eXTReMe Tracker

תחזית שנתית התשע"ה לכל המזלות ספטמבר 2014-ספטמבר 2015

      

 

טלה:

אתם עוברים שינויים משמעותיים בחייכם מאז 2011. אתם מעיזים בלי חשבון חסרי סבלנות למה שכבר לא מתאים לכם. מי שנולד עד תחילת אפריל כבר יצא לדרך ואלו שנולדו בין 02.04-12.04 יחליטו השנה לשבור את השיגרה, ויפנו להתחדשות אם זה בחייכם האישיים או בעבודה או גם וגם. שאר הטלאים יקבלו את ההחלטה בשנים הבאות, למעשה אתם "מתבשלים" עם התחושה שנמאס לכם כבר לאורך זמן, מה שקיים כבר לא רלוונטי יותר והשנה תאזרו כוח ותחליטו שאתם רוצים להתנסות ולשנות. תתגברו על התלות במיסגרות ובגלל שהמסלול החדש לא מבטיח יציבות, כדאי להשאיר אפשרויות פתוחות, כדי שתוכלו לבחון את המטרות החדשות והמאתגרות לפני שתתחייבו.

 

 

שור:

לפניכם שנה שבה תיבנו בהדרגתיות מסגרות משמעותיות, מסגרות ריגשיות או עיסקיות. אלו מכם שכבר נמצאים בתוך מסגרת, ימצאו את הזמן לפתור בעיות במישפחה ולשפר את היחסים. השנה תחגגו גם את התרחבות המישפחה. זו שנה בה תבנו  נישה מקצועית אוטונומית. המיומנויות שלכם מתחדדות יותר, אתם  תמקדו את עצמכם בנושא אחד הקרוב לליבכם. השינוי שתעשו ישפיע גם על הדרך בה תתפקדו ביום יום, האווירה המנטלית משתנה ונותנת לכם כוח להתנתק ממטלות שלא מתאימות לכם יותר.אלה מכם שיחפשו לימודים באקדמיה, הכניסה למסגרת לימודים תתקדם בקלות ותעשיר אתכם. השתלבות במיסגרת עבודה חדשה, תהיה בתנאי שישאר לכם מרחב פעולה עם הבטחה להיות בצומת קבלת החלטות ולהשפיע.

 

תאומים:

זו שנה שבה תרגישו פתוחים להרחבת המעגל החברתי והאישי, תפתיעו את עצמכם בהכרות גם עם עצמכם, מודעות עצמית שמתחזקת וזו תביא עימה ביטוי כישורים חדשים, שאולי לא ידעתם שיש לכם, או שלא העזתם עד כה לבטא אותם מול הקהל הרחב. המיפגשים החדשים יביאו גם הצעות מפתיעות או הזדמנויות חדשות בתחום העיסקי והמקצועי שידרשו מכם גישה פתוחה ויצירתית. הדינמיקה הזו יכולה להתרחש במהירות ובאופן לא צפוי ויהיה עליכם להגיב מהר מאחר והשפעה תהיה דינמית גם על המישור הכלכלי. השנה תעברו לתפקד במקום יותר מרכזי, עם הרבה נסיעות. תקבלו גם הצעות שאינן קשורות לתחום המקצועי, מערכת פיתויים שתאתגר אתכם מנטלית כזו שאתם אוהבים.

 

סרטן

החיים שלכם משתנים עם מודעות לטווח הארוך. אלה מכם שנולדו עד 04.07, עברו שינוי שהשפיע וישפיע על מיגוון תחומים בחייכם. אלו שנולדו עד 13.07 צפו לשינוי המסגרות הקבועות שיאתגרו אתכם. שינוי מקום מגורים או מעבר למיסגרת שיש בה מחוייבות המשלבת הבטחה עתידית מרגשת. התהליך שתעברו תידרוש מכם להגדיר מה אתם רוצים ולמה אתם מצפים וזו תעזור לכם לא לתת לארועים חולפים כוח. יהיה חשוב שהבחירות שלכם יהיו באנשים על בסיס אימון. תנו לתחושות הבטן שלכם מקום, אם יתעורר חוסר אימון בדמויות המלוות אותכם לאורך זמן, זה הזמן לחתוך ולנתק את הקשר. תפתרו בעיות מתמשכות ותחזקו את תחושת השייכות במישפחה או בעבודה.

 

אריה:

השנה המיטיב הגדול מלווה אתכם, ויביא שמחות לחייכם, קידום בעבודה אבל לא כל דבר יהיה תלוי בפעולות שלכם, יתכן שפה ושם "ינחתו" עליכם ארועים שאולי בשלב הראשון לא תדעו איך להתמודד איתם, אבל עם הזמן תבינו שהתהליך הביא שיחרור מסויים, ממשהו שהעיק עליכם למרות המחיר. במערכות יחסים תחפשו פיתרונות בעיקר במצבים שמתמרחים, ותתרחקו בהדרגה, תשימו גבולות וכך תכירו את מערכת הרצונות שלכם. השיחרור יחזיר לכם את הביטחון העצמי, מה שיאפשר לכם להענות לרצונות של אחרים בתנאי שיתאימו לכם. תהיה התפתחות בנושא הכספי, אבל מה שיהיה יותר חשוב לכם זה למצוא את החופש האישי. אל תצפו לפריצת דרך, אלא הכרה הדרגתית ביכולות הייחודיות שלכם.

 

 

בתולה:

השנה תהיה לכם הזדמנות לתת מקום לחשיבה אחרת. ארועים לא צפויים יגרמו לכם להתמודד בלי לקבל תמיכה ויהיה עליכם להבין שאתם צריכים להעריך מחדש את העמדה שלכם ביחס לאנשים שעובדים איתכם או ביחס למצב שבו אתם נמצאים. תתמודדו עם מצבים לא מוכרים שבהם תוכיחו את עצמכם. תדרשו  להחלטות מהירות עם שמירה על ערנות בגלל שהכל יתגלגל מהר ויהיה חשוב שתשארו מעודכנים כל הזמן כדי לא לפספס משהו. צפו גם ללא צפוי במערכות יחסים אישיות. הכרות שתכניס אתכם לעולם רגשות סוער במיוחד, לא כל כך בשליטה. החוויות יהיו "אחרות". אל תחששו זו חוויה של פעם בחיים. השנה תשנו מיקום משרד או דירה.

 

מאזניים:

תחושת השיחרור תמשיך ללוות אתכם לאורך השנים הקרובות. תבחרו לעשות שינויים שכבר חשבתם עליהם הרבה זמן, למרות שהסביבה תגיב בהפתעה. החלטה על שינוי מקום מגורים או שינוי יסודי של פנים הבית, שיפוץ שיתן לכם את תחושת ההתחדשות. השינוי יתבטא גם בפנימיות שלכם, סדר עדיפויות אחר בבחירות שתעשו ואלה ישפיעו על הכיוון האישי והמקצועי בחייכם. השינוי יתבטא גם בהופעה החיצונית שלכם, בסגנון הלבוש, השיער וכד'. השינוי הבולט יהיה בין אלה שנולדו ברצועת הזמן 06.10-15.10. חלק מכם ירגיש שהוא מתקשה לגבש סביבו שיתופי פעולה, וההמלצה להמתין קצת די לא לבזבז אנרגיה על משהו שאין לו סיכוי עכשיו. היתרון שלכם יתבטא בצמיחה אישית נפלאה.

 

עקרב:

אתם עומדים לסיים תקופה של לשנתיים שלימדו אתכם סבלנות בגלל הבטחות שנידחו פעם אחר פעם. השנה תהיה הבטחה לקידום מקצועי וזו גם תתממש. השינוי יתבטא בכניסה לתחומים חדשים, שינוי שאינו תיפקודי כמו שיביא אתכם למחוזות חדשים בקריירה. השעמום הוא המנוע של התהליך וזה ישפיע עליכם לשנות דפוסי חשיבה. האווירה סביבכם תשתנה ואולי גם תשלבו כמה נסיעות עבודה, שיוסיפו עניין. תרגיש שארועים לא צפויים עוזרים לכם לשפר את מצבכם החברתי והמקצועי. החוויות החדשות יתרמו  ליצירתיות מחשבתית, שיעזרו גם לפתרון סיכסוכים עסקיים או ביחסי עבודה. ביחסים בינאישיים תשתחררו מהרגלים שקיבעו אתכם. שימו לב למיפגשים  אנשים חדשים. תלמדו להתבטא בגלוי, הפתיחות תעזור לכם.

 

קשת:

השנה תיפתחו למיגוון אנשים בלי פרופורציה. הכרויות וחוויות שלא תמיד יהיה להם תוכן או מעורבות אמיתית. תצאו לדרך בלי הגנות אישיות, ולמעשה מה שתרצו זה לפגוש אנשים, לחוות חוויות מעבר לשיגרה היומיומית. ההתפתחות שלכם תהיה יצירתית ותלמדו להעריך את עצמכם בזכותמה שאתם. תניחו בצד את האובססיות שלכם, ובכל קשר בינאישי שיתפתח זה יהיה על הבסיס שנינו יחד וכל אחד לחוד. הדרגתיות שבה תוכלו ללמוד ולהכיר אחד את השני. החולשה של התהליך, שלא תהיו אחראיים, ולא תעשו שיקולים מעשיים, מה שעלול לגרור אתכם להוצאות בזבזניות שימו לב, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו יש לכם היום כסף והוא איננו מחר.

 

 

גדי:

אלה מכם שנולדו אחרי 03.01 עד 12.01 יעברו מהפך בחייהם, שינוי טוטאלי של קריטריונים  וסדרי עדיפויות שישפיע ברבדים עמוקים במיוחד. חוסר יכולת להמשיך באותו דפוס חיים יביא אתכם להתמרה, והבנה שעיקרה הוא "אם אין אני לי מי לי". אצל רוב בני המזל, החשדנות תתלווה לתהליך קבלת ההחלטות ותהיה גם בגלל שתחשפו לפן חדש באישיות שלכם. חלק מכם יבחר להתנתק מאנשים, מצבים או מקומות, עם כל הכאב הכרוך בכך. יהיה עליכם להבין שלא תוכלו לשמר את מה שהיה עד עכשיו, אלא לצאת ולהשתחרר. חלק מבני מזל גדי יבחר להתמסד בחיים ולהקים משפחה. זיכרו שהבחירות שתעשו השנה תהיה להם משמעות עתידית לחיים שלכם בכל המסלולים.

 

דלי:

השנה תיבחרו כוון לימודים שתהיה לו משמעות וישפיע בהדרגתיות ויהיה מרכזי בחייכם. אפשרות נוספת שתלמדו ליצור סדר עדיפויות בין עיקר ותפל ותבחרו את מה שיש לו פוטנציאל ארוך טווח. כך תקבלו החלטות אחראיות שיחזקו את הסטאטוס האישי ויאפשרו לכם ליצור שיתופי פעולה שיהיו חשובים לעתידכם. חלק מההחלטות שתקבלו נובעות מהתפכחות שעברתם, ותעדיפו מסלולים שכבר הוכיחו את עצמם, כך תרגישו שאתם יכולים לקחת על עצמכם את מה שתוכלו לעמוד בו בוודאות. התפתחות מנטלית חדשה, תחדד את המיומנויות המיקצועיות בדרך שלא חשבתם עליה. שימו לב שהמידע שאתם אוספים הוא נכון, ולא מכניסים אתכם לפינה נגד רצונכם. מתעורר רצון ללמוד, אולי בתחום ייעודי שם תחפשו תשובות מוחלטות.

 

דגים:

השנה תתמודדו עם בעיה מוכרת, שתחזור ותעלה מתחת לפני השטח במיסגרת בה אתם נמצאים וכל ניסיון למרוח אותה לא אפשרי יותר. תבחרו לצאת לעצמאות אישית מכל מסגרת מחייבת. תהיו מוכנים לשאול את השאלות שלא תמיד יהיו נוחות. תתקשו עם אימון הדדי. תהיה פריצת דרך ביכולת שלכם לבטא את עצמכם, להתנתק ממה שמפריע לכם, גם אם התוצאה תהיה בשבירת הסכמים קיימים. השנה לא יהיה כדאי להתחייב לחוזה חדש בעבודה ובעסקים, כי זה יכיל כמה סעיפים "מיוחדים" שבעתיד יתבררו שהם רק דף נייר בלי משמעות. שחררו את היכולות היצירתיות שלכם, הרחיבו מעגלי הכרויות ואלה יעזרו לחוות חוויות שיעשירו את התובנות שלכם ויחזקו את המודעות והביטחון העצמי.

 

 

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .