eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 25.04.2014-02.05.2014

אנחנו בתקופת מזל שור, המביא איתו חום ואהבה, ונכונות להתחייב. האהבה נמצאת באוויר, יש התחדשות של רצונות וחושניות, וקשרי הכוכבים יוצרים הזדמנות לצמיחה. עכשיו כשהריבוע במזלות קרדינאל מתחיל להתפוגג הכל יהיה נועז יותר, בינתיים הנוכחות של כוכב יופיטר בריבוע מטשטשת קצת את המציאות, אבל אחרי תחילת חודש מאי, כשיופיטר יתחיל להתרחק, נבין כולנו מה גרם הריבוע במזלות היוזמה ליקום. 

יש מקום לשחרר מתח, יש תחושה שבמקום לנוע קדימה הולכים אחורה, אבל כשכוכב מרס יתחיל לנוע שוב קדימה, לאחר ה- 20.05,  תרגישו שהעולם הרגשי נרגע ואפשר להתאחד שוב ולייצב את מערכות היחסים. זו תקופה בה יהיה הכי נכון להשתחרר מתבניות ישנות ומכל מה שאינו משרת אתכם יותר, תנו לאלו לצאת מחייכם.

בתאריך 26.04 יהיה רצון לבטא את המחשבות שלכם בעוצמה, הקושי הוא שהשמש ומרקורי במזל שור, שאינו ידוע כפטפטן, לכן תתקשו להתחיל שיחה, עם זאת תנו לתקשורת לזרום, נושא הביטחון והיציבות נמצא בחזית המחשבה, אל תחששו לזעזע דברים הנמצאים "על הקצה", כך תוכלו לדבר על מה שקורה, לכוון את עצמכם לשינוי שיביא להתפתחותכם.

אנו לפני ליקוי חמה שיתקיים בתאריך 29.04, הכולל את קופידון (כוכב אורני), מצב הדוחף לאינטגרציה והשתלבות בכל מיבנה אפשרי, משפחה, קבוצות עובדים, חברות, איגודים וכד'. שיתופי פעולה מובטחים, אך זכרו לדחות תוכניות עד לאחר הליקוי כדי להצליח לממש את הכוונות שלכם. הימים שיגיעו טובים להתמקד ולעבוד, לאזן את מצב חשבון הבנק ולעשות סדר בניירת. תחילת חודש מאי תתאים לסגירת קצוות ולסיום פרויקטים, בגלל שהמזלות המשתתפים הם שור ועקרב, המשמעות תתבטא בעיקר בנושאי פיננסים. על פי רוב ביום הליקוי, קצת לפניו ואחריו,  קיימת תחושה של עייפות והאנרגיה ירודה. אלה מכם שהם יותר אמוציונאליים ירגישו שקשה להם, מועדים לכך במיוחד הם בני מזל סרטן, או אלו שהירח, או האופק שלהם (במפה האישית) הוא במזל סרטן. התגובות תהיינה יותר אינטנסיביות, לכן אל תתחילו משהו חדש ביום כזה. אם אתם חווים סיטואציה או מערכת יחסים שהיא בלתי נסבלת, או שיש לכם הרגשה שהסיטואציה הלא נוחה קיימת יותר מדי זמן, זה הזמן לנוע הלאה. אנרגיה חדשה תגיע אחרי הליקוי.

תקופת הליקויים ממשיכה למעשה עד אמצע חודש מאי. אל תנסו "לתקן" אנשים, או להגיב למצבים. שימו לב לחלומות, אלה מביאים מסרים מתוך הפנימיות, מאותתים לכם לשים לב למה שמתרחש ברבדים עמוקים ויביאו אתכם לחשוב מה דורש שינוי בחייכם. העולם הרוחני יתחזק ותרגישו כיצד ניתן לשלב אותו בעולם הארצי, בלי להרגיש שצריך לבחור רק צד אחד. למדו לאהוב את עצמכם, את החברים שלכם, לאהוב את החיים שלכם, כבדו את עצמכם ואת האחרים כבסיס למערכת יחסים בריאה יותר.

העולם כולו מאותגר בתקופה זו, לכן זו ההזדמנות לפריצת דרך, לצאת מה"מעשיות" וה"סיפורים" שאתם מספרים לעצמכם ולאחרים, כל אלה לא עובדים יותר. זה הזמן לנתק את  השלשלאות, להפסיק להאשים אחרים במה שקורה לכם ולהביט על מה שקורה מסביב בעיניים חדשות. קחו אחריות על חייכם.

כל מה שניכתב עד כאן אינו דורש הלקאה עצמית, אלא המלצה כנה לחפש פתרונות למצבים או לקשיים שאתם רוצים להוציא מחייכם.

זמני הירח בטל השבוע:

יום שישי 25.04 הירח בטל משעה 23:02 בלילה עד למחרת שבת, בשעה 13:01 בצהרים.

יום ראשון 27.04 הירח בטל משעה 13:46 בצהרים עד למחרת יום שני בשעה 17:23 אחה"צ.

יום רביעי 30.04 הירח בטל משעה 18:52 בערב עד שעה 23:55 בלילה.

יום שישי 02.05 הירח בטל משעה 01:37 עד למחרת שבת בשעה09:13 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

חוסר היציבות ימשך עד אחרי ליקוי חמה שיתקיים בתאריך 29.04. המתחים הגיאופוליטיים משפיעים על האווירה, יש תחושה שמשהו שחבוי מתחת לפני השטח, האלימות והמחאות עם האופי הטרוריסטי (אוקראינה), אלו אנרגיות שמדינות רבות מושפעות מהן. החשש הוא עם כוכב אורנוס ברקע שיתכן אירוע לא צפוי שיגרום לפחדים להתממש. לכן השווקים מגיבים באי שקט.

המתח הגדול שליווה את היקום יתחיל להתפוגג בימים הקרובים. אבל זה לא מבטיח שקט. הזמן הקרוב שידרוש תשומת לב יהיה אמצע חודש מאי.

 

אצלנו:

בשבוע שעבר, בתאריך 18.04 התפרסם כאן:

"נכון, אין רגע דל. יש בן מזל טלה שאוהב לקפוץ לבריכה ולא בודק לפני כן אם יש שם מים (תכונה מוכרת של בני מזל טלה!!!) וזו לא בפעם הראשונה… אבל מפת הממשלה מעידה על כך שיהיו כמה אירועים רגישים נוספים במדינה, לצד החלטות עקרוניות שיתקבלו בהלימה. לכן, גם אם נראה לנו שיש למפלגות המרכיבות את הממשלה פנאי להתקוטט בינן לבין עצמן, האירועים המתרחשים מבהירים לכולם שהאויב האמיתי נמצא בחוץ". כמה מהר התממשה התחזית הזו?

ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 03.01.2014 אודות המו"מ נכתב:
"… מהר מאוד נבין שההתמודדות היא מסוג אחר, הצרכים הבסיסיים של המדינה ידרשו להפריד עיקר מטפל ועלינו לעמוד על שלנו בכל הקשור לצרכים שלנו. אבל בלי אשליות, יהיו גם ימים בתוך התקופה הזו שבהם יצוצו חילוקי דעות פנימיים וכדאי לזכור שהאחדות היא זו שנותנת את הכוח המתבקש בזמנים כאלה. …בכל מקרה, אנחנו מול התנהלות שאופייה סוג של "עיוורון" או "פנאטיות", אבל ה"טעויות" של אלה המפעילים טרור ולחצים נגד המדינה יעזרו לאזרחי ישראל להבין את המציאות כפי שהיא. לא נופתע כשבהדרגה ייחשפו הפלשתינים שהם פועלים בשני מישורים, האחד כאילו מנהלים מו"מ והשני כרוך במזימה (כירון על ציר 6-12), מהלך חד-צדדי מאחורי הקלעים שמטרתו לפגוע בדינאמיקה של המו"מ בפנייה למוסדות בינלאומיים נגד מדינת ישראל.
האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינים לא מתכוונים לנהל מו"מ בתום לב (האם יתכוונו אי פעם?), אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא ימנעו מטרור לשבש את חיינו גם אם מנסים להציג זאת כספוראדי (ציר 6-12 מסמל פעילות סודית מאחורי הקלעים)".

גם התחזית הזו היתה מדוייקת. המהלך של הפלשתינאים בפנייה ( עם מארס בנסיגה) למוסדות הבינלאומיים כדי לקבל הכרה, ובדרך לאיים על מקבלי ההחלטות כאן במדינה, ובימים האחרונים הבחירה להתאחד עם אחיהם בחמאסטאן. להיות שותפים למדינת טרור.

הגענו לצומת דרכים משמעותית. האם יש תוחלת למו"מ?

בעקבות התהליכים שהתרחשו בימים האחרונים נבחן את מפת מדינת ישראל מאז ספטמבר 1993 הסכמי אוסלו, (חתימת ההסכם), כדי להבין האם יש תוחלת לציפיות או שמדובר באשליה. 

בזמן חתימת ההסכם הכוכב הראשי היה נפטון על ציר 1-7, עם אורנוס על ציר 3-9, שילוב שמציג לנו דיון פתוח על אשליה.  בנוסף ליוו מאז את ההורוסקופ של מדינת ישראל נקודת הביניים אורנוס/נפטון על ציר 1-7, ונפטון/פלוטו גם הם על אותו הציר.
כל הכוכבים האלה מציגים לנו דינאמיקה של תקוות, אשליות והתנפצותן, וזה מה שאנחנו חווים מעת לעת עד היום. ככל שהכוכבים התקדמו התקוות נשחקו בציר הזמן ונוצר חוסר רצון לנסות שוב, בעיקר כשהמנהיגות ורוב הציבור מתפכח ולומד מניסיון העבר שהאנרגיה המושקעת אינה מוליכה לשום מקום.

החוויה של נפטון  לאורך הדרך יצרה ציפיות, כוכב נפטון צובע את המציאות בגוונים שהמתבונן בוחר לראות אותם. לאורך השנים היו כוכבים בנקודות משניות שעזרו להנשים את המו"מ בכל פעם מחדש, אבל נקודת הביניים אורנוס/נפטון עבדה מאז שנת 1993 והגיעה לאחרונה לנקודה משמעותית. על מנת להבהיר, מדובר בנקודה המציפה בעיה שניסו להדחיק אותה, שחשבו שאפשר להתגבר עליה עד הרגע שבו מבינים שהיא פשוט נמצאת על השולחן וצריך להתמודד איתה. זהו היבט הגורר גם הרגשה של בגידה.
נקודת הביניים נפטון /פלוטו גורמת לתחושה שעל כל כמה צעדים קדימה יש כמה צעדים אחורה. מסקירת כל הכוכבים לאורך זמן אי אפשר להתעלם מהפער שקיים בין המציאות ובין ההתייחסות של אלה המנסים לשכנע את הציבור בצדקת התהליך. 

למעשה, לפנינו תהליך של  שלוש-ארבע שנים נוספות, התקווה והאשליות ימשיכו להניע מפעם לפעם את התהליך עד שמשהו יקרה ויפוצץ ו/או ימוסס את המו"מ. זה יתרחש רק כשיגיע כוכב שהוא חד משמעי במושגים אסטרולוגיים, כך שרק משנת 2017 והלאה, אורנוס לצד פלוטו יגיעו לציר 1-7 וזה יביא סוג של תובנה כללית, הפנמה שאין תוחלת לתהליך.

בינתיים עם כוכב סאטורן (4-10) יש ניסיון למצוא דרך לשמור על המשכיות במו"מ, אבל בחודשים ינואר-פברואר 2015, הסאטורן יהיה על ציר 1-7, התפכחות שאין פיתרון בטווח הנראה לעין,  שצריך להתמודד עם המציאות בלי אשליות והפעם זו תהיה נחלת כלל הציבור.

אפשר לשמר את התקווה שיום אחד התנאים יבשילו לשלום אמת, אבל זה יהיה עם ההבנה שתשים את המילה "תקווה" במקום הנכון, בלי להשליך באופן גורף על המציאות, רק כך יהיה ניתן למנוע אשליות.

 כוחה של תקווה נשמע בשירה של נעמי שמר "…לפעמים אני סופג מכה אחר מכה, וכשרע לי וכשמר לי אז אני דווקא שר לי כך…חבלי משיח הנה זה בא חבלי משיח הנה זה בא היום…"

ברשימה בשבוע שעבר נכתב כאן שראש הממשלה בוחר לא לקחת סיכונים ולהתנהל בזהירות.  לפי המפה הרגשית של העם, יש לכך הדהוד בציבור שמאס בתהליך שיש בו מרכיב של הימור בביטחון שלו. היכולת של הציבור להתמודד עם האמת היא גבוהה יותר ממה שניראה, נדמה שהאנשים כאן עברו תהליך התבגרות בנושא המו"מ  ולכן יש לרובם יכולת להתמודד עם העובדות שהן פחות נעימות, בלי שיטייחו אותן. הציבור מעדיף לדעת את האמת ולמזלנו קיים אצלנו דיון פתוח ושקיפות.

ומשהו טוב לנשמה: 

עם הכוכב נפטון על ציר 4-10 החל משנת 2016 יתכנו גלי עלייה משמעותיים, מדובר בהגעתה של אוכלוסייה חדשה, שתביא התחדשות ואינטגרציה למדינה. הצד החיובי שזה ישלב גם כוכבים על ציר 5-11, כלומר גלי עלייה כאלה יביאו להתפתחות כלכלית דינמית וחיובית. יתכן מאוד שהשפעת ריבוע הכוכבים אורנוס ופלוטו מביאה את ההתפתחות הזו, במאמרים שנכתבו כאן מאז 2012 נכתב לא פעם שאופיים של הכוכבים הללו משפיע ומחזק את האופי הלאומי וגם הלאומני. הציונות והיהדות כאבני דרך, האלמנטים הרוחניים יתחזקו בהדרגה (3-9) ונתחיל לחוות התחברות לשורשים שמשמעותם "אין לנו ארץ אחרת". יש להניח שהתפתחויות לאומניות ברחבי העולם, ימשיכו ויתחזקו לאורך זמן עד שהיהודים יבינו איפה הבית הלאומי שלהם.

"…ואם פתאום יזרח מאופל על ראשנו אור כוכב כל שנבקש לו יהי…" ( נעמי שמר)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .