eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 19.12.2014-25.12.2014

 

ההשפעה של אורנוס-פלוטו מורגשת בכל התחומים, בחיים האישיים ובכל מה שקורה סביבנו וההשפעה הזו תימשך עד אפריל 2015. קיימת התעוררות, הכוכבים גורמים לנו להשתחרר מקיבעונות ובעיקר לצאת מבועות. קשה יהיה לשמור על השגרה וזה עלול לגרור אכזבות, אבל כדאי לשמור על פתיחות בנוגע לדברים חדשים שנכנסים לחיינו. זה הזמן להבין שישנם קטעים או מצבים שמיצו את עצמם וכדאי להסיק מסקנות, לסגור דלת וללכת קדימה.

הוונוס, חזרה לגבולות עם אופי שמרני ועם גישה ריאלית, בעיקר בתחום הרומנטי. למערכת יחסים שמתחילה בזמן הזה יש יותר הערכה וסיכוי להמשכיות, אבל חסר הריגוש או הזוהר, מלבד בימים 20-21.12 (סוף השבוע הבא), אז הוונוס יוצרת מנעד עם אורנוס ופלוטו, וזה יביא לגוון גורלי יותר במערכת היחסים. בנוסף, האמת נחשפת וכדאי להתנהל בזהירות מאחר וקל להיכנס למאבק שעלול להיות גם נפיץ. אלה ימים שאי אפשר להסתיר את האמת ולכן מומלץ להמתין כמה ימים בכדי למנוע דברים שאינכם רוצים שיתרחשו. יתכן גם שעם מולד הירח, המגיע בהמשך, חלקכם יחוו תחושת מיצוי ביחסים אישיים ברבדים שונים, שחררו והתקדמו הלאה.

עוד מאפיינים לימים אלה הם שינויים מהרגע להרגע, כך שאם הזמנתם חברים להדלקת נרות, עלול להגיע ביטול ברגע האחרון, בהתראה קצרה ולא צפויה.

גם במשפחה התוכניות מושפעות מהצורך למרחב אישי ואולי עדיף שתחגגו עם חברים  שונים, עשו בחירה שלא מגיעה מ"אין ברירה". 

21.12 הוא היום הקצר בשנה, אשר מתחיל רשמית את עונת החורף, מעתה הימים מתקצרים. למחרת אותו יום יחול מולד הירח במזל גדי, והמבנה הכללי של הכוכבים ביומיים אלה מדמה מצב של שעון מעורר. אנו בתקופה של התמרה, נקודת מפנה מאתגרת, המעוררת את סימן השאלה לבחירת הכיוון הרצוי. על פי רוב זה יום יותר רגשני.  עם זאת, נרות החנוכה יביאו איתם הרבה אנרגיה של אור שתעזור לנו בתקופה הנוכחית.

ככלל, כאשר כוכב אורנוס נעצר, וזה קורה בתאריכים 22.12.14 -21, זהו מצב לא נחמד בכל הרבדים ואופיו מסוכן.

24.12-25.12 יהיה ניסיון למניפולציות מילוליות, הרצון להשפיע בכל מחיר לצד "יציאות" בלתי צפויות, זהו מצב לא נעים בתוך מפגש מקצועי או חברתי.

השילוב של כירון/מארס ממשיך להשפיע על מפת המדינה עד לתאריך 26.12. אנא שימרו על עצמכם בכל מקום.

 

כוכב סאטרון עובר למזל קשת בתאריך 23.12, וישהה בו כשלוש שנים בערך.

זה יהיה מסע שיעלו בו סימני שאלה בנוגע למשמעות החיים. מזל קשת מחפש את האמת ואת החזון, וכוכב סאטורן הרציני, ינסה לעשות סדר אינטלקטואלי – "אני יודע הכל". יש כאן ניגוד בין השמרנות והשליטה במציאות מול "הקשת", המכוון את חיציו לרעיונות עתידיים הבונים את החזון אי שם מעבר לאופק. התחושה ש"מישהו" מציב גבולות לחזון האישי עלולה לעורר גם פחד מהעתיד ולשרת את סדר היום של הקיצוניים בכל הגזרות החברתיות. יתכן שנשמע את הציניות לצד הצביעות וגם חוסר אונים המתנגש עם הרצון לשמור על מוסר או ביטחון ולמצוא את עצמכם בדרך שבה תיבנו את המודעות העצמית כשעליכם להתמודד עם המושגים "מותר ואסור" או "נכון או לא נכון".

נסו לשמור על מחשבה פתוחה וסקרנית, להתמודד עם רעיונות של פעם במציאות של היום. זכרו גם שציניות היא ביטוי לייאוש. תישאלו את עצמכם מה אתם רוצים, זכרו שמה שיקרה מחר תלוי במה שתעשו היום, גם אם תקבלו על עצמכם התחייבויות אלה לא יכבידו על האפשרות לבנות את הגשר הנכון שיוביל אתכם לממש את החלום או החזון האישי.

כוכב סאטורן אינו שלילי, הוא חשוב בחיינו כמורה דרך, ככזה שמלמד אותנו את הגבולות ועוזר לשמור על הקשר בין הרצוי והמצוי.

זמני ירח בטל:

יום שישי 19.12 הירח בטל משעה 23:03 עד 23:55 בלילה.

יום ראשון 21.12 הירח בטל משעה 14:22 עד למחרת בשעה 03:25 לפנות בוקר.

יום רביעי 24.12 הירח בטל משעה 04:49 לפנות בוקר עד שעה 04:52.

יום חמישי 25.12 הירח בטל משעה 16:59 עד למחרת בשעה 06:06 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

השפעת האורנוס פלוטו השפיעה בשבוע האחרון ועצירתו של כוכב יופיטר תרמה גם היא לאיבוד עשתונות. כוכב יופיטר מסמל אופוריה או היסטריה והשפעתו תימשך עד לתאריך 26.12.

כתבתי כאן לפני כמה זמן על "הקומבינה" בין סעודיה וארה"ב, שחברו להוריד את מחירי הנפט כדי לפגוע ברוסיה ועכשיו הכלכלה שם רועדת.

נפטון, הכוכב שמסמל את הנפט והגז, מסמל גם מבוכה והונאה. קשרו את כל אלה ביחד ותבינו כיצד מעצמות וכוחות כלכליים חזקים יכולים לטלטל את השווקים במניפולציות ואנחנו רק פיונים על לוח השחמט של היקום.

מה שמטריד הוא שאורנוס ופלוטו היו הכוכבים הדומיננטיים ערב מלחמת העולם השנייה. גם אז הכלכלה החלשה הייתה הבסיס לעליית כוחות "התקווה החדשה", שנודע אחר כך כשלטון הנאצים בגרמניה, מה שהביא למלחמת עולם השנייה. לא פעם בעיות כלכלה במדינה מעוררות אותה לפעול באלימות. אנו מתבוננים עכשיו על רוסיה ועל מנהיגה פוטין, אדם כוחני שלא מוכר במיוחד בעכבות ודיפלומטיה.

כוכב אורנוס שנעצר בתאריך 21-22.12 עלול להביא למצב נפיץ, מצב לא צפוי שידרוש התמודדות מאתגרת.

הכוכבים וונוס-פלוטו, וונוס-אורנוס, גם להם יש מה להגיד על ההתרחשות בשווקים.

בתאריך 23.12 כוכב סאטורן, המגביל והשמרן, ניכנס למזל קשת ,הנדיב והפזרן, השפעתו עלולה להיות גם בהאטה בכל התחומים הכלכליים ובהמשך המנעד בינו ובין הנפטון, עלול לחשוף את מה שניסו להסתיר בהתנהלות הבנקים, ונוכל להיזכר בסיפורים משנת 2006. התקופה הקרובה מתאימה יותר להתנהלות סולידית למי שרוצה לשמור על עצמו ועל כספו.

 

אצלנו:

מה מספרים הכוכבים על "הזוג" בכותרות ציפי ובוז'י?

הפעם נעזרתי במפה האישית של לבני עם מדינת ישראל משולבת עם המפה האישית של בוז'י עם מדינת ישראל, כדי לקבל את תמונת הכוכבים שתלווה אותם והעשייה המשותפת מעתה ולאורך השנה הקרובה.

מבנה הכוכבים המיידי הוא על הצירים 4-10, 5-11, 3-9 משתנה די מהר לצירים 1-7, 5-11 ו- 6-12. כלומר כל מה שתלוי בעשייה שלהם בהווה, זו היכולת המשותפת ליצור רף ציפיות גבוה, שמתורגם למסע יחסי ציבור, אבל ההתלהבות הראשונית היא זמנית ותתחיל להתפוגג, ואז גם יתגלו הסדקים הראשונים במערכת המשותפת. ככל שיעבור הזמן היעדים שהוגדרו לא יושגו, אולי הם ימשיכו לעשות הצגות כלפי חוץ, אבל זה לא יחפה על האמת.

הכוכבים המייצגים את התנאים המיידיים נמצאים על הצירים 1-7, 2-8, ו 3-9 המשתנה בקרוב ל-6-12. ההתרחשויות לא מסתדרות עם התוכניות שלהם כלומר, אירועים חיצוניים יגרמו לכך שהתוכניות שלהן לא ימריאו לשום מקום. המציאות המיידית לא תתמוך בעשייה שלהם ותדרוש מהם גישה צנועה יותר, מומלץ שלא יבטיחו הבטחות גרנדיוזיות לאזרחי ישראל. דרך אגב, המעגל המייצג את התנאים החיצוניים זהה לזה המייצג את הפלשתינאים, כלומר אם אלה היעדים שלהם, המציאות תוכיח שאינם ברי קיימא ועל זה נאמר ימים יגידו.

ניתן להבין שיש עכשיו הרבה התלהבות, אבל הציפיות יסתיימו באכזבות, האווירה של המומנטום תהיה חיובית עד לנקודה מסוימת. ככל שיעבור הזמן האכזבות וחוסר המימוש יתפסו את המקום של ההתלהבות. האיחוד שלהם עומד לעבור מבחנים שיעמידו בסימן שאלה את קיומו. המציאות לא תתמוך בהם ובעשייה המשותפת שלהם וכשמטרות המוצהרות לא תושגנה סביר להניח שזה ישפיע לא טוב על השותפות. קשה להאמין שעם כוכבים כאלה הם יזכו להגיע לבאר ולשתות ממנה מים.

 

להלן תזכורת מרשימות שנכתבו כאן על בוז'י הרצוג וציפי לבני לא מזמן,

על בוז'י הרצוג נכתב כאן בתאריך 05.09.2014:

"…בהווה, עם הכוכבים אורנוס/נפטון על ציר 1-7 וˉ2-8, הרצוג מנסה להתוות דרך אבל המציאות אינה משתפת איתו פעולה. הוא יוצר אג'נדה שהוא חושב שהיא הנכונה ואז לאחר זמן מבין שזה לא רלוונטי ובוחר באחרת. הוא מנסה להיות מעודכן למה שמתרחש במציאות ולא מצליח. הוא ימצא עצמו נגרר למצבים.ימצא את עצמו במצבים המתרחשים בלי קשר אליו, כאלה היכולים לעזור לו לשפר עמדה… שההזדמנות להיבנות תגיע ממצב חיצוני ולא בגלל שהוא הזיז את הכלים על לוח השחמט."

בוז'י הוכיח את הנ"ל, שהוא ניגרר לתוך סיטואציה, שעכשיו מציגים זאת כוויתור על האגו, אבל הזיגזג שלו לא מפתיע כמו שניכתב למעלה, ובעיקר כשבוחנים גם את המפה האישית שלו.

על ציפי לבני ניכתב כאן בתאריך 21.11.2014:

"בתקופה הבאה היא תמצא את עצמה מחוזרת, יבקשו ממנה לאחד כוחות; אבל עם הכוכבים על 2-8, היא מתנה כל הצטרפות בכך שהיא תהיה המנהיגה,המובילה מספר אחת, ובעיית האגו שלה מונעת ממנה ליצור איחוד כוחות. שיקולי האגו שלה המיידיים מועדפים על אסטרטגיה ארוכת טווח…במפה המשותפת של לבני עם מדינת ישראל, במעגל המציג את ההשפעות החיצוניות על מהלכים שלה, נפטון על ציר 1-7 מרמז על כך שמישהו מייצר לה ראייה אשלייתית, גורר אותה ללקיחת חלק בתוכניות רעיוניות שנשמעות נפלא… "

למעשה כולם הבינו, ציפי לבני לא וויתרה על האגו ולא חשוב כיצד מציגים את התוצאה. במציאות בוז'י קיבל את התנאים שלה נקודה.

אחרי שמתבוננים בקומפוזייט המשותף המקודם של שניהם, הירח וכוכב וונוס נמצאים במנעד מתוח המעיד על שידוך, אני מאמינה שהקוראים האינטליגנטיים כבר הבינו מי השדכן ומי ייצר להם את האשליה המשותפת ש"השלם גדול מסכום חלקיו", אולי זה נכון בשלב הראשון רק לציפי לבני, בעיקר לאור נתוני הבסיס של המפות שלהם, שכבר הופיעו כאן למעלה וברשימות קודמות.

במציאות המתרחשת אצלנו, צריך להמשיך לעקוב, מאחר וכל יום אנחנו שומעים על "יצירה" חדשה, כמובן אם נשמע על עוד "איחודים", נצטרך לבדוק גם את היחסים בין הכוחות. אמשיך ברשימות הבאות לבחון את הרשימות והעומדים בראשם. אין ספק, נודה כולנו שהמציאות אצלנו אין בה רגע דל. אלה העוקבים אחרי הנושא, מבינים שאת "הסלטות" ביקום גורמים הכוכבים אורנוס ופלוטו.

להזכירכם ברשימה מתאריך 05.12.14:

"במציאות התלויה בנו ובהתנהלות של כולנו, הכוכבים מציגים את המחלוקות והקונפליקטים בתוכנו(1-7, 2-8, 6-12), ולמרות שכולם מבינים שיש התמודדותשנכפית עלינו מהשכנים ובמערכות היחסים עם העולם, כזו שדורשת אחדות, אחריות ושיתופי פעולה בעיקר בגלל מה שקורה בשכונה שלנו. הגענו די בקלות בחזרה למחלוקות, בלי כבוד הדדי בין האנשיםזה נשמע הזוי, אבל נראה ש"האחדות שלנו" היא סביב מחלוקות בכל דבר ועניין, כאשר משתמשים בכל עמדה או בכל נושא לנגח זה את זה…"
גם אם יש וויכוחים על דרך, שזה בהחלט לגיטימי במסע בחירות, האם השפה ההתלהמות והסגנון עלולים להיות גורם משמעותי יותר מהתוכן והמסרים החשובים לעיצוב החברה שלנו? זו המדינה שלנו, אין לנו ארץ אחרת.

"אָנוּ נוֹשְׂאִים לַפִּידִים בְּלֵילוֹת אֲפֵלִים זוֹרְחִים הַשְּׁבִילִים מִתַּחַת רַגְלֵינוּ וּמִי אֲשֶׁר לֵב לוֹ הַצָּמֵא לָאוֹר -יִשָּׂא אֶת עֵינָיו וְלִבּוֹ אֵלֵינוּ לָאוֹר וְיָבוֹא!" ( שיר חנוכה ציוני, נכתב ע"י אהרון זאב)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .