eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 01.08.2014-07.08.2014

 

אופיים של הימים הקרובים משלב אמביציה, עקשנות וכושר עמידה בכל פעילות שתבחרו לעשות. מארס במזל עקרב עוזר בעשייה עקבית אך כדאי להימנע מאובססיביות או אימפולסיביות שאופייה הרסני, אם תדעו לכוון את האנרגיה הזו למטרה רצינית, תוכלו להשלימה.

במהלך החודש האינטואיציה טובה יותר ותוכלו להיעזר בה. התחושות לגבי דברים בלתי נראים בקשרים אישיים הן חזקות וכדאי להקשיב להן כיוון שהן באמת מאותתות על פגיעה באינטרסים אישיים.

האגו מתחזק, יש אומנם אופטימיות אבל דברים יוצאים מפרופורציה, יתכן גם שיש נטייה לקחת סיכונים, להגזים ולאבד את גבולות הטעם הטוב. שימו לב שחלק מההתבטאויות עלולות לגלוש למאבקי הכוח. אלה ימים שקיימת נטייה להבטיח דברים מעבר ליכולת המימוש.

שימו לב למוצא פיכם, בעיקר בין התאריכים 01.08-03.08, התקשורת קולנית יותר, ישירה ובוטה, ולכל אחד יש מה להגיד על כל נושא חשוב שמעסיק אותנו במציאות חיינו. אצלנו, בעיקר ברצועת הזמן הנוכחית, כל אחד מרגיש שהוא ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, והוא זה שיודע בדיוק מה צריך לעשות. גם באמצעי התקשורת אנו שומעים אנשים שהיו בתפקידים ביטחוניים לפני יותר מ- 15-20 שנה והידע שהם מפגינים מעורר "השראה", בעיקר בגלל שהם לא משתתפים בישיבות קבינט ולא מכירים את הנתונים המעודכנים. השילוב של הכוכבים מביא לוויכוחים בכל מקום, אנשים אומרים מה שהם חושבים בלי לחשוב באמת על מה שיוצא להם מהפה. הכעס והמתח משפיעים על איבוד עשתונות.

הביטחון העצמי משפיע על היוזמות שלכם, אתם יצירתיים בדרך יוצאת דופן ותוכלו להשתמש בטכניקות חדשות. כדאי לבחון שוב את הצעדים שאתם עושים, לפני שהם יוצאים לאור אם לא הלכתם בגדול ומעבר למידות האישיות.

 

זמני ירח בטל:

יום שבת 02.08 הירח בטל משעה 05:56 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 05:57 לפנות בוקר.

יום שני 04.08 הירח בטל משעה 20:41בלילה עד למחרת בשעה 13:19 בצהרים.

יום רביעי 06.08 הירח הבטל משעה 17:52 עד למחרת בשעה 16:38 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

לא כתבתי בשבוע שעבר על השווקים בגלל המצב בו אנו נמצאים, מה גם שהמציאות אינה מביאה "בשורות" מיוחדות מאחר וכל יום מושפע מאירועים גיאופוליטיים, אבל לא רק כאן אלא ברחבי העולם כולו ולכן גם כעת אינני מרחיבה.

שהותו של כוכב מארס במזל עקרב, עד לתאריך 13.09, תעזור יותר למסחר בתחום ה-  COMMODITIES. 

 

 

אצלנו:

בשבוע שעבר נכתב כאן: "בעזרת כוכב יופיטר, שמביא איתו אופוריה, מהלכים שהחלו אולי יואצו בסוף השבוע, 26.07-24.07 בעיקר בעזרת התקשורת, שמחפשת ריגושים, אבל ניסיונות ההסכם הזה, אין בהם ממש ולכן נשמע על התחדשות או המשך לחימה ואחר כך נשמע על עוד מאמץ שיגיע בין התאריכים 29.07-01.08, שגם הוא יקרטע, אם כי הוא יכול להיות הבסיס לתבנית שתתגבש במהלך חודש אוגוסט (רק אחרי התאריך 15.08)".

ואכן "הטרנד" של הפסקות אש החל בסוף השבוע שעבר 24-26.07 עם יופיטר על 1-7 והמשיך כמובן מבלי להביא לתוצאות של ממש.

גם ג'ון קרי "לא אכזב" בנושא, והתנהל בדיוק לפי מפת הכוכבים שלו. ותזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 09.8.13 שהבאתי חלקים ממנה גם בשבוע שעבר, כשהבנו שקרי חוזר לכאן: "… באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון עלציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולא לקיים(יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן…"

אז משחק הפסקת אש ואש התקיים לסירוגין במהלך השבוע האחרון ואני חושבת שנעבור עוד ימים ארוכים של נדנדה ולחימה עד שנדע מה קורה אצלנו. בינתיים הכוכבים מעידים שאזרחי מדינת ישראל נמצאים בעומס רגשי. ראש דרקון/סאטורן ממשיך להשפיע על מפת המדינה (בכמה מעגלים) גם בחודשים הבאים והמשמעות היא תחושת הבדידות, מדינת ישראל תמשיך לקבל החלטות לעתידה בתוך המשבר הנוכחי ולא פעם ללא תמיכה.

לאורך השבועות הקרובים נעבור במקומות של כאב (ראש דרקון/סאטורן 2-8), יחד עם הצורך לא להיענות תמיד למה שמצפים מאיתנו על פי הנורמות הבינלאומיות (סאטורן 6-12), יהיה עלינו לנשוך שפתיים ולהבין שהדרך לצאת למרחב הקיומי עוברת דרך הקושי, אך אסור לשקוע במחשבות שליליות וחשוב יהיה לפתח חסינות ולדעת לשמור מרחק, לבנות חומות של מודעות מול ההתמודדות הרגשית.

 

היופיטר חוזר לציר 1-7 במעגל הקארמה בתאריך 09.08 וימשיך לאורך כשבועיים, זה מעיד שיבטיחו לנו הבטחות בנוגע לדברים עתידיים שהם יותר אופטימיות חסרת בסיס, מאחר ויהיה קשה לקיים אותם. מבנה הכוכבים על ציר 1-7 במעגל הקארמה מציג את הלחץ החיצוני והאכזבה שלנו מהעולם "הנאור". בתוכניות שיציגו לנו יהיה אלמנט אשלייתי, יבטיחו לנו הבטחות שיש בהן "פיתויים", עוד מימון? ארה"ב? תגיש לנו חבילה, עטופה בסרטים צבעוניים, שיהיה קשה לסרב לה. המבחן של מדינת ישראל יהיה לעמוד מול הפיתויים, להתעקש ולהיצמד לאינטרסים ארוכי הטווח שלנו.

הכוכבים המציגים את הטווח הקצר מראים שתתפתח תמיכה לעמדותינו בעולם, נכון שזה לא יבוא בקלות אך יתכן שהתעקשות של מדינת ישראל על האמת בתמונות המוצגות בעולם יעזרו לכך. ככל שהזמן יחלוף העולם יבין את המורכבות של המציאות איתה מדינת ישראל מתמודדת (ראש דרקון/פלוטו על 4-10 וראש דרקון /נפטון על 6-12) ואת הניצול ש"החמאס" אירגון טרור עושה שימוש ציני במוסדות האו"ם, בתי ספר, בתי חולים ומרפאות כדי לפגוע בנו. אלה תובנות שיחלחלו לאט לאט (באופיו כוכב פלוטו מחלחל בהדרגה) עד שיבינו שההתמודדות היא עם ארגון טרור המתחבא מאחורי החוק הבינלאומי, זה המאפשר לו לגרום רק נזקים לסובבים אותו.

בסופו של דבר נמצא תמיכה בנו (3-9),  שאנחנו נלחמים עם אויב שאין לו כללים וחוקים, וזה יביא להבנה שגם לנו מותר לחרוג לפעמים מהכללים כדי להלחם באויב שאין לו כללים. לנו חשוב להיות חלק מהעולם הנאור, אבל המציאות מציגה קונפליקט, כי אנחנו בעצם לא חלק מהם ויש נבדלות (6-12) שנמשיך גם לשמור עליה, כי אין לנו ארץ אחרת.

"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט, עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר" (ישעיה ס"ב 1)

למעשה, המבנה הכללי של הכוכבים על מפת המדינה, משלב את הצירים 4-10 ו 2-8. שילוב המציג שיש הישג מיידי אותו כולם מרגישים, אבל קיימת גם מודעות שעל מנת להשיג הישגים (10) לטווח הארוך נדרש מאמץ גדול ( 8-קצה גבול היכולת). האחדות (4) של כולנו עוזרת להתמודד עם האיומים (8), אבל במקביל יש לקדם את האינטרסים של כולנו (2) במאבק להחזיר את הביטחון (8). אבל בכל זאת עם כוכבים גם על ציר 5-11, ננשום עמוק, יש סבלנות כדי למצוא הפיתרון.

האתגר הוא להניח הנחות עתידיות המבוססות על ניסיון העבר שלנו (4-10) עם גורמי טרור וארגונים המחויבים להשמדת ישראל ושזה בדי. אי. אן. שלהם, לכן כל החלטה של מדינת ישראל, הקשורה בהרתעה, צריכה להכיל גם את הידע על "המחויבות" שלהם לחזור ל"מקורות" שלהם. כן, אני רומזת לכם שתהיה עוד פאזה, הסדר ביניים שכנראה יפול וידרוש "טיפול נוסף".

בכל זאת, יהיו לנו הישגים מיידיים משמעותיים! אבל יהיה צורך לתחזק אותם כדי לשמור עליהם שלא יתמוססו.

בשבוע הקרוב, יופיטר גם יעבור על הירח של המדינה, זהו היבט של שמחה. למה? נדע בימים הקרובים.

כוכב אורנוס עוזר לנו להתחבר ליכולות שלנו ( 5-11) ואנחנו ברצועת זמן המהווה הזדמנות להתחבר וליצור מרחב טוב יותר עבור עצמנו, לא מתוך תפיסה של הישרדות, אלא מתוך מה שמגיע לנו, מה שאנו ראויים לו באמת, ברווחה כמדינה הפועלת לפי החוק לא פחות מארה"ב או מדינות אירופה הצבועות. חשוב לנו לפעול לפי הקוד הבינלאומי, אבל יש לנו קטע שאנחנו נופלים שלא מרצוננו "להישרדות" (2-8). בפועל מתגבשת הכרה בין אזרחי ישראל, שיש לנו יכולת ליצור לעצמנו עולם טוב יותר, נטול איומים ופחדים ולשם אנחנו רוצים להגיע בכל מחיר.

 

ולסיום אביא את דברי וינסטון צ'רציל המיצגים את מצבנו בהווה:

"לא אוכל להציע אלא דם, עמל, דמעות ויזע (Blood, Toil, Tears and Sweat): ניצב בפנינו מבחן מהסוג הקשה ביותר… אתם שואלים, מהי מטרתנו? אני יכול לענות במילה אחת: ניצחון. ניצחון בכל מחיר – ניצחון חרף כל האימה – ניצחון, לא משנה כמה ארוכה וקשה תהיה הדרך, שכן ללא ניצחון, אין הישרדות".

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .