eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 18.04.2014-24.04.2014

אנו נמצאים בתוך תהליכים משמעותיים במושגים היסטוריים, גיאופוליטיים, פיננסיים ותרבותיים. שיאו של הריבוע הגדול, בין התאריכים 20.04 עד 25.04 עדיין לפנינו, למרות שהשפעתו כבר קיימת מתחילת חודש אפריל. זה הזמן להימנע מפנאטיות,  העדיפו לחבק את המסנגרים, אלה הדוחפים לקראת שינוי יצירתי למען הקהילה, החברה ולא פחות חשוב גם לטובת האינדיבידואל.
החל מהתאריך 20.04 הריבוע, על מעלת 13 במזלות היוזמה, יוצר פרק זמן שיש בו חוסר יציבות עולמי ואישי. אלו שמיבנה כוכבים הזה "פוגע" במפה האישית שלהם יתקשו להתנהל באופן קונסרבטיבי בחייהם ובעיקר בנושאי כספים, אפשר שזה יתבטא גם באובדן שליטה.
אנו נכנסים לשבוע החל לפני מופע ליקוי החמה במזל שור, שיתקיים בתאריך 29.04, ואני מזכירה לכם שכל מה שנעשה בשבוע שלפני הליקוי עלול להשתבש אחר כך, לכן הכינו תוכנית חלופית למקרה שההתפתחויות "יתפנצרו" ואם אפשר העדיפו לדחות אחרי התאריך הנ"ל.

רצועת הזמן מאז 14.4 עד לתאריך 24.4, מועדת יותר לתאונות ( שמענו בשבוע האחרון על תאונות דרכים, התאונה בלונה פארק, האוטובוס שהתהפך בארגנטינה עם מטיילים ישראלים, ובעולם אסונות טבע, טביעת המעבורת בקוריאה…)   ואצלנו במדינה הפגיעות ממשיכה עד לתאריך  19.04 (בשבוע שעבר התאריכים שצוינו כאן ברשימה היו  14.04.-19.04, ולצערנו הפיגוע הרצחני של סגן אלוף מזרחי היה בערב חג 14.04).
גם רצועת הזמן 25.04 עד 28.04 לא כל כך נחמדה ובהמשך כמה ימים בתחילת מאי.

שילוב הכוכבים גורם לאינטנסיביות בכל ארוע, ההשפעות לא צפויות ואפילו מסוכנות. יהיה קשה להיות בשליטה על ההתנהלות ברוב האירועים.

עד לתאריך 24.04 אירועים מאתגרים שחלקם יוצרים סדקים המתרחבים גם בתוכנו, אנו מוכנים לפתוח ולהתמודד עם חלקים רגשיים שנעלנו. האיזון נבחן במהלך החג ואנו יכולים להסיר את המיכסה מעל נושאים אישיים שהיו חסויים.  אלה ימים לשיחות עם בן הזוג או המשפחה על חוויות אישיות, יהיה קל לדבר ולהגיע מהר ללב העניין, האמת יוצאת לאור ועם ערנות וראייה פנימית תדעו לשים את האצבע על מה שהפריע לכם לאחרונה, מקום ממנו אפשר לעבד את הרגשות האישיים ולצמוח.
במערכות יחסים הצד "החייתי" משוחרר בימים האלה ומאפשר לגלוש לרומן חדש וסוער או להשתחרר ממה שהיה. השינויים, בחסות מבנה הכוכבים  הקרדינאלי, ישפיעו על מערכת יחסים, תרגישו שיש רצון להשקיע ולחזק את הקשר, או "לפרק" את החבילה. כוכב וונוס במזל דגים מביא נאמנויות כפולות, יש נטייה לבחון את היכולות "האקרובטיות" גם במישור החברתי.

כדאי להבין שהאנרגיות האינטנסיביות, שמעידות על שינוי, משפיעות לאורך אפריל וכוללות את מופע ליקוי החמה בתאריך 29.04. תנו לעצמכם לזרום, הרבה דברים יתרחשו ויכניסו אותכם לפרק חדש בחיים, או לעונה חדשה. יתכן שיש שבבי זיכרון שחוזרים בגלל השינוי, אולי יש צער על פרק שהסתיים, אבל זה גם מה שיעזור לכם להשתחרר. אחיזה בקרנות המזבח היא כואבת והיא נגד הטבע, הנשמה והגוף הם הטבע ולהם יש את החוכמה וההבנה אם צריך לנוע הלאה. המחשבה השמרנית שאחיזה במה שמוכר נותנת ביטחון מתעתעת במציאות. אולי קל להישען על מה שמוכר אבל זה עמוד רעוע ואם תדעו לשחרר תבינו שחוף המבטחים האמיתי שלכם נמצא בלב ובמחשבה. החודש נפתחות הרבה דלתות, הביטו וראו, לפניכם נופים חדשים ואולי גם הרפתקאות חדשות…

גם בעולם הגדול יש אי שקט ושינויים, יש משברים, טרגדיות ואסונות טבע, ברקע קולות מלחמה, אנשים יותר מודעים לבסיס המקורות האוחזים בשווקים והכלכלה חורקת.
הריבוע הגדול הנוכחי מתרחש במקומות שבהם היו מופעי ליקויים בספטמבר1931 והכוכבים אורנוס-פלוטו, שמלווים אותנו בין השנים 2012-2015, השפיעו גם בשנות השלושים. המשמעות היא שינוי בכלכלה, התמרה (טרנספורמציה) שתשפיע על אופי העסקים בדרך צודקת יותר ושוויונית, פחות תחרותיות חסרת התחשבות בגלל חמדנות.
למעשה מבנה הכוכבים יביא שינוי לתודעה של האנשים, פחות חשיבה על הניצחון האישי, אלא יותר מה אני יכול לעשות למען הקהילה והחברה, למען המשפחה שלי וזה לא יפגע לאף אחד בכבוד ובאגו אלא יעשה את כולנו טובים יותר ( בסדר, את רובנו) , אפילו מפרגנים אחד לשני ומושיטים כתף. אלה זמנים להשתנות ולהיוולד מחדש.

אנחנו גם לפני אירועים חשובים בהם במקום להגיע לאחדות מתרחשים קונפליקטים גדולים בגלל נקודות מחלוקת. הריבוע הגדול משפיע על המפה של ארה"ב. השמש בהורוסקופ של מדינה מסמל את ראש המדינה או הנשיא שם, המתמודד על יוקרתו,  אותם כוכבים גם על המפה של וולדימיר פוטין והמחלוקת בניהם על השליטה באוקראינה היא סמל למאבקי הכוח בניהם.  כל האירועים שהחלו לאחרונה ימשיכו, למופעי הליקויים שיגיעו בסתיו הבא יש חלק בזה. נרחיב על כך באחד המאמרים הבאים.

זמני הירח הבטל:

יום ראשון 20.4 הירח בטל משעה 04:14 עד שעה 04:28 ( אין טעות).

יום שלישי 22.04 הירח בטל משעה 02:19 עד שעה 07:18 בבוקר.

יום רביעי 23.04 הירח בטל משעה 19:01 עד למחרת בשעה 09:55 בבוקר.

יום שישי 25.04 הירח בטל משעה 23:02עד למחרת שבת בשעה 13:01 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

השיניים של הכוכבים במבנה הקארדינאלי מתהדקות בכל הכוח בין 20.4-23.04, אבל גם ה24.04 עדיין בטווח. וזה מלבד ה 29.04.14 שבו חל ליקוי חמה החל במזל שור המסמל כסף, בנקים ומוסדות העוסקים בתחומים פיננסיים.

עד כה המיבנה, יצר תגובות צפויות למי שקורא כאן את הרשימה, בשווקים, האש תהיה חמה יותר כאשר הכוכבים יגיעו למעלה 13 במזלות היוזמה, כמו שנכתב בין 20.04-24.04. הוונוס תגיע לאותו מסלול במהלך חודש מאי, וגם כוכב מארס יעצר לפני חזרתו למסלול, כך שגם חודש מאי  עדיין לא מבטיח חזרה ליציבות.

לאלה מכם האוהבים היסטוריה, המבנה הזה היה ב31.08.1931 ואחר כך ב – 18.12.1933. תקופה לא "משהו" כלכלית.

ההבטחות שניתנו עד כה למשקיעים, מתגלות בהדרגה ככאלה שלא ניתן לבנות עליהן והסיבה  היא ההתנהלות של הגב. ג'אנט יילן ( יו"ר הפדראל רזרב) והתנהלותו של נשיא הבנק המרכזי באירופה, מריו דרג'י. האחד נע בפתאומיות בלי התחשבות בזמן שהאחר מחפש עדיין את הדרך, ממתין ובוחן. מישהו העוסק בפיננסים, תאר אותם רוכבים ביחד על זוג אופניים המיועד לשניים, אחד לוחץ על הדוושה עם הרגל והשני לוחץ "ברקס". זה עלול להביא להתנגשות, קריסה וכד' בגלל חוסר הסכמה על הדרך הגורם לחוסר זהירות. מאחר והכלכלה תלוייה בשרשרת ברורה בין מה שקורה בארצות הברית, אירופה וגם המזרח הרחוק, כמו קוביות דומינו, אחד שפוגע בשני מפיל אותו וזה עלול להביא לתמונה עגומה בתוצאה. לכן כדאי לשנן עכשיו את הפסוק הידוע מספר משלי (פרק כ"ח) : "אשרי אדם מפחד תמיד".

 

אצלנו:

נכון אין רגע דל. יש בן מזל טלה שאוהב לקפוץ לבריכה ולא בודק לפני כן אם יש שם מים ( תכונה מוכרת של בני מזל טלה!!!) וזו לא בפעם הראשונה… אבל מפת הממשלה מעידה על כך שיהיו כמה אירועים רגישים נוספים במדינה, לצד החלטות עקרוניות שיתקבלו בהלימה.  לכן, גם אם נראה לנו שיש למפלגות המרכיבות את הממשלה פנאי להתקוטט בינן לבין עצמן, האירועים המתרחשים מבהירים לכולם שהאויב האמיתי נימצא בחוץ.

אני בוחנת את תפקידו של ראש הממשלה מאותו רגע שנשבע בפעם הראשונה, מאחר ומאז הוא מכהן בתפקידו ברצף, כראש ממשלה, כלומר מאז 31.03.2009. (להבדיל ממפת הממשלה).
המפה הזו המשותפת של נתניהו בתפקידו כרה"מ עם מפת המדינה מעידה שנתניהו בוחר לשמור על הקיים. הגישה שלו קונסרבטיבית (עם הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8 ו 6-12), והוא עושה ויעשה הכל לשמור על עמדותיו ( 6-12), אלה שהוא מאמין בהן. לכן עם כל התמרונים שמנסים להציג אידיאולוגיה חדשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מצידו לא מתכוון להתפשר על הסכמים המובילים לשום מקום.  נתניהו, בוחר לגבש תמיכה סביב ביטחון המדינה (4-10) ויודע לכוון למכנה המשותף הבסיסי של רוב תושבי המדינה, המבינים גם הם, שלאור המציאות מסביבנו אין זה הזמן המתאים להימורים לא אחראיים. נכון שהמו"מ משרת את המדינה ועוזר לשמור על יחסים בינלאומיים זורמים בטוב בכל המישורים. אבל כולנו מבינים בתוך תוכנו שזה לא מכיל משהו אמיתי גם ב"עזרתו" הקטגורית של מחמוד עבאס, הדובון "לא-לא", המתנגד לכל רעיון שיכול להיות תכליתי במישור המדיני.

מבנה הכוכבים (במעגל הקארמה שמצביע על ארועים חיצוניים) מראה לנו שאנחנו האזרחים במדינה, רוצים להיצמד למה שנותן ביטחון ( 2-8) בכל הנושאים ברמה מיידית ויתכן שדרכו של ראש הממשלה לשמור על עקרונותיו הנוגעים לביטחון המדינה מביא את כולנו להתאחד ( 4-10) כדי לשמור על עצמנו . המציאות הזו ( הנוצרת בגלל ארועים חיצוניים) תעזור לבנימין נתניהו להמשיך בתפקידו כראש ממשלה, גם אם הקונסטלציה הנוכחית של הממשלה תשתנה בהמשך.

" אין לך דבר המפתיע אנשים יותר מהתנהגות הגיונית פשוטה וישרה" ( ראלף וולדו אמרסון)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .