eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 26.12.2014-01.01.2015

       

מבנה הכוכבים השבוע אינו מבטיח יציבות. בשישי-שבת האנרגיה משתנה ותחושות הכעס מפנות מקום לאמפתיה, השראה ויצירתיות. אם אתם מתמודדים עם רעיון חדש שאתם חשים תקועים איתו ואינכם יודעים כיצד להניע אותו, במהלך סוף השבוע תמצאו את הדרך לבטא אותו קצת אחרת, כשהתוצאה תהיה גם בשבירת המצב הקיים.

לפנינו שבוע שבו נושא הפנסיות או השקעות יעלה שוב לכותרות. היו זהירים בכל החלטה על פרישה או תוכניות ביטוח, קיימת נטייה לפספס איזה פרט חשוב. יתכן שממשלות, במדינות שונות, משנות את החוקים הקשורים לתנאי הפרישה או חסכונות.

בימים הראשונים של 2015 תלווה אותנו אנרגיה של שמחה לצד אסרטיביות. ההשפעה תלווה אותנו כבר מאמצע השבוע הקרוב ועלולה לגרום לכך שנישכח את הגבולות. למעשה זה יהיה שילוב של אגו מול חוקים ונורמות, התנהגות ארוגנטית נמהרת בלי מחשבה, (אם יש קשר גם למפה האישית זה יתבטא חזק יותר). עלינו לדעת שאנרגיה גבוהה, גם אם היא מוגזמת, יכולה להיות טובה ומועילה אם היא בשליטה וממוקדת לקראת פרויקט או מטרה מוגדרים. אלא שהרוב יגיבו למבנה הכוכבים הזה ב"פראות" יחסית, האגו יאבד את דרכו. אלה ימים בהם אנו עלולים להתנהג בילדותיות בעיקר בוויכוחים, במערכות יחסים ופעילות שבבסיסה נהיה נתונים למצבי רוח לא צפויים, בדרך כלל אופוריה ושימחה.

בתאריך 03.01.2015 מבנה הכוכבים בעל פוטנציאל אלים ומסוכן בעיקר בגלל אימפולסיביות. מבנה כזה עלול להשפיע כבר כמה ימים קודם.  נסו להיות ערניים וזהירים מאחר וגם מבנה זה גורם לקושי וסכנה בגלל חוסר שליטה. ההמלצה היא לשמור על עיניים פקוחות כדי למנוע קונפליקטים, מאבקי כוח וחוסר הסכמה, שאין להם סיבה אמיתית והם גוררים "קרבות" חסרי משמעות.  הצורך בריגוש מתעורר, בעיקר במערכת יחסים. השבוע הקרוב יכול להביא גם את "הבלתי צפוי" לחיינו. נסו להתבונן פנימה ולהבין לאן אתם גולשים לפני שיהיה מאוחר מדי.

מופע הירח המלא שיתקיים בתאריך 05.01.2015, יהיה ב- 14 מעלות במזל סרטן, מעלות שבנו את הריבוע הגדול בחודש אפריל 2014. אלה ימים לא קלים שאופיים הוא עוינות ומאבקי כוח קשים, שישפיעו לאורך זמן. אלה מעלות המשפיעות על ארה"ב ועל ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה, והמשמעות יכולה להיות שמחוסר ברירה הוא "נצמד" לקיר.  האם יהיה מוכן להתפשר עם "המערב", שזו אופציה שקצת קשה להאמין שתתרחש, או שיגרום להסלמה צבאית. בעולם בכלל אלה ימים של טראומה, טרור ודאגות כלכליות.  צפו לאווירה מתוחה שתלווה את הימים האלה. הימים סביב הירח המלא עלולים להביא משבר אמון ואמונה. נסו לשמור על שליטה רגשית כדי למנוע סיטואציה שתהיה לה משמעות ארוכת טווח על חייכם.

 בשבוע שעבר נכתב כאן: " …האמת נחשפת וכדאי להתנהל בזהירות מאחר שקל להיכנס למאבק שעלול להיות גם נפיץ. אלה ימים שאי-אפשר להסתיר את האמת ולכן מומלץ להמתין כמה ימים כדי למנוע דברים שאינכם רוצים שיתרחשו…"

בסוף שבוע שעבר נודע תוכן שיחותיו של ג'ון קרי עם עמיתיו באירופה, על הטקטיקה שבחרו האמריקאים והאירופאים ביחס להצבעה באו"ם בנוגע לפלשתינאים כדי לא לתת כוח לצד הימני במפת הבחירות ולמעשה במילים אחרות לחזק את השמאל, שהמרכיב העיקרי בו זה הזוגיות של ציפי ובוז'י.

באותה רשימה בהמשך, נכתב : "…אחרי שמתבוננים בקומפוזייט המשותף המקודם של שניהם, הירח וכוכב ונוס נמצאים במנעד מתוח המעיד על שידוך,אני מאמינה שהקוראים האינטליגנטיים כבר הבינו מיהשדכן ומי ייצר להם את האשליה המשותפת ש"השלם גדול מסכום חלקיו"…" אלה מכם שעסקו בניחושים כבר יודעים מי השדכן, זה שדאג להשפיע ולבנות את האיחוד החדש לבני והרצוג … בעיקר ש"התנועה" השתלבה במיפלגת העבודה עם שני אנשים נקודה. ( "נאמנות" ראשת המיפלגה לאנשיה או לדרכה לא עומדת כאן לסימן שאלה, רק למחשבה). יש עוד שאלות על תוכן השותפות ?

חשיפת השחיתות במיפלגת "ישראל ביתנו", פעילים קבלני מישנה ועמותות הקשורות למיפלגה, גם זו יצאה לאור בדיוק באותם ימים ( 24.12-25.12) בהם מיבנה הכוכבים הגיע לשיאו. " …אלה ימים שאי-אפשר להסתיר את האמת…"

הפירוד בתוך ש"ס? הוא חלק מתחושת המיצוי שגם עליה נכתב ברשימה לפני שבוע: "חלקכם יחוו תחושת מיצוי ביחסים אישיים ברבדים שונים, שחררו והתקדמו הלאה". וזה כמובן גם קשור לחשיפת האמת שנדחקה מתחת לפני השטח ובעבעה בתוך השותפות המאולצת של אלי ישי ואריה דרעי לאורך השנה, מאז הלך לעולמו הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

אי שם במהלך שנת 2010, לפני שכוכב אורנוס עבר למזל טלה, בפרק שהכותרת שלו 'מחשבות אסטרולוגיות', העליתי את האפשרות שאורנוס, המסמל טכנולוגיה חדשה, במזל טלה יביא לעולם סוג חדש של מלחמה, מלחמת סייבר. בשבוע האחרון היינו שוב עדים הפעם ל"קרב" בין צפון קוריאה לחברת סוני בארה"ב, כשבעקבותיו הגיעה התגובה מצידה של ארה"ב, ששיתקה  את מערכת האינטרנט בצפון קוריאה. היו בטוחים שסוג המלחמות האלה, שכבר מלוות אותנו לאורך זמן, ימשכו ומן הסתם ישתכללו.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 27.12 הירח בטל משעה 17:43 עד למחרת בשעה 08:35 בבוקר.

יום שלישי 30.12 הירח בטל משעה 02:44 עד שעה 12:56 בצהרים.

יום חמישי 01.01 הירח בטל משעה 14:18 עד שעה 19:08 בערב.

כלכלה ושווקים:

אנו ממשיכים בתקופה של חוסר וודאות. המולות בין המארס ויופיטר בין התאריכים 30.12-02.01  יצבעו את השווקים באופטימיות, אופוריה שיכולה להתחלף גם בפאניקה.

בין ה-01.01 ועד ל-04.01 השמש "מדליקה" את המבנה אורנוס פלוטו וצפוי אי שקט.

הירידה במחיר הנפט משפיעה על המדינות המייצרות נפט ומשפיעה גם על ירידה בערך ה"סחורות", זה עלול להביא להאטה במדינות האלה. בשאר המדינות הירידה במחיר הנפט משאירה לאנשים "קצת" יותר כסף "לבזבז" בקניונים, אבל זכרו שהירידה במחירי הנפט היא זמנית.

מעברו של כוכב סאטורן למזל קשת ישפיע על השווקים והכלכלה, לא באופן דרמאטי, אבל תהיה האטה. בפעם האחרונה שהסאטורן היה במזל קשת זה קרה בין השנים 1985-1987 ואז הסתיימה תקופת הפריחה בשווקים, בעיקר במהלך שנת 1987. המפגש המתוח בין הסאטורן והנפטון, שיגיע לקראת נובמבר 2015, יביא לשינויים בהתנהלות הבנקים, יתכן גם שתידרש יותר חשיפה כדי להגן על הלקוחות. יתכן שתיחשף התנהלות שלא תעמוד בסטנדרטים. זה מבנה  שיכול להשפיע פיננסית גם על האדם הפרטי. זכרו שנפטון תמיד מביא איתו מבוכה, הטעייה שגורמת לשגיאות בתהליך קבלת החלטות, וכדאי ומומלץ לחשוב מראש איך אתם מתגוננים לפני שתאבדו שליטה.

 

אצלנו:

הפעם יו"ר הבית היהודי:

המפה האישית של נפתלי בנט (על פי נתונים מדויקים), בן מזל טלה, מעידה על שילוב של שיקול דעת ואימפולסיביות. חשוב שלאדם כמוהו יהיו יועצים שיעזרו לו לשמור על איזונים, למרות שיש לו רצון לקבל החלטות לבד. במפה המשותפת שלו עם המדינה הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11.  הוא מכוון גבוה אבל יהיה עליו ללמוד להגדיר מטרות ברות השגה, במקום הרף הגבוה שהוא עלול לפספס אותו. כדאי שיבין או ילמד שעדיף לא להיות צודק אלא להיות חכם. הגישה שלו עקרונית ונתמכת על ידי המציאות (כך בכל הקשור לפלשתינאים ובמיוחד לעולם "הנאור" זה המנסה לכפות עלינו את "הארה" שלהם שלא מסתדר בדרך כלל עם הביטחון שלנו). הקושי של נפתלי בנט יהיה ללמוד להיות מתון יותר ולא לשבור את הכלים.

מאחר ויש עכשיו כמה מפלגות (פלגנות) וניסיון לבנות גושים חשבתי שמול השידוך של הרצוג ולבני, לבדוק את האפשרות לשיתוף פעולה בין נפתלי בנט וראש הממשלה נתניהו. גם הפעם נבנתה מפה משותפת של שניהם עם מפת המדינה. שילוב הכוכבים על הצירים 4-10 ו- 2-8, מספרים על שמירה על מצב נתון ונאמנות על פי מערכת אינטרסים. הם יכולים להתאחד יחד מול אויבים חיצוניים, פוליטיים או מדיניים. גם אם יתעוררו ביניהם משברים, הם ידעו לנהל אותם בלי להפוך את הוויכוחים ביניהם לאישיים. הכוח של היחסים האלה יהיה בהתמקדות באינטרסים בסיסיים זהים, ללמוד לנהל את חילוקי הדעות בלי שאלה יפגעו במערכת היחסים שלהם.

אבל גם כאן מבינים ממבנה הכוכבים שהשותפות תהיה זמנית שנה או שנתיים, כלומר הם יתקשו לעבוד יחד לטווח ארוך ואז כל אחד יפנה לדרכו. מצב הכוכבים המלווה את המדינה שמחזק את ההבנה שהחל משנת 2016 הבחירות הבאות יהיו עניין של זמן. עד שלא ישנו את שיטת הבחירות אצלנו, אנו נחזור לאותה הצומת שוב ושוב, יבנו ממשלה וזו תתפרק בתוך זמן קצר. יהיה נכון לומר אסטרולוגית, שרק אחרי הרכבת הממשלה נדע את אורך ימיה. בכל זאת השאלה החשובה שתלווה אותנו לאיזה ממשלה יהיה הכוח להביא את השינוי שיחזק את המשילות באמת.

 

"החוכמה היא כאש: קטנה תאיר את העיניים וגדולה תשרוף את המדינות" (ר' משה אבן עזרא)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .