eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 02.05.2014-11.05.2014

 

אלה ימים בהם תוכלו להתרכז בעבודה ולמצוא את האיזונים הנדרשים, גם בחשבונות הבנק. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל תאומים בתאריך 07.05 ולפניכם ימים בהם תהיו עסוקים מאוד בשיחות טלפון, דואר יוצא ונכנס, נסיעות קצרות ושליחויות. שימרו על פתיחות, הזדמנויות מגיעות פתאום וכך גם הכרויות. קצב המחשבות יהיה מהיר במיוחד, תתקשו לשמור על לוח הזמנים בגלל אירועים לא צפויים, תרגישו שאתם משחקים במגרש טניס, כל רגע עף רעיון מכיוון אחר לעברכם, כל אחד כמו כדור חזק וזה קורה במהירות. נסו להיות ממוקדים ולהתרכז במה שחשוב, האלטרנטיבה היא לתפקד עם מתחים שיתעוררו מהלחץ והדחיפות הרעיונית שיגרמו לכם להתפזר, לעשיית טעויות וגם לחוסר סבלנות. אלה יהיו זמנים טובים למו"מ.

בתאריך 10.05 האנרגיה קצת ירודה ומאחר וזה יום שבת, נצלו את היום למנוחה. מבנה הכוכבים דוחף לקחת אחריות, אבל לפעמים כדאי לחשוב גם על עצמנו, בלי התנצלויות.

אנחנו עדיין בתוך תקופת "מזל שור", מתמודדים עם ערכים אישיים מול הצרכים של אחרים, במבנה הכוכבים עד לתאריך 19.05 תמצאו את עצמכם מודעים יותר למניעים של הזולת ואם תדעו לשמור על כבוד הדדי בעיקר לדרך בה כל צד מתבטא, זה יביא את שיתופי הפעולה שאתם רוצים לתוצאה הטובה ביותר.

הוונוס תעבור למזל טלה ותבעט בדרכה בכוכב מארס, הנמצא מולה במזל מאזניים. מפגשים רומנטיים יהיו יותר אסרטיביים עד לתאריך 28.05, נשים יכולות להיות ישירות יותר בדרך התבטאותן בגישה לאהבה. נסו לראות גם את האדם מולכם, יש נטייה להיות פוגעניים, שימרו על המילים היוצאות מהפה ונסו לא לשלוח אותן לעבר מי שחשוב לכם. זכרו שבתוך מצב נתון, לרצון האישי יש גם חיים משלו.

אנחנו עדיין בהשפעת הליקויים עד לתאריך 14.05 ואלה דוחפים לעשייה.

הריבוע הגדול של הכוכבים כבר לא "נושך", אבל זה לא מבטיח עדיין שהכל כבר חוזר לנורמאליות. הריבוע קיים ברקע ויחזור להשפיע בהמשך. בכל מיקרה, כדאי להתרכז בתוכנית מעשית ויש גם המלצה בימים האלה, לטפל בבריאות הגוף, למצוא את האיזון בין הצד הפסיכולוגי ומתחים רגשיים, עזרו לעצמכם עם הכלים המתבקשים, זה יכול להיות יציאה לטיול באוויר הפתוח, לעשות מסז', יוגה, להכין ארוחות בריאות וטעימות. נצלו הזדמנות לחבק יותר את בני המישפחה וחברים וליהנות מהנוחות בבית, ועם הקצב הנכון תוכלו ליהנות גם מריח השושנים והוורדים הפורחים בחייכם. האינטנסיביות שהייתה עד לאחרונה מתפוגגת וזה הזמן לבנות "מערכת יחסים חיובית עם הגוף".

בעולם המצב מושפע ממגוון אירועים, בחדשות שומעים כעת על אוקראינה, קצת על ההרג בסוריה אבל צפויות עוד התפתחויות, בעיקר אחרי התאריך 20.05, כאשר כוכב מארס יתיישר. האירועים היותר דרמאטיים יגיעו כאשר המארס יעבור למזל עקרב, בתאריך 26.07. החודשים אוגוסט וספטמבר השנה יביאו להתפרצויות בעוצמה חדשה בכמה מדינות בעולם. למעשה אנו נמשיך לחוות שינויים לאורך 18 החודשים הבאים, שמשמעותם תהיה במונחים היסטוריים. יהיה מעניין לראות מה קורה בתאריך 10.05 בנושא אוקראינה ועוד מקומות מסוכנים בעולם. פוטין במשחק מסוכן ומאתגר, שעלול להכניס אותו לביצה, שתהפוך לטובענית . מתעוררים סימני השאלה בנוגע לכוונותיו, כי ברור שהוא אינו מעוניין במלחמה, הייתכן שזה תרגיל שנועד להסחת דעת מהמצב הכלכלי של רוסיה, השבריריות של הרובל?

אנו צפויים לעוד הפתעות שחלקן שחרור מתבניות התנהגות שאבד עליהן הכלח. זה הזמן לפתוח ערוצי חשיבה חדשים למציאות חדשה, כשמסביבנו הכל קורה במהירות ועדיין לא נפגשנו בכל המימדים שישפיעו על כולנו. העולם שבו כולנו חיים נעשה קטן יותר, המסחר הבינלאומי, התובלה והתקשורת שחוצים את הגבולות בעזרת האינטרנט. על כל אחד לנסות להגדיר לעצמו מטרות, איך הוא מעריך את עצמו, למה הוא מצפה במסלול חייו וכל הקשרים וההתקשרויות יפתחו את הלב עם אמפתיה, המחשבה לכבד את הזולת תקבל את מקומה, כפי שאתם רוצים שיכבדו אתכם.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 02.05 הירח בטל משעה 02:32 לאורך כל היום עד למחרת בשעה 09:13 בבוקר.

יום שני 05.05 הירח בטל משעה 11:44 לפנות צהרים עד שעה 20:55 בלילה.

יום רביעי 07.05 הירח בטל משעה 13:40 בצהרים עד למחרת בשעה 09:24 בבוקר.

יום שבת 10.05 הירח בטל משעה 00:57 אחר חצות עד שעה 20:10 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

השפעת הריבוע הגדול עדיין קיימת ברקע, גם אם יש התרחקות מסוימת. נכון שכוכב יופיטר מרכך מצבים, אבל זה רק טשטוש המציאות. אין הבטחה ליציבות עדיין. בימים 14-15 במאי כוכב ונוס יביא לקושי בעניינים פיננסים, ברמה האישית או הקולקטיבית, בנוסף מופע הירח המלא שיהיה בסופו של ה- 14.05 והשפעתו תהיה גם בתאריך 15.05, בגלל שהסאטורן בסביבה, כך שיתכן ויגיעו חדשות שישפיעו על השווקים.

השבוע שיתחיל בתאריך 18.05 ישמור (יחסית) על השווקים.

המארס יתיישר ויחזור למסלול בתאריך 20.05, ישפיע על האווירה ויחזור לתדלק את הריבוע הגדול בחודש יוני.

כוכב מרקורי יכנס למזל הבית שלו, מזל תאומים, בתאריך 07.05 וישהה בו עד לתאריך 13.07, אלא שבתאריך 7 ביוני יחל בנסיגה, מצב שבו יחשוף אמיתות בכמה מצבים בתחום הפיננסי ולא בטוח שזה יהיה לשביעות רצון כולם. מרקורי בנסיגה מביא גם שמועות, ספינים בכל המישורים, שאפשר הטיל ספק באמיתותן, אבל כשאלה קשורים לכלכלה יש לזה השפעה על מה שקורה בשווקים.

כוכב פלוטו במזל גדי, סמל לכוח וכסף. שינויים המתרחשים עם כוח ומערבים רווחים כספיים מביאים ליותר כוח, אבל יכולים גם לגרום לאובדן הכוח. פלוטו חושף את הסודות! בעיקר סודות אפלים!

מאחר והשווקים מושפעים בעיקר ממה שקורה בארצות הברית, כדאי שתיזכרו שייקח זמן עד שהאזרחים שם יבינו שכל הכותרות בזמן ממשל אובאמה היו בכוונה להסתיר את האמת והכלכלה שם לא צומחת. רק לאחר שאובאמה יסיים את תפקידו, בערך עוד שלוש שנים, תגיע ההתפכחות שאובאמה "שיחק" על זמן, ואת המחיר כמו תמיד ישלמו האזרחים…

 

האיחוד האירופי:

מאחר וכל העולם כמרקחה, ויש כאלה (גם אצלנו) המביטים לכיוון ה"מה יגידו" שם באירופה, חזרתי למפת האיחוד האירופי (01.11.1993 עם כל הנתונים הרלוונטיים) ולא הופתעתי לראות את מבנה כוכבים, המציג התעלמות מהמצב שמתרחש אצלם והמגמה שלהם להציג אידיאליזציה. כאילו הכל בסדר.

התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש"יושבים" על השולחן (4-10). (מזכיר לכם משהו מההיסטוריה? שנות השלושים?) המנהיגות שם מחפשת פיתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט, לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה (אוקראינה, סוריה והמריחה של המו"מ עם אירן), אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן תהיה אחר כך גדולה יותר. עובדה, גם חוסר התגובה הנוכחי מגביר את הביטחון העצמי של פוטין ואסד לא סופר אף אחד וממשיך להרוג את האזרחים בדרכים "יצירתיות" ומזוויעות. אלא שעומדים להגיע בזה אחר זה כוכבים על ציר 1-7, שיביאו להתמודדות ומאבקים בתוך האיחוד, כל עימות שיצוף למעלה ילמד על פוטנציאל הפילוג בין חברי האיחוד (מדינות שונות), בעיקר כשכל מדינה נצמדת קודם כל לאינטרסים שלה (2-8) מה שיקשה על הארגון לייצג את כולם בעמדה אחידה בכל נושא שיעורר מתח בהווה ובעתיד.

בנובמבר 2014 (עם סאטורן על ציר 6-12), נהיה עדים לשיא הצביעות שלהם, אירועים שיוכיחו איך הם מפרשים ביצירתיות את המצב. זו תהיה הדוגמא להעדר יושרה של האיחוד "להסתכל למציאות בעיניים".

כל שניכתב עד כה מעיד גם על המצב הכלכלי של מדינות האיחוד שבו הם דוחים את הבעיות, בניסיון לשמר את כולם ביחד כגוף כלכלי אחד. זה יצליח עד אותו רגע בו תגיע מדינה אחת שתהיה ה"יוצא מן הכלל" ותעזוב, או תועזב, ואליה יצטרפו בדרך עוד כמה מדינות.

בשנת 2016 המנהיגות שם, שתהיה בטוחה ותחשוב שיש לה שליטה על כל מה שמתרחש, תבין די בפתאומיות, בעיקר בגלל כמה אירועים מפתיעים במקומות לא צפויים (עם המעבר של הכוכבים אורנוס על ציר 1-7 וגם אורנוס/פלוטו על אותו הציר), שהסדקים הולכים ומתרחבים, והם למעשה מאבדים שליטה, אבל האירופים גם במציאות הזו ימשיכו להציג מצג שווא של "עסקים כרגיל".

הקונפליקט שלנו כמדינה עצמאית מול האיחוד האירופי צריך להילקח בפרופורציה המתאימה. נכון שזה לא אידיאלי להיות איתם בקונפליקט, אבל הגישה שבה מדינת ישראל מגדירה את הבעיות ומתמודדת איתן בתוך מציאות מעיקה ולא נעימה, עדיפה על מדיניות ה"בת יענה" שהאיחוד האירופי מייצג.

 

בעקבות "פליטות הפה" של ג'ון קרי בחדרים סגורים או בתקשורת:

תזכורת מרשימות שנכתבו על דרכו של ג'ון קרי: ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 9.8.13 על אופיו של ג'ון קרי נכתב: ""…ההורוסקופהאישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, מספר על אדם אשר אצלואין קשר בין המציאותוהעובדות.באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשרלעובדות (נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולאלקיים(יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן…קרי רגשי מאודבתהליכים בהם הוא מעורב (ירח/נפטון 7/10) וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכיםאיתו, הוא פוגע בו מאוד באופן אישי… למעשה הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי, פחות על המשמעות שלסוף התהליך… "

ברשימה שפורסמה ב15.11.13: "…הסגנון הלא-דיפלומטי (בן מזל קשת עם אופק בקשת, שבדרכו הוא בוטה וגולש בקלות גםלגסות רוח) שבו השתמש בזמן הראיון ביום חמישי (7.11.13) הציג אתג'ון קריהאמיתי, המניפולטיבי, שלא טובת המדינה שלנו חשובה לו. רק שהוא לא יהיה עוד אחדמאלה שנכשל בניסיון לקדם הסכם בלתי אפשרי בין הפלשתינים למדינת ישראל. ותחשבו מימפריע לו?…"

באותו מאמר ציטטתי את הוושינגטון פוסט מאותו שבוע ( בנובמבר 2013)שכתב על ג'ון קרי :"… קרי ייזכר כשלומיאל שהשלה את עצמו…" דיל (העיתונאי) מרחיב ומתאר את נקודות ההתנגשות של ג'וןקרי עם המציאות, בכל חזית וחזית, וכותב: "קשה לחשוב על מנהל קודם של פוגי בוטום(השכונה בוושינגטון בה שוכנת מחלקת המדינה) שהצליח בצורה כה מובהקת לנתק את עצמומהמציאות בשטח…". גם המאמר הזה הציג את הבעיה שיש לג'ון קרי במילים דומות.

ג'ון קרי הוא הדוגמא לאדם שרק אחרים אשמים אם הוא לא הצליח לממש את תוכניתו בכל תחום.אינני מנסה לגרוע מהעובדות על היותו ידיד מדינת ישראל, אבל אופי זה דבר הטבוע באדם ורק מודעות עצמית יכולה לעזור, מה שהיה מצופה מאדם בגילו ובעמדה ציבורית גבוהה כל כך. בינתיים הוא נוחל כישלונות בכל חזית בינלאומית, הגורמת גם למתבונן מהצד לקחת אותו ואת אמרות השפר שלו בעירבון מוגבל. לא אחת מילים היוצאות מהפה "בלי כוונה" מבטאות מחשבות כמוסות.   במשלי פרק י"ח כתוב: "מות וחיים ביד-לשון".

 

"משחק מילים הוא אקדח, היורה סמוך לאוזן, והוא לא נוצר לדגדוג אינטלקט" (צ'ארלס למב)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .