eXTReMe Tracker

תחזית שבועית אסטרולוגית 22.08.2014-28.08.2014

 

התחום המנטאלי יהיה במיטבו השבוע. יהיה קל לעשות סדר בעסקים ולעסוק בפרויקטים אינטלקטואלים הדורשים תשומת לב לפרטים. זה זמן להשקיע אנרגיה בדברים שיעזרו לכם לקדם מצבים לכיוון הרצוי, היכולת האסטרטגית תהיה במיטבה ותשפיע על החשיבה שלכם עד לתאריך 25.08 ותעזור לתכנון מהלכים עתידיים.

בין התאריכים 25.08 -27.08 יש להיזהר בהתנהלות בתוך מערכת יחסים, קל להתאכזב ולגרום גם לפרידה בגלל קוצר רוח. ההשפעה של כוכב סאטורן "מקררת" ואם היחסים חשובים לכם שימו לב איזו תשומת לב אתם מעניקים לצד השני והאם אתם מאזנים בין מערכת היחסים הבינאישית לאחריות שלכם בענייני עבודה ומוצאים זמן גם לזה וגם לזה.

כוכב סאטורן במזל עקרב ממשיך להשפיע והוא "מנקה" את התחום הרגשי בכמה רבדים. המפגש בין מארס וסאטורן מעודד, במירכאות, את הגלים הרוגשים ומבעבעים מתחת לפני השטח. תחושה שאתם נתקעים כועסים ומתוסכלים. אלה ימים שעלולים להשפיע גם בנהיגה, ושימו לב למיכשולים פיזיים כשאתם עובדים או עושים פעולה שיש בה סיכון. השילוב של מארס וסאטורן עלול לגרום שברים, פציעות ואש תרתי משמע…הזהרו מקצר חשמלי וגם משריפות. הדגש על 23.08-25.08.

שימו לב לכך שבתאריכים 28.08-30.08 האווירה תאופיין בתחושת בגידה, טשטוש, חשדנות ולאחר מבני הכוכבים בתקופה האחרונה זה מחזק את הנדנדה בין אופוריה, קונפליקט ועימות, אלא אם כן יש בסיס של אמון וכבוד מכל צד שיעזור לשיחות ליבון אחר כך.

השמש עוברת בשבת למזל בתולה, האופי האינטליגנטי משולב במעשיות עם צורך לנתח כל דבר ולהתמקד בפרטי פרטים, ויש לזה ערך גדול בעבודות מסוימות. בני מזל בתולה יודעים ומוכנים גם לעבוד קשה, ועליהם להישמר מכניסה מיותרת לתוך פרטים קטנים וחסרי ערך המקשים נפשית על התפקוד בחיי היום יום.  נקודת החולשה היא הנטייה להיות ביקורתיים ובדרך הזו לפגוע לא פעם באנשים הקרובים אליהם. עליהם ללמוד להימנע מחשיבה שלילית, כזו שהם אוהבים לשקוע בה, או לקטר על דבר שלא מסתדר בדיוק כפי שתכננו, בהפוך על הפוך זה מה שמעניק להם חוש הומור, בגלל שהם רואים כל דבר ויודעים לצחוק על אי הסדר בתוך הסדר. רבים מבני מזל בתולה הם אנציקלופדיה של בריאות, תמיד יידעו לתת את העצה המתאימה לבעיה שמתעוררת.

זמני ירח בטל:

יום שישי .22.08   הירח בטל מאתמול בלילה   עד שעה 23.49 הלילה

יום ראשון 24.08 הירח בטל  משעה 11:15 בבוקר עד למחרת בשעה 12:32 בצהרים.

יום רביעי 27.08 הירח בטל משעה 05:27  בבוקר עד שעה 23:54 בלילה.

יום שישי 29.08 הירח בטל משעה 18:58 עד למחרת  בשעה 11:53 לפני צהרים.

 

כלכלה ושווקים:

אצלנו: לקראת הגשת התקציב לשנת 2015 ועם מצב הכוכבים על מפת המדינה, נשמע בהמשך שבחרו להגדיל את הגרעון, להשתמש ברזרבות ולתמרן במצב הקיים (4-10 ,2-8), אבל זו למעשה הלוואה.

יתכן גם שחרור רסן (5-11) שעלול לעורר בעיה אחר כך. שר האוצר, הרוצה למצוא חן בעיני האזרחים (מחשבה על שיפור מצבו לקראת בחירות?), יכול לתכנן תוכניות ופרויקטים גרנדיוזיים והשאלה תהיה מהיכן הוא יביא את המימון. הניסיון להתעלם מנתונים בעזרת מסרים אופטימיים הופך להיות הבסיס לפעילות ועל זה עפ"ר מגיע בהמשך "שובר תשלום".

ולמציאות הכלכלית במרחב, בין הימים 24.08-29.08, הכוכבים מתסכלים ומביאים לניפוץ אשליות ויתכן גם שמידע שגוי מגיע ממקורות רציניים או מוכרים. לא אידיאלי לשווקים. קשה להצביע על תקופה מתונה, בעיקר כשהנתונים מציגים חוסר אמון וחוסר כבוד למילה. נסו להיות מאופקים בדרך קבלת ההחלטות, בעיקר אלה שרוצים להשקיע ויבינו שהמציאות לא שיתפה פעולה.

אצלנו:

הממשלה, שקמה בתאריך 18.03.2013, עם אורנוס על נקודה 5/8 מציגה אוסף אינדיבידואליסטים שכל אחד מנסה למשוך לכיוון שלו. עד חודש מרץ 2015 הם מנסים לשמור על רצף עבודה ויתכן שזה בגלל המציאות, שיוצרת מצב של חוסר ברירה כך שעליהם להתנהל עם הקיים. בהמשך יגיע שילוב על ציר 1-7 שיקשה על שיתופי פעולה או גיבוש והשילוב הזה יציף בהדרגה בעיות שניסו להדחיק אותן ואי אפשר יהיה יותר להמשיך בלי לטפל באלה.

עד מאי 2015 מפת הממשלה עם המדינה מציגה את השילוב ראש דרקון/סאטורן על ציר 1-7, בשבועיים האחרונים נכתב ברשימות כאן על המבנה הזה: " …הבנה שיש לנו בעיה שאי אפשר יהיה לפתור אותה מיד. תחושת הכובד ותחושת הלבד מועצמות וזה מבנה כוכבים שילווה אותנו לאורך החודשים הבאים…" אלה כוכבים המציגים התמודדות עם מצבים פתוחים, משברים שצריך לנהל. חזרתי גם שמצב הכוכבים בכל הקשור למו"מ במטרה להגיע להסדרה תחת השפעת כוכב יופיטר מביא רק לאופוריה. אנחנו במצב שלכל מנהיג בעולם יש מה להגיד וכל שר חוץ אי שם בעולם מנסה לבחוש במצב להשפיע ולהוליך אותנו…

בינתיים מצב הכוכבים על מפת המדינה מתאים לכותרת "אש", לצערי הרב מארס/כירון על ציר 2-8 ממשיך עד לתאריך 04.09.2014 כך שחוסר השקט יימשך. מבנה הכוכבים הזה גורם תסכול, נפיצות ביטחונית והמתחים ישפיעו על כולנו, בעיקר בגלל התובנות שנכתבו לעיל.

עם כוכבים על ציר 2-8 על המפות קיים רצון לשמור על אינטרסים של המדינה מול הלחצים והאינטרסים הבינלאומיים וזה ידרוש הרבה תמרון. בגלל שהכוכבים נמצאים על מעגל הקארמה יהיה עלינו להבין שהעולם מכתיב לנו "תשלום" שלא פעם יהיה "רעיל" עבורנו בתמורה על כל דבר שאנחנו רוצים או מבקשים (פירוז עזה, פירוז יהודה ושומרון?) כדי להתגונן ולבנות חיים נורמליים בתוך שכונה לא נורמלית .

בכל תהליך, עם הכוכבים על הצירים 4-10  יש אחדות בעם, רצון להשיג מטרות בעלות משמעות לטווח הארוך, אבל עם הכוכבים על ציר 2-8 ההישגים יהיו מוגבלים.

גם המפה של ראש הממשלה, נתניהו (31.03.2009), עם המדינה מציגה התמודדות בהשפעת האירועים המתרחשים סביבנו, כאלה שעלולים לגרום לאובדן שליטה. במהלך החודשים הבאים וגם במהלך 2015, (1-7, 5-11) יהיה עליו כראש הממשלה, להשתמש בסבלנות מול מצבים מתמשכים, לנצל נקודות זמן מסוימות שבהן ניתן יהיה למנף אירועים בכדי לשפר את המציאות, חלונות זמן שיאפשרו עשייה ושיתופי פעולה אזוריים מול התפתחות האיומים הקיומיים.          

 

"התקווה" אבו מאזן?

באחת הרשימות אודות סיכויי המו"מ עם הפלשתינאים בראשות מחמוד עבאס ( אבו מאזן) שהתפרסמה כאן בתאריך 26.07.2013 נכתב על "הפרטנר":

"ההורוסקופ לכניסתו הרשמית של אבו מאזן לתפקיד בתאריך 15.1.2005, עם כוכב פלוטו על ציר 1-7, יש מצג שווא, "הכל בסדר". כשאבו מאזן יקבל תמיכה, תהיה זו ברירת מחדל ועם הכוכבים על ציר 6-12 הכל דיבורים, הוא לא יחתום. מקבץ כוכבים נוסף ומורכב מציג, שהתהליך לא יתקדם בגלל שעל כל שני צעדים קדימה, יהיה צעד וחצי אחורה, ומול ההצהרות שישמיע כחדשניות לאוזניים מסוימות (אורנוס על ציר 3-9). בפועל הכוכבים מציגים שהוא משתמש בכפל לשון (6-12). הוא יגיב לסיטואציות וישמיע לכל צד (כדרכו) את מה שהוא רוצה לשמוע ויפגין חוסר עקביות. אפשר גם להבין ממצב הכוכבים המתפתח, שאבו מאזן עם האידיאולוגיה שבה הוא דבק (פלוטו על ציר 6-12), לא יוכל להתקדם להסכם או לפשרה, אבלברמה של הצהרות הוא "יספק את הסחורה", כשפועל לא ישנה את עמדותיו".  

כפל הלשון מופיע כשהוא מדבר ערבית עם עמיתיו בארצות ערב ואנגלית לאלה שרוצים להאמין לו. מצב הכוכבים בהווה ובעתיד מסביר שאין לו גם כוח באמת להנהיג ולקדם משהו. אין לו תמיכה גם בין חבריו באש"ף. למעשה הוא בובה על חוט, ולכן גם לא עשה באמת עד עכשיו מעשה של ממש חוץ מנסיעות בעולם הגדול בחליפה עם עניבה ו"לבכות" על מר גורלו וגורלם של בני עמו.

מצב הכוכבים הנ"ל ממשיך להשפיע גם בחודשים הקרובים ובמהלך שנת 2015, כך שהניסיון להציג אותו מחדש כפרטנר יתברר כעוד אשליה. גם הציפיות של חלק מהקוראים שיש למחמוד עבאס סיכוי לנהל את רצועת עזה, ולהביא את הישועה לאזרחי ישראל, מומלץ לקרוא את אמנת החמאס,לדוגמא סעיף 13- איסור על ניסיונות פשרה: "יוזמות, ומה שקרוי פתרונות של שלום וועידות בינלאומיות, עומדים בסתירה לעקרונותיה של תנועת ההתנגדות האסלאמית. אין פתרון לשאלת פלסטין אלא בג'יהאד." תשובה ליו"ר הרשות ולאלה המאמינים שאולי יקרה נס. וזהו רק סעיף אחד מהאמנה, שדנה כולה באיך למחוק ולהשמיד את קיומנו.

 

מחשבות של אסטרולוגית:

כמו כולם גם אני שומעת את כל הפרשנים בכל הערוצים (כשמזפזפים) ואני תוהה איך אנשים שהיו לפני כמה שנים (8-20 שנים), בעמדות מפתח בתחום הביטחון, שאין להם נתונים בזמן אמת ואין להם מידע עכשווי שנמצא בפניו של הרמטכ"ל, המודיעין, שר הביטחון וראש הממשלה, מדברים בפאתוס ובטוחים שרק הם יודעים משהו שגם ראש הממשלה ושר הביטחון לא יודעים, רק הם יודעים מה נכון לעשות. הם גם מנדבים מידע לכולם, כשהם כל כך מרוכזים בעצמם. האם הם לא מבינים שבין הצופים נמצא גם האויב החמאס והחיזבאללה?

האם לאלה התכוון עוזי חיטמן ז"ל כשכתב: " …אך יש כאלה שלוקחים מונופול על החכמה, הם יודעים יותר טוב ממני,  הם יודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילי מה טוב בשבילך… "

אני מתבוננת וקוראת את מצבי הכוכבים וברור מעל כל ספק שהאיומים הקיומיים הם מורכבים ובכמה מישורים, עיקרם הם ביטחוניים. אין סימן שאלה בנוגע לאחריות הכבדה המוטלת על ראש הממשלה ושר הביטחון בנוגע לכל לאזרחי המדינה והיא זו שמנהלת את המציאות היומיומית מתוך מחשבה על עתידו של הבית שלנו. קשה לדעת באיזה מקום ועל איזה גבול של ישראל, הכוכבים האלה יבואו לידי ביטוי, האם מצפון שוב תיפתח הרעה ומה משמעות הקשרים בין קטאר ואירן עם החיזבאללה, החמאס, הג'יהאד ושאר ארגוני הטרור, (ברשימות הבאות אנסה לבחון אסטרולוגית את מהות הקשרים והשפעתם עלינו). מה שברור לי שיהיה עלינו להמשיך לשמור על אחדות ואמון הדדי בתקופה כל כך רגישה ופגיעה למדינה, כדי שאלה הנמצאים בעמדות מפתח בממשלה ובצבא יוכלו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בזמן הזה ושלא תהיינה לכם אשליות שזה פתיר בצ'יק צ'ק. יהיו לנו תקופות של רוגע, פה ושם לאורך השנה, אבל המתח לא יעלם, לפחות לא בשנה הקרובה.

" יפה שתיקה לחכמים, קל וחומר לטיפשים". (מסכת פסחים פרק ט)

 
 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .