eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 10.10.2014-17.10.2014

 

רצועת זמן בה אנו נמצאים ממשיכה להיות מתוחה שילובי הכוכבים מביאים הפתעות והסתיו הנוכחי הוא אינטנסיבי מאוד ויש בו סיכונים. מרקורי בנסיגה עד לתאריך 25.10 משפיע גם הוא על המצב והמשמעות היא שעלינו "לצפות ללא צפוי" וזה ילווה אותנו לאורך זמן. הפרופורציות משתנות ורצוי לתת אמון במצבים המתפתחים בלי לחפור ולהיכנס לפרטי פרטים. אלה ימים שהיצירתיות והדמיון במיטבם, אלה מכם שעבודתם קשורה בהשראה יזכו להתבטא ביצירתיות יוצאת דופן. מערכת יחסים חדשה שתיבנה סביב התאריכים 10-11.10 תהיה עם הרבה ניצוצות וריגושים אבל התייחסו אליה בזהירות, כי אלה ימים שאינם מעניקים בסיס ויציבות ויהיה קשה לשמר את הקשר לאורך זמן.

בתאריך 14.10 אנו נכנסים לשבוע שלפני מופע ליקוי החמה שיתרחש בתאריך 23.10. כזכור, כל מה שנתחיל בשבוע שלפני הליקוי לא ימשיך על פי התוכנית הראשונית. ההמלצה היא לדחות החלטות והתחלות חדשות עד לאחר התאריך 26.10 (ורצוי אם אפשר לדחות הכל לתחילת נובמבר), אם לא תעשו כך תיאלצו להתמודד עם מידע חדש שיביא לשינוי בהחלטותיכם. אם לא תהיה לכם ברירה ותעמדו במצב הדורש פעולה, היו מוכנים עם תוכנית אלטרנטיבית כדי להשיג את המטרות שלכם.

תקופת הליקויים מעוררת את איתני הטבע. בשבוע שעבר נכתב: "עונת הליקויים משפיעה על מזג האוויר עם הפתעות, לתזוזות טקטוניות, הרי געש וכל מיני תופעות הקשורות לאיתני הטבע" . אצלנו חווינו את מזג האוויר המפתיע בערב סוכות, רעמים, ברקים וגשם, חלק נהנו ואחרים "סבלו" בגלל שהכינו עצמם לחגוג בסוכה. באינדונזיה התפרץ באותו היום 08.10 הר געש.

ברמה האישית, לוח הזמנים בשבוע הקרוב יהיה "אחראי" לחשיפת פעולות סביבכם, יש אנשים שיעזבו את חייכם או שההחלטה על כך תהיה שלכם.

נסיגת כוכב מרקורי למזל מאזניים בשישי-שבת תתסכל אנשים העוסקים במשפט, יצוצו בעיות בעסקים ובעיות דיפלומטיות בעולם. זה לא זמן להרפתקה חדשה או פרויקט חדש, אבל עם מרקורי בנסיגה זה זמן אידיאלי לעשות סדר בארונות ובמגירות ובכלל בכל מה שזקוק לסדר.  

זה גם הזמן להקשיב למה שנאמר, לשים לב למה שקורה מתחת לפני השטח. מזל מאזניים אינו אוהב עימותים ישירים ותוכלו למנוע אי הבנות, לפחות עד שהמרקורי יחזור למזל עקרב, אם תחפשו פשרה ותמצאו פיתרון שיהיה נכון למצב הנתון. התבוננות ושיקול דעת ימנעו מכם "לקפוץ" למסקנות לפני הזמן.

זכרו! שבזמן כוכב מרקורי בנסיגה הספינים חוגגים, הרבה דיסאינפורמציה ופטפטת אינסופית על שטויות.

ברשימה שהתפרסמה בתאריך 26.09 : "כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בתאריך 04.10 אבל נעצר כבר בימים אלה, כך שיש כבר תחושה שחלק מהדברים מקרטעים, בעיקר בתקשורת בינאישית. העצירה תהיה קרובה מאוד למעלת ליקויהלבנה הצפוי בתאריך 08.10. כך שבימים שבין 03.10-09.10 קיימת סבירות גבוהה לחדשותולמידע חשוב שיביא איתו באזז תקשורתי, בעיקר בנושא פיננסי"

מי שהקשיב לרדיו ולטלוויזיה בימים האחרונים חווה את "הרומן הישראלי עם ברלין והמילקי". אלה ימים שבהם מרקורי בנסיגה מציג את אופיו בספינים ופטפוט חסר משמעות שהציג בהזדמנות כמה קוטרים "מקצועיים". ועל אלה אמר קהלת בפרק א' "סוֹבֵב סֹבֵב הוֹלֵךְ הָרוּחַ, וְעַל-סְבִיבֹתָיו שָׁב הָרוּחַ" זה לא המקום להרחיב על הזיכרון הקצר של מיעוט ישראלי, רק להזכיר שרוב האזרחים כאן, למרות הקושי, מבינים ש"אין לנו ארץ אחרת" ואם באמת איכפת להם, הדרך להתמודד היא אחרת. מאידך, נושא תקציב המדינה גם הוא תופס כותרות עם הרבה מידע לא ברור והדיסאינפורמציה סביב המספרים חוגגת.

שימו לב לימים שבין 07.10-18.10, האנרגיה עלולה להיות פוגענית ונפיצה אצלנו. גם ברמה אישית כדאי להיזהר יותר אם זה בנהיגה, ספורט אתגרי וכד'.

ברשימה בשבוע שעבר נכתב: "…יום שלישי 07.10 מקדים את ליקוי הלבנה ומחזק את האופי האלים של הימים הקרובים.קיימת אווירה נפיצה. היו זהירים עם חומרים שעלולים להתלקח, גם ממכשירים מסוכנים או חדים ופוצעים…" נוכחנו לביטוי אופיים של הימים האלו כאשר ביום שני 06.10 התבשרנו על פיצוץ שהיה בפארצ'ין, באירן, בתאריך 07.10 שמענו על אסון הרפטינג שעשו ישראלים בפרו וביום שאחרי על האלימות בירושלים הקצינה.

עוד נכתב ברשימה בשבוע שעבר: "…ליקוי הלבנה בתאריך 08.10.2014 מעורר את תקופת הליקויים מאפריל האחרון, שהיו על מעלות האופק של המדינה, זה לא מקום שיביא שקט למדינה שלנו…" בהמשך נכתב "אם מתבוננים על המפה של אירן והמפה של החיזבאללה התחושה שצפויים איומים והתפתחויות לא קלות. אני מקווה מאוד שהפוטנציאל הזה לא יתממש ויישאר רק בדיבורים, אבל אם תהיה הסלמה הפעם יתממש הפסוק "מצפון תיפתח הרעה" (ירמיהו א').

בתאריך 07.10 התפוצץ מטען בגבול הצפון, חיילים נפצעו והחיזבאללה קיבל על כך אחריות.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 11.10 הירח בטל משעה 03:40 לפנות בוקר עד שעה 18:51 בערב.

יום שני 13.10 הירח בטל משעה 20:58 עד שעה 02:30 אחר חצות.

יום חמישי 16.10.הירח בטל משעה 02:26 עד שעה 13:29 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

תקציב המדינה אושר לפני ליקוי הלבנה, בתאריך 08.10.2014 ובזמן שכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, מה שמבטיח שהתקציב לא יעמוד במסגרת שנקבעה לו ויהיו בו שינויים. אירוע שהתחיל לפני הליקוי מפתיע בדרך בה הוא מתפתח ובזמן מרקורי בנסיגה פרטים קטנים נעלמים בין המילים והשורות. ההמלצה האסטרולוגית היא תמיד לדחות החלטות וחתימה על חוזים והסכמים לימים שיבואו אחרי הנסיגה, כלומר להמתין לתאריכים 27.10-30.10. חודש אוקטובר, כפי שכבר נכתב, מועד לפורענות בתחומים רבים כמו התחום הפוליטי, הכלכלי והחברתי, לכן התנודתיות בשווקים תמשך ויתכנו ימים שתהיה בהם הקצנה.

שימו לב בעיקר ללוח הזמנים שבין התאריכים 08.10-23.10, שזו עונת הליקויים, אבל הניסיון מלמד שיש השפעה של יום יומיים גם לפני ואחרי.

בנוסף לעונת הליקויים זכרו שגם המרקורי בנסיגה והוא מביא למידע שגוי, חוסר הבנה, ספינים, שמועות ואת כל אחד מאלה יהיה ראוי לבחון כמה פעמים.

שימו לב גם לגוש האירו, גם ליוון, הקושי הכרוך בגירעונות יצוף ויעלה שוב.

גם הפחד ברקע מ "דעא"ש" = ISIS, משפיע על החלטות של ממשלות בעולם המערבי ועל התגובות בשווקים.

 

מחשבות אסטרולוגיות:

ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 08.10 הוא אחד מארבעת הליקויים שגם נקראים ירח אדום ויתכן שזו סיבה גם לאופי האלים שמלווה את התקופה האחרונה. הליקוי הראשון שהיה בתאריך 14.04.2014 היה ירח אדום ולמעשה בין ליקוי הלבנה שהיה באפריל לבין הליקוי שהיה בערב חג סוכות, 08.10.2014, היו כמה התפתחויות משמעותיות בעולם. ארה"ב ואירופה שילבו ידיים מול רוסיה ב"מלחמה הקרה", דעא"ש "נולדה" במלחמת האזרחים של סוריה והשתלטה על חלק מעירק. התחזקות דעא"ש הביאה למסקנה העגומה שההוצאה של ארה"ב, בסך 26 ביליון דולר, על אימון וחימוש החיילים העירקים ירדה לטמיון וזה על חשבון משלם המיסים האמריקאי, ועכשיו הנשק המשוכלל נמצא בידי הג'יהדיסטים. זו עלולה להיות מלחמה מתמשכת, האם נראה שוב את ארה"ב שוקעת בביצה עמוקה בלי מגפיים? הבעיה היא שכוכב מארס, בהורוסקופ האישי של הנשיא אובאמה, נמצא בהיבט אתגרי למארס של מפת ארה"ב. כוכב מארס מבטא פעולה והמנעד הזה בין המפות מביא את ההתנגשות באינטרסים שיש לארה"ב כמעצמה, מול נשיא, שהמוטיבציה והקצב שבו הוא פועל מתנגש עם המדינה הנמצאת באחריותו. ראש הדרקון במפתו של אובאמה בדיוק מול הירח במזל דלי במפת ארה"ב, הירח מסמל את העם וגם זה מצביע על כך שההתפתחות והרעיונות של אובאמה אינם מתאימים לרוח העם בארה"ב וזה מקשה עליו לפעול באחריות למען האזרחים וגורר את העם לשקיעה במקום להתפתחות. אלה הן רק שתי נקודות שיכולות להצביע על הפער, ההולך ומתרחב, בין האמריקאים ו"המפקד העליון" שלהם. בחודשים הקרובים צפויים מאבקי כוח פוליטיים בתוך ארה"ב שיוסיפו לתסכול ולמצבי הרוח של אובאמה, זאת בנוסף למתחים המלווים אותו במדיניות החוץ הכושלת שלו. במהלך חודש נובמבר הוא ירגיש עד כמה הוא מוגבל ביכולת שלו לפעול כפי שהוא רוצה.

מלחמת האזרחים באוקראינה החלה גם היא מיד לאחר הליקוי באפריל, למעשה זו מלחמה כלכלית (בעיקר על האי קרים) הכוללת סנקציות מארצות מערב אירופה וארה"ב. גרמניה, הנחשבת הכלכלה השלישית בגודלה בעולם, פרסמה בחודש אפריל 2014 דו"ח כלכלי המתאר שמצבה אינו מזהיר, ובתאריך 07.10 יצאה עוד הודעה על כך שמצבה הכלכלי של גרמניה מדאיג ושהם נמצאים בגלישה לקראת מיתון.

אי שקט התעורר בהונג קונג ועדיין לא ברור לאן זה יוביל.

השפעות של מופעי ליקוי מלוות גם לפני הליקוי וגם אחריו, לאורך כמה חודשים. מבנה הכוכבים המצטרף למופעים הללו מעיד שהחודשים הבאים יהיו דרמאטיים ברחבי העולם, עימותים שאופיים משתנה ממקום למקום.

 

אצלנו בין ליקוי הלבנה באפריל 2014 ועד הליקוי האחרון בערב חג 08.10, עברנו התמודדות לא קלה, מחטיפת ורצח שלושת הבנים עד מלחמת – מבצע "צוק איתן" ולאחרונה הגבול הצפוני אינו "רגוע". לאורך כל התקופה הזו המוסלמים בשכונות ירושלים וגם בהר הבית אלימים מאוד, אבנים ובקבוקי תבערה שאינם עוזרים לשקט ביחסים הרגישים בתוך המדינה. בתאריך 08.10 העימותים הגיעו לשיאים חדשים, יש אומרים ש"חמאס" מנסה להדליק את השטח מאחורי הקלעים בגדה המערבית ובירושלים. (ספרו זאת למחמוד עבאס שפחד לצאת לעזה ושלח לשם את ראש הממשלה שלו. דרך אגב הכניסה היתה בזמן ירח בטל).

מבנה הכוכבים על מפת המדינה (ציר 2-8) מאז מרץ 2014 מדגיש את הבעיה ומציג את ההתמודדות  על הטריטוריה שלנו, לצערנו הרב המשמעות האמיתית  היא התגוננות מפני אלימות, וזה ימשיך ללוות אותנו לאורך החודשים הבאים.

 

מתוך ספר "קהלת" שקוראים בשבת חול המועד:

"לַכֹּל, זְמָן; וְעֵת לְכָל-חֵפֶץ, תַּחַת הַשָּׁמָיִם.  עֵת לַחֲשׁוֹת        וְעֵת לְדַבֵּר… עֵת לֶאֱהֹב         וְעֵת לִשְׂנֹא,.. עֵת מִלְחָמָה        וְעֵת שָׁלוֹם…

אֶת-הַכֹּל עָשָׂה, יָפֶה בְעִתּוֹ…"

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .