eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 15.08.2014-21.8.2014

 

שינוי מהותי עוטף את האווירה, דברים מלאכותיים מתפרקים ומפנים מקום לאנרגיה חדשה. לפנינו שבוע מיוחד המכיל הכל מכל, בתאריך 18.08 המפגש בין הוונוס ויופיטר נחמד למפגשים חברתיים וגם רומנטיים, זמן טוב למפגשים ידידותיים לבילוי והנאה. בנוסף לכך באותו היום נפטון נמצא בתמונה, כך שיתכנו מצבים של מבוכה, חוסר בהירות, קושי למצוא כיוון אשר מקשה על שיתופי פעולה, בעיקר בעבודה. כדאי להיזהר מנחמדות יתר כיוון ששילובי הכוכבים מרמזים גם על הונאה. הימנעו מהשקעה כספית לפני שאתם בודקים את כל המידע שקיבלתם. אם יצאתם לטיול או מסע בדקו את ה"נווטן" ( GPS), האם הוא מוביל אתכם למקום הנכון גם ברמה האישית. כדאי לנהל שיחות בזהירות, בדקו אם מבינים אתכם ואם אתם מבינים מה הצד השני אומר. בתאריך 21.08 תהיה לכם הזדמנות לנקות את האווירה.

כוכב מארס מתקרב לכוכב סאטורן במזל עקרב והשפעתם של אלה תורגש כבר לקראת סוף השבוע, מהתאריך 19.08, אך ההשפעה תתחזק כאשר המבנה הזה יגיע לדיוק בתאריכים 24.08-28.08. זהו מבנה המביא לתסכול גדול בגלל תחושה של מעצור, יתכן שיתעוררו חיכוכים בתוך מערכות יחסים, חוסר הסכמה וניפוץ אשליות. אנשים עלולים לעורר פרובוקציות, "לשבור" הבטחות שנתנו לפני כן ולשנות כיוון וזה נכון גם במישורים גיאופוליטיים. זה שילוב המדליק אש, תרתי משמע, יתכן שיהיו הרבה הצתות שיגרמו לסכנות ותיתכן גם נפיצות במובן הביטחוני.

שימו לב לכך שבתאריכים 28.08-30.08 האווירה תאופיין בתחושת בגידה, טשטוש, חשדנות ולאחר מבני הכוכבים בתקופה האחרונה זה מחזק את הנדנדה בין אופוריה, קונפליקט ועימות, אלא אם כן יש בסיס של אמון וכבוד מכל צד.

דרך אגב, המבנה הנ"ל ממוקד על הירח של הנשיא בארק חוסיין אובאמה ורומז שכדאי לו להיזהר (כללית) במוצא פיו.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי  15.08 הירח הבטל משעה 18:49 עד 18:59 (אין טעות)

יום ראשון 17.08 הירח הבטל משעה 15:25 עד שעה 01:41 אחר חצות.

יום רביעי 20.08 הירח הבטל משעה 05:52 בבוקר עד שעה 11:45 בצהרים.

יום חמישי 21.08  הירח בטל משעה 22:24 בלילה עד למחרת בשעה 23:49 בלילה.

 

 

כלכלה ושווקים:

השווקים אינם יציבים והמצב הגיאופוליטי משפיע בכל מקום. התאריך 18.08 יהיה נחמד למרות שצריך להיזהר מהמלצות של אחרים כיוון שבאותו יום קיים גם שילוב של מידע מוטעה וחוסר הבנה.

בשבוע שאחרי, 24.08-29.08, הכוכבים מתסכלים ומביאים לניפוץ אשליות, ויתכן גם שמידע שגוי מגיע ממקורות רציניים או מוכרים.

קשה להצביע על תקופה מתונה, בעיקר כשהנתונים מציגים חוסר אמון וחוסר כבוד למילה.

אצלנו:

כוכב יופיטר ממשיך לטייל על ציר 1-7 מביא איתו סוג של אופוריה הקשורה להפסקת האש. מבנה הכוכבים בנושא המו"מ עם כוכבים על ציר 6-12 מציג הסכמים בהם צד יציג פרשנות שונה לתוצאה, כל אחד ייקח את התחום האפור בין השורות ויתרגם זאת לצד שלו. הסדר או מצב של שקט לא יהיו תכל'ס לפני תחילת ספטמבר. אבל בתהליך זוחל לאורך החודשים הבאים או קצת יותר הדברים שיסכימו עליהם יתמוססו בהדרגה ( כמה לא מפתיע). יהיו דברים שיתרחשו "מאחורי הקלעים", שאין שליטה עליהם, יהיה "מיש-מש" בהסכמות, אבל זה יאפשר תקופה של שקט,  בין אוקטובר 2014 לפברואר 2015, עם הכוכבים על ציר 5-11 דברים יכנסו למסלול לאט לאט ובהדרגתיות יחד עם שיתופי פעולה.

הכוכבים מראים שישראל עומדת על הדרישות שלה עכשיו במו"מ עם 4-10 על המוקד, יתכן שזה יכול להביא המשך של העימות, החמאס יורד בהדרגה מהעץ עליו טיפס, אבל כל זה יהיה עד אותה נקודה שבה יידרש מהצדדים המעורבים במו"מ למצוא את שביל הביניים, תהיה התקדמות אבל הנושאים לא יסגרו מיד. חלקם הבטחות לעתיד.

בינתיים יש לנו את היופיטר על ציר 1-7 הנותן תקווה, במירכאות, עד סוף אוגוסט. האם בצילו נגיע להסדרה? להזכירכם, גם הסכמי אוסלו נחתמו עם יופיטר על ציר 1-7 וגם שם המנהיגות והעם היו באופוריה גדולה עד שהחלו האוטובוסים להתפוצץ…

עם זאת להבדיל,  כעת לצד היופיטר ממשיך להשפיע גם ראש דרקון/סאטורן על אותו הציר ושומר על פיכחון, הבנה שיש לנו בעיה שאי אפשר יהיה לפתור אותה מיד. תחושת הכובד ותחושת הלבד מועצמות וזה מבנה כוכבים שילווה אותנו לאורך החודשים הבאים. ( בשבוע שעבר הזכרתי קטע מרשימה שניכתבה ב07.07.14 על מערכת היחסים עם ארה"ב, עם דגש על מימשל אובאמה, שכנראה "נעלב" עכשיו יחד עם ג'ון קרי, שלא הוזמן להשתתף בניסיון להגיע להסכמים במצרים).

יש עוד ימים רגישים מאוד בין התאריכים 24.08-30.08, יתכן שזו תהיה עוד התלקחות זמנית על רקע חילוקי דעות, או פיגוע מכאיב. שימרו על עצמכם.

עם ראש דרקון/ מארס על ציר 4-10 במו"מ הכל קורה לאט, יגייסו כל מיני פקחים מהעולם שיתגייסו לשקם את עזה אבל בהמשך מגיע פלוטו על ציר 1-7 (מעגל קארמה) ונשמע תוך זמן קצר שארגון הטרור "החמאס" ממשיך להיות הגורם השולט ברצועה והוא שוב יבריח את כל אותם פקחים, כפי שעשה בעבר.

נזכור שהעולם סביבנו לא יציב ונזיל מאוד, עם פלוטו על ציר 1-7 (מעגל הקארמה) נצטרך להתמודד לאורך זמן עם מצבים חיצוניים משתנים! סביבנו בשכונה.

עם הכוכבים על ציר 4-10 האחדות שלנו נשמרת נוכח האיומים הקיומיים, גם אם נשמע פוליטיקאי כזה או אחר המבטא את עמדתו העצמאית זה יהיה על פי רוב רק לתקשורת, כדי לבנות את האינדיבידואליות שלו ובמצב הכוכבים הזה זה מעלה סימני שאלה, פוליטיקה?

 

העולם כולו נגדנו- לא נורא נתגבר… ( יורם טהר לב)

מאז 2011 כתבתי כאן על מצב הכוכבים המזכיר את ערב מלחמת העולם השנייה, כאשר האורנוס איתגר את פלוטו בין השנים 1931-1934. זה החל במשבר כלכלי שהציף את העולם ואחריו הקצנה לאומנית שהפכה בהדרגה לאנטישמיות גלויה, שהיעד היינו היהודים. המנעד בין שני אלה החל להשפיע שוב בשנת 2012 וימשיך ללוות אותנו עד 2015, בהדרגה אנו עדים להקצנה שמחריפה. לראשונה כתבתי כאן בתאריך 08.07.2011  (שימו לב ממתי התראתי על כך): "כוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) א ובהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע)… להזכירכם, מבנה הכוכבים הזה היה בשנות השלושים, והתבטא באנטישמיות שעלתה וצברה כוח והמשיכה למלחמת העולם השנייה. אנחנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך דומה שצומח בהדרגה במדינות האיחוד האירופי, ופוגע במרחב העצמאי של מיעוטים שונים כולל בני עמנו היהודים… ארגונים קיצוניים מרימים ראש בארצות שונות עם סמלים שיש בהם הזדהות לתנועות פשיסטיות". חזרתי ורעננתי את הנושא בתאריך 07.03.2014, כשהרוח כבר נשבה על פני התהום: "אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל סרטן, היו בשנים 1931-1934. לא הייתה מלחמה, אבל היה אי-שקט חברתי וכלכלי. אז באירופה, הימין התחזק, היטלר יימח שמו עלה לשלטון בתאריך 30.1.1931 והוא הצליח לסחוף את האזרחים שהאמינו לו, שהגיע הזמן לחזק את הלאומניות וצבע זאת עם רעיונות על ייחודיות הגזע הארי. אנחנו 84 שנים אחרי, אורנוס חזר למזל טלה, פלוטו נמצא במזל גדי (מול הסרטן), ונראה שהתפאורה חוזרת. לאומניות חוזרת בהרבה מקומות. אנחנו שומעים על כוחות לאומניים בחלק ממדינות אירופה (הונגריה, יוון). המערב נמצא כאילו בשלום למרות שיש שם שינויים פוליטיים בגלל המצב הפיננסי, מצב הבנקים והכלכלה בכלל".  הנושא הלאומני המוקצן לא מסתיים רק בגבולות אירופה ולא קשור רק ליהודים, כדאי להביט גם למזרח, לעירק, לסוריה, גם שם המאבק הוא לאומני בשם האיסלם, הדת והאמונה "מאפשרת" לרצוח ולטבוח בלי לתת דין וחשבון לבית המשפט בהאג.

אחרי הבחירות שהיו בחודש מאי האחרון באירופה התחלתם להבין מה המשמעות של התנועות הלאומניות ומה מניע אותן. בחודש האחרון זה קיבל צבע "ירוק" (חמאס), לא חשוב להם שמדובר בארגון טרור, התגובות מגיעות מאנשים הבטוחים שרק הם יודעים מה נכון ומי צודק.  מעניין כשזה קשור ביהודים, הפגנות ענק! ראיתם כאלה מול האיסלם בעירק? נגד  ISIS או נגד "אל קעידה"?

לא ולא, כי אירופה "כבושה" בידי האיסלם, פוחדת מהם ומשתפת פעולה. שימו לב למה שקורה בלונדון, (שחלקים ממנה כבר נשלטים על ידי האיסלם עם חוקי השריעה), גם בצרפת, יש כבר ערים שהאוכלוסיה שלהן מוסלמית, ואלה שלא כבר עזבו את הערים והשכונות האלה. נכון שזה לא מקבל כותרות, כי המשמעות של מדינות אירופה והאיחוד האירופי להודות שהם נרדמו בשמירה ואם הם רוצים להמשיך לנמנם בשקט הם יעדיפו להמשיך ולעצום עיניים. אבל הבחירות האחרונות שם יצרו טלטלה, הם פתחו עין אחת, נראה איך יתמודדו עם זה בהמשך, כי זה לא עומד להעלם שם!!!

בתאריך 25.04.2014 נכתב כאן : "…עם הכוכב נפטון על ציר 4-10 החל משנת 2016 יתכנו גלי עלייה משמעותיים, מדובר בהגעתה של אוכלוסייה חדשה, שתביא התחדשות ואינטגרציה למדינה. הצד החיובי שזה ישלב גם כוכבים על ציר 5-11, כלומר גלי עלייה כאלה יביאו להתפתחות כלכלית דינמית וחיובית. ייתכן מאוד שהשפעת הכוכבים אורנוס ופלוטו מביאה את ההתפתחות הזו, במאמרים שנכתב וכאן מאז 2012 נכתב לא פעם שאופיים של הכוכבים הללו משפיע ומחזק את האופי הלאומי וגם הלאומני. הציונות והיהדות כאבני דרך, האלמנטים הרוחניים יתחזקו בהדרגה (3-9) ונתחיל לחוות התחברות לשורשים שמשמעותם "אין לנו ארץ אחרת". יש להניח שהתפתחויות לאומניות ברחבי העולם, ימשיכו ויתחזקו לאורך זמן עד שהיהודים יבינו איפה הבית הלאומי שלהם".

משה הס שהיה הוגה דעות וממבשרי הציונות אמר: "כל יהודי, בין אם רוצה בכך, ובין אם ממאן, קשור לעמו וערב לו."

בהווה אנחנו מבינים את המגמה שמתחזקת. יש כבר עלייה במספרים קטנים אבל בטור עולה, את המשמעות נבין כאשר הגורמים האלימים באירופה ימשיכו ויתחזקו במהלך 2016-2017. עם הכוכבים על הצירים 4-10 ו 3-9, נראה את העלייה או ה"בריחה" של היהודים במספרים גדולים מכל מיני מקומות ברחבי העולם, כשיבינו שיש להם בית, שמקומם הוא בארץ ישראל, כי יש לנו מדינה להבדיל מערב מלחמת העולם השנייה. ונחזור ונזכור שאין לנו ארץ אחרת, רשום בטאבו, בספר "בראשית" נאמר לאברהם אבינו :  "… וְנָתַתִּי לְךָ וּלְזַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ אֵת אֶרֶץ מְגֻרֶיךָ אֵת כָּל אֶרֶץ כְּנַעַן לַאֲחֻזַּת עוֹלָם…" (בראשית פרק י"ז).

 

ציפי לבני:

מאז הבחירות הדגל של ציפי לבני היה מדיני ולאור אמירות שונות שלה לא מעט אנשים תהו מה מניע אותה. הסקרנות גרמה לבחון אז את המפה שלה ביחס למדינה. ולכתוב  רשימה ב 15.11.2013: " אם נעשה לה צילום רנטגן, נראה שהבטן מתהפכת לה כל הזמן, אבלברגע האמת,בעזרתו של כוכב פלוטו שיגיע בקרוב אל הציר 4-10, תופיע ציפי לבני כמי שחושבת קודם כל על האינטרסים של מדינת ישראל מספטמבר-אוקטובר 2014 תמצא את עצמה שוב בעמדה המאפשרת לה לפעול ולעשות…" זה קורה קצת לפני, במהלך חודש אוגוסט האחרון, בראיונות האחרונים, בעקבות מבצע "צוק איתן", ציפי לבני מופיעה כלוחמת ושגרירה שהאינטרסים של המדינה עומדים לפני כל דבר אחר והיא עושה זאת בכל מקום אפשרי.

"אנו עם אחד, אויבנו עשו אותנו לעם אחד ( תיאודור הרצל)

 

 

.

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .