eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 21.02.2014-28.02.2014

אנו ממשיכים ומטיילים ברצועת זמן של מרקורי בנסיגה במזל דגים, מצב קלאסי לשמועות ורכילות, סחרירים ומילים שכל אחד יפרש אותן בדרכו ולא בהכרח ייתן להן את פירוש הנכון, קיימת נטייה גם לומר דברים בלי מסננת… ולמעשה את האמת נדע רק אחרי התאריך 28.02, כשכוכב מרקורי יחזור למסלולו. גם אצלנו בשבוע האחרון כמה שמועות והצהרות נזרקו לאוויר, בלוני ניסוי הצצים בעקבות המו"מ, לדוגמא שמענו את מחמוד עבאס (אבו מאזן) על זכות ההכרה ב"פליטים",  עם ציפייה לשמוע את המספרים שאותם מדינת ישראל תהיה מוכנה לקלוט בעתיד, זה אחרי שהוא עצמו הכריז כמה ימים קודם שאין לו זכות להחליט במקום אותם "פליטים" ושכל אחד מאלה יחליט בעצמו אם הוא רוצה לממש את זכות השיבה.
כדאי לשים לב לדקויות שיש במשחקי המילים בזמן הנוכחי.

הסגנון התוקפני כבר מורגש ויתחדד בשבועיים הקרובים, כוכב מארס מאט ונעצר על אותה נקודה וקוצר הרוח ישפיע על הסגנון שלנו. עצירת כוכב מארס תביא לתאונות ואירועים מכאיבים, גם מילולית ובהמשך, בזמן בו כוכב מארס יהיה בנסיגה, החל מהתאריך 01.03 ועד סוף חודש מאי 2014, יהיה קושי ליזום ולגבש מהלכים, ועל פי רוב קיימת נטייה להתחרט על מהלכים שעושים בזמן שמארס בנסיגה.  אם לא תהיה ברירה ויהיה צורך לפעול או לקדם תוכנית כדאי שתשקיעו את האנרגיה יותר בתכנון ולא בהוצאה לפועל, אם אתם ממשיכים במשהו שכבר התחלתם זה בסדר.

מבנה הכוכבים יופיטר ואורנוס בונה מנעד מתוח אחרי המחצית השנייה של החודש, אך ההשפעה כבר מורגשת ותמשיך להשפיע עד חודש אפריל, בשנת 1962 כאשר התקיים המבנה הזה היה משבר הטילים בין ארה"ב וקובה, עכשיו המבנה הזה "יושב" על השמש של אירן ואלה הצהירו ששלחו ספינות מלחמה לכיוון ארה"ב… הפעם המבנה חזק יותר מהרגיל (היופיטר יהיה על ראש הדרקון שלו במפות הליוצנטריות) יביא הזדמנויות אבל האופי יהיה חם ומהיר, כזה שעלול גם להתפספס, עם זאת המבנה הזה יביא לשחרור ממצבים קשים. הפוטנציאל נפיץ בשנת 2014 והמצב עלול להתפתח ולהסלים במהירות, עלולות להיות תאונות קשות ולא צפויות, כאילו משהו דוחף את הגבולות של ההתנהגות הנורמטיבית לעשות שינוי, כזה המביא להתמרה בצמתים לא צפויים וגם אירועים שאופיים פראי "נכנסים למשחק", בהמשך המבנה יכלול גם את כוכב פלוטו ויביא לסדקים בהרבה מוסדות, מסגרות ותבניות חשיבה.

ההשפעה של אלה תהיה גם חיובית, בעיקר על יוזמות חברתיות ונשמע על גישה חדשה לבעיות ישנות.

ברמה האישית, עדיף להרפות ולא לדחוף, עם כוחניות לא תקבלו את התשובות או התוצאות הנכונות, אין כאן המלצה לפאסיביות או להתנתק מהמסלול הראשי אלא לתת אמון בעצמכם, לזרום ולשחרר, פנו מקום לחוויות שהן שלכם ותופתעו איך הדברים יסתדרו מעצמם בהלימה לצרכים שלכם ולשיפור במסגרת המשפחתית.

בסוף השבוע כוכב מרקורי נעצר ומשנה מגמה וכדאי להמתין עד אחרי התאריך 28.02 עם החלטות חשובות.

תקופת מזל דגים, בה אנחנו נמצאים עתה, מסמלת סיומים מאחר והמזל הזה מסמל את סוף החורף. ממנו נעבור בתאריך 20.03 למזל טלה, שיביא איתו את האביב, המסמל גם התחלה חדשה. בינתיים אלה ימים בהם אוספים את הפרטים, הרגישות הגבוהה מעוררת את הנטייה לוותר על משאלות לב, לוותר על ה"אני"  ולהקריב במובן מסוים. המחשבה היא שצריך לתת יותר מאשר לקבל או לקחת ולעיתים זה גם מלווה בתחושה של חוסר הערכה עצמי ואפילו "התקרבנות". תישמעו סביבכם הערות "כמה קשה לי", "איזו תקופה עוברת עלינו", אבל מזל דגים יכול גם לגרום לאנשים להרכיב משקפיים וורודות, להיכנס לעולם של פנטזיות או חלילה לבחור בבריחה לאלכוהול או סמים, שניהם גרועים באותה מידה. אל תטעו, מזל דגים אינו מסמל חולשה, יש לו כוח לוותר על האגו אבל לא על ערכו, הוא יכול למצוא את הדרך לממש את החלומות ביצירתיות, למצוא את המקור הרוחני בפנימיות שלו, להתחבר ליקום ולהרגיש שהגיע למקום שלו, התנאי כמובן להיות הוא עצמו ולא מה שמצפים ממנו, שזה המתכון הבטוח להפסיד הכל. על האינדיבידואל להיות בנעליו הוא, אז יוכל להעניק חמלה ואמפתיה לאחרים. שחרור האגו מועיל למערכת יחסים אבל יש לעשות זאת עם שמירה על המקוריות, חשוב שתהיו ערים לשדים המתעוררים וגורמים לכם להלחם בכוחות הבאים מבחוץ, או להאשים אחרים במה שקורה לכם בגלל חוסר תפקוד או חוסר סיפוק מיידי, איש אינו אשם אם פרויקט שלכם ניכשל, זה פשוט רק התזמון. השקיעו בתוך עצמכם, התחדשו באמון שיש לכם בכישורים האישיים  ושקמו את הערכה העצמית, הציבו גבולות שאף אחד לא יוכל לערער על מה או מי שאתם, כך תחזרו להוביל בטבעיות את הגורל האישי ותופתעו כמה תמיכה תקבלו בתמורה.

23.02  עלולה להיווצר מבוכה, כדאי להיזהר בתקשורת בינאישית מאחר ושום דבר אינו מובן מאליו. היום אינו מתאים למו"מ חשוב או לשיחות הבהרה כי יש ערפילים שעלולים לטשטש, להטעות ולגרום לשגיאות בשיפוט.

28.02  כוכב מרקורי מתיישר וצפויות תקלות, אבל בהמשך מידע שהתעכב יתחיל להגיע. שעות הערב והלילה יתאימו למפגשים משפחתיים וחברתיים.

מופע מולד ירח צפוי בתאריך 01.03 במזל דגים, אופיו מאוד רגשי ומעורר, שוב נושאי הבריאות יהיו על הפרק, עלויות וכדומה אבל גם סימני שאלה לגבי התנהלות פיננסית של מוסדות חברתיים וציבוריים אחרים.

הסדר העולמי משתנה והאסימון ירד באביב, בעיקר בחודש אפריל אך התחושה כבר התעוררה, אנחנו על סף משהו שמתחמם,  כאילו מישהו עומד למשוך את השטיח מתחת לרגלינו. מזג האוויר העולמי בחודש אפריל צפוי להביא רוחות ש"יעיפו" את השליטה, הסוסים דוהרים לכיוונים מנוגדים ויוצרים עימות, התחושות כבר קורמות עור וגידים בכמה מדינות, כמו אוקראינה, תאילנד או וונצואלה, אי השקט בתורכיה ומצרים וכמובן מלחמת האזרחים חסרת התוחלת בסוריה. העוצמה של מבנה הכוכבים ימשיך להשפיע, הכאוס יפתח מנעולים סגורים,  המיכסה מעל תיבת הפנדורה יעלה (תורכיה) והאירועים בעולם לא יאפשרו לניסיונות כוחניים להחזיר את הסדר שהם רוצים בו או לנעול שוב את הדלתות.

נכון לעכשיו היופיטר, הצמוד לראש דרקון הליוצנטרי שלו ב-10 מעלות סרטן, הוא חזק מאוד ובריבוע לכוכב אורנוס שמתקרב למולות עם פלוטו, וגם מארס מטייל כבר במאזניים. ההתקוממות בארצות האלה אינה מפתיעה ומזכירה את השנים 1929-1930, כן זו מלחמה על החופש, רק צריך לבחור להיות בצד הנכון.

ראש הדרקון עבר ממזל עקרב למזל מאזניים ויעזור לנו להיות יותר חברתיים, ליצור קשרים, גם במקומות שחששנו מהם לאחרונה.

ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שבת, 22.02 הירח בטל מחצות עד שעה 12:12 בצהרים.

יום שני, 24.02 הירח בטל משעה 11:25 לפני צהרים עד  שעה 15:50 כמעט אחר הצהרים.

יום רביעי 26.02  הירח בטל משעה 12:51 עד שעה  16:55 אחה"צ.

יום שישי 28.02 הירח בטל משעה 12:55 עד שעה 16:52 אחה"צ

 

כלכלה ושווקים:

הריקוד של כוכב יופיטר מול כוכב פלוטו עד סוף אפריל 2014 מביא ניסיונות לתקן את המצב הפיננסי ולא יכול למנוע קריסה כלכלית בכמה גופים גדולים (אצלנו ראינו זאת בבית חולים "הדסה"). בכמה מדינות ממשיכים להדפיס כסף וארצות הברית בראשן, זאת מאז ההצהרה הרשמית בקיץ 2010 על כך שהפדראל בנק ימשיך להדפיס ככל שיידרש כדי למנוע מיתון עולמי. לאחרונה נכנסה לתפקיד היו"ר ג'אנט יילן עם מסר הפוך, היא מספרת לכתבים שהכלכלה מתחזקת ולכן הם מתכוונים לשנות את הכיוון, אך יש סימן שאלה גדול לאמת מאחורי הצהרת יילן שנמסרה בזמן מרקורי בנסיגה במזל דגים. חודש אפריל ישפיע על העולם, קשה לדעת אם יהיה זה רק במישור הכלכלי, או השפעת מהלכים פוליטיים שהשווקים יגיבו להם, או איתני הטבע יעשו את "העבודה" שלהם והשפעתם תביא לתגובות פיננסיות יוצאות דופן, כולל בשווקים. (על כך בהרחבה בכתבה בשבוע הבא).

בלונדון השווקים אינם בהסדרה ומאז המשבר בשנת 2008 הנושא הזה לא טופל שם. בגלל שבריטניה אינה חברה באיחוד האירופי פחות יודעים מה קורה שם, לדוגמא, האבטלה "שצומחת" מצב שאינו מעיד על כלכלה בריאה, אבל כנראה שהכוכבים יופיטר ופלוטו "ינקו" את הבלגן שלא טופל עד כה.

מבנה הכוכבים המגיע לדיוק בתאריכים 26.02-27.02 בין יופיטר ואורנוס,  ברקע יש מפגש היוצר כוח, אלה מזכירים את המבנה של תחילת ספטמבר 1929 ומרץ 1930.

לא ניראה שלפנינו עוד שבוע סתמי בשווקים,  שימו לב, סביב התאריך 26.02 תהיה תחושה של הרפתקנות מטעה, אולי חוסר פרופורציה הגורם להעיז. גם אם אתם ברי מזל, היו בהיכון עם אצבע על הכפתור הנכון.

בנוסף, הימים הקרובים יביאו את עצירת המרקורי לפני חזרתו למסלול ועצירת מארס, שיתחיל לחזור על עקבותיו עד לתאריך 20.05.14, למעשה אלה כמה ימים בתחילת חודש מרץ שיושפעו מ- 4 כוכבים ש"יעזרו" לתנודתיות גבוהה בשווקים.

מחירי הגז והנפט יגיבו לכוכבים בתאריך 23.02 ובתאריך 26.02.

הנגידה, קרנית פלוג, קיבלה את המינוי בתאריך 20.10.2013, יום לפני תחילת הנסיגה של מרקורי, שכבר השפיע (על פי רוב ההשפעה היא חמישה ימים לפני ואחרי).
ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 25.10.2013 כתבתי:
"…ייתכן שהעובדה שהיא החלה את תפקידה כממלאת מקום ביולי (לפני הנסיגה), תעזור לה ולא תפגע במינוי. למעשה, התשובה תהיה כאשר יגיע מרקורי שוב לנסיגה במהלך חודש פברואר 2014, או כעבור שנה בסביבות אוקטובר 2014. אם תצלח את החודשים האלה ותמשיך בתפקיד, נדע שאכן המינוי הזמני עשה את העבודה ושמר על מקומה כנגידה ראשונה. בכל מקרה, תשימו לב שבכל פעם שמרקורי יהיה בנסיגה, נתבשר על הצהרה שלה או משהו הכרוך בפועלה."
במהלך השבוע האחרון בזמן נסיגת המרקורי אכן פלוג יצאה בכמה הצהרות ואמיתות אודות שינויים שיש לעשות למען הכלכלה החברתית שלנו, הבעיה היא התיזמון של אותן הצהרות. מן הסתם, אנחנו נחזור ונישמע אותה באותו נושא עוד כמה וכמה פעמים.

אצלנו:

יאיר לפיד:

מפת ההשבעה של לפיד כשר אוצר מציגה שכמעט כל ההצהרות שלו יישארו באוויר, כי להבטחות שלו יהיו חסרים משאבים הדרושים כדי לבצע אותן בתכל'ס.

בזמן ההשבעה כוכב נפטון נמצא בנקודה בה אדם מדמה לעצמו הצלחה, כשהוא מצליח האגו מתנפח ואז מגיעה הטעות שמוחקת לו את ההצלחה (ראינו את זה גם אצל ראש הממשלה לשעבר, אולמרט), בנוסף שילוב הכוכבים על ציר 2-8, מציג דיס-פרופורציה בין הביטחון העצמי שהוא מציג מול היכולת לממש את הצהרות הדגל שלו.

הדוגמא של השבוע האחרון היא החוק שלפיד נלחם עליו, החוק ל"שוויון בנטל" חוק שכולנו רוצים בו ושמו צריך להיות הזכות לשוויון זכויות, על כל המורכבות שלו (סעיפים ותתי סעיפים) הצביעה וועדת שקד בשעות הלילה של התאריך 19.02.2014.
נתחיל בזה שאין באמת בחוק הזה "שוויון בנטל"… והוא התקבל בזמן מרקורי בנסיגה במזל דגים וכבר בסוף ההצבעות ביקש ח"כ יוגב רביזיה, כלומר הצבעה חוזרת (אופייני למרקורי בנסיגה). תאריך יעד לביצוע הוא קיץ 2017… האם על זה נאמר בביטוי ציורי עד המועד ההוא "או שהכלב ימות או שהפריץ ימות ("דחיינות")? יאיר לפיד הזדרז ויצא למסיבת עיתונאים… צריך לספר לו שעובדות בשטח וניראות על הבמה לא בהכרח צועדים יד ביד. ברור לכולם שהחוק הזה עוד ישתנה עד שאכן יעבור את כל ההצבעות ועד שיצא לפועל.

שילוב מפת ההשבעה של יאיר לפיד עם מדינת ישראל מציגה את מבנה הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8, 6-12, לאורך החודשים הקרובים, במהלך 2014, זהו מבנה השומר עליו לכן למרות שהוא עושה טעויות הוא מצליח לתקן אותן בזמן אמת, אבל הוא ממשיך לנסות כל פעם משהו חדש עם 1-7 ואז מבין שבמצב הזה עליו לחזור וליישר קו עם הממשלה, מאחר והוא רוצה לשמור על מה שכבר השיג (שר בממשלת ישראל), דרך הטעויות הוא לומד את הדרך שרצוי ללכת בה, כי חשוב לו לא להיכשל.
במהלך 2015 מתחלף אצלו הדיסקט ואז עלול לקחת יוזמות גרנדיוזיות, מרחיקות לכת, (נפטון על ציר 1-7) שהסיכוי שלהן להתממש הוא נמוך וממקום של קונסרבטיביות (בשנת 2014) יעבור לשלב ההימורים, עם 5-11, סבירות גבוהה שיציע הצעות שאין להן בסיס ושיהיה קשה לו לגבש אותן, נישמע ממנו רעיונות "מדליקים ומבטיחים", אולי כדי להשיג כותרות בתיקשורת ולערוך מסיבות עיתונאים, אבל לא תהיה לו היכולת להוציאן לפועל. הוא ינסה כל פעם משהו חדש  כדי לקבל נקודות אבל בשנת 2015 המגמות תהיינה פחות מבטיחות עבורו.

אני חוזרת ומזכירה את מצב הכוכבים אורנוס-פלוטו, המלווה את היקום כולו מאז שנת 2012 וימשיך עד 2015, במאמרים שונים נכתב שאלה מבטיחים שינוי חברתי, תרבותי, כלכלי ופוליטי, הניסיון "לשבור" תבנית חברתית תרבותית בתוך החברה הישראלית או לשנות אותו כדי לשפר ולחזק את האופי החברתי על ידי ערבות הדדית הם תוצאה של הצמד כוכבים הנ"ל, לכן, אני כן מאמינה שהשינוי יתרחש וזה יחלחל בהדרגתיות עם החוק או בעקבותיו כך או אחרת. למעשה מי שקצת מכיר את החברה החרדית מבפנים, יודע שהשינוי כבר קיים, וזה הולך ומתרחב בהדרגה כבר כמה שנים. כן, עוד לפני שיאיר לפיד הקים מיפלגה.

 

 

אוקראינה:

לאחר התפרקותה של ברית המועצות הכריזה אוקראינה על עצמאותה  בתאריך 24.08.1991 (הפרטים מלאים). למרות התהליך הקשה שעוברת אוקראינה בימים האלה, הגורם לכך שאנו רואים בנתיים את התקוות של האזרחים עולות בדם ואש ותימרות עשן, מבנה הכוכבים המתפתח על ההורוסקופ הוא אידיאלי לאורך 2014, עם כוכבים על צירים 4-10 ,5-11, 3-9 והמשמעות היא שהתהליך הוא בלתי נמנע ורצון העם יתממש, הם יגיעו לבחירות דמוקרטיות חדשות שישחררו את המדינה ויציבו את אוקראינה בסופו של דבר בדרך חדשה של שגשוג ופריחה.

מפת האביב במוסקבה משפיעה על וולדימיר פוטין עם מבנה כוכבים חזק, יתכן שהעימות של פוטין עם ארגוני הטרור האיסלמים (הצ'צ'נים), הרואים עצמם גם כלוחמי החופש מדרום המדינה, יסלים. בגלל אופיו של פוטין (נכתב עליו כאן בהרחבה בתאריך 27.12.2013), יתכן שהוא יתמודד עם התרחשויות שונות שיפתיעו גם אותו בתוצאה שלהם. אולי גם ההתערבות שלו באוקראינה.

"הפייסן מאכיל תנין בתקווה שהתנין יאכל אותו אחרון" ( וינסטון צ'רצ'יל)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .