eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 07.11.2014-13.11.2014

 

לפנינו שבוע של "הסרת כפפות". הדינאמיקה, שקיימת כבר ותימשך עד לתאריך 14.11, דורשת זהירות רבה. נשמע הרבה את המילה "לא!", הכל יהיה מאוד רגשי ורגשני ויתבטא בכעס, אלימות, מלחמה או תאונה, למעשה הכעס שניבנה בימים אלה מביא איתו את הקונפליקט סתם בשביל שיהיה עימות, הכל נפיץ. מאידך, זו אנרגיה שיכולה להביא לעבודה משותפת עם אנשים חזקים, זו אנרגיה טובה שעוזרת להשיג יעדים. סביבנו יש אנשים שבמפה האישית שלהם יש מארס/פלוטו, ואותם אנו מכירים ככאלה שאינם עוצרים עד שמשיגים את מה שהם רוצים, ושום דבר לא יעמוד בדרכם. זו לא בהכרח תכונת אופי שלילית, למעט אלו שנעזרים במניפולציות כדי להשיג את מטרתם. בהמשך השבוע צפוי מפגש מאתגר בין המארס לאורנוס, הגורם להתפתחויות פתאומיות וחדות, שעלולות גם לעורר וויכוחים מתסכלים. העקשנות, שכבר מורגשת, אינה יודעת לשלב ידיים עם אימפולסיביות ולכן הסיכון גבוה יותר. הזהירות הנדרשת היא בעיקר כאשר ניגשים לטפל במכשירים טכניים, מכוניות, שלשלאות, גלגלי שיניים וכל דבר או חפץ שעלול השתחרר כך פתאום ולפגוע פיזית.

בהשפעת האווירה הזו היה "הפיצוץ" בדרבי התל אביבי. "הדם החם" שהשתלט על המשחק ועל האוהדים והשחקנים, היה בהשפעת כוכב מארס במזל גדי שהתקרב לכוכב פלוטו, השוהה גם הוא בגדי, ושיחרר את היצרים מתחת לפני השטח בכל הדרכים שראינו בתמונות על מרקע הטלוויזיה, וגם במילים ובכותרות שהופיעו בהמשך בחדשות ובתקשורת לסוגיה.

מצב הכוכבים הזה מעורר דאגה, כעס וחשדנות ברחבי העולם. המתח הזה הביא לכוננות שיא בכמה מדינות, החוששות מאותו "זאב בודד", טרוריסט הפועל רנדומאלית באופן אלים, כפי שקרה בקנדה בסוף אוקטובר. האגרסיה תעלה מדרגה. אצלנו אלה פיגועי הדריסה בירושלים, כולל האחרון ביום רביעי שגם הוא כאילו רנדומאלי. לצערי, מצב הכוכבים של הימים הקרובים עלול עוד "לחמם" את האווירה, גם אצלנו, אך גם בהורוסקופ של ארה"ב "מבחר" כוכבים עד סוף חודש נובמבר מעידים על צער, דאגה ואפילו טראומה, ואלה קטליזאטור לאירועים מאכזבים, פוגעניים, או חלילה מכאיבים.

למארס הנמצא במזל גדי יש כוח. הדחף לטפס הכי גבוה בסולם ללא הגבלה, להשיג מטרה מעמדה של כוח. אנשים ימצאו את הזמן הזה להתקדם לתפקידים ייצוגיים, אבל הצורך בהישגים עלול לפגום בחדות המחשבה ולהתנהגות טיפשית, כיוון שאנשים מסוימים חושבים שהמטרה מקדשת את האמצעים. כדאי לזכור שהפוטנציאל קיים ועדיף לבנות דרך ראויה שתביא עימה תועלת לכולם.

זה הזמן להיכנס להתחייבות, או לתוכנית שתעזור לשנות הרגלי אכילה, או להשתלב בפעילות בחדר כושר ולהשאיר מאחוריכם את התכונות השליליות שרציתם כבר מזמן לזנוח, לפנות מקום לטובת משמעת שתעזור לכם להציב מטרות ולהשיג את היעדים. אם אתם עדיין חוששים לעשות מהלך המתינו ועשו זאת לאחרי התאריך 08.12.

הכוכבים במזל עקרב, המים עמוקים, המחשבות מגיעות ל"פינות צדדיות" שלא חשבתם שיתכנו או שהן אפשריות – מחשבות שהלכו לאיבוד והרגשות מציפים אותן שוב למעלה ועוזרים "לרפא" ולהתחיל דף חדש.

התאריכים 08.11-09.11 הם ימים שקשה לקבל גבולות או הגבלות, בעיקר בכל מה שקשור לכיופים, הנאות ואוכל. היד נכנסת חופשי לארנק ומוציאים כסף ברוחב לב, בלי לחשוב על מחר. שימו לב ואל תבטיחו דברים שאינכם יכולים לעמוד בהם, קל יהיה להתחרט אחר כך, אבל יהיה מאוד לא נעים.

בימים שבין 10.11-13.11 שילוב הכוכבים אינו עוזר למערכות יחסים אישיות ויהיה נכון לגייס הבנה ומחשבה קצת יותר עמוקה. מערכת יחסים זמנית תחלוף יחד עם הימים האלה.

בתאריך 14.11 מצב הרוח חוזר, תהיה יותר אופטימיות, יוזמה ושימחה, אך גם כאן ההמלצה היא לא להגזים, לא להבטיח דברים מעבר ליכולת שלכם. שימרו על קשר עם המציאות.

השבוע מבנה הכוכבים יעורר את איתני הטבע במגוון אירועים, מזג האוויר יהיה קר יחסית ויושפע מסופות וסערות.

זמני ירח בטל:

יום שישי 07.11 הירח בטל משעה 18:09 בערב עד למחרת בשעה 03:49 לפנות בוקר.

יום ראשון 09.11 הירח בטל משעה 18:08 בערב עד למחרת בשעה 10:38 בבוקר.

יום רביעי 12.11 בירח בטל משעה 11:07 בבוקר עד שעה 20:44 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

התאריך 09.11 צפוי להיות אופטימי בשווקים, אלא שהצבע הירוק הוא אופוריה.

בימים 10.11-14.11 המארס מפעיל את הכוכבים אורנוס-פלוטו, המשפיעים על המצב הכלכלי ברחבי העולם. זה יכול להשפיע על חוסר יציבות ולגרום לקושי לקרטלים במניפולציות, בעיקר בנושא הזהב.

סין רכשה זהב בכמויות שייצבו את הדולר בעולם, גם מחיר הנפט שיורד ומחזק את הדולר.

באירופה קיים חשש גדול מהאטה כלכלית בגלל מחירי הנפט והגז, הנמצאים בירידה.

בשוויץ צפוי משאל עם, בתאריך 30.11, שמטרתו להשפיע על המערכת הפיננסית, להחזיר 20% מהנכסים בזהב ללא אפשרות למכור אותו והמטרה היא לגבות את המטבע, על מנת שישמור על ערכו, כלומר לא לתת אפשרות לבנק המרכזי להמשיך ולהדפיס כסף עד שהנייר לא יהיה שווה את ערכו. הדפסת כסף זו מניפולציה של המערכת הפיננסית ולדוגמא אפשר לראות את מה שקורה בארה"ב.

נושא האבולה כיכול נעלם מהכותרות, אבל יחזור להעסיק את העולם מאמצע נובמבר 14.

מחיר הנפט, שממשיך לרדת, נובע ככל הנראה משיתוף פעולה בין ארה"ב וסעודיה, כדי לפגוע ברוסיה, דעא"ש ואירן.

מבנה הכוכבים אורנוס –פלוטו ממשיך להשפיע וכשיגיע לדיוק בדצמבר2014 ואחר כך במרץ 2015 יביא לכמה חודשים שבהם נרגיש שמתחוללים שינויים המשפיעים על הכלכלה בעולם כולו.

למעשה, כל אלה משפיעים על השווקים והתנודתיות תמשיך, אבל לא ניראה, לפי שעה, שצפוי משבר נורא.

הניסיונות של רוסיה להשתלט על אוקראינה יגיעו לצומת בעייתית החודש. האמינות של פוטין תיפגע, בעיקר כשכוכב מארס "יטפל" במפה האישית שלו. הירידה במחירי הנפט פוגעת כלכלית ברוסיה, למרות הניסיונות שלהם לבנות עסקה עם סין.

 

אצלנו:

מה קורה עם מפלגת הליכוד לאורך השנה הקרובה?

מפלגת הליכוד הוקמה בתאריך 11.09.1973. זוהי מפלגה שאופייה הדמוקראטי גורם בשנים האחרונות לתסיסה והרבה חוסר שקט, כולל משברים שגרמו לרה"מ אריאל שרון ז"ל "לחתוך" את המפלגה בנובמבר 2005, דבר שגרם להקטנתה, אך מאז המפלגה שיקמה את עצמה וחזרה להיות לאחת המפלגות הגדולות.

מבנה הכוכבים של המפלגה עצמה במהלך 2014-2015 מציג יכולת להתגבר על המשברים, שנראים מאיימים ברגע מסוים, בזכות התגברות כוח הרצון לשמור על אחדותה של המפלגה. הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8 ,6-12 מתארים שמירה על האידיאולוגיה, המשתלבת במערכת אינטרסים פנימיים והיא המכתיבה את "עוצמת הלהבות", אבל תמיד זה יהיה עד לנקודה מסוימת שבה כולם "מתיישרים" סביב המטרות המוגדרות שיש למפלגה. ההשפעה החיצונית המגיעה מהעולם (3-9) מסייעת להתמתנות האידיאולוגית ועוזרת לייצר מערכת רעיונות שתתאים לציבור הרחב, לצד הבנה שזה המחיר לשמור על השלטון או על עמדת הכוח, וכך גם להגיע לתמיכה ממעגלים רחבים של אנשים (5-11). ההבנות שאין ברירה, מחלחלות! אסור לתת לחבל להיקרע.

במעגל הרגשי של מפלגת הליכוד ניתן לחוש באווירה, עם ציר 1-7 ו-5-11 ישנן סערות רבות, אך מדובר בגלים חולפים. גם אם זה יכול להיראות מאיים ברגע מסוים, אבל עם נפטון/פלוטו על ציר 4-10 גם מה שנראה בעייתי ניתן לפיתרון ואפשר לסדר זאת במערכת. גם אם נשמעת ביקורת אצל חלק מחברי המפלגה, אפשר לרצות אותם דרך מערכת אינטרסים משותפת שתרגיע אותם.

הכוכבים על ציר 3-9 מחזקים את הממלכתיות. לא ניראה פילוג וקיימת הבנה על הצורך להתחבר לקהל הרחב, זו הבנה שמתפתחת בהדרגה ומחברת לקונצנזוס.

במפה המשותפת של הליכוד עם מדינת ישראל קיימת המלצה באותה הרוח, אם הליכוד ירצה להישאר בשלטון, הם יאלצו למתן את האנשים, שהקצינו לאחרונה את האידיאולוגיה. ההתגברות וההתבגרות של אותם אנשים תבוא רק עם ההיגיון.

אבל כל זה יהיה רק לאחר שיהיו מאבקים אידיאולוגיים קשים בתוך המפלגה בגלל הכוכבים על המעגל הרגשי.

במהלך השנה הקרובה ולאורך 2015 הכוכבים על 4-10 עם דגש על 3-9 מחזקים את הצורך להתאחד סביב האידיאולוגיה. תהיה שמירה על אינטרסים של המפלגה למרות דעת הקהל בעולם. המצב ידרוש השקעה בהסברה, מאמץ שיהיה בו תמרון, בעיקר בגלל הכרה שההצלחה מול העולם היא חלקית. גם ניסיון של השטח להעביר החלטה במרכז הליכוד שיבטא קיצוניות, לא יצליח. לא ניראה שראש המפלגה מתחלף, מה שמחזק את הניסיון להגיע לרעיונות מתונים יותר שישפיעו על קהל רחב יותר.

כאשר אריאל שרון רצה לקבל הכרה בעולם (וגם בתקשורת הישראלית), הוא התנתק מהליכוד, וזה אולי הרמז שכל מנהיג בעתיד של הליכוד יצטרך לבחור מהו המינון הנכון של האידיאולוגיה שתשרת גם את האינטרס של המפלגה.

במהלך 2015 נשמע חידוד בעמדות אידיאולוגיות שיגיע ממקום אינסטינקטיבי, מול העולם, אבל גם מאמץ הסברתי והימנעות מהחלטות עקרוניות, כדי למנוע קושי ואנטי בקונצנזוס. יהיה חשוב למצוא דרך לרצות את דעת הקהל בלי לתת לזה ביטוי מעשי. כלומר כלפי חוץ ידברו על מו"מ עם הפלשתינאים אבל בעיקרון הליכוד ישמור על האידיאולוגיה שלו.

בעקבות הפיגוע האחרון בירושלים, תזכורת מרשימה שנכתבה כאן בתאריך 24.10.2014:

"המציאות אצלנו במדינה, לצערי הרב, מוכיחה פעם אחר פעם את הדברים הנכתבים כאן, שאכןיש לנו בעיה רצינית ואיום יומיומי על הביטחון שלנו. הציפייה היא שעל הממשלה וגם על שאר המסגרות שאמורות לפעול בנושא, כמו המשטרה והצבא, האחריות לטפל בנושא בדחיפות. לא פעם ניכתב כאן שהממשלה וכולנו צריכים לשמור על אחדות כדי להתמודד עם הבעיות הקיומיות שלנו, מילים שניסו להיות "נחמדות" יותר מהמילה "אינתיפאדה" או טרור שמתפתחבתוך המדינה. גם זריקת אבנים על נהגים היא טרור ואם היה ספק אז ביום רביעי האחרון הוא נעלם. מבנה הכוכבים של המדינה מציג תקופה לא נעימה והרבה פעמים אנו נגררים לתגובות בעקבות אירועים. הקושי שלנו הוא מול העולם, הצורך להצדיק את התגובות שלנו באלה המנסים, חד-משמעית, לפגוע בנו. אנו נרגיש גלים של תוקפנות כלפינו בכל המישורים וגם אם נרגיש בחומרת יחסו של העולם כלפינו יהיה צריך לתת לזה לעבור וזה יעבור. לא לשנות את התוכניות או הפעולות שנועדו להגן על אזרחי המדינה…

כל אלה לא משנים את המציאות בשכונה, ברקע ימשיכו האיומים החיצוניים (1-7, 2-8)שאנחנו "לומדים" לחיות איתם. המציאות הזו נפיצה וקשה לסלק אותה, ובמהלך שנת 2015 האיומים יהפכו מוחשיים יותר. בסביבות החודשים מאי-יוני 2015 יתחיל תהליך שימשך גם לאורך 2016, התרחשויות שיגרמו לעולם "הנאור" להבין את חשיבותינו באזור הזה (4-10(5-11. גם ארה"ב "תתבגר" ותבין על מי אפשר לסמוך ואולי גם השכנים יצטרפו, כמו עבדאללה, מלך ירדן, ש"ירה" עלינו מילים קשות השבוע. ההתפתחות הזו תגרום לעולם להבין שרק הדרך שבה מדינת ישראל מתמודדת היא הנכונה. המציאות הייחודית שבה מתנהלת מדינת ישראל מול מערכת הערכים והתרבות של האזור שונה מאוד ממה שחושבים באירופה או בארה"ב, אלא שיהיו עוד לחצים מדיניים שנעבור בדרך עד שייפול להם האסימון…"

עוד באותו מאמר כתבתי על ליקוי הלבנה השני (לאחר שכבר כתבתי על זה בתאריך 11.04.2014) מתוך סידרה של ארבע ליקויים הנקראים גם ירח אדום ואלה משפיעים על גורלה של מדינת ישראל :

"…בהווה, אנו כבר יודעים שליקוי הלבנה שהתקיים באפריל האחרון "התניע" את האירועים שהחלו בתאריך 12.06.2014 והמשיכו במבצע "צוק איתן". החודש האחרון שהחל עם ליקויהלבנה בתאריך 08.10 היה גם הוא ירח אדום ואכן לא היה קל והטרור בירושלים אינו פוסק בינתיים. הליקויים הנ"ל, הנקראים "ירח אדום", נחשבים לאירוע נדיר יחסית ועל-פי רוב אופיים הוא גם אלים ומסוכן יותר. והסיבה שחזרתי וכתבתי את הקטע הנ"ל הוא בגלל הליקויים הבאים שיהיו שוב בתאריך 04.04.2015 בחג הפסח ובתאריך 28.09.2015 בחג סוכות לאור מצבי הכוכבים המלווים את ההורוסקופ של מדינת ישראל לאורך השנה הקרובה, יש להניח שהתלאות עוד לא הסתיימו…."

יש להבין שהשפעת ליקויים היא מתמשכת, והעובדה שהסידרה לא הסתיימה ואנו צפויים לעוד מופעים באפריל וספטמבר 2015, "מבטיחה לנו", לצערי הרב, התמודדות עם אלימות, איומים ביטחוניים "מגוונים" על קיומנו כמדינת ישראל ועלולה להיות לאורך זמן. אופי האירועים מההיסטוריה מזכיר מאבקים קיומיים של העם היהודי. "וְאַתָּה אַל תִּירָא עַבְדִּי יַעֲקֹב וְאַל תֵּחַת יִשְׂרָאֵל כִּי הִנְנִי מוֹשִׁעֲךָ…" ( ירמיה מ"ו פסוק 27)

באותו מאמר נכתב גם על ליקוי החמה שהיה ב 24.10.14 "…הליקוי יהיה על השמש במפת הסכמי וואי, שנחתמו בתאריך 23.10.1998 עם הפלשתינים וגם על המפה המציגה את הסכם השלום עם ירדן שנחתם בתאריך 26.10.1994, וזה מחזק את המסקנה שה"קשרים" עם הרשות הפלשתינית ועם ירדן יהיו על השולחן, ייתכן שאלה יהיו גם חלק מהלחצים שראש הממשלה בנימין נתניהו, יצטרך להתמודד איתם…" נכון לזמן שבו אני כותבת את הרשימה הנוכחית, ירדן החזירה את השגריר שלה מישראל, להתייעצויות כשמתלווים לכך איומים על "עמידות" הסכם השלום בין מדינת ישראל וירדן וכל זה בתגובה לארועים המתרחשים על הר הבית. עוד כאב ראש לראש הממשלה.

 

"עַל חוֹמֹתַיִךְ יְרוּשָׁלִַם הִפְקַדְתִּי שֹׁמְרִים, כָּל הַיּוֹם וְכָל הַלַּיְלָה, תָּמִיד, לֹא יֶחֱשׁוּ…" (ישעיה ס"ב 6)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .