eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 09.01.2015-15.01.2015

    

תחושת האינטסיביות תלווה אותנו לאורך החודשים הקרובים, כזו שתעזור לכל אחד להיות "מחודד" יותר בתגובות,  אם כי אלה החשים "שבירים" יותר, יכולים להרגיש קושי להתמודד עם האינטנסיביות הזו וכדאי להם להיות בתוך מערכת יחסים עם אנשים רגישים יותר, איתם יוכלו לשחרר את אי השקט או אי נוחות, את הדאגה או המחשבות החד סיטריות שלא מתפשרות. היתרון שלנו שהידע באסטרולוגיה עוזר לנו לדעת שאלה תקופות זמניות וחולפות, וההזדמנות להתחדש גם היא אופצייה העוזרת למצוא כיוון שיתן משמעות לחיים. העדיפו לשתף חברים עם מה שאתם חושבים או מרגישים, זו גם דרך להבין את מה שקורה לכם בפרופורציות, להתארגן ולזכור  שכל התהליך מביא להתפתחות שתקדם אתכם במסלול הנכון לכם.

כוכב מארס ( המסמל אנרגיה) עובר למזל דגים ב 12.01.15 וישהה שם עד 20.02.15. זו רצועת זמן שאינה מומלצת להכנס למריבות, "קרבות" וכל פעולה אגרסיבית. מי שינסה להפעיל כוח יהיה בצד שמפסיד. מי שיחשוב שיש לו כוח, ירגיש מבוכה. זו תהיה תקופה שאגרסיביות תסתיים בשגיאה, בעיקר במקומות נפיצים,  כמו באוקראינה. הבעיה עם מארס במזל דגים זה איבוד פרופרציות. הדרך לשחרר את האנרגיה בזמנים כאלה היא בספורט הקשור למים, או מוסיקה וביטוי אמנותי. זה זמן טוב למדיטציה.

בין 13.01-14.01 יש איכות טובה של כוכבים, אבל אלה לא ישפיעו אם אתם לא תעשו משהו בנידון. זו אנרגיה חיובית שמומלץ לחפש דרך לא רגילה להביט על מה שקורה, כולל בפיתרון בעיות. נסו לפגוש אנשים ורעיונות שאינם אוהבים שיגרה ושמרנות. התיקשורת תהיה חשובה.

במהלך השבוע יבנו מנעדים בעייתיים, של מבוכה ותיסכול. פעולות שעלולות להיות מסוכנות כמו פעולות טרור, או התפתחות לא נחמדה שתתרחש מאחורי הקלעים. אלה ימים שתורגש הגבלה, שתכניע כל פעילות בעלת אופי צבאי. אין זה הזמן לפעילות אסרטיבית במטרה להביא תוצאות, אלא ההפך, זה מביא ליותר התרגזות כאילו מישהו מטריד אתכם, מציק לכם, ועדיף במקום לזרום ולא להלחם נגד מה שעוצר אתכם. קצת סבלנות, כמה ימים והמהמורה הגבוהה הזו תעלם ותמשיכו הלאה. הניסיון להתנגד יגרור עצבנות שלא עוזרת לקדם שום דבר, רק להפסיד אנרגיה, או לעורר עויינות מולכם. נסו לאמץ יותר חמלה ואמפתיה בהמשך. הניצחון שלכם יגיע דווקא עם ההבנה שנדרשת מכם סבלנות.

סביב ה 19.01 תחושה של נינוחות, חידוש אנרגיה, הטענה של בטריות חדשות שיתנו לכם הרגשה של חיוניות. האנרגיה אינה גבוהה, אבל תרגישו נעים גם במערכת יחסים. אל תופתעו אם הכל יהיה איטי יותר, אולי עצלות ואפילו תשישות, רצון להשאר על הכורסא בי לעשות דבר ואולי להנות מ"מתוקים".

השילוב של מארס ונפטון בהמשך, סביב ה 20.01 יציף בעיות הקשורות למים, תובלה במים, בעיות יתעוררו סביב ספינות וצוללות. שוב כדאי לזכור שהצד האגרסיבי מפסיד.

מבנה הכוכבים מארס-סאטורן-נפטון החל מ -12.01 11.01 גורר בעיה עם חברות הנפט שעלולות להתמודד עם חדלות פרעון.

לקראת 14.01-15.01 כוכב מרקורי מתחיל להאיט עד העצירה ב 21.01 לקראת תקופת הנסיגה שתסתיים ב11.02בפועל, אבל תמשיך לפחות עד 15.02. כך שמומלץ לסיים חוזים, הסכמים ורכישות עד סוף השבוע הקרוב. הכינו את עצמכם לספינים וג'וקרים שישלפו מאי שם כדי להשפיע על החשיבה שלכם. אנשים  שהתיקשורת זה המקצוע שלהם ימנפו את רצועת הזמן הזו ל"ספר  סיפורים" שאחר כך יתברר שאין להם שחר ואצלנו תקופת הבחירות…הפעילו את המוח, הוציאו את המסננת כדי לברור את המילים.

התקופה הקרובה מושפעת מכוכב פלוטו המקושר לראש וזנב דרקון עד סוף ינואר. יתכן גל חדש או אולי נאמר מתחדש של אלימות בין מדינת ישראל והפלשתינאים. תקופה אינטנסיבית באופייה שעלולה להביא גם התפרצויות לא רצויות וצפויות.

עוד תקופה רגישה תהיה בין 17.02-30.03 שילובי האורנוס –פלוטו וסאטורן-נפטון, שעלולים להקצין מצבים בדרך לא רצוייה או צפוייה ברחבי העולם. יתכנו הפיכות, מלחמות, מהפכות ואלימות קשה.

אבל אנחנו אופטימיים בדרכנו, נאמץ את דברי רבי נחמן מברסלב: "הרגל את עצמך לחשוב אך ורק מחשבות חיוביות; הן תחוללנה בך נפלאות".

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 10.01 הירח בטל משעה 17.45 אחה"צ עד למחרת יום ראשון בשעה 13.58 בצהרים.

יום שלישי 13.01 הירח בטל משעה 11.46 לפני צהרים עד שעה 01.44 אחר חצות.

יום שישי 16.01 הירח בטל משעה 01.51עד שעה 10.01 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

למעשה הרבע הראשון של שנת 2015 משלב קיצוניות לחיוב ולשלילה בשווקים. שינויים  שקשה לחזות בעיקר בגלל נוכחות כוכב אורנוס. שתמיד מפתיע. לקבל החלטה לטווח ארוך בזמן כזה זו שגיאה.

סימני השאלה יתעוררו בעיקר לאור התנהלות הבנקים המרכזיים בעולם.

המעבר של סאטורן למזל קשת היה בפעם הקודמת בין השנים 1985-1988מה שזכור כמשבר הבנקים, שהשפיע ב 1987 על השווקים. ב 2017 הסאטורן יגיע לאותה מעלה, נקודת משבר ש"נדלקה" על ידי כוכב פלוטו ב 2008.

עוד נקודה רגישה תהיה בין אוגוסט לנובמבר 2015, אז תהיה תגובה  במחירי הסחורות והנדל"ן שוב. בבוא העת נרחיב על כך.

המציאות של ארועים פוליטיים ברחבי העולם, משפיעים על הכלכלה והחברה וכל אלה יעברו קשיים עד שיתייצבו. התקופה שבין 17.02-30.03 רגישה בגלל ארועים לא צפויים שישפיעו על התנודתיות במיוחד.

אנחנו לפני מבנה של מארס סאטורן ומארס נפטון, בין 12.01-20.01 בהחלט רצועת זמן שכדאי להיות זהירים בתוכה. יתכן שזה יהיה קשור לנפט, לחברות הנפט עם קשיי נזילות בגלל הירידה הדראמטית במחירו של הנפט.

מרקורי יתחיל בנסיגה, ב21.01, תמיד זה יום רגיש לשווקים בגלל שינוי פסיכולוגי. תקופת מרקורי בנסיגה בשווקים רגישה בגלל שמועות וההמלצה להשתמש במסננת כדי להבין מה נכון ומה לא נכון.

 

אצלנו:

על אריה דרעי:

עם חזרתו של אריה דרעי להנהגת ש"ס  נכתב כאן ב 18/10/2013: "…חזרתו של דרעי לש"ס הייתה עם כוכב פלוטו על ציר 4-10 והמשמעות הייתה שהוא סימן מטרה ולא עצר עד שהשיג אותה. השפעה זו הסתיימה בספטמבר 2013. בהמשך יש עדיין כוכבים על הצירים 5-11 ו-3-9, מה שעוזר לו להרגיש "שליט יחיד". אלא שהכוכבים חושפים שישנן מניפולציות בהצגת העובדות כדי שיוכל לנכס לעצמו את כל הסמכויות…"(לפי מה שקורה בהווה זו הדרך שלו עכשיו לפי הפירסומים בתיקשורת)"…לתוך התמונה נכנסת מערכת כוכבים עם נפטון על ציר  1-7 במעגל קארמה. המשמעות היא שדרעי אינו זוכה לשיתופי פעולה, ולסירוגין הוא יתמודד עם התנגדויות למהלכיו, שהוא מאמין בכוחו למוסס את כולן. עם ציר 6-12 יש לו אופוזיציה! דרעי מייצר רף ציפיות גבוה שיאכזב את האנשים בהמשך. תהיה לו הצלחה חלקית, אבל הואלא יצליח להחזיר את הכתר למפלגת ש"ס. במפה המשותפת שלו עם המדינה, כל מבנה הכוכבים מציג ציפיות גבוהות ואכזבה. אריה דרעי יבטיח הבטחות שלא יוכל לקיים אותן עם כוכבים על ציר 2-8. לאט-לאט יתפתח פער בין תחושת הכוח שהוא מציג לבין ההישגים בפועל. זהו תהליך הדרגתי שיכול להתמשך, אבל בסופו של דבר דרעי לא יעמוד בציפיות של תומכי ש"ס ".

מניתוח הנתונים של אריה דרעי ( מפה עם נתונים מדוייקים) כמנהיגה של ש"ס עם מדינת ישראל, נכון לעת הזו, ( 2015-2016), הכוכבים על ציר 1-7, 5-11, 6-12 מציגים אצלו אי נוחות גדולה, בגלל שההתקפות שמטרתן לפגוע בלגיטימציה שלו ימשיכו. האם זה הרמז שיש עוד קלטות? ציר 6-12 מציג "עבודה" מאחורי הקלעים שמטרתה לפגוע בשמו של אריה דרעי.

מצב הכוכבים מעיד שגם אם הוא שומר על מעמדו כמנהיג ש"ס, ההצלחה בבחירות תהיה בינונית מאוד יחסית לעבר. תהיה לו בעיה להגיע לקהל חדש, חוסר יכולת להלהיב קהל נוסף לאלה שבוחרים בש"ס בלי לערער או להרהר. הוא יבזבז אנרגיה על ניסיונות שיכנוע והעברת המסרים שלו לא תהיה ממוקדת. אם ינסה להשתמש בטריקים מהעבר, יגלה שאלה כבר לא עובדים. בשנה הקרובה דרעי לא יוכל לשחזר את הכוח שהיה לו.

אם תשאלו את דרעי, הוא מרגיש טוב עם עצמו, עושה כמיטב יכולתו אבל במציאות התנאים לא משתפים איתו פעולה ולא עוזרים לו להשפיע על קהל חדש, המסקנה שהוא ימשיך לשמור על מעמדו אבל ההצלחה שלו לא גדולה. למעשה ההמלצה של הכוכבים היא להמשיך ולהשקיע עבודה לטווח ארוך, אם יש לו סבלנות אולי בבחירות הבאות.

דרך אגב באותה רשימה מ 18.10.2013 על מערכת היחסים עם אלי ישי " בקומפוזייט המשותף כוכב נפטון מגיע לציר 1-7 במהלך 2014-2013, מה שהביא לתהליכים מסובכים מתחת לפני השטח, ואלה לא עוזרים לגיבוש ושיתוף פעולה…" עוד נכתב באותה רשימה " …השוואה בין המפות של השניים מעידה שאריה דרעי מנסה להיות בשליטה, הסאטורן שלו על שמש וירח במזל גדי במפה האישית של אלי ישי, וגורם לדרעי לבוא בטענות ולהשמיע ביקורת וחוסר שביעות רצון מהתנהגותו של אלי ישי שקל לו להתרחק, כדי לא לשמוע את אריה דרעי." זה מצב כוכבים המעיד על הצורך של דרעי להגביל ולעצור את אלי ישי. כך שהתוצאה לא הפתיעה.

" המסתפק במה שיש לו, לעולם אינו עני, הבלתי מסתפק לעולם אינו עשיר" ( ג'ורג'אליוט)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .