eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 05.06.2015-11.06.2015

 

לפנינו ימים שיעוררו יצירתיות הנובעת מתוך ראייה פנימית. היכולת המנטאלית תתחזק יחד עם רצון לפתח כישורים חדשים. בנוסף יהיה צורך גם להתגונן או לקבל תפקיד של מגונן.

מרקורי ממשיך בנסיגה במזל תאומים עד סוף השבוע, יוצר כמה רבדים מנוגדים בתקשורת, אנו שומעים על כיוונים חדשים ומאתגרים, אלא שהדברים שמגיעים אלינו הם גם סותרים ומביכים. המילים נשפכות ללא צנזורה, מחד קיים ערפל ואי בהירות ומאידך תוקפנות מילולית, וכל אלה צובעים את הכותרות לשעה, עד שהתכנים משתנים ונחשפים גם כטעויות. ברצועת זמן שבה מרקורי בנסיגה במזל תאומים אנו פוגשים את הצד שאומר "כן" ועל אותה שאלה גם אומר "לא", צד אחד שמספר על "יום חם" והצד השני שאומר שהיה "יום קר". מניפולציות מתפתחות בגלל משפטים ומילים שנאמרו באקראי ועלינו להבין שאי אפשר לנכס את שתי הדרכים, כי חוץ מ"חפירה" לא קורה דבר ואחרי שהמרקורי יחזור להילוך קדמי (אחרי ה-12.06), נתחיל להבין בהדרגה "מי נגד מי" ואיפה נמצאת האמת. צפויים שינויים בכל מה שחשבתם שהבנתם. המתינו כמה ימים לפני שאתם פועלים בנוגע לדברים הגדולים שעיכבתם ביוזמתכם, או שהתעכבו בגלל הנסיבות.

אנו ממשיכים השבוע לתקשר בחסות הנסיגה כלומר, מילולית נמשיך ונפגוש כל פעם בג'וקר חדש, הטריקים של מרקורי הנסוג ימשיכו לתעתע בכל אחד, אבל הוא יכול גם לתעתע את עצמו ואז כשיחזור ויתקדם נבין אלו "בשורות" בישר לנו וכמה טוב שנעלמו. התחושה שתתעורר במישור הפסיכולוגי לאחר שמרקורי יחזור לנתיב הנכון, תבוא לביטוי ברמה המנטאלית, הרגשית והרוחנית.

כוכב מרקורי שיחזור למסלול יהיה במבנה כוכבים שיביא להתפתחויות מהירות שישפיעו כבר מהתאריכים 05.06- 17.06  חוסר סבלנות, חשיבה פזיזה (שלא פעם מפספסת משהו) ורעיונות פרועים שישמעו די אגרסיביים. יתכן גם שנשמע שידורים ומאמרי דעה שאין להם בסיס, אך יציגו אותם כעובדות. סביר שזה יהיה גם בתחום הפוליטי (אפשר גם בתחומים אחרים ולא רק אצלנו), עם האשמות לא נעימות לאוזן.

המפגש הצפוי בין השמש וכוכב מארס, שיגיע לדיוק בתאריך 14.06, ישפיע עוד קודם לאורך כמה ימים בכל מקום בעולם ויתבטא בכעס ותסכול, וויכוחים ועימותים, לצד נאומים או מאמרים מקוממים ומחפירים, עם מילים קשות. הדגש יהיה על התאריכים 09.06-15.06. אלה ימים שעלולות להתרחש בהם תאונות קשות, אירועים פליליים או חלילה פעילות טרור (אצלנו בישראל, ההיבט הזה מצטרף בתאריך 16.06 למולד הירח במזל תאומים על כוכב אורנוס במפת המדינה, וזה ישפיע כשבועיים פלוס-מינוס, תיזהרו!).

למעשה ניתן לצפות במהלך הקיץ לכמה התפתחויות משמעותיות בעולם.

זמני ירח בטל:

יום שישי 05.06 הירח בטל משעה 13:54 עד למחרת בשעה 08:01 בבוקר.

יום ראשון 07.06 הירח בטל משעה 17:31 אחה"צ עד למחרת בשעה 11:16 בבוקר.

יום שלישי 09.06 הירח בטל משעה 21:06 עד למחרת בשעה 14:13 בצהרים.

יום שישי 12.06 הירח בטל משעה 02:41 עד שעה 17:16 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב מרקורי בנסיגה ממשיך להשפיע ולקראת העצירה שלו התנודתיות תתחזק.

השבוע שיתחיל בתאריך 14.06 עם הכוכבים יופיטר ואורנוס, השווקים "ירגישו" טוב ויצבעו בירוק, השיא של אלה יהיה סביב התאריך 22.06.

בעיה תתעורר לקראת הסתיו, עם המנעד סאטורן ונפטון, אבל יש לנו זמן להיכנס לפרשנות.    

 

פיפ"א:

פיפ"א נוסדה בתאריך 21.05.1904 בפאריז. מוסד שקם עם מרקורי בנסיגה. ההודעה על החקירה אודות השוחד של ביליוני דולרים הגיעה בסוף חודש מאי, כאשר מבנה הכוכבים מרקורי (בנסיגה) בצמידות לכוכב מארס במנעד עם נפטון, מנעד קלאסי המציג על פי רוב סקנדאל ושוחד. במפה המקודמת כוכב מארס הגיע ל- 16 מעלות במזל אריה ועתה כוכב יופיטר עבר שם והוציא לאור את החקירה של ה- FBI וה- IRS (רשויות המס בארה"ב). מבנה המפה מציג את "החולשה" לכסף עם הכוכבים וונוס-סאטורן, ובמהלך החודשים האחרונים מעברו של כוכב אורנוס "תרם" להפתעה והזמן "האידיאלי" הכל יצא לאור הוא כמובן פרק הזמן שבו מרקורי בנסיגה.

אצלנו:

הכותרות המגיעות אלינו מכל כלי התקשורת על הלחץ הצפוי למדינת ישראל, החרם של כמה אגודות סטודנטים והמהלכים שהפלשתינאים בחרו לפעול נגדנו ומגייסים לשם כך את אירופה, מממשים את התחזית שהופיעה כאן לא פעם ולאחרונה פורסמה בתאריך 27.3.2015:

"זה לא מפתיע, אבל לפנינו תקופה שבהמדינת ישראל תידרש להתמודד עם לחצים בינלאומיים, או איומים חיצוניים (ציר 1-7). חשוב להבהיר שזה מצב הכוכבים על מפת המדינה ואין לו קשר לתוצאות הבחירות! גם אם התוצאות היו אחרות… הכוכבים מאלצים את המדינה להתמודד עם המציאות המתפתחת. זכרו שהכוכבים על מפת המדינה, לא מסתדרים לפי המנהיג הנבחר…" עוד באותה רשימה:

"…על כן, יהיה נכון עם מבנה הכוכבים העובר על מפת מדינת ישראל להכין כמה תסריטים, כדי לאפשר ולתמרן בין הקונפליקטים (1-7) השונים ובין האפשרויות ולנסות מה נכון יותר ( 5-11) עם צורך לשמור על ערנות גבוהה, כזו שתאפשר להגיב בזמן להתרחשויות. להיות קשובים למידע ולהתעדכן לפי ההתפתחויות הרלוונטיות. ההנהגה תידרש להפגין אומץ לעשות שינויים, גם אם לא יהיו בטוחים בדרך. המבט המפוכח יעזור להתמודד עםלקיחת סיכונים, בלי להינעל על תוצאה אחת. לפנינו שנתיים של ניהול מצבים בלי להתקבע על שום דבר. אין סיכוי לפתרונות במצבים כאלה. נראה שכפי שהיה בעבר, גם אם המציאות הביטחונית תתעורר שלא ביוזמה שלנו, זה לא יקלקל את המטרה לאלה החושבים עצמם "נאורים", כולל מדינות שונות בעולם הגדול, והלחץ הבינלאומי יימשך אבל עם הכוכבים על ציר 6-12 מדינת ישראל תשמור על האינטרסים שלה גם מול העולם הצבוע" (אלה המזכירים לנו את שלושת הקופים, אלה שעוצמים עיניים אוטמים אוזניים וסותמים את הפה, נוכח מה שקורה בסוריה, בעירק ותימןאבל מתבוננים עם זכוכית מגדלת על מדינת ישראל , שעבורה הציבו סטנדרטים "מיוחדים").

"…מדובר בתקופה שבה האחדות מתבקשת (פלוטו 4-10)לא רק בגלל לחצים חיצוניים אלא גם, ולא פחות חשוב,להתמודד עם עצמנו, לחשוב על האינטרסים (2-8) של כולנו במדינה שלנו,מדינה שהיא אחת ואין אחרת".

הניסיון של הפלשתינאים לפגוע בתדמית של מדינת ישראל והרצון שלהם שמדינת ישראל תודח מ"פיפ"א" ניכשל ביום שישי שעבר, נוכח הנחישות שבה פעלו נציגי המדינה שלנו בתוך הארגון.

כדאי לצטט בהקשר הזה (שוב) את פרופסור ישראל אומן שקיבל פרס נובל על תורת המשחקים ולפיה הוא הציג את התיאוריה הבאה… " צריך מטרה ואם אתה מוכן לשלם את המחירים – לא תצטרך לשלם. אם אתה מוכן למלחמה – לא תצטרך להילחם. אם אתה צועק 'שלום שלום' – בסוף תילחם" . זהו "פרדוקס הסחטן". אם מדינת ישראל ומנהיגיה יהיו משוכנעים בצדקת הדרך, ינצחו בלי מלחמה. כדאי לזכור זאת.

דרך אגב, יש מדינות שמטפחות קשרים עם מדינת ישראל (סין, כדוגמא), משקיעות, מעריכות וחושבות שהפוטנציאל כאן גבוה. הבעיה אצלנו, זה שהנטייה של חלק מאזרחים והתקשורת היא לחפש רק את "השלילי". מומלץ לזכור שיש כנראה גם מציאות אחרת (גם לפי הנתונים שפרסם בחודש האחרון מכון היצוא).

בעקבות הראיון האחרון עם הנשיא בראק חוסיין אובמה, קשה להתעלם מניתוח המפה האישית של הנשיא, זה המדבר על אמינות של אחרים:

הקוראים הקבועיםזוכרים שעל הבעיה באמינות שלו, נכתב כאן לראשונה בכתבה שהתפרסמה בתאריך 20.9.2013:"האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון)…כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם"

"יום אחד נבין שנשיאות ברק אובאמה הייתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה". את זה אמר קלינט איסטווד, השחקן והבמאי (שהיה גם ראש עיר של "כרמל" הנמצאת לא רחוק מסאן פרנסיסקו).

בסוף חודש ינואר האחרון נכתב כאן:

"לאובאמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה… אובאמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו,ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות…" אחר כך ברשימה נוספת מתאריך 27.03.2015: "…כשרואים את הכוכבים העוברים על ההורוסקופ האישי של אובמה, מתחילת חודש מרס האחרון, אין סימן שאלה שהוא פועל בעת הזו מתוך תסכול, אכזבה בלי שום קשר למציאות… למעשה הוא לא מוכן לקבל את הבחירה הדמוקרטית של אזרחי ישראל".

כל הציטוטים שהופיעו בתקשורת בעקבות הראיון איתו מדגישים את התסכול הזה. הראיון שהיה בתאריך 02.06, בזמן נסיגת מרקורי במזל תאומים, מחדד את המסקנות על הדאגות, תסכולים וקושי תקשורתי, כלומר לא כל דבר שאמר ושמענו הוא מה שהתכוון אליו ולא נופתע כשיגיעו הסברים אחרי שהמרקורי יסיים את הנסיגה. כללית הוא בתחושה שהוא מפספס יעדים וזה מלווה אותו לפחות עד לתאריך 12.06.

כדאי להעיר לאותם פוליטיקאים המצקצקים בלשון, שלפי מצב הכוכבים על מפת המדינה, דבריו של הנשיא אובמה לא היו שונים אם בראש המדינה היה עומד "אדם כלבבם".

מחודש יוני הכוכבים פחות נחמדים אלינו. במציאות המתפתחת זה יהיה עד ספטמבר 2015. יתכן שזה יתבטא במישור הבינלאומי או הביטחוני. בכל מקרה זו מציאות שבה יתפתחו גם שיתופי פעולה אזורים והשאלה היא אם נדע על כך, בגלל הכוכבים הנמצאים על ציר 6-12, כלומר הרבה תהליכים מתרחשים מאחורי הקלעים.

מחשבות אסטרולוגיות:

ההיסטוריה של שנות השלושים עם הכוכבים אורנוס ופלוטו, מספרת על מציאות מתפתחת שכולנו מכירים וחלק מאיתנו מכיר את ההיסטוריה דרך הסיפור המשפחתי והאישי. אנו שומעים על תהליך שמתפתח בארצות אירופה (עם אותם הכוכבים, שהביאו בעבר אנטישמיות, חיזוק הלאומניות או הלאומנות) וכמו אז גם היום, יש כאלה המתעלמים מהקולות ומחפשים לייפות את המציאות, או להאשים את קיומה של מדינת ישראל בכל דבר. עם נפטון על ציר 1-7 יש נטייה להדחיק ולהתעלם מהמציאות ויש כאלה שנוח להם לחיות בתוך הונאה עצמית (5-11).

 

ערוץ 10 הסיפור שלא נגמר:

ערוץ 10, "נולד" עם כוכב מרקורי בנסיגה, ומקבץ הכוכבים במזל דלי מסמל את הניסיון להיות ערוץ עם תוכן "אחר". במעקב אחר הפירסומים לאורך השנים, חזר העיסוק בבעיות בערוץ תמיד ברצועת הזמן מרקורי בנסיגה, בעיקר בתחום הפיננסי. בתאריך 21.12.2012 נכתב כאן:

"הכותרות בתקשורת סביב מצבו הפיננסי של ערוץ 10 לא הפתיעו את הקוראים שקראו ברשימות שנכתבו כאן בתאריך 16.12.11 ובהמשך בתאריך 24.8.12, על המצב האמיתי של הערוץ. הספינים המסתובבים בערוצים השונים, אינם מציגים את האמת שנחשפה וטלטלה את הערוץ הזה. הסיבה היא רק ההתנהלות הכלכלית הלקויה של הערוץ. נכתב כאן לא פעם, שמעברו של כוכב פלוטו במזל גדי (המסמל ממסד), אינו מניח לשום גוף להמשיך להתקיים על בסיס כלכלי שאופיו בזבזני, בסיס מוטעה או כזה הבנוי על תרגילים חשבונאיים. פלוטו לא ייתן אפשרות לשביל הבריחה בלי שתהיה רה-אורגניזציה כלכלית יסודית. ראינו מאז 2008 גופים כלכליים בארץ ובעולם שקרסו ופשטו את הרגל מאותה הסיבה… עתה, ערוץ 10 מנסה לקבל לגיטימציה להפסדים הכלכליים… אם הערוץ לא ינסה לטפל במצב הפיננסי שלו עם אנשים שיש להם כושר ניהול אמיתי, ואם לא תהיה נכונות רצינית להתמודד עם ההוצאות מולההכנסות, העזרה שתתקבל תהיה רק הנשמה מלאכותית לעוד תקופה… (שימו לב לתאריך שהקטע הזה נכתב). הקריאה "הצילו" של עובדי הערוץ תחזור כשיתקרבו למועד הפקיעה החדש. אם ימשיכו לנהל ולהתנהל כמו בשנים עברו, אנחנו נצפה בשידור "חוזר". פלוטו ימשיך לשהות במזל גדי, יהפוך כל אבן ולבנה – את המצב הכלכלי האמיתי לא יוכלו להסתיר. לצידו אורנוס, גם הוא לא שוקט על שמריו. תזכרו ותרשמו את יולי-אוגוסט 2014. אז אורנוס יגרום שוב למתחים ולאי-שקט, ואלה שוב יביאו לפיצוץ, והפעם עלולים התסכול והתוצאה להיות קשים יותר…"

למעשה מאז, ערוץ 10 עבר טלטלות עם חששות לסגירת הערוץ, בין לבין שמענו כל פעם על משקיע חדש ואלה היו הבטחות שלא הסתיימו בתכלית. עתה, שוב מרקורי בנסיגה, שמענו שנמצאה סוף סוף החברה שתשקיע בערוץ 10 ותאפשר לה להמשיך לשדר. עם הכוכבים על ציר 1-7 ובעתיד (כשנה) 5-11 יש להניח ששוב יהיה ניסיון למצוא כיוון. אבל הבעיה שעם כוכבים כל כך דומיננטיים על ציר 1-7 קשה להאמין שערוץ 10 יקבל תמיכה כמצופה. למרות ההבטחות והאופטימיות חוסר הוודאות ימשיך ללוות את הערוץ, עם דרישה לצמצומים (עכשיו, הסאטורן על ציר 2-8). העסקה החדשה תצטרך להוכיח את עצמה. כוכבים על ציר 1-7 הם אתגרים העומדים למבחן כל פעם מחדש. די מהר העובדים שם יבינו שההסכמות על ההשקעה גרמו לעוד אופוריה שגם היא תחלוף עד ההודעה החדשה, שתגיע מן הסתם שוב בזמן מרקורי בנסיגה או מיד אחריו.

" יש מילים –הררי אל, יש מילים – תהום רבה" ( ח.נ. ביאליק)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .