eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 02.01.2015-08.01.2015

     

השבוע מתחיל עם תחושת חוסר יציבות. מבנה הכוכבים נושא אנרגיה גבוהה ואימפולסיביות, שעלולה לגרום לנו לפגוע בעצמנו. נסו לשמור על איפוק כדי למנוע סוג של כשלון או אכזבה. מבנה כזה עלול להשפיע כבר כמה ימים קודם (בשבוע שסיימנו עכשיו).  מומלץ להיות ערניים וזהירים מאחר והמבנה הזה גורם גם לקושי וסכנה בגלל חוסר שליטה. ההמלצה היא לשמור על עיניים פקוחות כדי למנוע קונפליקטים, מאבקי כוח או מאבקי אגו וחוסר הסכמה, שאין להם סיבה אמיתית והם גוררים "קרבות" חסרי משמעות. הצורך בריגוש מתעורר, בעיקר במערכת יחסים. השבוע הקרוב יכול להביא גם את "הבלתי צפוי" אל תוך חיינו. נסו להתבונן פנימה ולהבין לאן אתם גולשים לפני שיהיה מאוחר מדי. התבוננות כזו תעזור לכם גם ללמוד שיעורים ערכיים אודות עצמכם.

מעברו של כוכב וונוס למזל דלי יוצר מצבים יותר ייחודיים הדוחפים לתגובות בלתי מאוזנות, בעיקר במערכות יחסים. משעמם לא יהיה.

מרקורי מצטרף לוונוס במזל דלי והמשמעות היא שבשבועות הקרובים המחשבות מהירות יותר, התקשורת מגיבה במהירות, הרעיונות יגיעו במהירות כזו שקל לאבד אותם בדרך. זה מצב שעלול לגרום לשגיאות ולמבוכה. רק מי שיהיה מודע למהירות המידע שמגיע יוכל להגיע למסקנות חכמות בדרך לא רגילה, לראות פרטים או בעיות גם של עצמו ולטפל בהם בדרך עניינית.

למעשה בין התאריכים 03.01 ועד ה- 11.01 אפשר לצפות לתחושה של תקיעות מול מצבים שגורמים לשיבושים והפרעות. דפוסי החשיבה משתנים.

מופע הירח המלא, שיתקיים בתאריך 05.01.2015, יהיה ב- 14 מעלות במזל סרטן, מעלות שבנו את הריבוע הגדול בחודש אפריל 2014. אלה ימים לא קלים שאופיים הוא עוינות ומאבקי כוח קשים, שישפיעו לאורך זמן. אלה מעלות המשפיעות על ארה"ב ועל ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה, והמשמעות יכולה להיות שמחוסר ברירה הוא "נצמד" לקיר.  האם יהיה מוכן להתפשר עם "המערב", שזו אופציה שקצת קשה להאמין שתתרחש, או שיגרום להסלמה צבאית. בעולם בכלל אלה ימים של טראומה, טרור ודאגות כלכליות.  צפו לאווירה מתוחה שתלווה את הימים האלה. הימים סביב הירח המלא עלולים להביא משבר אמון ואמונה. נסו לשמור על שליטה רגשית כדי למנוע סיטואציה נפיצה כזו שתהיה לה משמעות ארוכת טווח על חייכם.

אלה ימים שגם מזג האוויר "יגיב" למופע הירח המלא ולכוכבים שיצטרפו.

תיתכן התפתחות חדשה לצד פריצות דרך טכנולוגית, מיזוגים גדולים ובסך הכל זה יביא לצעדים משמעותיים בתחומים האלה שיביאו לעתיד טוב יותר.

למעשה אנחנו נעים בתקופה שבה יש שחרור מתבניות ישנות, גם לאלה שמחפשים להישאר במקום הבטוח יהיה ברור שאי אפשר לשבת יותר על הגדר. עם זאת יש כאלה שחשים שהמציאות לא מתאימה ל"אני" שלהם ודוחפת אותם לשינוי שיתאים לכיוון חדש. השינויים המשפיעים בהווה ימשיכו לאורך השנה הקרובה ויעבדו גם על העולם הרוחני, הפסיכולוגי והפיזי,  אך אל תדאגו, זה לא תהליך כואב.

מפת המדינה מושפעת מכוכב מארס החל מתאריך 06.01 ועד ל- 12.01, כלומר קיימת פגיעות גבוהה יותר. נסו לשמור על עצמכם בכל מקום שיש לו פוטנציאל המכיל סיכון או אלימות, כולל נהיגה, חציית כביש ומקומות ציבוריים.

זמני הירח הבטל:

יום שבת 03.01.2015 הירח בטל משעה 13:52 בצהרים עד למחרת בשעה 03:07 לפנות בוקר.

יום שני 05.01 הירח בטל משעה 06:52 בבוקר עד למחרת יום שלישי עד שעה 13:02 בצהרים.

יום חמישי 08.01 הירח בטל משעה 19:02 בערב עד 00:58 אחר חצות.

 

כלכלה ושווקים:

מצטערת שאני חוזרת על עצמי וכותבת שוב על השפעת הכוכבים אורנוס-פלוטו. ההיבט המדויק היה בתאריך 15.12.14 ויחזור בתאריך 16.03.2015. יש גישה באסטרולוגיה, המאמינה שהמנעד האחרון יהיה החזק ביותר.

השמש במזל גדי מתרגמת את המבנה הזה בין התאריכים 03.01-04.01 וזה יגרום לתנודתיות. גם השבוע השני של ינואר נראה לא משהו,  בעיקר בין התאריכים  09.01-11.01, אבל ההשפעה יכולה להיות קצת לפני וקצת אחרי.

המשיכו להיות ערניים עד מרץ 2015 כולל. סביר להניח שהתמונה תשתנה אחרי מרץ 2015.

 

אצלנו:

קצב האירועים בחסות הכוכבים גורם לחדשות יומיומיות ואין אצלנו רגע דל. לקרוא ולשמוע על המערבולות אצלנו, מביך, אבל למעשה הכוכבים הכינו אותנו לכך ולא פעם זה נכתב כאן על מה שקורה אצלנו. להלן תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 05.12.14: "…במציאות התלויה בנו ובהתנהלות של כולנו, הכוכבים מציגים את המחלוקות והקונפליקטים בתוכנו(1-7, 2-8, 6-12) ולמרות שכולם מבינים שיש התמודדות שנכפית עלינו מהשכנים ובמערכות היחסים עם העולם, כזו שדורשת אחדות, אחריות ושיתופי פעולה בעיקר בגלל מה שקורה בשכונה שלנו. הגענו די בקלות בחזרה למחלוקות, בלי כבוד הדדי בין האנשים, כולל נבחרי ציבור שמוצאים דרך להביא ויכוחים ציבוריים לכותרות על כל נושא הקשור לערכי יסוד שלנו. זה נשמע הזוי… אבל נראה ש"האחדות שלנו" היא סביב מחלוקות בכל דבר ועניין, כאשר משתמשים בכל עמדה או בכל נושא לנגח זה את זה".

בעקבות החקירה המתנהלת נגד אנשי "ישראל ביתנו", חזרתי אל המפה האישית של אביגדור ליברמן ( נתונים מלאים ומדוייקים) עם מדינת ישראל, אותה אפשר לראות כמפה של המפלגה עצמה, עם דגש על תחום הפוליטי, מאחר ואביגדור ליברמן הוא המפלגה.

עד לאחרונה הכוכבים שמרו עליו ועזרו לו (4-10), אבל אלה המשיכו והתרחקו מהצירים במפה המשולבת, והפכו אותו לפגיע יותר. למרות שאביגדור ליברמן מנסה לשמור על "עסקים כרגיל", לשדר פרופיל גבוה, במציאות שהגיע אליה ליברמן יעשה טעות אם יסמוך על ניסיון העבר שחילץ אותו ממצבים ויסיק מכך מסקנות לעתיד. רצף הכוכבים שעומד להגיע על הצירים 1-7, 2-8 ומתקרב גם מבנה כוכבים על ציר 6-12, מביא לקונפליקט שעלול לגרום לחוסר השפעה במערכת הפוליטית. בטווח הקרוב ההשפעה שלו תרד, גם אם מהחקירות הפליליות של חברי המפלגה לא יצא דבר, הכוכבים נותנים תחושה של מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי.

המבחן של ליברמן יהיה האם ידע לקבל בטווח המיידי את המציאות החדשה, להישאר בתמונה עם פרופיל נמוך מתוך תקווה שהגל העכור מבחינתו יעבור והוא יחזור למרכז הבמה. אלא שהבעיה היא שבאופק מופיע גל עכור אחר ואם אני מציצה לתמונה העתידית המתפתחת בשנים הבאות אצלו, עלולה להתפתח שחיקה שתביא לירידה בכוחו, כך שאולי גם לא יהיה לו לאן לחזור, אולי גם בגלל שמישהו אחר יכול לעלות על הבמה שלו,  נזכור שאנחנו בתקופה של מהפכים שהשפעתם תתבטא בשנים הבאות. המציאות עכשיו משאירה את כולנו עם סימני שאלה. קצב השינויים שלא פעם מפתיע באופיו, נכון גם כאן. אביגדור ליברמן ימשיך לעניין אותנו גם בעתיד.

על הניסיון הכושל של הרשות הפלשתינאית באו"ם.

יש לי מחשבה שהם רוצים להיכשל… הם יודעים שאין להם יכולת לעמוד בזכות עצמם ולנהל מדינה. (הקוראים הקבועים זוכרים את ניתוח המפות של הפלשתינאים ומחמוד עבאס שכבר פורסם כאן בעבר, עם המסקנות) גם האיומים שלהם להצטרף לאמנות שונות, כולל לבית הדין בהאג כדי לפעול נגדנו, אין להם באמת שיניים כי שם הם עלולים למצוא את עצמם נאשמים בביצוע טרור. הם אלה שנושאים על גבם הרבה "כדים עם דם" של אזרחים ישראליים שנרצחו, בעיקבות "הסכמי השלום" – הסכמי אוסלו ולא רק. מחמוד עבאס יודע את זה ולכן כל מה שהוא מציג זה יחסי ציבור לעצמו בין אנשי הרשות. הוא יודע היטב שלכל פעולה שהוא עושה, הזמן יש לו משמעות, במיוחד עבורו. אבל הוא וחבריו צריכים להצדיק את המשכורות שהם מקבלים. בכל מיקרה השפעתו וכוחו נחלשים ונבין זאת במהלך 2015.

תזכורת מתאריך 03.01.2014: "…לא נופתע כשבהדרגה ייחשפו הפלשתינים שהם פועלים בשני מישורים, האחד כאילו מנהלים מו"מ והשני כרוך במזימה (כירון על ציר 6-12), מהלך חד-צדדי מאחורי הקלעים שמטרתו לפגוע בדינאמיקה של המו"מ בפנייה למוסדות בינלאומיים נגד מדינת ישראל".מי שמתבונן על התאריך רואה שההתנהלות השקרית שלהם, שנחשפה בעזרת הכוכבים, החלה עוד הרבה זמן לפני סיום השיחות הרשמי שיועד לאפריל 2014. נזכור שהם בחרו להתנתק. בתאריך 23.05.2014 התפרסם כאן: " …כוכב פלוטו הנמצא במפה שלהם בפרק הזמן הזה עובר על ציר 1-7 בהורוסקופ של מדינת ישראל. כלומר, הם אלה הבוחרים להתנתק מאיתנו, ממדינת ישראל, אבל במשחק הפוקר שהם משחקים, אנחנו עדים איך הם מפעילים אלימות פיזית או מילולית כשזה מתאים להם ואז יכולים לגשת לשולחן הדיונים, כאילו כלום לא קרה. משחק כפול אמרנו?" בינינו, קיים סימן שאלה האם אבו מאזן יהיה עוד בתמונה בשנתיים הקרובות.

על העמדות של האירופים נגד מדינת ישראל, מדינת היהודים, כדאי לזכור שההגירה הגדולה של המוסלמים משפיעה שם בעיקר על המפלגות הסוציאליסטיות שמקבלות את כוחן בעיקר מאלה ובסוגריים אולי גם מפחדות מהם. מי שעוקב בעיתונות ובאתרי התקשורת החברתיים יודע כיצד המוסלמים משתלטים לאט ובטוח על יבשת אירופה…בצרפת לדוגמא זה כבר סוד גלוי.

לא פעם נכתב כאן על המבנה של אורנוס-פלוטו שהחל להשפיע בשנת 2012 ויסתיים בשנת 2015. השפעתו היא בשינויים מהותיים, כלכלית, חברתית ופוליטית. נזכור שמבנה זה היה בין השנים 1929-1934, אבל את המשמעויות וההחלטות שהתקבלו אז, הבנו רק כמה שנים אחר כך עם פרוץ מלחמת העולם השנייה. לכן גם עכשיו, כל המערבולת הגדולה שהעולם חווה, המהפכים העימותים והמשברים, (ההפיכות במזרח התיכון, עולם האיסלם המתחזק עם דע"ש, המלחמה הקרה בין ארה"ב ואירופה מול רוסיה, המצב הכלכלי באירופה המשפיע על האיחוד האירופי, פסיכופטים ברחבי העולם רוצחים בשם האל בלי לתת דין וחשבון, הגזענות שהרימה ראש בעולם המערבי וסליחה אם אני שוכחת עוד כמה אירועים דרמטיים שהתרחשו בשנים האחרונות) הם אלה שיביאו את השינויים שבעקבותיהם אולי העולם יחזור להיות "נורמאלי". אבל זה נכון רק אחרי שהרעיונות המחשבות וההחלטות, התובנות והמסקנות של כל האירועים בשנים האלה, יעברו תהליך של "דגירה" (אינקובציה), רק אז, אחרי שמנעד הכוכבים יתפוגג ויפסיק להשפיע ישירות, נדע מה התוצאה או המשמעות של השנים האחרונות ( 2012-2015) ואיך ההתמרה ( טרנספורמציה) תשפיע על חיינו בכל הרבדים בשנים הבאות.

"ככל שהולך ומתפרד, הולך ומתאחד, ומתוך הניגודים מתהווה האחדות היותר יפה, והכל בא מתוך הקרב" ( הרקליטוס)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .