eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 03.10.2014 -09.0.2014 אוקטובר צפו ללא צפוי

 

כוכב מרקורי מתחיל בנסיגה בתאריך 04.10 אבל העצירה כבר התרחשה קודם, כך שלאחרונה קיימת תחושה שחלק מהדברים מקרטעים, בעיקר בתקשורת הבינאישית. העצירה תהיה קרובה מאוד למעלת ליקוי החמה הצפוי בתאריך 23.10. (טעיתי בשבוע שעבר בין הליקוי לבנה וליקוי חמה) כך שבימים שבין 03.10-09.10 קיימת סבירות גבוהה לחדשות ולמידע חשוב שיביא איתו באזז תקשורתי, בעיקר בנושא הפיננסי.אצלנו זה נשמע כמו השיח האינסופי על התקציב ל 2015, "הבשורה" של שר האוצר.

04.10 הוא יום כוחני והעוצמות הרגשיות יקשו על התקשורת. אצלנו זה יום כיפורים כך שההתבטאות תהיה במישור אישי יותר והכוכבים יעזרו לעבודה פנימית. הכוחניות ביום הזה היא מניפולטיבית ויש בה ניואנסים מאתגרים. זה יום טוב לניקיון, תרתי משמע, שחררו את מה שאינו מתאים לכם יותר.

יום שלישי 07.10 מקדים את ליקוי הלבנה ומחזק את האופי האלים של הימים הקרובים. קיימת אווירה נפיצה, היו זהירים עם חומרים שעלולים להתלקח. גם מכשירים מסוכנים או חדים ופוצעים.

ליקוי הלבנה המלא  יתקיים בתאריך 08.10 ובתוך מבנה הכוכבים הקיים יש לצפות להסלמה במקומות בהם יש מלחמה או עימותים. יתכן גם פיגוע טרור אי שם על פני הגלובוס. חודש אוקטובר עלול להיות אלים במיוחד, השילוב של אורנוס ופלוטו יחד עם הליקוי מצביע על תקופה שאופייה יהיה אינטנסיבי, אנרגיות גבוהות שידליקו מדורות בכמה מקומות בעולם. תקופת הליקויים תהיה אנרגטית יותר ומשמעותית, יהיו בה הפתעות לא נוחות, שישפיעו על כה מדינות ברחבי העולם, אבל זה לא חייב להתרחש מיד, ההשפעה של הליקויים מתמשכת לאורך כמה חודשים. אבל בחודש אוקטובר, צפו ללא צפוי, אירועים שחלקם יגרמו לשוק או להפתעה, בעיקר במדינות בהן הליקוי ישפיע ישירות.

התאריך 08.10 הוא יום שבו הרגשות לוהטים, הקנאה והרכושנות משלבות ידיים והכעס לצד התסכול צפים ועולים בפרץ רגשות ללא שליטה. כדאי להיזהר בקשרים רומנטיים כיוון שיש נטייה לנפץ את האשליות הרומנטיות, אבל אם מערכת היחסים היא כנה ופתוחה אין ממה לחשוש. ההשפעה הזו יכולה להתחיל ברמסוף השבוע, כמה ימים לפני הדיוק.

ליקוי הלבנה הוא בין מזל מאזניים ומזל טלה, וגם זו סיבה לכך שמערכות יחסים יהיו במרכז הבמה – הרצון לשמור על חופש עם מימד של אנוכיות (טלה) וזוגיות עם הרצון להדדיות (מאזניים).

עונת הליקויים משפיעה על מזג האוויר עם הפתעות, לתזוזות טקטוניות, הרי געש וכל מיני תופעות הקשורות לאיתני הטבע.

ברצועת הזמן הזו מרקורי בנסיגה יביא למצבים שיש בהם מבוכה, טעויות ושגיאות. שימו לב לתקשורת בינאישית, לניואנסים, הצד היצירתי והאינטואיטיבי יהיה חזק יותר אבל מומלץ לא למהר ולשפוט, לא לחתום על מסמכים או חוזים, רק אם אין ברירה וגם אז כדאי להתייעץ. כל ההמלצות האלה אינן מיועדות לאלה שנולדו עם מרקורי בנסיגה. בלוח הזמנים של עונת הליקויים ומרקורי בנסיגה תרגישו שדברים אינם מסתדרים כל כך ורוב הדברים אינם כפי שהם נראים. תנו לאירועים להתפתח לפני שאתם קופצים למסקנות אימפולסיביות או מגיבים רגשית. חודש אוקטובר יהיה גלי אבל יעזור בסופו של דבר לשחרר את מי ומה שצריך ללכת או לצאת מחייכם. תעלינה הזדמנות לגלות רעיונות חדשים וההשראה תעזור לכם לצאת מ"המרוץ" שהייתם בו ותוכלו לשנות יעדים או אמונות.

שימרו על עצמכם במהלך 07.10-17.10.אלה ימים מסוכנים שכדאי להזהר במקומות ציבוריים וכל מקום שעלול להיות "מאתגר" מדי.

הפגישה של ראש הממשלה נתניהו והנשיא אובאמה התקיימה בתאריך 01.10 כשכוכב מרקורי היה על מעלת ליקוי החמה. קבוצה מסוימת, הממומנת על ידי מדינות אירופה, דאגה לפרסם באותה שעה שהתקיימה הפגישה, הודעה מכוונת במטרה לפגוע בפגישה של ראש הממשלה ובמדינה שלנו. לאותה קבוצה שדאגה לעוות את העובדות ומשכה את הפרסום במיוחד לעיתוי הזה, הייתה הצלחה חלקית. הפעם האסימון נפל מהר לכולם וגם התקשורת שעסקה בנושא קשרה את הקצוות והתייחסה בהלימה לאותם אנרכיסטים, ואין כינוי אחר לאלה.

זמני ירח בטל:

יום שישי 03.10 הירח בטל עד שעה 11:00 לפני הצהרים.

יום שבת 04.10 הירח בטל משעה 21:24 עד למחרת בשעה 12:24 בצהרים.

יום שני 06.10 הירח בטל משעה 22:30 עד למחרת בשעה 13:06 בצהרים.

יום רביעי 08.10 הירח בטל משעה 17:09 אחה"צ עד למחרת בשעה 14:44 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

חודש אוקטובר יהיה בסימן הליקויים, ויביא עימו הפתעות לשווקים וגם בנוגע למטבעות שונים, כולל כמובן הדולר. התקופה שבין ליקוי הלבנה וליקוי החמה תביא תנודתיות, קחו בחשבון שהתהליך ימשך בערך 5 שבועות.

מבנה הכוכבים במזלות אש יהיה מודגש מהתאריך 05.10 ויכול להביא גוון חיובי ואופטימי יותר.

כדאי לזכור שהשפעת הכוכבים אורנוס ופלוטו תהיה דומיננטית מאוד בין דצמבר 2014 למרץ 2015, זו תקופה לא נוחה לשווקים הפיננסיים ויחשפו כל מיני מניפולציות פיננסיות סודיות. זו תקופה שבה יהיו דיונים הקשורים למיסים וגירעונות ברחבי העולם ויתכן גם מחיקות והשתמטות מחובות.

 

אצלנו:

ליקוי הלבנה בתאריך 08.10.2014 מעורר את תקופת הליקויים מאפריל האחרון, שהיו על מעלות האופק של המדינה, זה לא מקום שיביא שקט למדינה שלנו (כזכור, החטיפה ורצח הבנים היו בתאריך 12.06.2014, כחודשיים לאחר ליקוי החמה באפריל). גם ליקוי החמה הצפוי באריך 23.10.2014 יהיה קרוב מאוד על האופק במפת המדינה, מיקום דומה לליקוי החמה שהיה בתאריך 24.10.1995! תזכורת לא נעימה בכלל.

מופע ליקוי החמה יתקיים יומיים לאחר יום הולדתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. ליקוי חמה משפיע כשלושה חודשים לפני הופעתו, כך שראש הממשלה כבר חווה את הליקוי ש"הוציא אותו מהמסלול" במהלך המבצע "צוק איתן" והשפעת הליקוי יכולה להימשך גם בחודשים הבאים, שיהיו לא קלים. הליקוי הזה גם השפיע על מפת המדינה בשלושת החודשים האחרונים וימשיך להשפיע, לפחות חצי שנה או עד נקודה בה הכוכבים ידליקו את המעלות הרלוונטיות. כך שחוסר האיזון ישפיע על שיגרת חיינו.

התמונה הכוללת של הכוכבים מאשרת שמדינת ישראל תעבור עוד תקופה עם הרבה מתחים ולחצים, ויתכן שזה יחייב שוב תגובה צבאית. כוכב סאטורן "עובד" גם הוא ומציג מתח ורצון להתכנס בבית ( על ציר 1-7). אם מתבוננים על המפה של אירן והמפה של החיזבאללה התחושה שצפויים איומים והתפתחויות לא קלות. אני מקווה מאוד שהפוטנציאל הזה לא יתממש ויישאר רק בדיבורים, אבל אם תהיה הסלמה הפעם זה יהיה כנראה תוכן הפסוק "מצפון תיפתח הרעה" (ירמיהו א').

ברשימות קודמות ציינתי שהאיומים הקיומיים על הביטחון שלנו ימשיכו עם כוכבים על ציר 2-8, ועל כן הדגש על האחדות שלנו חשוב כל כך. רק ה"ביחד" עם 4-10 יחזק את כוחנו וכבר הוכחנו שהערבות ההדדית אצלנו היא הכוח של מדינת ישראל בעיקר כשיש אויבים מסביב המנסים לפגוע בנו.

ליקוי החמה משפיע גם על ההורוסקופ של הסכמי אוסלו וגם על המפה של הסכם השלום עם ירדן, כך שאלה יהיו במרכז הבמה שוב ובקרוב.

ולאלה ששואלים, כוכב יופיטר במפת המדינה נמצא על נקודה הנקראת מרכז הגלאקסיה, אחת הסיבות שמדינה כל כך קטנה מעוררת עניין אינסופי בכל העולם, אבל גם מוגנת על ידי היקום.

מחמוד עבאס כבר לא מפתיע:

קוראי הקבועים לא הופתעו לאחר נאום מחמוד עבאס באו"ם. בתאריך 23.05.14  נכתב על הרשות: "… הנפטון על ציר 4-10, מבטא אידיאולוגיה, תקווה ואמונה, אבל בניגוד לציפיותשלהם יש מגוון כוכבים על ציר 6-12 ואלה חושפים לפנינו שבפועל הפלשתינים משחקים משחק הכפול. מגוון הכוכבים אינו מאפשר קבלת הכרה שיש לה סיכוי להתממש. יש להםיחסי ציבור מוצלחים (עם 5-11) העוזרים להם לפתוח דלתות בהרבה מקומות אבל על מעגל הקארמה הכוכבים הם על ציר 1-7, ברחבי העולם (כולל מדינת ישראל) מציבים תנאים שהפלשתינים מתקשים לעמוד בהם, אבל הם ממשיכים בנחישות את ההצגה, ובונים את הבועה(נפטון)…האסטרטגיה שלהם היא לאחוז במקל בשני הקצוות, גם להכריז על מדינה ולקבל הכרה וגם לשמר ולהסתיר את עולם הערכים שלהם שיישומו שאינו מתיישב עם ההצגה שלהם כלפי חוץ… הם בוחרים מסלול התרחשות שאין לו סוף טוב ומגמה זו מודגשת לאורך 2014-2015. בתוך המולת הניצחון על ההישגים שלהם הם ישכחו שזו לא המציאות. כוכב פלוטו הנמצא במפה שלהם בפרק הזמן הזה עובר על ציר 1-7 בהורוסקופ שלמדינת ישראל, כלומר הם אלה הבוחרים להתנתק מאיתנו, ממדינת ישראל, אבל במשחק הפוקר שהם משחקים, אנחנו עדים איך הם מפעילים אלימות פיזית או מילולית כשזה מתאים להם ואז יכולים לגשת לשולחן הדיונים, כאילו כלום לא קרה. משחק כפול אמרנו?…"

קודם לכן – בתאריך 03.01.2014 הפרסם כאן: "לא נופתע כשבהדרגה ייחשפו הפלשתינים שהם פועלים בשני מישורים, האחד כאילו מנהלים מו"מ והשני כרוך במזימה (כירון על ציר 6-12), מהלך חד-צדדי מאחורי הקלעים שמטרתו לפגוע בדינאמיקה של המו"מ בפנייה למוסדות בינלאומיים נגד מדינת ישראל.האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינים לא מתכוונים לנהל מו"מ בתום לב, אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא ימנעו מטרור לשבש את חיינו גם אם מנסים להציג זאת כספוראדי ציר 6-12 מסמל פעילות סודית מאחורי הקלעים".

מי ששם לב לתאריך בו נכתבו הדברים יכול לראות שהתוכנית לפיה הפלשתינאים פועלים הייתה עוד הרבה לפני סיום המועד למו"מ שנקבע לתאריך 29 אפריל 2014.

ועוד משהו שנכתב בתאריך 29.08.14 שם שאלתיבכותרת "ואם יש למישהו עוד ציפיות מאבו מאזן", וזה עוד לפני הנאום מעורר "ההשראה" שלו באו"ם: "בהווה… הוא מתבשם מהחשיבות שנותנים לו בכל מקום שהוא מגיע אליו… אבל זה זמני. הציפיות הגדולות שייפתח הן אלה שיביאו לו אכזבות בהמשך.מחמוד עבאס מנצל עכשיו כלהזדמנות להגיע לקדמת הבמה, אבל עם 1-7 אין לו יכולת לבנות לעצמו סטאטוס יציב. למעשה הוא יהיה מאוים כל הזמן… בינתיים הם ( החמאס) "משתמשים" בו… הכוכבים מציירים את התמונה בבהירות, מי שמאמין (גם אצלנו יש כמה אנשים שאתם מכירים שחושבים כך) שאפשר להניח על אבו מאזן משקל גדול כל כך שלא יתפלא שהוא יקרוס אחר כך כמו מגדל קלפים. הוא אומנם ינסה לזרז דברים וייקח על עצמו משימות מעבר ליכולתו, כי יאמין במה שמספרים לו – שהוא חזק וכל יכול, ואז יבוא הכישלון… למעשה הוא עומד לשתף פעולה עם "האויב שלו", החמאס… שעד שיבין את הטעות, הוא עלול לקבל החלטות שגויות ולעשות שיתופי פעולה לא נכונים, ובתוך כמה חודשים יבין שמה שהוא חשב שהוא עומד לבנות, עם הרבה כבוד השפעה וכוח, מתהפך עליו…"

בשבוע האחרון, בעצרת האו"ם, ביטא אבו-מאזן את הזעם והתסכול שלו מהדחייה של האמריקאים, שלא היו מוכנים לשתף איתו פעולה ולהציב תאריך סופי לקבלת מדינה על סמך קווי 1967 ועשה זאת בנאום רווי שקרים. לא שכחנו שהיה כאן ראש ממשלה, אהוד אולמרט, שהיה מוכן לתת לו כמעט את כל מה שרצה והוא מחמוד עבאס נעלם… למה? כי הוא באמת לא רוצה שתי מדינות… הוא רק מחפש כל דרך אפשרית להביא לדה-לגיטימציה לקיומנו. בלי אשליות, הוא ואנשיו רוצים להיות במקומנו!

התוכנית שלו, כפי שנכתב כאן בינואר האחרון- "…מהלך חד-צדדי מאחורי הקלעים שמטרתו לפגוע בדינאמיקה של המו"מבפנייה למוסדות בינלאומיים נגד מדינת ישראל..."

עתה אחרי נאום הנאצות שלו בעצרת האומות המאוחדות, גם אלה שהאמינו בו הצליחו לומר שהוא שקרן, אבל המשיכו "להבין" אותו ולתת לו תמיכה להצדיק את "המצוקה" שגרמה לו לשקר ולהאשים את מדינת ישראל ברצח עם, ונתנו לו לגיטימציה לפעול בגלוי נגד קיומה של מדינת ישראל. לפעמים כדאי לזכור "סייג לחוכמה שתיקה". מדינת ישראל שייכת לכולם גם לשמאל וגם לימין, אבל מי שיוצא בהצהרות כדאי שיבדוק את ההיסטוריה.

כל הקטעים שהבאתי כאן מרשימות שנכתבו לאורך השנה האחרונה, הרבה לפני שנחשף בנאום האחרון, מעידים שאין שום דבר מפתיע בהתנהלותו.

כנראה מחמוד עבאס קרא מה שנכתב ברשימה כאן בשבוע שעבר: "לפנינו תהליך של שלוש – ארבע שנים עם הרבה תקוות ואשליות, ורק מסוף שנת  2016 ולקראת שנת 2017 יגיעו הכוכבים אורנוס ופלוטו שימקדו את התהליך ויביאו להפנמה מה אפשר להשיג ומה אי אפשר במו"מ עם הפלשתינאים".

בינינו, קיים סימן שאלה האם אבו מאזן יהיה עוד בתמונה.

מחשבה אסטרולוגית על הילרי קלינטון:

ליקוי החמה בתאריך 23.10.14 ישפיע על השמש של הילרי קלינטון בלידה וזה ייתן הרבה אנרגיה וחיוניות להתחלה חדשה, אם תבחר לרוץ לנשיאות.

 

"מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִיבַיִךְ, מִמֵּךְ יֵצֵאוּ" ( ישעיהו מ"ט 17)
 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .