eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 16.01.2015-22.01.2015

 

את הימים האחרונים ליוותה תחושה של "תקיעות" או שדברים שציפינו להם נדחו. במהלך החודש יהיה עלינו לעשות בחירות ולעשות זאת בחוכמה. רצועת הזמן הקרובה תהיה מאתגרת ויתכנו מצבים שאופיים מסוכן והרסני, ובעיקר בלתי צפויים. אלה ימים של אי שקט גם במישור הפוליטי, בכל רחבי העולם.

רצועת הזמן שבין דצמבר האחרון ועד לחודש מרץ 2015 מאופיינת במאבקי כוח ולחצים. האירועים המתרחשים מביאים להתמרה בחיינו האישיים והחברתיים. ישנן מניפולציות רבות שמטרתן היא להסתיר מה שלא נוח לראות או לשמוע. אנו עדים לעימות הצובר תאוצה בין העולם המערבי והקיצוניות המוסלמית, מאבקים בין חופש הביטוי וערכים תרבותיים המאפשרים לכל אחד לעשות, לומר או להאמין במה שהוא חושב כנכון, מול ארצות שמגבילות את חופש הביטוי והחוקים שלהם מאפשרים את חסימת האינטרנט, הווטסאפ ואת שאר הרשתות החברתיות.

סביב התאריך 19.01 קיימת תחושה של נינוחות, חידוש אנרגיה, הטענה של סוללות וזה יגרום להרגשה של חיוניות. האנרגיה אמנם אינה בשיאה אבל תרגישו נעים, גם במערכת יחסים. אל תופתעו אם הכל יהיה איטי יותר, אולי עצלות ואפילו תשישות, רצון להישאר על הכורסא מבלי לעשות דבר ואולי ליהנות מדברים מתוקים. עם זאת קיים זיוף או אשלייה ביום  הזה ואחריו ועלול להתרחש בו גם משהו אלים ומסוכן. למדנו כבר לא פעם הכוכבים פועלים גם יומיים שלושה קודם, בעקר כאלה שיש להם כוח.

בהמשך, השילוב של מארס ונפטון, סביב התאריך 20.01, יציף בעיות הקשורות למים, תובלה במים ובעיות יתעוררו סביב ספינות וצוללות. שוב כדאי לזכור שהצד האגרסיבי מפסיד.

מופע מולד הירח יתקיים בתאריך 20.01 במעלת האפס במזל דלי, בתוך מבנה המעיד על מצבים שבהם האגו לא מוצא לעצמו מקום. אלה ימים המתאימים להתנדבות ועזרה לזולת.

התקופה הקרובה מושפעת מכוכב פלוטו, המקושר לראש וזנב דרקון עד סוף ינואר. יתכן גל חדש, או אולי נאמר מתחדש, של אלימות בין מדינת ישראל והפלשתינאים. זו תקופה אינטנסיבית באופייה שעלולה להביא גם להתפרצויות לא רצויות ואלימות במקומות רגישים ברחבי העולם.

עוד תקופה רגישה תהיה בין התאריכים 17.02-30.03 שילובי האורנוס-פלוטו וסאטורן-נפטון עלולים להקצין מצבים בדרך לא רצויה או בלתי צפויה ברחבי העולם. יתכנו הפיכות, מלחמות, מהפכות ואלימות קשה.

בימים האחרונים כוכב מרקורי החל להאט את הקצב לקראת נסיגה שתחל בתאריך  21.01 ותסתיים בתאריך 11.02 בפועל, אלא שההשפעה תימשך לפחות עד לתאריך 15.02. מומלץ לסיים חוזים, הסכמים ורכישות עד יום שישי 16.01. הכינו את עצמכם לספינים וג'וקרים שישלפו מאי שם כדי להשפיע על החשיבה שלכם. אנשים  שעוסקים בתקשורת ימנפו את רצועת הזמן הזו "לספר סיפורים", שאחר כך יתברר שאין להם שחר. אצלנו מדובר בתקופת הבחירות… הפעילו את המוח והוציאו את המסננת בכדי לברור את המילים שמטרתן לנווט אתכם למסלולים מסויימים המסתיימים בדרך ללא מוצא, יתכן גם שתבינו אחר כך שהוליכו אתכם שולל.

כוכב סאטורן שעבר למזל קשת לאחרונה משפיע בדרכו. מזל קשת מסמל הוצאה לאור, וגם דת ואמונות. רצח העיתונאים במערכת העיתון בצרפת, במקום העבודה שלהם, בגלל הפער בין ערכים של חופש ביטוי מול הניסיון לסתום את הפה בשם האלהים, האם זו מטרתה של האמונה? רצח היהודים במיני מרקט כשר הוא עוד סמל למאבקי כוח ולניסיון לעורר פחד אם אינך נמצא "בצד הנכון".

כדאי להפנים שהתחושה המלווה אותנו בעת הזו דומה לנסיעה במסלול מרוץ מכוניות, וזה יהיה נכון להבין מראש שלא תמיד יש להן בלמים. ברצועת הזמן הנוכחית בין התאריכים 06.01 עד 20.01 המתח גבוה.

אפשר שלקראת סוף החודש, אחד הדמויות הפוליטיות הידועות בעולם ייפרד מאיתנו וילך לדרכו.

ועוד בחדשות, בזמנו בערך לפני שנה, "הבטיחו" לנו שנשק הכימי יסולק מסוריה, ההבטחה היתה בזמן מרקורי בנסיגה, ולכן אז כבר כתבתי לכם שברור שבין ההבטחה והמימוש יהיה חור שחור. ואת האמת נדע כשמרקורי יחזור ויהיה בנסיגה. הנה מרקורי בנסיגה "בפתח", ומספרים לנו שאסד הצליח להסתיר את רוב הנשק הכימי בסוריה. אז "תיסמכו" על ההבטחות של ג'ון קרי והאו"ם…הנה עוד הבטחה שנרשמה על הקרח…

מרקורי בנסיגה, האמת חבוייה לא פעם בין הפרטים ששוכחים בחתימת הסכמים וחוזים.

זמני הירח הבטל:

שימו לב למועדי הירח הבטל השבוע, המופיעים בתדירות גבוהה יותר מהרגיל. השתדלו לא להתחיל פרויקטים חדשים  מאחר ואלו יסתיימו בלא כלום. בנוסף, אל תצאו לרכישות חדשות, כי אלה לא יענו על הציפיות שלכם ויישארו בארון.

יום שישי 16.01 הירח בטל משעה 01:51 בלילה עד שעה 10:01 בבוקר.

יום שבת 17.01 הירח בטל משעה 21:12 עד למחרת בעשה 14:04 בצהרים.

יום שני19.01 הירח בטל משעה 12:47 בצהרים עד למחרת בשעה 14:59 בצהרים.

יום חמישי 22.01 הירח בטל משעה 03:44 לפנות בוקר עד שעה 14:59 בצהרים.

יום שישי 23.01 הירח בטל משעה 13:08 עד למחרת בשעה 15:31 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

כבר לפני שבוע נכתב שאנו לפני מבנה של מארס-סאטורן ומארס-נפטון, בין התאריכים 12.01-20.01 ושזו רצועת זמן שכדאי להיות זהירים בתוכה. יתכן שזה יהיה קשור לנפט או לחברות הנפט עם קשיי נזילות בגלל הירידה הדרמאטית במחירו של הנפט. בכל מיקרה, אלה ימים לא  קלים לשווקים וזה עדיין רלוונטי.

מרקורי יתחיל בנסיגה בתאריך 21.01, תחילת הנסיגה היא תמיד יום רגיש לשווקים בגלל שינוי פסיכולוגי. תקופת מרקורי בנסיגה בשווקים רגישה בגלל שמועות וההמלצה היא להשתמש במסננת כדי להבין מה נכון ומה לא נכון.

כל מסלול הנסיעה בפרק הזמן עד מרץ 2015 יהיה עם מהמורות. שימו לב!

 

אצלנו:

יאיר לפיד ומפלגת "יש עתיד" עתיד המפלגה מתייחס למפה של יאיר לפיד, מאחר והוא למעשה "המפלגה", בשילוב עם מפת מדינת ישראל. (כך בחנתי גם את מפלגותיהם של כחלון וליברמן, כיוון שמדובר בראשי מפלגה שמייצגים ובונים את המפלגה על פי השקפת עולמם, או אולי האגו שלהם).

התנאים סביב לפיד מקשים עליו להיות רלוונטי עם סדר יום שלו. הכוכבים מראים שקיים קונפליקט בין הרצוי והמצוי. הקושי שלו הוא בעיקר הוא עצמו והמצב היה יכול להיות שונה לו היה יודע להשתחרר מהאגו, מוותר קצת, נותן כבוד לאנשים אחרים ויוצר שיתופי פעולה. הכוכבים על הצירים 1-7 ו 2-8 מעידים על כך שהוא ככל הנראה "משלם" על ההבטחות שפיזר ולא קיים. האם הוא ימשיך להילחם? אולי זה יהיה מהאופוזיציה.

לא פעם בהתייחסות ליאיר לפיד ציינתי שיש לו בעיה עם מפת המדינה, ולכן קשה לראות אותו כאדם יביא בשורה אלא ההפך. ב 05.09.2014 שוב כאן ברשימה " …מקבץ הכוכבים שלו במזל עקרב "יושב" על זנב הדרקון במפת המדינה. זנב הדרקון מושך את האדם לאחור, לעבר, למקום שצריך להתנתק ממנו כדי להגיע לראש הדרקון, כדי להתקדם ולהתפתח, ולהגיע ליעד הנכון, להישג או יותר נכון לממש את הייעוד וכך להצליח. כל מה ששומעים בתקשורת בעת הזו, זה את הביקורת של המומחים לכלכלה על התנהלותו, כולל את זו של הנגידה, קרנית פלוג. הביקורות הן על מע"מ אפס אחוז, הגורע סכום ענק מקופת המדינה, בזמן שבו מחליטים על קיצוץ רוחבי במשרדים השונים, על ההחלטה שלו לא להעלות מיסים… אינני מבינה בכלכלה, אבל בבוא היום בו יסכמו את פועלו של שר האוצר, יאיר לפיד. הכותרות תהיינה על הנסיגה בכלכלת המדינה בגלל השגיאות שהוא עושה ועוד יעשה מן הסתם וחבל." לפעמים היקום עוזר לסדר את הקוביות במקום הנכון. ורגע לפני שהעביר תקציב, שאולי לא היה נכון למדינת ישראל בזמן הזה והוא אינו מוכן לשמוע דיעות של אנשי כלכלה, זנב הדרקון פעל…שר האוצר לפיד פוטר, הממשלה התפרקה ויצאנו לבחירות.

הטרור בצרפת:

בשבועות האחרונים חידדתי את המסרים על המתחים שעלולים להתפתח גם לאלימות. הכוכבים אורנוס-פלוטו מסמלים את התקופה ומסמלים תהליכים היסטוריים ולאחר שהתפרסמו תוצאות הבחירות באירופה פרסמתי כאן בתאריך 01.06.14 את הדברים הבאים:"אתם הקוראים לא מופתעים! פעם אחר פעם הזכרתי את מצב הכוכבים אורנוס המאתגר פלוטו המשפיע מאז 2012 וממשיך עד 2015, ומזכיר את שהיה בשנים 1931- 1934. ברשימה שהתפרסמה בתאריך 08.07.2011 נכתב: "כוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני(שינוי רע)… להזכירכם, מבנה הכוכבים הזה היה בשנות השלושים, והתבטא באנטישמיות שעלתה וצברה כוח והמשיכה למלחמת העולם השנייה. אנחנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך דומה שצומח בהדרגה במדינות האיחוד האירופי, ופוגע במרחב העצמאי של מיעוטים שונים כולל בני עמנו היהודים… ארגונים קיצוניים מרימים ראש בארצות שונות עם סמלים שיש בהם הזדהות לתנועות פשיסטיות."

מפת הרפובליקה של צרפת מתאריך 6.10.1958 בשעה 18.30 בפאריז, מציגה את הצירים הראשיים עם הכוכבים המשמעותיים, המשנים את פני ההיסטוריה אורנוס ופלוטו, מה שמעיד שצרפת עוברת תהליך שבו כל מה שמציג שקט או ביטחון מתערער. כאשר הכוכבים הדומיננטיים על הציר 1-7 עם 2-8 המצב שם אינו טוב. צרפת תעבור אי שקט, חוסר יציבות ומן הסתם האמון במנהיגות שם יעלם. המדינה, המנסה להציג את התרבות והנאורות, תאבד שווי משקל. הכוכבים על ציר 1-7, מסמלים גם התנתקות ממה שהיה. יהיה מעניין לעקוב אחרי צרפת ולראות את התהליך שתעבור.

מצב הכוכבים שמסמל תקופה היסטורית ממשיך להשפיע בכל המישורים וברצועת הזמן מאז 15.12.14 ועד לתאריך 16.03.15 הרגישות מתחזקת. אחד הסמלים, כפי שנכתב כאן לא פעם, זו הגזענות. הניסיון של האיסלם הקיצוני להכתיב את "התרבות" ו"הערכים" בעזרת החרב, אינה מפתיעה אותנו תושבי ישראל ונזכיר את דברי ראש הממשלה נתניהו באו"ם בספטמבר האחרון, לכל המדינות הנאורות שחושבות שהכרה בפלשתינאים תציל אותן מהתרבות של המוסלמים שפלשה ומשתלטת בהדרגה על ארצם, "הטרור גם יגיע אליכם". זוכרים את ההצבעה בצרפת לפני פחות מחודש? במי הם תמכו? הנה הם קיבלו את "התודה". ועדיין יש כאלה שמופתעים לשמוע על "תקינות פוליטית" בהתבטאויות של ראשי הממשל בצרפת שהגיעו בעקבות הטרור השפל, הרצח במערכת העיתון "שרלי אבדו" (חופש הביטוי) ואחריו הרצח ב"מינימרקט הכשר" (יהודים), שני אירועים על ידי אותם טרוריסטים הפועלים בשם האיסלם (נכון שלא כל המאמינים באיסלם הם טרוריסטים אבל כל הטרוריסטים הם בני האיסלם). אני חושבת שקיים פחד של ממשלות באירופה, בעיקר אלה הנשענות על מפלגות סוציאליסטיות (שהמוסלמים הם חלק גדול ממצביעיה), לומר את האמת בקול רם והם מעדיפים לכבס את התכנים במילים יפות. לא צריך להתרשם גם מדברי ראש ממשלת צרפת, ש"צרפת ללא יהודים אינה צרפת", הוא כנראה בקיא בהיסטוריה ויודע מה קרה לספרד לאחר גירוש היהודים משם. התגובות של הממשל בצרפת, הם נכונות לעכשיו. האם אותה כמות חיילים ומשטרה תישאר לשמור על בתי הכנסת ובתי הספר בעוד כמה שבועות, כשיהיה נדמה להם ש"הכל בסדר", סימן שאלה.

לצערי הרב, גם אם מבנה הכוכבים מסתיים במרץ 2015, תהליכים רבים שהחלו בהשפעתם ימשיכו וישפיעו בשנים הבאות. (כך היה לאחר שנות השלושים). היהודים יבינו, לטוב או לרע, שאירופה אינה בטוחה יותר עבורם אבל לא רק.

במהלך 2016 הכוכבים על מפת מדינת ישראל מחזקים את המסקנות האלה, מאחר ונזכה לעלייה גדולה שתחזק את מדינת ישראל, עלייה שתגיע מכל אירופה וגם מיבשת אמריקה, צפון ודרום.

יש מישהו (שמחפש כותרות בפוליטיקה) שאמר שצריך להגיע רק בגלל ציונות ולא מתוך פחד, שמדינת ישראל אינה ארץ מקלט. עוזי חיטמן ז"ל כתב: "יש כאלה שלוקחים מונופול על החכמה, הם יודעים יותר טוב ממני, הם יודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילי מה טוב בשבילך".

להבדיל נזכור ונשאל את אותה "פוליטיקאית", האם אחרי מלחמת העולם השנייה, לאחר השואה, הגיעו היהודים בגלל ציונות? הרוב הגדול הגיעו כי הבינו שאין להם ברירה. אולי חלק עשה זאת ( אידיאולוגיה) עוד בעלייה ראשונה והשנייה, טרום המלחמה. אבל הם העולים והפליטים (של אחרי המלחמה) בנו כאן את ביתם. עם עובדות אי אפשר להתווכח.

תזכורת על החורף מתוך דברים שהתפרסמו כאן בתאריך 19.09.14:

"לפני שנה הבאתי את התחזית האקלימית על-פי סודות האר"י הקדוש, לשנת התשע"ד, אז התחזית "בישרה" על שנת בצורת וגשמים חלשים, אבל כבר אז הוספתי באופטימיות שהתחזית לחורף התשע"ה תביא פיצוי, והנה התחזית: "שנה של מכות ארבה וחורף סוער וגשום. שנה בעלת כמויות גשמים אדירות ורבות. החורף יהיה בעל ברד ושלג רב וגשמים אדירים. שנה טובה ומבורכת בעל יבולים גדולים… (א' טבת חל ביום ג')חורף חזק בעל גשמים רבים שימלאו את כל האגמים ומקווי המים… כי השנה זו היא צרוף  של תקופת תמוז החלה ביממת רביעי וא' טבת החל ביום שלישי…" הכינו מטריות עמידות לרוחות וגשם.

דרך אגב, יש הבטחה גם לחורף קר וגשום מאוד בשנת התשע"ו.

"האדם לומד מן ההיסטוריה שהאדם אינו לומד ממנה דבר" (פרידריך הגל)

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .