eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 12.06.2015-18.06.2015

 

כוכב מרקורי, שחוזר למסלולו, יהיה במבנה כוכבים שיביא להתפתחויות מהירות שמשפיעים כבר מהתאריכים 05.06 וימשיכו עד 17.06. זה יבוא לידי ביטוי בחוסר סבלנות, חשיבה פזיזה (שלא פעם מפספסת משהו) ורעיונות פרועים שישמעו די אגרסיביים. יתכן גם שנשמע שידורים ומאמרי דעה שאין להם בסיס, אך יציגו אותם כעובדות. סביר שזה יהיה גם בתחום הפוליטי עם האשמות לא נעימות לאוזן, אך אפשר גם בתחומים אחרים ולא רק אצלנו. (נחשפנו בימים האלה לסקופ על אורן חזן, כשהוא מנסה להדוף את הרכילות/שמועות). עצירת מרקורי מביאה איתה גם "חדשות" שלא רוצים לשמוע. במקביל, כוכב נפטון משנה כיוון והשילוב של מרקורי ונפטון יוצר מנעד מתוח עד לתאריך 25.06, שתוכנו הוא "חוסר הבנה", תקשורת עם מסרים סותרים ופגיעות, לצד השראה ואינפלציה בפנטזיות. זו אנרגיה המכילה בזרועותיה סחרירים, רכילות וגם חוסר החלטיות מתמשך. השפעתו של כוכב נפטון בעצירה במזל דגים (שזה ביתו), יוצרת תחושה של מבוי סתום, קיפאון, ועלולה לגרום גם לעייפות וירידת אנרגיה. שימו לב שהראש לא "ייפול" על ההגה בזמן נהיגה, והיזהרו מכתיבת מסרונים בזמן נהיגה כי קל לאבד את הריכוז ברצועת הזמן הזו.

חזרתו של כוכב מרקורי למסלול, תאפשר לחזור למו"מ ופרויקטים ולנסות לקדם אותם, למרות שיש סיכוי שתמשיכו עדיין להרגיש את החוויה של עיכובים ודחייה.

המפגש הצפוי בין השמש וכוכב מארס, שיגיע לדיוק בתאריך 14.06, ישפיע עוד קודם לאורך כמה ימים בכל מקום בעולם ויתבטא בכעס ותסכול, וויכוחים ועימותים, קינאה, צרות עין וסכסוכים, לצד נאומים או מאמרים מקוממים ומחפירים, עם מילים קשות. הדגש יהיה על התאריכים 09.06-15.06. אלה ימים שעלולות להתרחש בהם תאונות קשות, אירועים פליליים או חלילה פעילות טרור. אצלנו בישראל, ההיבט הזה מצטרף בתאריך 16.06 למולד הירח במזל תאומים על כוכב אורנוס במפת המדינה, וזה ישפיע כשבועיים (פלוס-מינוס), הימים הרגישים יותר הם 20-24.06, ימים בהם האינטנסיביות גוררת חיכוכים, שעלולים להתפתח במהירות לא צפויה לאלימות.

אלה ימים שגם איתני הטבע יבואו לידי ביטוי ומזג האוויר לא יהיה קל.

מבנה הכוכבים שבו יתקיים מופע מולד הירח בתאריך 16.06 במזל תאומים, יוצר תקשורת שעלולה להקצין בתכניה הלוחמניים. אלימות מילולית תאפיין את התקשורת הבינאישית וגם הציבורית לאורך כמה ימים.

כוכב וונוס עבר למזל אריה, וישהה בו עד לתאריך 09.10.15, זמן ארוך יחסית וזאת בגלל שהוא יהיה בנסיגה כמעט כל הקיץ.

המנעד בין הכוכבים סאטורן ופלוטו ישפיע עד אמצע אוגוסט 2015. הוא יעורר חרדות, ואי נוחות,  יתכן שמטרות יתכווצו. מאחר וזה מבנה שאינו מעניק נדיבות לב, אלא מתאים יותר לצניעות ופשרה. התחושה תהיה שחסרים מזומנים כדי לספק לעצמנו "פינוקים". כדאי להיות ערים ולשים לב שההוצאות צריכות להיות בהתאם להכנסות. נסו לשמור על קצת רזרבות פיננסיות במגירה.

אלה זמנים שנשמע על התפתחות טכנולוגית ועל גילויים חדשים.

כוכב פלוטו ממשיך לפלס את דרכו במזל גדי המסמל ממסד. פלוטו הופך כל אבן, חופר "תעלות" לעומק כדי להגיע לכל מחילה נסתרת וחושף את כל מה שניסו להסתיר. אנו נחשפים שוב ושוב לעוד "פרשה" ולעוד "סקופ", מזדעזעים ומתקשים לעכל. פלוטו ממשיך ואינו מתעייף, עד שכל הונאה, שחיתות או מעשה פלילי יצאו לאור. המסע שלו לא יפסק עד ש"ינקה" את כל החדרים, המרתפים ועליות הגג בכל מוסד מוכר או רישמי, ובכל גוף פיננסי גדול כולל בנקים.

זמני ירח בטל.

יום שישי 12.06 הירח בטל משעה 02:41 בלילה עד שעה 17:16 אחה"צ.

יום ראשון 14.06 הירח בטל משעה 20:44 עד 20:50, (זה יום "כבד" בגלל מיקומו של הירח, לכן יש הרואים את הירח בטל כל היום משעה 02:07 עד 20:52 ).

יום שלישי 16.06 הירח בטל משעה  17:04 עד שעה 01:50 אחר חצות.

יום שישי 19.06 הירח בטל משעה 08:42 בבוקר עד 09:22 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

נפטון, שלמעשה כבר צועד במקום לאורך זמן, עומד לחזור על עקבותיו מהיום ומשפיע בכמה כיוונים. יש הרבה ערפל והמידע שמגיע אינו מדויק, וזה אף מועצם בגלל השילוב בינו ובין מרקורי, שחוזר להתקדם לאט לאט בימים הבאים. נפטון "מושל" על הונאות, רכילות ושמועות, כך שנשמע מכל בכל אודות הבנקים, מדינות וממשלות שישפיעו על התנודתיות בשווקים.

נפטון קשור לכל נושא הקשור בנפט, גז ומים כך שיתכן שהעניין באלה ממשיך.

בימים 14.06-16.06 מבנה הכוכבים הוא קצת עוין לשווקים ויתכן שכמה מנהיגים יוכיחו את כוחם במילים שנונות ונאומים שאופיים עלול להיות לוחמני.

יוון "ויתרה" על התשלום ומבקשת לדחות את המועד לחודש מרץ 2016. יוון כנראה לא מתכוונת לעזוב את גוש האירו ולפי החוקים של הגוש, הבחירה נשארת שלה.

החל מהתאריך 14.06 ועד לתאריך 25.06, מבנה הכוכבים אורנוס ויופיטר, פותח חלון הזדמנויות חיובי, מה שעוזר לחשיבה אופטימית ומן הסתם גם לשווקים ירוקים.

אצלנו:

לקראת סוף השבוע שעבר "פרץ" לתקשורת סיפור אורנג', בעקבות דבריו של מנכ"ל אורנג', סטפן רישאר, נגד ההתקשרות הקיימת עם חברת פרטנר ישראל. התגובה לא איחרה לבוא, כפי שנכתב ברשימה בשבוע שעבר על אופיו של השבוע: "…בנוסף יהיה צורך גם להתגונן או לקבל תפקיד של מגונן." (את הרשימות אני כותבת בימי רביעי, כך שהדברים נכתבו כמה שעות לפני שדבריו הגיעו לתקשורת). כדאי לציין, שהמנכ"ל דיבר בזמן ירח בטל וגם נסיגת מרקורי בהשפעת נפטון, כפי שהיה צפוי הוא חזר בו תוך יומיים וביקש להתנצל…

כאן המקום להתייחס לתנועת ה- BDS, שראשי התיבות של שמה בתרגום לעברית הם "חרם, הימנעות מהשקעות ועיצומים", שקרמה עור וגידים בהדרגה מאז 09.07.2005.

אחת המטרות המוצהרות של התנועה הזו היא לאפשר לכל הפליטים את הזכויות לחזור לבתיהם… (זה לא רק חיפה, עכו ואשקלון, גם רמת אביב, הייתה לפני מלחמת העצמאות כפר ערבי, שייח מוניס, סביון הייתה כפר ערבי, יהודייה או עבאסייה וכו'). המשמעות ברורה!

בהשוואה בין הכוכבים של התנועה הזו מול מדינת ישראל, כוכב סאטורן נמצא במקום משמעותי על מפת המדינה, שהמטרה שלהם לצמצם את המרחב של מדינת ישראל, תרתי משמע, לסגור דלתות בתקווה שאחרות לא יפתחו. במצב הזה ההרגשה של "לבד" מתפתחת. מדינת ישראל נדרשת לתמרן מצב המכיל גם חוסר וודאות ולנהל סיכונים, כאלה שאפשר לחיות איתם.

במפת הכוכבים של ה- BDS יש מקבץ כוכבים במזל אריה. המפגש בין הכוכבים (פלוטו במפת המדינה שלנו על מרקורי וונוס במפה שלהם), מעיד שמדינת ישראל הבינה את המסר שאלה רוצים להציג, אבל במציאות מדינת ישראל חזקה יותר ותגרום לאותה קבוצה להבין שיש מימדים נוספים לתקשורת שהם מנסים להציג ושכל ניסיון שלהם יתקל במחסום. מדינת ישראל תגרום בתהליך ארוך טווח לשינויים משמעותיים ביחסה של התקשורת וגופים עסקיים בעולם לתכנים של ה- BDS. כוכב סאטורן במפת המדינה נמצא על הנפטון שלהם כלומר, מדינת ישראל תציג בדרך מעשית את הרעיונות שלהם, תוכיח שאלה מבוססים על אשליות המשולבות בהונאות והתוצאה בסופו של דבר תעורר חוסר אמון בהצגת "עובדות" מצידם.

מעברו של כוכב יופיטר, עכשיו במזל אריה, על מקבץ הכוכבים של ה- BDS עורר את "העניין" בהם ואת ההבנה (אולי איטית קצת) של מדינת ישראל ומנהיגיה שצריך "לטפל" בנושא הזה מאחר שהוא מבטא סוג חדש של טרור אנטישמי, כפי שאמרו לאחרונה גם עו"ד פרופסור אלן דרשוביץ ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג.

"הֵם לֹא יִשְׁבְּרוּ אוֹתָנוּ  אָנוּ גַּם לֹא נָכֹף הַגַּב  כָּל עוֹד זוֹ הָרוּחַ בָּנוּוְכָל עוֹד פּוֹעֵם הַצַּו". (דוד ניב)

זוכרים שכוכב מרקורי בנסיגה הוא כמו ג'וקר, מפתיע ולא צפוי ומביא איתו סחרירים ומידע שלא בטוח שזו האמת במיטבה.

בזמן כתיבת שורות אלה, יש "גילוי חדש" על השתלת וירוסים מתוחכמים במחשבים במלונות בהן התקיימו השיחות עם אירן, וכל זה "בחסות" מדינת ישראל (כך אומרים). בזמן הקרוב נחשף לכותרות שיצברו תאוצה עד שנדע מי נגד מי. אנו בתוך מבנה כוכבים שזורע הרבה ערפל ולכן נתקשה לדעת האם מדובר בעוד ספין או אמת צרופה?

הבחירות בטורקיה :  

הנשיא רג'יפ ארדואן, נשיא טורקיה, בן מזל דגים, שרצה לזכות בשליטה טוטאלית ולהיות סולטן "זכה" במכה קטנה בכנף בבחירות שהיו בתחילת השבוע שעבר. מבנה הכוכבים העובר בשנה הקרובה על מפת הלידה שלו מציע לו לשמור על הקיים, עם כוכבים על 4-10, 2-8, 3-9, כדאי לו להיות יותר שמרן ולא לחפש אחר מה שהיה בהגדרה – החלום שלו. עם נפטון על ציר 1-7 במפת הלידה הוא אף פעם לא מרוצה ממה שיש לו ומהישגיו, ותמיד חושב על האלטרנטיבה הנמצאת אי שם, מצטער על שפספס, מה שגורם לו בסופו של דבר להיות אדם קצת ממורמר בחייו האישיים. הכוכבים במעגל המסמל את הסביבה בה הוא פועל ממליצים על טיפוח ושימור מה שכבר קיים, להיזהר ולא לצאת למציאות לא מוכרת ( 4-10, 2-8, 6-12). בעיקר כאשר ינסה לבנות שיתוף פעולה, היציבות תישמר בתנאי שהגבולות יהיו ברורים. למעשה הוא נמצא לאורך זמן בסוג של בועה, המשרתת את הצרכים שלו, אבל מונעת התפתחות. מה שלא איפשר לו לנצח כמו שחשב. עם 6-12 יש לו אמונה חסרת פשרות ברעיונות שלו, שאופיים מבוסס על ערכים דתיים המשרתים את דרכו, גם אם אלה לא תמיד נמצאים בתוך הנורמות המקובלות. בתקופה הזו יש גם הרבה הפועלים מאחורי גבו. יתכן גם שהמידע שקיבל לא היה מדוייק ואולי זה מה שהטעה אותו כשבנה את "החלום של רג'יפ ארדואן". ערנות לא תזיק לו בשנה הקרובה.

במפה המשותפת שלו עם טורקיה, הפלוטו נמצא על ציר 1-7מעיד, על פי רוב, שהוא מאבד שליטה כשמדובר בתוכניות ארוכות טווח. הוא מציג, או יציג, עצמאות אבל זו תהיה למעשה מוגבלת (2-8). במהלך השנה הבאה, יהיה עליו להבין שאינו יכול להרחיב את סמכויותיו כפי שתכנן. המתח יהיה מנת חלקו בגלל חוסר וודאות ועייפות שילוו אותו לאורך כל התהליך. המציאות תאלץ אותו לחזור אל גבולות האפשרי, להבין שיש חלומות שלא יתממשו ומוטב לו שלא ינסה לחצות את גבולות האפשרי, למרות שזו נראית בעיה בהתייחס לאופיו.

"אנשים מוגבלים ברוחם מפליגים בשבח הכוח" (תיאודור הרצל)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .