eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 04.07.2014-11.07.2014

   

בסוף השבוע האגו מתחזק וזה הזמן לאחד כוחות ולאחד רצונות. נסו להימנע מוויכוחים שבסיסם מאבקי כוח וחסכו את האנרגיה לנושאים חשובים. הימים שבין 03.07-05.07 הם ימים שקל להיסחף בהם לתוך מקום טובעני שיהיה קשה לצאת ממנו, בעיקר בחיים האישיים. מבנה הכוכבים הזה "עוזר" להסלמה, בעיקר במקומות הרגישים בעולם. בהמשך, סביב התאריכים 07.07-09.07, האנרגיה תפעל גם בדרך לא צפויה והיא עלולה להיות נפיצה במערכת יחסים אישית, אך גם באירועים בינלאומיים, כך שהשבוע כולו "חם", שימרו על עצמכם, "תאונה" עלולה לחכות בסיבוב. האנרגיה אינה מאפשרת השבוע לשמור על שיגרה, אירועים שונים שהחלו עוד במהלך חודש אפריל האחרון מתקדמים לשיאם. נסו לחשוב על הדברים שאתם רוצים לעשות לפני שאתם פועלים.

בין התאריכים 04.07-05.07 יש מקום לבחירות גורליות, בחרו בחוכמה וענו בחיוב לאפשרות שתכניס אתכם לתוך תוכנית הבראה, לשינוי בהרגלי אכילה או לכל תוכנית שאופייה טיפול בעצמכם.

אחרי שכוכב מרקורי חזר להתקדם אתם מרגישים שוב מאותגרים עם התחלות חדשות, כאלה שהתעכבו מכמה סיבות. אם מו"מ שניהלתם לאורך זמן "מתפרק" עכשיו זה לא נורא, התקדמו הלאה אל מו"מ חדש שמבטיח עסקה חדשה. אם מו"מ שהתפרק בשבועיים האחרונים חוזר אל השולחן, התקדמו יחד לקראת המטרה. אם מערכת יחסים שהסתיימה חוזרת, תנו לה הזדמנות נוספת ואמרו "כן", וגם אם קורה ההפך, ומערכת יחסים שנראתה מבטיחה מאכזבת, צאו לדרך חדשה, צחקו ושמחו בלי להביט אחורה. נכון יהיה להתמקד בעתיד ולנצל הזדמנויות מעכשיו ועד סוף ספטמבר. אלה מכם האוהבים "לילל", לבכות על "מה עשיתי" או "מה לא עשיתי?", סגרו את השער והשאירו את מה שהיה מאחור, התמקדו במה שנמצא לפניכם, בעתידכם.

נושא אספקת מזון יהיה בכותרות, יתכן זיהום במזון או שאולי נשמע על משהו שעלול לפגוע בגידולים בשדות. הרגישות קיימת בעיקר סביב התאריך 07.07 ואלה מכם שהם אלרגיים כדי שתיזהרו שבעתיים.

מופע הירח המלא בתאריך 12.07 יהיה על נקודת ביניים מארס/אורנוס, זה הוא גם מבנה נפיץ. היו זהירים בזמן נהיגה, שיכולה להיות גם "מוזרה" באופייה, הימנעו מעבודה עם מכשירים חשמליים, היזהרו משריפות ומחומרים רגישים לאש. גם ביום הזה תיתכן כותרת בחדשות על מזון מזוהם.

שימו לב! כוכב מרקורי נעצר בסוף חודש יוני על כוכב אורנוס במפת המדינה וממשיך כעת עד 10.07 כשיגיע לאורנוס המקודם במפה . מילים מיותרות שיוצאות אל האוויר כמעט בלי שליטה או מחשבה באמצעות התקשורת המגוונת וההרגשה היא ש"מדברים את עצמנו למוות" בכל התוכניות ובכל הערוצים. איבוד השליטה מחזק את האלימות המילולית חסרת רסן שמביאה להתבטאויות אימפולסיביות שגם הן מתדלקות את האלימות פיזית.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 04.07  הירח בטל משעה 07:06 בבוקר עד שעה 12:43 בצהרים.

יום ראשון 06.07  הירח בטל משעה 18:17 בערב עד שעה 22:33 בלילה

יום רביעי 09.07 הירח הבטל משעה 01:20 אחר חצות עד שעה 04:24 לפנות בוקר.

יום שישי 11.07 הירח בטל משעה 03:18 לפנות בוקר עד שעה 06:24 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

לפנינו חודש עם תנועת כוכבים משתנה. השמש מתדלקת את המבנה המוכר של אורנוס-פלוטו בין התאריכים 04.7 עד 09.07, השפעה שהיא בינלאומית ולאירועים גיאופוליטיים יש השפעה לא צפויה על השווקים.

כוכב יופיטר יעבור למזל אריה בתאריך 16.07 וישנה את מצב הרוח.

הסאטורן והאורנוס ישנו כיוון בתאריכים 20-21.07. סאטורן מסמל את הרצון להתייצב בתחום הפיננסי והעסקי, להציג גם את המצב הריאלי ואורנוס אוהב להציג בדיוק את ההפך, את הבלתי צפוי,  כך שעם השילוב הזה מומלץ להיות בהמתנה ולבדוק, כיוון שהשינויים מפתיעים ומתרחשים  בפתאומיות.

הדולר ממשיך במדרון הגלישה העולמי. הרבה מדינות בוחרות מן הסתם במטבע אחר לסחר בינלאומי, כנראה העבודה של רוסיה וסין יסודית וחזקה. שווה לעקוב. הדולר ימשיך להיות חלש. המדיניות של הבנק הפדראלי להדפיס כסף, כנראה לא  עוזרת. הפוך על הפוך זה אולי עוזר ליצואנים האמריקאים.

המסקנה המתבקשת היא שכל עוד הכוכבים אורנוס ופלוטו יאתגרו זה את זה, גם הכלכלה והשווקים ימשיכו להיות מאותגרים, ולא תמיד האתגרים יהיו צפויים.

 

אצלנו:

בהמשך לטלטלה הקשה שהחלה  בתאריך 12.06.14, קיבלנו בכאב גדול בתאריך 30.06 את הידיעה הנוראה והתגובה הייתה אבל לאומי, חוויה רגשית מאחדת, בעיקר בגלל המודעות שלנו שלמעשה הרצח הנתעב היה רק בגלל שאנחנו יהודים! בלי תירוצים.

ברשימה מה 16.05 נכתב " צפו ללא צפוימשהו שקורה מהרגע להרגע וישנה את סדר היום…" האם זה לא מה שקרה לנו כאן אצלנו מאז שעות הלילה ב 12.06.14?

לאורך כמה חודשים נכתב כאן ברשימות על הכוכבים הנמצאים על מפת המדינה על הצירים 4-10 ו 2-8. אלה המצביעים על אחדות העם, שלדאבון הלב מתרחשת אצלנו רק כאשר אנחנו חווים איום קיומי. זה ימשיך ללוות אותנו ולא יתפוגג בזמן הקרוב, יהיה עלינו להמשיך להתמודד עם חוסר שקט שמאיים על הביטחון של כל אחד מאיתנו, (6-12) וכנראה שתהיה פעולה לטווח קצר, בלי שנקבל מחיאות כפיים מהעולם. על כך כבר נכתב במקורות "הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב" (פרשת "בלק").  מדינת ישראל נאלצת לפעול כי אי אפשר להמשיך להכיל ולהבליג, וגם לא צריך כל פעם לחשוב איך לרצות את העולם. התמיכה של הקהילה  הבינלאומית במדינת ישראל הוכיחה את עצמה כמו בושם, כזה המתפוגג כעבור כמה שעות, בעיקר כשמדינת ישראל לא פועלת לפי "הטעם המעודן" והמזויף שלהם, ובמילים בוטות, התמיכה ממנהיגי העולם המערבי בישראל מגיעה רק כאשר נשפך אצלנו דם. למרות שיש אצלנו כמה פוליטיקאים שמוכנים להושיט את הלחי השנייה, (להזכירם זה לא מנהג יהודי), יהיה גם עליהם ללמוד בלית ברירה להבין את המציאות שבה המדינה שלנו נמצאת.

האירועים החיצוניים מכריחים את הממשלה והמנהיגות לנקוט מדיניות ברורה במסגרת המגבלות הקיימות ולהתמיד בה, בלי לסטות מהמטרות ולמרות הקשיים. ככל שהממשלה תתמיד, זה מה שיביא לתוצאות משמעותיות.  גם אם ידרשו בציר הזמן שינויים בעוצמת הפעולה, (פעולות מדודות חזקות יותר או פחות עם הכוכבים על הציר 4-10, 2-8 ולסירוגין עם 5-11 ו6-12). הכוח שלנו מול האלה הרוצים למחוק אותנו, יבוא לידי ביטוי רק אם יפעלו בהתמדה.

לפי הנתונים יש אפשרות שמדינת ישראל תעשה פעולה שיהיו בה גם סיכונים, (4-10, 5-11, 6-12) כדי להשיג תוצאה מעשית, אבל בלי לעקם את האף. יש חלון זמן שבו צריך לפעול מהר ואחר כך לבדוק ולהתמודד עם  "יפי הנפש" שיכולים לפנות למערכות המשפטיות ולהפריע.

פעולה או מבצע יתחיל להתגלגל בימים הקרובים, כבר מהתאריך 04.07. קבוצת כוכבים מתקבצת על הצירים העיקריים ולאורך השבוע הקרוב ראש דרקון/מארס בנוסף למארס עצמו על ציר 2-8  מצביעים על הפגיעות שלנו, זה מה שיביא לפעולה מסוימת ותקיפה. גם אם לא נקבל תמיכה מהעולם הנאור, שלא רואה מה קורה בסוריה או בעירק ובשאר המקומות שרוצחים את האזרחים, אתם יודעים למה? כי הם ממשיכים ללכת עם סכי עיניים (כמו ששמים לסוסים, שלא יביטו לצדדים), אלא רק מכוונים את אור זרקורים ישר עלינו, היהודים.

אצלנו, כוכב סאטורן מעמיד את המדינה במצבי מיבחן בלי תמיכה. סיטואציה שבה נבחנות הבנות או הסכמות מחדש, בגלל שיש הפרה של אלה ( כנראה אלה שהתקבלו בעיקבות "עמוד ענן") ומביאה לקבל החלטות עם יעדים לטווח קצר, אבל עם מסר ברור "עד כאן".

חשוב שהממשלה תהיה ממוקדת בפעולותיה כי אין מרחב זמן לפעול בנינוחות. יהיה צורך לתת לעם תחושת ביטחון בעשייה שאיתה העם יוכל להזדהות ולתמוך, לטפל במגוון בעיות, למרות שלא יתאפשרו פתרונות מושלמים שיעזרו לצאת מהמיצר, בסופו של דבר, וזה לפי המעגל הרגשי (על בסיס ההורוסקופ של המדינה), הממשלה מבינה את העם ומקשיבה לרחשי הציבור בניסיון לפתח קווי פעולה, אבל לא בטוח שתהיה תוצאה בגלל ההתמודדות עם הצד הריאלי שגורם גם להבנה שהמציאות המוגבלת.

מורכבות הממשלה הנוכחית מקשה על החלטות, אבל אין שינוי בקואליציה, האחריות של השרים תישאר מבפנים, האירועים החיצוניים לא מותירים להם ברירה ועם הכוכבים על ציר 4-10 יש חיזוק הקיים.

 

מה יהיה עם הטלוויזיה הממלכתית:

לאור הרחש בחש, בכל הקשור לעתידו של ערוץ 1, הערוץ הממלכתי והציבורי, התבוננתי על מפת השידור הראשון שהיה למי שזוכר, בתאריך 02.05.1968, המצעד ששודר בשחור לבן. מבנה הכוכבים על המפה (עם כל הפרטים) מציג שהמסך לא יוחשך!!! יהיו שינויים, צפו לקיצוצים חריפים בכוח אדם (2-8), כולל פיקוח חיצוני על ההתנהלות התקציבית, כך שעם הכוכבים על ציר 6-12 זה אומר שגם לא יוותרו על התערבות בניהול הערוץ.

המפה המשותפת של הטלוויזיה עם מדינת ישראל מראה גם שיהיה חילוץ, רה-אירגון.  נכון, משאירים את הערוץ פועל אבל לא פותרים באמת את הבעיות, רק דוחים אותן עד המשבר החדש שיגיע בעוד שנתיים בערך.

לשאלתכם על הרדיו, צר לי שאין תשובה, מאחר והרדיו החל לפעול אי שם לפני קום המדינה, אבל אפשר להבין לפי התהליכים שיהיו עם הטלוויזיה שגם את הרדיו לא יסגרו. שניהם יחד זו רשות השידור אם אינני טועה.

ובעת הזו נזכור את דברי דוד בן גוריון:

"עתידנו אינו תלוי במה יאמרו הגויים, אלא במה יעשו היהודים"

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .