eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 28.02.2014- 07.03.2014

אנו בתקופה בה נרגיש שהערפל סביבנו נעלם בהדרגה, כוכב מרקורי נעצר היום ומתחיל לחזור על עקבותיו כדי להתקדם במסלולו, תהליך שייקח כמה ימים ואחריו נרגיש שהשתחררנו ושאפשר להתקדם עם התוכנית שרוצים בה, החלטות בטוחות יותר כדאי יהיה לקדם מאמצע השבוע הקרוב. עם זאת, מצב הכוכבים עדיין אינו זורם מאחר ולפנינו שינוי כיוון של כמה כוכבים נוספים וחוסר התנועה של כל אלה, עד ש"יתאפסו", ימשך כמה ימים שיכולים להיות לטוב או לרע. התחושה שהדברים לא זזים דומה כמעט להרגשה שמחפשים אוויר לנשימה והסבלנות כדאית, שינוי המגמה של הסרס והווסטה יעזור בהמשך לשפר קשרים, לטפל בכל הקשור לחינוך, בריאות וגם לטפל בסביבה בה אנו נמצאים, בית או משרד. אלה ימים שיביאו לתוך חייכם חוויות שלא תישכחו גם בעוד עשור, אלה יכולות להיות חוויות אישיות או עם חברים או בחוג המשפחה. היום ומחר כדאי לחזור ולעבור שוב על הפרטים בניירת, לבדוק תאריכים והתחייבויות ואל תהססו לשאול שאלות אם צריך.

התרחשות מעניינת תחל בתאריך 01.03, כוכב מארס מתחיל בנסיגה במעלה 27.32 במאזניים ובנוסף ווסטה נעצרת במעלה 29.59 במאזניים, שני אלה קרובים למעלת ליקוי הלבנה הצפוי בתאריך 15.04 במזל מאזניים, להזכירכם מעלת האופק בהורוסקופ של מדינת ישראל.  מתאים לשיתופי פעולה, יהיה מעניין לראות איפה ואיך.

מופע מולד ירח צפוי בתאריך 01.03 במזל דגים, אופיו מאוד רגשי ומעורר, שוב נושאי הבריאות יהיו על הפרק, עלויות וכדומה אבל גם סימני שאלה לגבי התנהלות פיננסית של מוסדות חברתיים וציבוריים אחרים.

מכל עבר על פני הגלובוס נשמע על מחלוקות ש"מתנפצות" בגלל אינטרסים כספיים או חוסר הסכמה בנוגע למקורות פנסיה, ביטוחים, או נכסים משותפים, יתכן גם שייחשף סקנדאל או קריסה בתחומים האלה, עוד אפשרות היא שתהיה פעולה של מתנדבים שיחליטו לפעול נגד עבריינים במקום שבו החוק נעלם, אולי גם יתעורר צורך להגן על שטח פרטי, כל מבני הכוכבים  מייצגים ביטחון והתגוננות.

זכרו שהרפתקה או יוזמה חדשה לא תתקדם על פי הציפיות בגלל נסיגת כוכב מארס, השפעה שתתפוגג כשהכוכב יחזור להילוך קדמי לאחר ה- 20 במאי, 2014, למעשה, פחות מומלץ להתחיל עסקה חדשה או להשתלב במקום עבודה חדש, אך אם אין ברירה נסו לבנות תוכנית בינתיים ולהפעילה רק לאחר התאריך 20.05.2014.

נהיה עדים לשינויים המתרחשים מסביב מבחינה חברתית, תרבותית, כלכלית ופוליטית, המתח שיוצרים הכוכבים יעלם בלי להשאיר "סימנים", הסטאטוס קוו יעלם (התהליך כבר בהתהוות ואנחנו כבר עדים לו) ובמקומו יבנה משהו אחר, מה שאינו הוגן לא יכול יהיה לשרוד את התהליך הנוכחי שעובר היקום. גם ברמה הפרטית, הגוף שלנו הוא היקום האישי, הטריטוריה שלנו היא היקום הפרטי שלנו כך שמשחקי אגו, משחקי כוח, חמדנות ושליטה בעזרת מניפולציות רגשיות לא יתקיימו בגלל השינוי, זה נכון בכל מערכת יחסים אישית וחברתית לסוגיה (טרי מהתנור, האם שולה זקן מתעוררת מההיפנוזה?)  וכמובן גם ברמה הבינלאומית. במדינות בהן היה שלטון כוח, יחזור הכוח לעם, או יותר נכון העם יחזיר לעצמו את הזכות לבחור במנהיגים שיסמלו עבורו את השינוי שהם רוצים בו. ויקבלו את ההגה להוביל את המהפך.

כוכב יופיטר משנה מגמה בתאריך 06.03 במזל סרטן ויתחיל לנוע לקראת הריבוע הגדול שצפוי בחודש אפריל, אלה מכם שהשמש שלהם במפת הלידה נמצאת על 10-14 מעלות במזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים, גדי) יעברו שינויים, אירועים שיכולים להיות מהותיים בתחומים המשפיעים על מהלך החיים, זכרו שכל אלה מביאים בסופו של דבר להתפתחות עם חשיבה חיובית.

מארס הוא סמל ה"גבר" ויתכן שאתן, הנשים, תחשבו שהגברים קצת מוזרים או משונים בשבועות הקרובים, אל תיבהלנה, אם מישהו מחליט ללכת לא כדאי להציב אולטימטום, כדי לא להשאיר טעם רע בפה, הוא יחזור! כאשר המארס יתיישר, בתאריך 20.05 ולא צריך להיכנס לפאניקה.

בתאריך 02.03 מערכת יחסים, שותפות או אהבה יכולות להיות קצת "רעשניות", עם וויכוחים. התמקדו במה שצריך, התהליך הזה מכיל אינטרסים אישיים שהם מעל לכל דבר ויימשך עד לתאריך 09.02, רצועת הזמן הזו חושפת את המגמה להסתיר אהבה והרמוניה שצריכה להיות גלויה ביחסי גומלין. היו ערניים לכך שהדאגה שלכם לטובת עניינים אישיים ואינדיבידואליים עלולה להיות על חשבון הצד השני. לפניכם ימים טובים לענייני פיננסים, לעבודה בשיתוף פעולה ולקבלת התחייבויות, גם בנושא הרגשי.

עוד מבנה רגיש החל השבוע וישפיע עד אמצע מרץ, יעורר רגישות גבוהה וכאב אישי  הנמצא אי שם מתחת לעור, אלא שאפשר יהיה למנוע את אותו כאב אם תדברו עליו בגלוי עם חבר קרוב ותזכו להבנה וחמלה.

לאורך התקופה הקרובה החוויות העיקריות יהיו בלגן, נראה עימותים שהם נגד הסדר, ראינו את מה שקרה באוקראינה, שימו לב לטורקיה, וונצואלה וכמובן המהומה המדממת בשכונה שלנו, הדראמות ימשיכו להתפתח בעוד כמה מקומות, גם המתח בין המזרח למערב יכול להסלים, רוסיה בראשות פוטין מול אירופה ארה"ב.

זמני ירח בטל בשבוע הקרוב:

יום שישי 28.02 הירח בטל משעה 12:55 עד שעה 16:52אחר הצהרים.

יום ראשון 02.03  הירח בטל משעה 13:03 בצהרים עד  שעה 17:40 אחר הצהרים.

יום שלישי 04.03 הירח בטל משעה 19:31 בערב עד שעה 21:12 בלילה

יום חמישי 06.03 הירח בטל משעה 15:45 בצהרים עד למחרת יום שישי  בשעה 04:37 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

השווקים מושפעים ויושפעו לאורך התקופה הקרובה מכוכב אורנוס, שמביא לשינויים פתאומיים המתאימים גם לתנועות פתאומיות בשווקים, למעשה בזמן הזה אפשר לצפות ללא צפוי.

כמה מהכוכבים משנים מגמה ואלה ישפיעו במהלך השבוע הקרוב ויתכן גם שנראה שינוי במדיניות של מערכות הבנקים.

כוכב מרס וכוכב סאטורן בעצירה, אלה מתדלקים תסכולים והיופיטר ברקע, שגם הוא משנה מגמה לקראת סוף השבוע, יגרום לכך שכל דבר יהיה קצת יותר מדי. המילים וההתחייבויות שתקחו עכשיו תתחרטו עליהם אחר כך. דחו מה שאפשר לפחות בשבוע, בעיקר בכל הקשור להתחייבויות כספיות.

מבנה הכוכבים המשפיע על ארה"ב במהלך החודש הקרוב, יביא למיזוגים גדולים בחברות גדולות מאוד, אך העיתוי לא משהו.

 

כלכלת ארה"ב:

            המוסד הכי חשוב ומשפיע על הכלכלה בארה"ב, ובעקיפין על שאר העולם המערבי,  זהו הפדראל רזרב בנק  (23.12.1913). מסקירה מקיפה נחשפים בפנינו הנתונים האמיתיים על המשבר הכלכלי שהשפיע כמעט על כל המצב הפיננסי והשווקים ברוב מדינות העולם וגם על דרך ההתנהלות של אלה, שמסתירה עד היום את המיספרים האמתיים מאזרחי ארה"ב.

בהתבוננות על המפה הרלוונטית (הפרטים מלאים) אפשר לראות את הכוכבים במהלך שנת 2008 עם דגש על חודש ספטמבר באותה שנה, המתארים את המשבר עם כוכב פלוטו על ציר 1-7 וכוכב נפטון על ציר 2-8. בשנת 2010 הגיע נפטון לציר 1-7 ואז החל איבוד השליטה, שבעקבותיו הגיעה ההצהרה של היו"ר, בן שלום ברננקי, על הדפסת דולרים במטרה "להציל את העולם המערבי ממיתון", אבל הנפטון ממשיך לטייל על ציר 1-7 לאורך 2012-2013 וזו המגמה הראשית על ההורוסקופ מאז 2008, שמעידה על כניסה ל"ברוך" שבעקבותיו המדיניות שנבחרה היא "העיקר שעושים משהו" (בעיקר עם הפעלה של הצירים 1-7 ו 2-8,), אבל בפועל אלה היו פעולות נואשות, שהתקבלו מאוחר מדי, בתקווה לנהל כלכלה אך הפכו לתשלום על טעויות, תובנה שהגיעה בהמשך.

לאורך הדרך, עוד לפני המשבר, עם הכוכבים שהיו, נראה שהפדראל כבר ידע שיש בעיה, אבל המשיכו עם ההצגה "הכל בסדר", כאילו שהם בשליטה על מה שקורה שם.

שנת 2010 עם אורנוס/נפטון על ציר 1-7, נפטון על ציר 2-8 ואורנוס על ציר 6-12 יכולים לקבל את הכותרת "אחרי המבול", זו השנה בה הפדראל רזרב "מיסד" מסלול שממשיך להוליך לאובדן שליטה, למעשה מנציח בעיה, לא באמת פותר אותה והאזרחים בארה"ב וברחבי העולם מקבלים תמונה עם הרבה צבע, אך בלי תכלית, יתכן גם שאירועים חיצוניים לא איפשרו לתקן את המצב.

השנים 2013-2014 הכוכבים מעורבים על ציר 2-8 וגם על ציר 5-11, יש ניסיונות של הבנק לשחרר את הכלכלה להתנהלות טבעית עם פחות מעורבות, אבל זה לא חלק, כל רעיון או החלטה חדשה עדיין מקרטעים וההצגה ממשיכה. הצטרפות נפטון על ציר 6-12 מאז 2010, חושפת שיש הרבה מאבקים שם מאחורי הקלעים, יש גם לחצים כבדים
(2-8) לייצב מצב וכנראה המערכת הפוליטית שם "בוחשת", ההתערבות של הפוליטיקה גורמת למוגבלות ולא תורמת לכלכלה, אבל אין כאן שקיפות ולכן לא יודעים את האמת, הביקורת הנשמעת מצד הרפובליקאניים על כך שהדמוקראטיים, בראשות הנשיא אובאמה, מנסים לטשטש את האמת והמספרים, הייתה ועדיין צודקת.

כניסתה של ג'אנט יילן לתפקיד היו"ר מלווה בכוכבים על ציר 6-12 בשילוב עם כוכבים על ציר 3-9 ויתכן שדברים יתחילו לצאת לאור, לא נופתע שיתחילו לדבר על הדילים של הבנק והפוליטיקה, אבל זה עדיין לא ייחשף בשלמות.

 

המפה המשותפת של הפדראל רזרב וארה"ב גם היא מחזקת את המסקנות שההתנהלות של הבנק בשנים 2008-2009 לא הייתה עם מחשבה לטווח ארוך, אלא תגובה נגררת לכל סיטואציה בלי תכנון. במהלך 2010 התקבלה החלטה לייצב את המצב, עם כוכבים על ציר  4-10, 2-8, זה אומר לשמור על מה שיש, קיפאון? שוב חוסר מחשבה על מה שיהיה. אלה תגובת המלוות בפעולות לבינתיים, כשבפועל התקופה, מתארכת מעבר לציפיות. יתכן שהיה טיוח מצבים, אולי הגופים הכלכליים המשמעותיים מתנהלים בשיטת "יד רוחצת יד". במהלך 2011, עם התוספת של 6-12, נוצר דפוס פעולה שבו מן הסתם נסגרו דברים בשיחות לא פורמאליות מאחורי הקלעים, עוד פעם אנו נתקלים בהתנהלות לא שקופה.

במהלך 2014 משהו כנראה יקרה, אירועים או לחצים שיקשו לחזור לכלכלה בריאה, יתכן שנשמע שחלק מהמדינות בתוך ארצות הברית יתקשו עם ההתנהלות הפיננסית, מחסור בכסף לתשלומים.

המשבר המתגלגל מאז 2009 לובש צורה ופושט צורה ולא מאפשר לארה"ב לחזור לכלכלה נורמאלית או להפסיק להדפיס כסף, או לחזור למדיניות ריבית גמישה ומשתנה.

כשבוחנים את מפת ההשבעה של הנשיא אובאמה וארה"ב הכוכבים שוב מופיעים על  ציר 1-7. היו"ר החדש ג'אנט יילן לא תהיה  "YES MAN" של הממשל, דברים יצאו החוצה, חילוקי דעות יחשפו את המצב האמיתי, אין תוכנית ברורה ל"איך יוצאים מהמשבר"' אין תוכנית הבראה, ארה"ב נמצאת בפני שוקת שבורה. תיתכן גם הורדת דירוג, מה שיפגע בהם מאוד, שוב יתפתחו דברים שיקשו להגיע להסכמות בין הקונגרס והנשיא על התקציב, שוב ידחו דברים והסבירות לעוד  "שיתוק" ( SHUTDOWN) בעקבות כאוס צפוי ולא תפתיע אם היא תתרחש. הפיצוץ צפוי בין אפריל ליוני 2014, הפדראל בנק יהיה חסר אונים מול הפוליטיקאים, כשברקע הנשיא אובאמה ממשיך להתנהג כפרשן עיתונאי המדווח על הכאוס ולא מבין שהוא אחד הגורמים המשמעותיים… האם יתכן שרק עכשיו נחשף למשבר האמיתי? אם זה אכן מה שיקרה, זה צפוי להיות סיפור מטלטל.

ועוד, כוכב פלוטו ניכנס למולות עם השמש במזל סרטן בהורוסקופ של ארה"ב, ההשפעה תהיה לאורך החודשיים הקרובים ותיתן למנהיגי ארה"ב את התחושה שהם יכולים לקבל החלטות חד צדדיות (כוחניות באופיין) במחשבה שהם מיטיבים עם כולם, אבל זה יתרחש עם עקיפה של התהליך הדמוקראטי המקובל שם, ההתפתחות האינטנסיביות תהיה במישור הפוליטי. דרך אגב, מיקום השמש של הקונגרס שם, נמצא בדיוק מול השמש של המדינה, ב- 13 מעלות בגדי, אולי זה ההסבר להצגה הקבועה שאנו עדים לה בשנים האחרונות, לכיפופי הידיים ומאבקי הכוח (בהשפעת כוכב פלוטו) בין הממשל והנשיא אובאמה ובין הקונגרס?

" הכסף אם יודע אתה להשתמש בו הוא משרתת צייתנית ואם אינך יודע – גברת עריצה" ( הורציוס).

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .