eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 26.09.2014-03.10.2014 ראש השנה התשע"ה.

 

מבנה כוכבים היוצר משולש גדול במזלות האש מתחיל להשפיע בימים הבאים ושיאו יהיה בתאריך 06.10. לפנינו רצועת זמן המתאפיינת במזל ואור גדול וכדאי להיות פתוחים להזדמנויות המגיעות בפתאומיות. המבנה הזה מביא הזדמנות להתנסות חדשה ומעשירה, ולהרחבת המעגל החברתי. משמעות הכוכבים שהכל אפשרי במרחב הגדול ורעיונות חדשים שיעלו יגרמו למשהו להתרחש, משהו שלא היה שם קודם. מבנה הזה יכול לחשוף תגלית מדעית או טכנולוגית חדשה ולהביא להתפתחות ופריצת דרך בלימודים, ערכים סוציאליים, פרסום וחוק, שתוכל לקדם כל אחד, לתחושתו כמובן, קדימה ולמעלה. בנוסף, כשמדובר בכוכבים במזלות האש ההתלהבות היא כאן ועכשיו וצריך להוציא לפועל את התוכנית מהר, כי למעשה אין סבלנות להמתין.  האופי של הכוכבים במזלות הוא גם נפיץ, חבית אבק שריפה. אם אתם בעניין של סיכון והימור עשו זאת, בתנאי שיש לכם גם יכולת לעמוד בהפסד, תרתי משמע. קחו יוזמה בלי להיות בוטים מדי.

בתאריך 28.09 היו זהירים עם כספי פרישה.

כוכב מרקורי מתחיל בנסיגה באריך 04.10 אבל נעצר כבר בימים אלה ומשפיע, כך שיש כבר תחושה שחלק מהדברים מקרטעים, בעיקר בתקשורת בינאישית. העצירה תהיה קרובה מאוד למעלת ליקוי הלבנה הצפוי בתאריך 08.10. כך שבימים שבין 03.10-09.10 קיימת סבירות גבוהה לחדשות ולמידע חשוב שיביא איתו באזז תקשורתי, בעיקר בנושא פיננסי. אלה ימים שתתקשו לשמור על סודות והיזהרו בדרך בה אתם מנהלים את ענייני האהבה והכספים, אלא אם כן אתם רוצים להיות בכותרת הראשית בכל שיח חברתי. כדאי גם להיזהר עם רכישות גדולות חדשות.

בזמן נסיגת מרקורי התקשורת האישית והעסקית תהיה בעייתית, שימו לב שסתם פטפוט עלול "להבריח" אתכם משיחה רצינית ומעמיקה. כל עסקה שתעשו תדרוש עבודה מחודשת או הערכה חדשה בשלב מאוחר יותר, לאחר התאריך 25.10.

תנועת השמש במזל מאזניים מביאה יותר ערנות חברתית, רצון להדדיות, צורך להיות בחברת אנשים, לתת ולקבל אהבה ולחוש יותר ביטחון וחום בחברת הקרובים אליכם. תהיה מגמה לדבר בגלוי על התחושות האישיות ובדרך הזו גם לחזק את "האני" האישי, אבל כדאי גם להקשיב למה שאומרים אחרים.

עונת הסתיו, שהחלה בתאריך 22.09 ביום השוויון, מאופיינת ביותר אינטנסיביות. כוכב פלוטו נעצר ושינה כיוון בתאריך 23.09 וכוחו בא לידי ביטוי אצלנו בכל המאפיינים שיש לכוכב פלוטו, נסגר החשבון עם רוצחי הנערים – חשיפת מקום מחבואם זו עבודה של פלוטו, הופל מטוס סורי – פלוטו בא לביטוי בכך שהביטחון וההגנה שלנו כל הזמן בהיכון והגיעה הצוללת אח"י תנין, שלפי הפרסומים היא צוללת גרעינית – צוללת שפועלת מתחת לפני המים זה פלוטו וגם גרעין זה פלוטו.

עונת הסתיו תביא עימה התלבטויות וחשבון הנפש ואתם תרשו לעצמכם להרגיש מה נכון עבורכם, אם לשמר את מה שיש או לשחרר את השלשלאות ו"לצאת לחופשי". כבדו את עצמכם בהחלטות הנכונות לכם, בלי חשוב "מה יגידו".

מופע ליקוי הלבנה בתאריך 08.10 יהיה משמעותי בגלל מבנה הכוכבים שיביא לאירועים שיתגלגלו על גלים גבוהים ויביאו לשינויים חיוביים.

מאחר וכוכב מארס ממשיך ללוות אותנו על מפת המדינה, שימרו על עצמכם בתקופה הקרובה, הימים שכדאי לשים לב אליהם הם 01.10-06.10. אחר כך שימו לב בין התאריכים  07.10-18.10, אמנם שם מדובר בקבוצות שונות של כוכבים, אך הם גוררים אנרגיה שעלולה להיות פוגענית ונפיצה.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 26.09 הירח בטל משעה 15:37 בצהרים עד 17:29 אחר הצהריים.

יום ראשון 28.09 הירח בטל משעה 23:29 עד שעה 01:50  אחר חצות.

יום שלישי 30.09 הירח בטל משעה 06:17 בבוקר עד שעה 07:40 בבוקר.

יום חמישי 02.10 הירח בטל משעה 19:10 עד למחרת בשעה 11:00 בבוקר.
כלכלה ושווקים:

כוכב מארס ממשיך לטייל במזל קשת, האופטימי, ומביא עימו את התנודתיות. כוכב מרקורי נמצא לפני עצירה ונסיגה שתחל בתאריך 04.10, משפיע גם הוא על הפסיכולוגיה בשווקים.

עם זאת, השילוב של יופיטר ואורנוס מתאריך 25.09 מביא עימו שמחה, יוזמה, חידושים והשפעה מעניינת על האווירה, ובכל זאת כדאי לחשוב לפני שמחליטים בהתלהבות גדולה על הימור גדול מדי.

אנחנו מתקרבים לתקופת הליקויים,בתאריך 08.10 יתקיים ליקוי לבנה ובתאריך 23.10 יתקיים ליקוי חמה, שימו לב לכך שרצועת הזמן ביניהם היא רגישה מאוד.

יתכן שנשמע שגוש האירו "לוקח" כספי פנסיה לכסות חובות של מדינות ממשלות.

 

אצלנו:

התחזית למדינה שלנו מתעדכנת ברשימות השבועיות המתפרסמות כאן, לפי בקשות קוראים רבים אני כותבת סיכום של תמונת הכוכבים לשנה הבאה עלינו לטובה, בהנחה שזה תמיד מעניין וחשוב לכולנו.

המבנה הכללי של הכוכבים על מפת מדינת ישראל משלב את המבנה 4-10, ו-2-8 (מבנה המשפיע לשנתיים הקרובות) ובהמשך גם 5-11. הצורך להמשיך ולשמור על אחדות בינינו חיוני לכולנו. האחדות היא למעשה אינטרס של כולנו וזה מה שיעזור לכולנו ביחד, כמדינה אחת, להשיג מטרות שיש להן משמעות לטווח הארוך. התנהלות שקולה של חברי הממשלה והאזרחים עוזרת לנו לשמור על הביטחון כאן אבל את הביטחון של מדינת ישראל צריך לתחזק כל הזמן וזו הדרך גם לשמר אותו, כמו שקרה השבוע עם סגירת החשבון עם הרוצחים הנתעבים של הבנים, יירוט המטוס הסורי וגם הגעתה של הצוללת אח"י תנין.

התחושה שאנו מקבלים היא שיש בממשלה אנשים שאינם עוסקים באמת בנושאים הקשורים לתפקידם או למשרד שבתחום אחריותם. סדר העדיפויות המשתנה משפיע, למעשה האיום הקיומי נמצא כמו ענן מעל ראשנו וממשיך ללוות אותנו לאורך השנה. זה ענן שלא ייעלם כל כך מהר ויביא לפעמים לטיפות גשם ואולי גם למטר חזק יותר, חשוב לזכור זאת כשמדברים על נושאים אחרים אצלנו.

הכלכלה אצלנוהשילוב של הכוכבים מצביע על חשיבותה של אחריות בהתנהלות הכלכלית. המפה המשותפת של הממשלה והמדינה מציגה אפשרות לתמרון כלכלי אך עם זאת, ראש הממשלה נדרש למעורבות גדולה, כדי שחברי הממשלה יתעלו נכון ובאמצעים יצירתיים את ההוצאות וההכנסות. חשוב שחברי הממשלה יבינו שהיתרונות אינם במסיבות עיתונאים כל שבוע ולא בכותרות בפייסבוק, אלא בעבודה רצינית ויסודית (2-8). שיתופי הפעולה בין השרים חיוניים, הבעיה היא שכל אחד נוטה להצהיר הצהרה אינדיבידואלית, שכל תכליתה הוא פוליטי, לא כזו המיועדת לתועלת כל אזרחי המדינה, לכולם! הכוכבים על ציר 5-11 שיגיעו בהדרגה בחודשים הבאים ובעיקר במהלך 2015-2016, יעזרו לשיפור בהרגשה והתפתחויות הכלכליות תהיינה חיוביות ומפתיעות. יתכן שחלק מהשינוי הטוב לא יורגש מיד, אבל השינוי יופיע ולא נופתע לשמוע ולהרגיש שחסמים ביורוקרטים מכבידים משתחררים בהדרגה, וכל זה בלי לשכוח את הצורך לשמור על רזרבות ולא לגלוש בהוצאות כדי להיות מוכנים למצבים בלתי צפויים (כמו שקרה בקיץ האחרון).

 ציר 2-8 דומיננטי, הוא הגורם לנו לחזור ולבחון את עצמנו שוב ושוב, בינינו לבין עצמנו, בינינו ובין הממשלה. בעזרת התקשורת וביקורתיות עד זוב דם, אנו בוחנים מה עשינו, מה לא עשינו ומה היינו צריכים לעשות, ותמיד התלונות הן אודות עצמנו ואודות האנשים שיש להם תפקיד על חיינו. כל אלה הופכים למתחים אישיים שלא תמיד קל לנווט אותם. הניסיון להבין למה עשינו כך או אחרת מעורר אנשים מסוימים לדרוש עוד דיון, וועדות בדיקה או חקירה, עוד תחקיר, למה ומדוע וחוזר חלילה, לחטט עד אין סוף בתוך עצמנו, בשפה עממית "להתחרבש" בתוך עצמנו. נקווה שעם הגעתו כוכב אורנוס לציר 5-11 נדע לצאת ממצבים מעיקים ומהנטייה להלקאה עצמית, וליצור לעצמנו חברה ללא אווירה של איומים ופחדים, לבטוח בעצמנו ביכולות שלנו בלי ליפול ל-2-8 ברמה הרגשית, לדעת להציב גבולות גם לתקשורת לסוגיה.

ניסיון העבר של מדינת ישראל מדגיש את הצורך לשמור על התמודדות עם איומים קיומיים, נושא שאינו נעלם כשאנו רואים את ציר 2-8 כל כך מודגש, לכן זה אינו יכול להישאר משני בסדר קבלת ההחלטות של הממשלה וקובעי המדיניות אצלנו. אנו מודעים לכך שסביבנו ישנם גורמי טרור וארגונים המחויבים להשמדת מדינת ישראל ועלינו לשמור על פיכחון וההכרה שזה בדנ"א של "השכנים שלנו". לצד הצורך לשמור על הבית שלנו  נבנית גם הבנה שיש לנו הזדמנות להתחבר לעצמנו (5-11) ליצור לעצמנו מרחב טוב יותר, שמגיע לנו לחיות ברווחה כלכלית וחברתית גם אם אנחנו נופלים שלא מרצוננו למאבקי "הישרדות", כמו שהיה בקיץ האחרון. אני מאחלת לכולנו שבתמיכת הכוכבים על ציר 5-11, המגיעים במהלך החודשים הקרובים ובמהלך 2015, נדע להמשיך ולחפש דרך לצאת מחשבונות הנפש האינסופיים, להשתחרר מכל הפחדים כדי ליהנות מהזמנים שבהם מזג האוויר הוא טוב וללא עננים.

הכוכבים על מעגל הקארמה, מציגים את הנסיבות החיצוניות שאינן תלויות בנו וזו מציאות שאין בה יציבות, שמאתגרת את מדינת ישראל יום יום, כך שלא ניתן לשמור על השגרה. המציאות תדרוש מההנהגה יצירתיות שתתאים למצבים משתנים ושתיתן לנו, האזרחים, לחיות חיים רגועים ונורמאליים במציאות לא נורמאלית. לא פעם יתקיימו תהליכים מאחורי הקלעים, שלא תמיד אפשר יהיה לחשוף אותם בזמן אמת ( 6-12). מותר לחשוב שעם 5-11 יש אופציה לשיתופי פעולה אזוריים, מה שיכול לעזור להתמודד עם הבעיות בסביבה, אבל זה מסוג הדברים המתרחשים בהדרגה ובלי הרבה יחסי ציבור, לפחות לא בהתחלה, אלא בשקט ובלי כותרות ומסיבות עיתונאים עד שיבשילו ויעזרו לשנות את המציאות בגלוי.

לפנינו תהליך של שלוש – ארבע שנים עם הרבה תקוות ואשליות, ורק מסוף שנת 2016 ולקראת שנת 2017 יגיעו הכוכבים אורנוס ופלוטו שימקדו את התהליך ויביאו להפנמה מה אפשר ומה אי אפשר במו"מ עם הפלשתינאים.

כוחנו בזמנים האלה הוא כוכב נפטון על הציר הרגשי, העוזר למערכת ההדחקה כך שאפשר להמשיך לחיות במציאות שלא החלה לאחרונה ולא תסתיים מחר.

מיבנה מפת הממשלה עם המדינה מציג שהעבודה המשותפת של חברי הממשלה תהיה חשובה מאוד לשנה הקרובה כדי לעבור את המהמורות שעוד צפויות בדרך.

האחדות שלנו תתגבש גם על בסיס ערכים משותפים והכרה בייחודיות הערכית שלנו (ציר 6-12) מול העולם. אי אפשר להתחשב כל הזמן במה שיגידו אומות העולם, הבנו כבר שההצהרות שלהם מבוססות על אינטרסים וצביעות, עצימת עיניים מול המציאות שצמחה ועטפה אותם בשנים האחרונות. לצערנו הרב, המציאות הלאומנית שהתחדדה באירופה תמשיך להדהד עד שהיהודים יבינו ש"אין להם ארץ אחרת".

הכוכבים המבטיחים מגיעים לקראת סוף שנת 2015 ולאורך שנת 2016 ומעידים על גלי עלייה שיעשירו את האוכלוסייה שלנו, שינוי שיביא איתו התחדשות ואינטגרציה. השילוב שיהיה עם הכוכבים על הצירים 4-10 ו- 5-11 במפת המדינה מציגים שאנחנו לפני התפתחות כלכלית דינמית וחיובית. האלמנטים הרוחניים והתרבותיים יעזרו גם הם לחזק את האופי הלאומי, הציונות ואהבת הארץ.

אסיים הפעם במילות השיר של נעמי שמר לכבוד השנה החדשה:

"עוד יש מפרש לבן באופק מול ענן שחור כבד, כל שנבקש לו יהי. ואם בחלונות הערב אור נרות החג רועד, כל שנבקש לו יהי.

…אז תן שלווה ותן גם כוח לכל אלה שנאהב, כל שנבקש לו יהי.

לו יהי, לו יהי אנא – לו יהי כל שנבקש לו יהי" .

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .