eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 27.06.2014 -04.07.2014

 

אחרי שנעבור את סוף השבוע, בו חוסר הסבלנות והפתיל הקצר "ימצו" את עצמם, תהיה לנו הזדמנות לפתור חילוקי דעות. הנושא הדיפלומטי יעבוד טוב יותר גם ביחסים בינאישיים. מצב הכוכבים שליווה אותנו לאחרונה גרם לעימותים, וויכוחים או עקשנות, אך עם זאת הוא גם הוביל לפריצת דרך והבנה חדשה בנוגע למה שקורה במערכת יחסים. הרצון לסגור הסכמים ולהגיע להסכמות ישפיע על דרך עבודתכם. כוכב מרקורי מסיים את רצועת הזמן בה יצר אי נוחות, ומהתאריך 02.07 נחזור בהדרגה לפעילות שתניב פירות. לפניכם שלושה חודשים בהם תוכלו להניע ולהתניע מהלכים שהיו תקועים מאז נובמבר 2013 (כמובן יש לבחון גם את המפה האישית).

מולד הירח מביא עניין חדש בנושאים שלא חשבתם עליהם עד כה וזה יתבטא גם ביצירתיות, שכדאי לנצל ולפתח. המולד מעודד להתחדשות, היו נכונים להיענות לתהליך המתפתח ולומר "כן". אולי זו ההזדמנות להגשים חלום ישן, אך זה נכון להיום 27.06, מחר תחזרו להרגיש את מגבלות הזמן.

אנו ברצועת הזמן של מזל סרטן, שמתחזקת היום עם מולד הירח גם הוא במזל סרטן. זה זמן שבו יש נטייה להתכנס פנימה, להתרחק מלחצים חיצוניים ולהגיב לכל אירוע עם גלים רגשיים הגורמים למצבי רוח משתנים. הצורך הוא להתגונן מהעולם החיצוני וקיים רצון להיות בחברתם של אלה שאנו מרגישים שהם אוהבים אותנו ובאופן טבעי גם מגוננים עלינו. את התחושה הסובייקטיבית הזו חווים חזק יותר אלה שפגיעים יותר ואינם מתפקדים בתוך לחצים. זה זמן שבו המשפחה היא החממה הטובה ביותר, עם הרצון לפנק ולהתפנק.

השפעת הכוכבים יצרה בעת האחרונה דינאמיקה של כאוס, אנרגיה היוצרת לחץ עם הצורך לסדר. במישור הבינלאומי זה בא לביטוי בהתלקחויות אינטנסיביות במקומות שונים, שחלקן מבוססות על נושא הדת ואחרות בגלל לאומנות מתחזקת ופאשיזם. אלה מגמות שהשפעתן תימשך לאורך כשנה וחצי. שימו לב איך מתהוות מדינות קטנות וחדשות על בסיס הלאום שלהם.

הכאוס מול סדר משפיע וישפיע גם במשור האישי. צורך לשחרר כל מה שלא מתפקד בחייכם, מאחר וזה גם אחד הגורמים לחוסר סדר. יש פיתוי להיאחז במה שיכול להעניק ביטחון, אך לפעמים הצמדות למה שמוכר ונותן ביטחון זו אשליה.  אלה מכם הנותנים אמון בעצמם וביקום יגיבו בפחות אסרטיביות. מצאו את השקט בתוך עצמכם, זה יביא איזון לחייכם.

אנחנו בתוך מציאות משתנה, התבניות הישנות לא עובדות יותר, חלקן התפוררו ואחרות נשחקו. אלה מכם המעדיפים לא לשנות, בגלל פחד מהלא נודע, משמרים את מצבם, מצב שדומה לאנשים שהלכו לישון ונשארו בתרדמת.

לקראת המחצית השנייה של השבוע האנרגיה היא כוחנית. ברמה האישית, יש תחושה שניתן לנצח, לעמוד מול מי שמאיים עלינו או להתגונן מול אויב עם נוכחות שמשמעותה אין פשרה.

בשבוע שעבר נכתב כאן : "…כדאי להיזהר עם חומרים שעלולים לגרום לשריפה, חומרים כימיים מסוכנים…" במוצאי שבת, 21.06, נשרף מפעל מוצרי אריזה מפלסטיק וביום רביעי האחרון השריפה ביער בירושלים, שפגעה גם בבתי התושבים. הרגישות עדיין קיימת עד תחילת השבוע.

ביום חמישי האחרון, עמרם מצנע יצא בכמה הצהרות בהשראת מרקורי ונפטון בנסיגה, אלו ספינים אימפולסיביים שיתכן גם שלא תכנן שישמעו עם קונטציות חדות כל כך. במצב הכוכבים אמר את הדברים, צפוי לחזור הבומרנג, בעיקר כשמרקורי יחזור על עקבותיו ויגיע לאותה נקודה.

 

זמני הירח הבטל:

יום ראשון 29.06 הירח הבטל משעה 03:48 לפנות בוקר עד שעה 11:43 לפני צהרים.

יום שלישי 01.07 הירח בטל משעה 12:59 עד 00:43 אחר חצות

יום שישי 04.07 הירח בטל משעה 07:06בבוקרעד שעה 12:43 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

הקוראים כאן לא הופתעו כשפורסמו הנתונים על התכווצות הכלכלה בארצות הברית. לאורך זמן נכתב כאן שהם מפרסמים נתונים מטעים והמצב שם רחוק מהתאוששות. עוד נכתב כאן, שהמציאות הכלכלית האמיתית תיחשף כאשר אובאמה יסיים את כהונתו, אבל כבר ברור שזה לא רק במישור הפיננסי, כל תחום שבו אובאמה התערב או שקיבל החלטה לגביו הפך לסקנדל או כישלון.

רוסיה ארגנה סביבה קבוצת מדינות שלא משתמשת בדולר במסחר הבינלאומי. חשבו על המשמעות של מהלך כזה והשפעתו על מצב הדולר.

השמש במזל סרטן עד 22.07 והחשיבה זהירה יותר בעסקים.

כלכלה אצלנו: למרות ההצהרות השחורות של משרד האוצר, בראשות שר האוצר לפיד, בתחילת הקדנציה שלו, על הגרעון הנורא והניסיונות שלו לצאת בכל פעם עם תוכניות גרנדיוזיות בניסיון לשנות את המצב בדרמאטיות, קשה לראות שהוא אכן יצליח, עם הכוכבים על ציר 2-8, רק גישה קונסרבטיבית תעזור לו, לצעוד צעדים קטנים ולא מהפכניים,  ובעיקר לשמור על הקיים.

עם הכוכבים על ציר 5-11 במת מדינת ישראל, ישנן השקעות חדשות שנכנסות, ובזמן שחושבים שיש עדיין בעיה מתברר שהמצב פחות גרוע, וזה חוזר על עצמו בכל פעם עם נתונים חדשים ועוזר להבין שהמצב אצלנו לא כל כך נורא כמו שסיפרו לנו.

 

אצלנו:

התבוננות אסטרולוגית על "החברים שלנו"

לאור המתרחש בעירק, הנה שוב תזכורת למה שניכתב כאן לפני כשבועיים: "…בעת הזו, כוכב פלוטו עובר על הציר 1-7 בהורוסקופ ארה"ב … למעשהאנו רואים לאורך זמן כיצד הם מגיבים לאירועים ולא יוצרים אותם (מצרים, סוריה, אוקראינה אירן ועוד) והעדר הראייה לטווח ארוך של הממשל האמריקני מתבטא בתגובותהמוכיחותשהאמריקנים לא ידעו לצפות מצבים מראש…"

כאשר מתבוננים על המפההמייצגת את הסובבים אותנו (פלשתינאים, אמריקאים, אירופה וכל השאר), הפלוטו נמצא על ציר 1-7 גם אצלנו אבל על מעגל הקארמה. אי אפשר להתעלם מהאמריקאים ומהתנהגותם באזור, מה שמוכיח שאין לנו על מי לסמוך. עם ההתפרקות שלהם מכל הערכים הבסיסיים שלהם (פלוטו על המפה שלהם על אותו הציר, לאורך הזמן שבו ממשל אובאמה ממשיך), הם מראים שאין הם מחויבים יותר לערכי אנוש בסיסיים ונותנים הרגשה שהממשל הנוכחי שם ללעג את הנאמנות או את הציפייה לשמר מערכות יחסים עם ידידים בעלי אינטרס דומה, הכל נזרק לפח. ההתלבטויות איך ואם לעזור לעירק, יחד עם הרצון של אובאמה לחוסר המעורבות מסכן למעשה לא רק את עירק, אלא גם את ירדן והסביבה. עם הכוכבים על ציר 1-7 ו-3-9 מדינת ישראל  עוברת סוג של התפכחות, הבנה שברגע המכריע ביותר שבו היחסים שלנו עם הממשל הנוכחי יעמדו למבחן, האמריקאים עלולים לאכזב. לדאבון הלב המסקנה הזו תישאר נכונה ויהיה עלינו לדעת להתמודד עם העובדות כל עוד אובאמה ימשיך בכהונתו בשנתיים הקרובות. כאשר כוכב פלוטו ינוע מהנקודה המשפיעה על ההורוסקופ של ארה"ב וישראל זה יקרה יחד עם אובאמה בזמן שהוא יעזוב את הבית הלבן ואז כנראה יתחיל עידן חדש.

האומנם בחירות?

עם כוכב מרקורי ונפטון בנסיגה, הערכות שבסיסן שמועות ממשיכות להגיע ולאחרונה הספין החדש, בקרוב בחירות!

על ההורוסקופ של מדינת ישראל עם מפת הממשלה שהורכבה בתאריך 18.03.2013  הכוכבים המובילים הם על ציר 4-10 ו 2-8 והמשמעות היא שמירה על הקיים, כלומר האירועים החיצוניים מכתיבים את המציאות על החברים בממשלה, משאירים אותם יחד באותה קואליציה. יש מה לעשות ביחד מול המציאות המוכתבת ומאתגרת את המדינה שלנו וזה לא  נגמר כל כך מהר. לכן כל מי שחושב לפרק את הממשלה מעמיד את עצמו במצב שאינו ריאלי. (יש כאלה הבונים תרחישים בגלל נאיביות פוליטית) האם יש מי שיסביר להם איך נטישה של המערכה תשפיע על הפופולאריות הפוליטית של אותה מפלגה?

דוגמא למציאות המביאה התמודדות מהזן הלא צפוי, הייתה בתאריך 22.06, בפעם הראשונה נהרג ישראלי מפגז שהגיע מסוריה והתגובה הישראלית המיידית פגעה בחיילים סורים. התמודדות חדשה עם איום חדש בגבול שהיה שקט לאורך שנים ארוכות.

מבנה הכוכבים על מפת המדינה, אינו מציג שקט. יהיו לצערי הרב התמודדויות נוספות, לא תמיד צפויות. אבל אלה ידרשו מוכנות לצד נחישות שרק המנהיגות כולה להוביל.

מבנה הכוכבים מציג אחדות ולצערי הרב, אחדות מגיעה אצלנו בגלל אירוע שאופיו מכאיב ומצער. המחצית הראשונה של חודש יולי משלבת אצלנו משהו משמח אבל גם כואב. התאריכים 13-15.07 יהיו תאריכים מעניינים בהמשך לאירועים שחווינו.

אחרי שהאסימון נפל ויש הבנות שמדינת ישראל לא תהיה יותר מוכנה להכיל פעם אחר פעם פגיעה שבכוחה לערער את שגרת חיינו, שילובי הכוכבים על הצירים 2-8 ו- 5-11, מציגים שנקודתית לאורך השנה הקרובה יש הזדמנויות למדינת ישראל לצאת לפעולה יעילה ומהירה, לשחרר אותנו האזרחים מאיומים שמטיבעם מוציאים את כולם מהאיזון והשקט שהתרגלנו אליו.

החוויה שלנו כמדינה היא התמודדות עם אירועים המקשים על תכנון תוכניות ארוכות טווח. הכוכבים על המעגל הרגשי אצלנו מציגים את המציאות הסכיזופרנית שבה כולנו מתפקדים, עליות וירידות במצבי הרוח של האזרחים, צוחקים ובוכים לסירוגין.

. "… אם המבשר עומד בדלת, תן מילה טובה בפיו, כל שנבקש לו יהי.."( נעמי שמר).

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .