eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 31.10.2014-06.11.2014

 

לפנינו כמה ימים נחמדים הגורמים להגזמה, למשל באכילה, ארוחות שהתפריט שלהן מכיל הכל מכל ויותר מדי.קל לבזבז או להגיב בקיצוניות, ומצד שני אלה ימים טובים ונוחים להסכמים, וגם אם יתעוררו וויכוחים וחוסר הסכמה אלה יסתדרו בקלות.

נכנסנו לקופת מזל עקרב, שתאפשר לנו לצלול לתוך מעמקי החיים, מאיר את האפלה, או משחרר את הרגשות המודחקים. זה הזמן להכרות מחודשת וכנה עם "האני", תהליך שלא פעם מכאיב, אבל מרפא את הפצע כדי לאפשר חיים מלאים יותר. זה הזמן לחזק קשרים בינאישיים, לצד נושאים הקשורים ביושר יושרה ואיזון פנימי שיכול למצוא את הכיוון הברור בדרך האישית. זהו פרק זמן, בו תבניות חסרות משמעות לא ישרדו. כל מה ש"לא בריא" בחייכם מקבל את המקום הראוי לו אתם מנקים את הרעלים גם מהחיים וגם פיזית מגופכם. העדיפו להתקדם בשיקול דעת, ולוותר על דברים שנמצאים בתוך או חלק ממיסגרות חייכם ואינכם בטוחים או בוטחים בהם. כך שתרגישו שהימים הבאים טובים יותר להתקדם ליעדים הרצויים.

אם יש בניכם שעדיין חוששים מלקיחת אחריות, דחו אותה עד אחרי ה08.12.14 ואם אתם בטוחים בעצמכם, צאו וממשו את ההבטחה שאתם חשים שתהיה בסיס חיובי לחייכם.

02.11-03.11 ימים שקל להגיע להבנות, ואם אתם זקוקים לעזרה, אלה הימים של שיתופי פעולה,לצד פשרה ותמיכה.

הירח המלא ב07.11 במזלות עקרב-שור, קשור לכל הנושא הפיננסי, נכסים משותפים, ובימים האלה "תטפלו" באלה. העולם הריגשי יושפע גם הוא ויכול לעבור שינוי יסודי. 

החל  מ04.11    כוכב מארס מתקרב לכוכב פלוטו במל גדי ולמעשה עומד להדליק את המנעד בין פלוטו-אורנוס מעבר שיגיע לשיאו ב11.11 עם המיפגש המדוייק עם הפלוטו ואחריו וב 14.11 לקשר מתוח עם אורנוס. אלה ימים לא רגועים, נשמע על הרבה אלימות בחדשות כאן וברחבי העולם, פגיעות רבה, כולל פעילות צבאית כוחנית במקומות המועדים לפורענות (על פני הגלובוס) שעלולה לגבות מחיר. מאחר והמנעד אורנוס-פלוטו משפיע על אופייה של התקופה ואנחנו חווים אותו בכל הרבדים בחיינו, זה גם עלול להתבטא שוב באיתני הטבע, להבין מה כוחם של כל אלה, מול האדם.

לאלה מכם הבריאים בנפשם תהיה זו הזדמנות בין 04.11-11.11 לקדם תוכנית ולזכות בהישגים.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 01.11 ירח הבטל משעה 08.14 בבוקר עד שעה 18.36 לפנות ערב.

יום שני 03.11 ירח בטל משעה 10.57 בבוקר עד שעה 20.53 בלילה.

יום רביעי 05.11 הירח בטל משעה 15.24 עד שעה23.53 בלילה.

יום שישי 07.11 הירח בטל משעה 18.09 עד למחרת בשעה 03.44 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

השבוע הקרוב נראה נוח וחיובי יחסית לרוב השווקים.

כוכב מרס יגיע למנעד וידליק את האורנוס-פלוטו בין 08.11-14.11 ימים שכדאי להיות זהירים יותר. ארועים מפתיעים חברתיים פוליטיים וצבאיים שישפיעו או ירגיזו את השווקים. ועלולים גם לגרור איבוד עשתונות. מומלץ לשלוט על הנהיגה ולאחוז בהגה, לפני שאתם מקבלים החלטה פיננסית פתאומית בימים האלה.

המבנה של הכוכבים אורנוס-פלוטו מגיע לקראת השיא בין דצמבר 2014 לחודש מרץ 2015 ואחר כך יתפוגג בהדרגה. גם התקופה הזו יכולה להיות לא רגועה בגלל ההשפעות שחלק מהן כבר מתרחשות ברחבי העולם. ( אבולה, דעא"ש, סוריה, עירק, אוקראינה גם קנדה. וגם אצלנו "שמח" כל יום, יום חדש).

 

אצלנו:

אחרי "החגיגה" ביום רביעי בבוקר בכלי התיקשורת על הקשר "הנפלא" בין הנשיא אובאמה וראש הממשלה נתניהו, על משמעותן של המילים חריפות והכינויים בכתבה של העיתונאי היהודי !!! ג'פרי גולדברג הגיעה ההכחשה, שהמימשל חזר בו! שהודיע שהוא מתנער מאותן מילים שנכתבו על ראש הממשלה של מדינת ישראל באותה כתבה ניבזית.

נתחיל בתיזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן ב 06.06.2014 על יחסי מדינת ישראל והמימשל הנוכחי בראשות ברק חוסיין אובאמה: "…בין ההורוסקופים של ארה"ב ומדינת ישראל יש קורלציה ברורה, שעיקרה פעולות של האמריקנים המשפיעות עלינו, מדינת ישראל. בעת הזו, כוכב פלוטו עובר על הציר 1-7 בהורוסקופ ארה"ב, משפיע על ציר 1-7 במעגל הקארמה של מפת המדינה והמשמעות היא שעלינו להתמודד עם החלטות שלהם. למעשה אנו רואים לאורך זמן כיצד הם מגיבים לאירועים ולא יוצרים אותם (מצרים, סוריה, אוקראינה אירן ועוד) והעדר הראייה לטווח ארוך של הממשל האמריקני מתבטא בתגובות המוכיחות שהאמריקנים לא ידעו לצפות מצבים מראש ולכן גם אין עקביות במסרים שלהם…לאורך זמן התחושה של אי-נוחות הייתה קיימת עם הנפטון על ציר 1-7 במפת ארה"ב והשפיעה על חוסר הוודאות שלנו באיך "לאכול" את ההתנהלות של אנשי הממשל, אבל עתה כשפלוטו הגיע חוסר הוודאות נעלם ובמקומו התמונה ברורה…לפנינו שנתיים של התמודדות עד שממשל אובמה יסתיים, ממשל שאין לו אסטרטגיה ותכנון (ציר 1-7)ועל הממשלה שלנו  להתמודד עם התוצאות, שגורמות לתחושה ש"השוקת השבורה"… "

ברשימה שנכתבה ב 22.11.2013.:" …הקומפוזייט של המנהיגים ( נתניהו ואובאמה) מזמן בחירתם ב-2009 והתחדשות הקדנציה של כל אחד מהם ב-2013, מציג את מסלול ההתנגשות עם כוכב פלוטו על ציר 1-7. חילוקי הדעות קיימים, אבל הם נאלצים לגשר עליהם לאורך הדרךבגלל כורח הנסיבות ואינטרסים משותפים ( ציר 2-8)שימשיכו גם הלאה…כך שעם ההסכמות שימשיכו מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים".

כמה שעות אחרי הפירסום של העיתונאי שלא במיקרה הזכרתי את יהדותו, בעיקר אחרי שקראתי את הספר "האשה בזהב", (ספר נפלא ומומלץ שעוזר לרענן את הזכרון של אלה מהיהודים המשתדלים להיות קוסומופוליטיים.) הגיעה המסר מהבית הלבן " הקשרים בין המדינות בלתי ניתנים לעירעור וחזקים מתמיד, אנו מחוייבים לביטחון ישראל". צפירת הרגעה עד הפעם הבאה.

רק בשבוע שעבר נכתב כאן " מבנה הכוכבים של המדינה מציג תקופה לא נעימה והרבה פעמים אנו נגררים לתגובות בעקבות אירועים. הקושי שלנו הוא מול העולם, הצורך להצדיק את התגובות שלנו באלה המנסים, חד משמעית, לפגוע בנו. אנו נרגיש גלים של תוקפנות כלפינו בכל המישורים וגם אם נרגיש בחומרת יחסו של העולם כלפינו יהיה צריך לתת לזה לעבור וזה יעבור. לא לשנות את התוכניות או הפעולות שנועדו להגן על אזרחי המדינה…למעשה המדינה והעומדים בראשה יצטרכו ללמוד כיצד להשיג את היעדים החשובים לנו ולהציג אותם לעולם, בלי לוותר על האינטרסים שעיקרם לשמור על הבית שלנו. יש לנו את האמת שלנו (3-9), והכח שלנו יהיה יותר מילולי, עם הצמדות למערכת הערכים שלנו (2-8, 6-12). ברמה המעשית יורגש חוסר אונים מול כללי המשחק הצבועים של העולם והצורך של מדינת ישראל יהיה להתיישר כל הזמן עם השיח העולמי".  

השבוע כבר היה היתה ההפקה של הפרק הראשון…גם אם יצאה הכחשה של המימשל, יש מולנו גם את אירופה וההתמודדות בדרך כזו או אחרת תחזור על עצמה.

בשבוע שעבר היה ליקוי חמה מיד אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה נתניהו ונכתב עליו: "ליקוי החמה שהיה הלילה 24.10 קרוב לקו האופק של מדינת ישראל, זהה לליקוי חמה שהיה בתאריך 24.10.1995. מאחר והמופע התרחש אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה המשמעות שיהיה עליו להתמודד עם מצבים בלתי צפויים, שיקשו עליו לשמור על האיזונים שלו כבן מזל מאזניים. יתכן שאויבי ישראל(כולל אנשים שאינם חפצים ביקרו, פוליטית גם ממדינות אחרות ) מחפשים "לפגוע" בו גם מאחורי הקלעים…"

התנהלות הפלשתינאים:

חזרתי למפה המייצגת את הפלשתינאים, הכרזת ערפאת ימח שמו ב 15.11.1988 על עצמאות פלשתין בעת שהותו בגלות אלג'יר.

לא פעם ציינתי את העובדה שההכרזה נעשתה בזמן ירח בטל! כשמתבוננים על ההורוסקופ, רואים את המבנה המכיל ניגודים. חוסר יכולת להקים מדינה בגלל שהמערכת חוזרת ומכשילה את עצמה, הם ממשיכים להסתובב סביב עצמם. לא קשה לראות את חוסר היכולת להגיע לממלכתיות שם. כל ניסיון ליצור מערכת יחסים יציבה ( 4-10) נתקלת במערכת פנימית לא יציבה ( 1-7). מערכת מסוכסכת עם עצמה. ראינו את הפלגים פוגעים האחד בשני, להזכיר את ההיסטוריה ב14.06.2007 – באיזו "אהבה" נהגו החמאס באחיהם הפת"ח והרגו בהם כדי לקבל את השליטה על רצועת עזה. התוכנית של החמאס שנחשפה כדי לפגוע ביו"ר הרשות מחמוד עבאס. אלה שיתופי פעולה המועילים לקידום האינטרסים של הפלשתינאים. לא שכחנו שיאסר ערפאת היה אמן בהצגת" 17 קומבינות" כדי ליצור מציאות שתתאים לאותו רגע מול אומות העולם. אולי זה הדי.אן. איי. שלהם?

לכן לא היה ניתן להגיע להסכם אמיתי איתם בעבר ( אל תספרו לי על "הסכמי אוסלו" שגבו כאן אלפי הרוגים ופצועים), בכל פעם שהיתה להם הזדמנות אמיתית הם "ברחו". ומי שעיניים בראשו, ויודע גם לקרוא את המפה הרלוונטית ( אסטרולוגית ופוליטית), יכול להבין שהם לא יוכלו להקים מדינה באמת, גם אם יתנו להם מנדט, הם לא יוכלו לייצב מימשל בלי כל המענקים והתרומות שהם מקבלים. למעשה נמשיך לראות את הרשות הפלשתינאית ממשיכה בעזרת נציגים שלה ל"טייל" ברחבי העולם במלונות פאר ולהאשים את מדינת ישראל על המיסכנות והאומללות של אזרחיה גם בעזרת יחסי הציבור של אנשים "טובים" אצלנו, הכל כדי שימשיכו לתת להם הרבה כסף.

דרך אגב, ביום חמישי 30.10.2014, שבדיה "הכירה" במדינה הפלשתינאית, בזמן ירח בטל.

" הטרגדיה של החיים איננה במה שאנשים סובלים אלא במה שהם מחמיצים" (תומס קארלייל)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .