משהו אחר שתיכננו אותו. אלה ימים יצירתיים מאוד. עיקבו אחר המדייה, ממנה תישמעו על התפתחות יוצאת דופן.

מופע הירח המלא ב 16.03 אצלנו זה יכול להיות קשור בענייני עבודה , בוושינגטון, מבנה המפה מציג משבר כלכלי.

ברמה האישית, אלה ימים בהם כל אחד בוחן האם הכוס שלו חצי מלאה או חצי ריקה, זה כמובן תוצר טיבעי של האופי, האופטימיים שבנינו יראו את חצי הכוס המלאה אלה שפסימיים… שינוי הכיוון של הכוכבים מתמשך מאז 20.12 ויהיה עד תחילת יולי 2014, כל פעם היה זה כוכב אחר ובכל פעם, אופיו של השינוי משפיע על ניואנסים בזרמים פנימיים, פסיכולוגיים שיוצרים את הארועים שגם הם משתנים, אנחנו חוזרים ובוחנים מה קורה לנו, ואיך אנחנו רוצים להתחדש ולחדש את התבניות של חיינו. לא לתת לאימפולסיביות כוח, אלא לשחרר קצת. עצירת המארס ושינוי הכיוון, גורמים לאסרטיביות, כעסים שמתעוררים בגלל זכרונות מעצבנים, מעברים מפתיעים מפאסיביות לאקטיביות וחוזר חלילה. המארס בנסיגה עלול לזרוק כל מה שנראה היה לכם "מסודר" אל מתחת לאוטובוס בלי להסס, במחשבה שימצא פיתרון איסטנט טוב יותר. ההמלצה הנכונה היא לא להקצין לשום כיוון בנתיים. אבל מי מכם שנולד עם המארס בנסיגה, זה התדר שלו, הזמן הכי טוב לקדם דברים. יהיה נכון למצות את הזמן והעשייה שלכם לכאן ועכשיו. הסערות הקטנות שחווים עכשיו הן מינוריות ביחס לאביב שיתחיל עם מולד הירח ב  30.03, וזה יכניס אותנו לעונת האביב שישלב בתוכו גם ליקוי לבנה וליקוי חמה, ש"יעזרו" מאוד לעולם הרגשות לתסוס. אנו צפויים לכמה ארועים שיכניסו את כולנו, ברמה אישית ועולמית למערבולות, שיקשו בגלל חוסר הוודאות על בחירת הכיוון הרצוי.

לפניכם הזדמנות לבחון ההחלטות ופעולות עד חודש יולי 2014. אם לא תהיה ברירה, ויהיה עליכם להתחיל עבודה חדשה או פרוייקט חדש בזמן הנסיגה הנוכחית ( עד 20.05) אל תדאגו, אתם תעשו את השינוי בבוא היום, היו מוכנים לכך עם כל מיני אפשרויות נוספות, תוכניות שיכולות להתרחש אחרת. אל תשימו את כל הביצים בסל אחד, פזרו אותן.

מעברו של המארס בנסיגה במזל מאזניים, שהוא המזל המסמל זוגיות, הדדיות ושותפות, יעלה סימני שאלה, עם רצון לבדוק " האם אני מקבל/ת מה שמגיע לי ביחסים האינטימייים? או האם אני נמצא/ת במערכת יחסים בריאה? גם בשותפות בעבודה אותן שאלות חוזרות ועולות" הנדנדה הריגשית תשפיע גם על מה שאנחנו מאמינים בו. זה יהיה מבחן ליכולת הניווט האישית בתוך מים סוערים, ואל תהססו לבקש עזרה מחבר/ה, יועץ, הילר או תרפיסט. כל דבר שיכול לעזור לכם להתבונן על המצב מנקודת מבט נוספת, רחבה יותר כדי לדעת במה אתם מעורבים ולאן אתם מתקדמים או מתפתחים. בזוגיות, יתכן שאחד מהצדדים  מרגיש צורך להתרחק, אל תכנסו לפאניקה, אל תעמידו אולטימטום, תנו פסק זמן, הוא יחזור אליכם אחרי שכוכב מארס יחזור ויתיישר במסלולו.

 

מיפגש ראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו עם הנשיא אובאמה  היה בהשפעת כוכבים המשנים כיוון. הראיון התוקפני שנתן אובאמה לג'פרי גולדברג לפני שכוכב מארס שינה כיוון, יצא לאור בזמן הטיסה של ראש הממשלה נתניהו לפני שנחת בוושינגטון, כשהמארס כבר החל בנסיגה. הסמנטיקה משתנה. הכתבים והפרשנים היו מוכנים לדראמה, קבלת פנים קרירה או תוקפנית, ואופס, לא הבינו איך התמונה התהפכה, והנשיא  אובאמה לא התנהג כמו שהם ציפו… במציאות הוא התמודד עם פרשה אחרת במקום אחר, המהפך באוקראינה, ההשתלטות הרוסית על האי קרים, ובעיקר עם קריאת התגר המבזה של הנשיא פוטין עליו. מה ראינו? קבלת פנים מחוייכת המשלבת סופרלטיבים לראש הממשלה נתניהו… ובכן, זוכרים, אנחנו בחודש אדר, עליו נאמר " ונהפוך הוא": "וּבִשְׁנֵים עָשָׂר חֹדֶשׁ הוּא חֹדֶשׁ אֲדָר בִּשְׁלוֹשָׁה עָשָׂר יוֹם בּוֹ אֲשֶׁר הִגִּיעַ דְּבַר הַמֶּלֶךְ וְדָתוֹ לְהֵעָשׂוֹת בַּיּוֹם אֲשֶׁר שִׂבְּרוּ אֹיְבֵי הַיְּהוּדִים לִשְׁלוֹט בָּהֶם וְנַהֲפוֹךְ הוּא אֲשֶׁר יִשְׁלְטוּ הַיְּהוּדִים הֵמָּהבְּשֹׂנְאֵיהֶם":  (מגילת אסתר פרק ט' פסוק 1 )

אובאמה סופג ביקורת על מדיניות החוץ הכושלת שלו ב"וושינגטון פוסט", ג'ון קרי ומשרד החוץ בארה"ב, רותחים עליו שקילקל בראיון עם גולדברג את התוכניות ( לנובל) של ג'ון קרי שמייחל להישג במו"מ שבין ישראל והפלשתינאים.  אנחנו בחודש מזל דגים, שהסמל שלו שני דגים, האחד עולה על הגל למעלה והשני בכיוון הפוך למטה…תחשבו כמה מתאים.

לפני כמה שבועות ציינתי את התקופה שבין פברואר למאי כרגישה יותר ביטחונית. ארועים לא חסרים, אנחנו שומעים כמעט כל יומיים שלושה, על התרחשות, על סיכול של צה"ל בגבולות ונתפלל שרק כך, סיכול אחר סיכול.

 

קצת תיזכורות מהמאמרים האחרונים:

"התרחשות מעניינת תחל בתאריך 01.03, כוכב מארס מתחיל בנסיגה במעלה 27.32 במאזניים ובנוסף ווסטה נעצרת במעלה 29.59 במאזניים, שני אלה קרובים למעלת ליקוי הלבנה הצפוי בתאריך 15.04 במזל מאזניים, להזכירכם מעלת האופק בהורוסקופ של מדינת ישראל.  מתאים לשיתופי פעולה, יהיה מעניין לראות איפה ואיך." ואכן שמענו שהקונגרס בארה"ב  החליט ביום רביעי 05.04 שמדינת ישראל היא "שותפה אסטרטגית" מעמד שיקנה לה הטבות ביטחוניות וכו'.  

לפני שבוע נכתב כאן: "עוד אפשרות היא שתהיה פעולה של מתנדבים שיחליטו לפעול נגד עבריינים במקום שבו החוק נעלם, אולי גם יתעורר צורך להגן על שטח פרטי, כל מבני הכוכבים  מייצגים ביטחון והתגוננות." מה דעתכם, אפשר לפרש זאת לאחר תפיסת אוניית הנשק,  ש"העבריינים" הם האירנים הרוצים לפגוע בנו ( בטריטוריה שלנו) דרך אירגוני הטרור , וחיילי צבא הגנה לישראל, פעלו לסכל זאת. במקום שהעמים או מנהיגים המרוכזים בעצמם ( האיחוד האירופי,הגברת אשטון, וכל השאר) לא כופים את החוקים. פעולת צה"ל הביאה לכולנו ביטחון והתגוננות.

ברשימה לפני שבועיים נכתב כאן: "מבנה הכוכבים יופיטר ואורנוס בונה מנעד מתוח אחרי המחצית השנייה של החודש, אך ההשפעה כבר מורגשת ותמשיך להשפיע עד חודש אפריל, בשנת 1962 כאשר התקיים המבנה הזה היה משבר הטילים בין ארה"ב וקובה, עכשיו המבנה הזה "יושב" על השמש של אירן ואלה הצהירו ששלחו ספינות מלחמה לכיוון ארה"ב… הפעם המבנה חזק יותר מהרגיל (היופיטר יהיה על ראש הדרקון שלו במפות הליוצנטריות) יביא הזדמנויות אבל האופי יהיה חם ומהיר, כזה שעלול גם להתפספס, עם זאת המבנה הזה יביא לשחרור ממצבים קשים. הפוטנציאל נפיץ בשנת 2014 והמצב עלול להתפתח ולהסלים במהירות, עלולות להיות תאונות קשות ולא צפויות, כאילו משהו דוחף את הגבולות של ההתנהגות הנורמטיבית לעשות שינוי, כזה המביא להתמרה בצמתים לא צפויים וגם אירועים שאופיים פראי "נכנסים למשחק", בהמשך המבנה יכלול גם את כוכב פלוטו ויביא לסדקים בהרבה מוסדות, מסגרות ותבניות חשיבה."

היינו עדים להתעוררות של העולם המערבי נוכח פעולותיו של הנשיא פוטין באי קרים, שאצלו הגבולות והנורמה אינם בהלימה לאלה של הגברת מרקל או המימסד בארצות הברית, תגובות ואיומים גם מצד אירופה וכמובן מהנשיא אובמה שמדבר, נואם ונוהם, וחוזר ונואם עוד נאום, כשבדרך הוא עושה את הפליפ פלופ המוכר… מעניין גם שמבנה הכוכבים הנ"ל השפיע גם על אירן שלא חוששת להציג את כוונותיה, הם מרגישים בטוחים שהצליחו למוסס את כולם עם החיוכים. עד הימים האחרונים, שבהם מדינת ישראל עם צבא הגנה לישראל, השתלטו על אוניית נשק מאירן. התמונות יגיעו לכל מקום בעולם, ויציגו את הצביעות של אירן מול המערב. למעשה גם יביכו את האירופאים והנשיא אובמה שחי בפאנטזיות, ( לפי ה"וושינגטון פוסט") יחד עם קתרין אשטון הרצים לזרועות מנהיגי אירן  בעיוורון מוחלט. אולי עכשיו גם אותם פרשנים שהביעו ביקורת על נאומו של רה"מ נתניהו באיפ"ק,  מבינים למה התעכב שוב ובהרחבה על האיום של אירן על העולם. אולי יבינו אותם חוכמולוגים שיש דברים שהם לא יודעים, אולי?

עוד נכתב כאן לפני שבועיים:

"מפת האביב במוסקבה משפיעה על וולדימיר פוטין עם מבנה כוכבים חזק, יתכן שהעימות של פוטין עם ארגוני הטרור האיסלמים (הצ'צ'נים), הרואים עצמם גם כלוחמי החופש מדרום המדינה, יסלים. בגלל אופיו של פוטין (נכתב עליו כאן בהרחבה בתאריך 27.12.2013), יתכן שהוא יתמודד עם התרחשויות שונות שיפתיעו גם אותו בתוצאה שלהם. אולי גם ההתערבות שלו באוקראינה".  על הקטע הזה אין צורך להוסיף.

זמני ירח בטל:

יום ראשון 09.03  הירח בטל משעה 09.53 בבוקר עד שעה 15.33 בשעת הצהרים המאוחרות.

יום שלישי 11.03 הירח בטל משעה 21.51 בלילה עד  למחרת בשעה 04.09 לפנות בוקר.

יום שישי 14.03 הירח בטל משעה 09.25 בבוקר עד שעה 16.17 אחר הצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

חוסר היציבות בשווקים, הם פועל יוצא של שינוי מהלך הכוכבים. וכמו שכבר נכתב כאן, הריבוע הגדול שנבנה בהדרגה במזלות היוזמה, ויגיע לשיאו בחודש אפריל, יניע את השווקים חזק. כך שבזמנים האלה, אין הבטחה ליציבות. יתכן שהתגובה הכלכלית ברחבי העולם תהיה למה שקורה בארצות הברית. אבל לא נופתע ממניפולציות של הבנקים הגדולים. ההתחזקות תחזור בחודש מאי 2014.

 

מחשבות אסטרולוגיות על התקופה.

באחת הנסיעות שלי בכביש, המחשבות מתגלגלות, ובעיקבות החדשות ברדיו, חשבתי שקשה לא לחייך כאסטרולוגית, כשאני שומעת את הקריין או המראיין המספר על עוד "באלגן" באחת ממדינות העולם, עוד מערבולת, הפיכה, מחאה. זהו אי השקט המביא בהדרגה לשינויים וההתפתחויות שרובן מפתיעות בעולם הגדול. הספקנים לא רוצים להאמין שיש איזשהו "מחשב על" אותו כינה האיבן עזרא "המערכת האלוהית הגדולה", אבל, אלה מכם הקוראים את הרשימות המופיעות כאן מאז ספטמבר 2007, יודעים שאכן הוא קיים, "מחשב על". המחשב המבוסס על תורת הכוכבים, המציג לנו פעם אחר פעם שהוא פועל. זוהי האסטרולוגיה. קריאה נכונה של הנתונים שפולט אותו מחשב, ופרשנות נכונה של כל הנתונים, פרשנות של הכוכבים והמזלות בהם הם מטיילים, היכולים להכין אותנו לרוב המצבים. להבין שאין מיקריות, שיש סדר מסויים, ובכל פעם שהמישוואה של הכוכבים מגיעה לנקודה מסויימת, היא מביאה את הארוע בהלימה.

בזמן הזה הריבוע בין אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל גדי, הצטרפותו לאחרונה של יופיטר במזל סרטן, ומארס במזל מאזניים יצר מבנה שלא ניתן להתעלם ממנו. כל אלה "אשמים" באינטנסיביות שלעיתים נדמה שהיא מטורפת , במה שאנחנו עוברים, גם כצופים על העולם דרך מסכי הטלוויזיה והאיטרנט וגם אותה אינטנסיבית משפיעה ברמה האישית.

אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל סרטן, היו בין השנים 1931-1934. לא היתה מלחמה, אבל היה אי שקט חברתי וכלכלי. אז באירופה, הימין התחזק, היטלר ימח שמו עלה לשלטון ב 30.01.1931, והוא הצליח לסחוף את האזרחים שהאמינו לו, שהגיע הזמן לחזק את הלאומניות וצבע זאת עם רעיונות על ייחודיות הגזע הארי. אנחנו 84 שנים אחרי, אורנוס חזר למזל טלה, פלוטו נמצא במזל גדי( מול הסרטן), וניראה שהתפאורה חוזרת. לאומניות, חוזרת בהרבה מקומות. אנחנו שומעים על כוחות לאומניים בחלק ממדינות אירופה (הונגריה, יוון). המערב נמצא כאילו בשלום למרות שיש שם שינויים פוליטיות בגלל המצב הפיננסי, מצב הבנקים והכלכלה בכלל. הנשיא פוטין המאמין בכוחה של רוסיה ( אולי בצדק נוכח המציאות), יצר את גוש המזרח ( אירופה) נגד המערב, לא הסכים לקבל את המהפך באוקראינה המנסה להיות מערבית, ו"החזיר" לעצמו את האי קרים, ועוד ידו נטוייה.

עולם האיסלם, במזרח התיכון עובר מהפך, ויתכן שאנו עדים להתהוות העולם הערבי מחדש, מה שנקרא בתחילה ה"אביב הערבי" היה לסתיו ואחריו חורף, בגלל רצון העם לקבל מנהיגות דמוקרטית.  המתח בין השיעים והסונים צף ועלה למעלה והביא למלחמות דת, מלחמות אזרחים, בסוריה, עירק, וגם לוב, מצרים טוניסיה…הרבה מדינות במזרח התיכון הן "יצירות מלאכותיות" של המערב. כאשר טורקיה הפסידה בסוף מלחמת העולם הראשונה והמערב ניסה לנהל טריטוריות עם אזרחים מיואשים שנשארו תקועים בוואקום ולחלק אותן. סוריה ולבנון קיבלו מנדט מצרפת ב 01.01.1944, למרות שבסוריה היה מהפך נוסף בנובמבר 1970, והשלטון נילקח על ידי חפאז אסד. התאריך 01.01.1944 מציג את כל הארועים הרלוונטיים. אורנוס ופלוטו עשו זאת. המפה המסמלת את האיסלם, ( 16.07.622), גם מעידה שהשינויים לא ידלגו על אלה שדתם מבוססת על הקוראן. שם כבר רואים את ההתעוררות הרוחנית (עם מעברו של נפטון על יופיטר במולות לנפטון) מחד אבל גם התמוססות באמונה. ובקרוב אורנוס ופלוטו ישפיעו על רצון המאמינים, ויביאו שינוי האם משהו "יפרם" שם? אירן, שהתאריך הרישמי שלה כרפובליקה האיסלמית הוכרזה ב 01.04.1979. סעודיה, אוחדה למדינה ב 23.09.1932. גם היא הרגישה את הצמד אורנוס-פלוטו ועתה מושפעת מכוכב נפטון, המצביע על התפוררות מוסדות האיסלם שם. סעודיה קיבלה את עצמאותה מטורקיה ב 15.01.1902. כך שגם המפה הזו רומזת שעוד מעט אורנוס יגיע… שינוי רציני יגיע בעוד כחמש שנים.  כך שאין ספק שהמיזרח התיכון עובר מהפך ובעוד כמה שנים יגיע עידן חדש לאזור.

גם טורקיה שקמה ב29.10.1923, עם האופק במזל סרטן, אינה בשקט, וגם שם התעוררו ההמונים נגד המנהיגות המושחתת והמישטר יחלף.

האיחוד האירופי, בריטניה, גם הם התחילו את הישות שלהם בתאריך 01.01 ( בשנים אחרות), ומושפעים מאורנוס ופלוטו. ארצות הברית, חווה את הכוכבים האלה עם כמה תוספות, ולאורך זמן, כולם עדים לחולשתה, למשבר הכלכלי המשפיע על המדיניות שלה ובקרוב הקונצרט יגיע לשיאו.

הכוכבים החזקים הם אלה שמחזיקים בהגה הארועים, כוכב פלוטו, אורנוס, ונפטון, שלהם מוסיפים פלפל ומלח, הכוכבים סאטורן ויופיטר. ו"מחשב העל" ריכז אותם בתרכיז מיוחד לפעולה מאז 2008 וימשיך להשפיע עד 2015.

בשנת 2020, אנו נחיה בעידן חדש, עם הצמידות של יופיטר/סאטורן במעלת האפס במזל דלי, ומעברו של פלוטו למזל דלי ב 2024. זו תהיה בשורה לעולם, אחווה ואחדות בין כולם, מישטרים אוטוקרטיים לא ישרדו, וזה יכלול את השינוי של המערכת החברתית גם בעולם המערבי הסוגד למוסדות הבנקים, עסקים גדולים ולאוליגרכים. זו תהיה המהפכה. לא כתבתי את המילה "שלום" ולא במיקרה, כי עם פלוטו במזל דלי זה לא זה  אבל מזל דלי הוא המעגן  ממנו מגיעים לשוויון.

והפעם בחרתי את הפסוק שהשמיע ראש הממשלה שלנו בנאומו השבוע באיפ"ק, בגלל המשמעות שלו לכולנו תמיד אבל עכשיו אחרי פעולת צה"ל ביום רביעי במיוחד:

" הַעִידֹתִי בָכֶם הַיּוֹם אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶת הָאָרֶץ: הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה;

וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים, לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ"   (ספר דברים ל' 19)

 

,.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .