eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 19.06.2015-25.06.2015

 

בתאריך 20.06 המנעד בין הכוכבים סאטורן ופלוטו יהיה מדויק אבל את השפעתו נמשיך להרגיש עד אמצע אוגוסט 2015. הוא יעורר חרדות, ואי נוחות, ויתכן שמטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם יתכווצו. זה מבנה שאינו מעניק נדיבות לב, אלא מתאים יותר לצניעות ופשרה. התחושה תהיה שחסרים מזומנים כדי לספק לעצמנו "פינוקים". כדאי להיות ערים ולשים לב שההוצאות צריכות להיות בהתאם להכנסות. נסו לשמור על קצת רזרבות פיננסיות במגירה.

בהמשך, ההיבט אורנוס ויופיטר בתאריך  22.06, יכול להביא איתו הזדמנות יוצאת דופן, אך הבעיה היא שכוכב מרקורי ונפטון שוב חוזרים ויוצרים מפגש עד לתאריך 25.06, שתוכנו הוא חוסר הבנה, תקשורת עם מסרים סותרים ופגיעות, לצד השראה ואינפלציה בפנטזיות. זו אנרגיה המכילה בזרועותיה סחרירים, רכילות וגם חוסר החלטיות מתמשך… כך שעדיין צריך לשמור על אנטנות גבוהות שינתבו את המידע שמגיע אלינו, כדי להפעיל את המסננת.

תחת השפעה זו אנו עומדים לשמוע בימים הקרובים את פרסום דו"ח חקירה של האו"ם על "צוק איתן" עם ביקורת על זכויות האדם ופשעי מלחמה נגד מדינת ישראל. חשבו כיצד במזרח התיכון, בשכונה שלנו, סוריה, סעודיה, מצרים וכד' "מקפידים ונמנעים" מפשעי מלחמה ושמירה על זכויות האזרחים. בעיקר כשברקע ישנן שמועות ששבאס קיבל כספים בכדי להטות הדו"ח. (אותן שמועות הן אולי הסיבה שהתפטר).

עוד מבנה שיתחיל בתאריך 22.06 יהיה בהשראת כירון, עלול להביא איתו סימני שאלה בנוגע למצב הבריאותי. בדרך כלל זה דורש בדיקות כדי לקבל דיאגנוזה רפואית, אבל בגלל המבנה הכללי, סבירות גבוהה שהתמונה שתתקבל תהיה שגויה, או שרופא יקרא או יבין אותה לא נכון, בגלל שפספס ממצא אחד או שניים. הסיכום של כל האפשרויות האלה יביא איתו אבחון רפואי מוטעה ולכן עדיף להמתין עד אחרי ה26.06 לבדיקות ומסקנות, בעיקר בתחום הבריאותי, או לגשת ולקבל חוות דעת נוספת אחרי המועד הנ"ל. אופציה נוספת לבעיות בריאות וחולשה היא חוסר איזון בנוזלים בגוף בגלל נוכחות כוכב נפטון.

מופע הכוכבים יכול להביא איתו תגובה רגשית מוגזמת שעלולה לעורר "דרמה".

אלה ימים של צורך בעצמאות, אינדיבידואליות עם דמיון פורץ דרך שיבוא לידי ביטוי בכתיבה.

כוכב מרקורי עדיין במזל תאומים, עד לתאריך 08.07, כך שקיים דגש רב על מידע ותקשורת לצד הרצון לקבל עובדות מדויקות. עם זאת, כוכב נפטון משפיע וצריך לזכור שלנפטון לא איכפת מהן העובדות להפך, הוא מאוד אוהב לערפל ולטשטש את הדברים, שהצבעים ישלטו במילים. בסיפורים שנשמע יהיה מסר, אבל המסר יהיה כפול, יש בהם טוהר ואמונה, אבל יחד עם תמימות. יש כאן ניגוד בין השכל, המחשבה והרוח, מול הלב וכל זה גורם לשאול שאלות, לשנות כיווני מחשבה, לחוש מבוכה, כי הרבה מילים יהיו חסרות משמעות, ויוליכו לשום מקום. שימו לב השבוע להבטחות, שגם אם נשמעות מבטיחות, הן אינן כנות, או האשמות יהיו מוגזמות ומופרזות שיהיה קשה לעכל.

אנחנו ברצועת זמן שבה הכל מעורפל ולכן גם מעורר אי נוחות וחששות. זה מצב המקיף את העולם כולו, בעיקר במקומות בהם יש מו"מ, כמו עם אירן או עם יוון. מצבי הכוכבים האלה רומזים לנו שמעט מאוד יודעים מה בהסכם (בעיקר עם האיראנים), ואם אכן יגיעו לחתימות, המרחק בין מה שידעו ומה שיקרה בפועל הוא עצום. יש מסך עשן בימים האלה והוא גורם להסוות את הפרצות, כך שקשה יהיה לדעת מה עומד להתרחש  בהמשך.

בתוך כל אלה, אנו שומעים איך הפצחנים (הסינים?) מצליחים להביך את ארצות הברית, ובתוך כמה דקות הם "הורידו" את כל הסודות הצבאיים שלה. כל עוד ההתפתחויות נעשות בחסותם של מרקורי ונפטון קשה לדעת מה יעשו בהם. בינתיים הפנטזיות "עובדות", אפשר לנחש כמה אופציות או להסריט כמה סרטים, אבל את האמת סביר להניח שלא ידעו.

בתאריך 16.06 היה מולד הירח במזל תאומים בצמידות עם כוכב מארס וכל המיקבץ היה כוכב אורנוס במפת המדינה, וזה ישפיע כשבועיים (פלוס-מינוס), הימים הרגישים יותר הם 20-24.06, ימים בהם האינטנסיביות גוררת חיכוכים, שעלולים להתפתח בדרך לא צפוייה במהירות, לאלימות.

 

אחרי ששמענו את אמירתו החשוכה של עודד קוטלר, להלן תזכורת מהרשימות האחרונות שהתפרסמו כאן , כולל זו מהשבוע שעבר 12.06.2015: "ייתכן גם שנשמע שידורים ומאמרי דעה שאין להם בסיס, אך יציגו אותם כעובדות. סביר שזה יהיה גם בתחום הפוליטי עם האשמות לא-נעימות לאוזן, אך אפשר גם בתחומים אחרים… המפגש הצפוי בין השמש וכוכב מארס, שיגיע לדיוק בתאריך 14.6, ישפיע עוד קודם לאורך כמה ימים בכל מקום בעולם ויתבטא בכעס ותסכול, ויכוחים ועימותים, קנאה, צרות עין וסכסוכים, לצד נאומים או מאמרים מקוממים ומחפירים, עם מילים קשות…" דרך אגב, הדברים של קוטלר נאמרו בתאריך 14.06!

בפייסבוק, הסגנון הבוטה ממשיך, בלי צנזורה עצמית, גם במישור הפוליטי והוא "חורש" את כולם, בימין ובשמאל. אולי הגיע הזמן להפנים שהבחירות נגמרו ואנחנו כולנו עם אחד. כמו שכתב אלון אבידר : "…כולנו ביחד למען כולם… עם אחד עם שיר אחד…"

כל הנושא של "ביוש" ("שיימינג") בפייסבוק (04.02.2004) הגיעה לאחרונה לכותרות בעזרת השילובים של מרקורי בנסיגה ונפטון ברקע, כשמעברו של כוכב יופיטר מעצים את האידיאליזציה של הפייסבוק. כוכב סאטורן נעצר לאחרונה על הציר 1-7 במעבר על מפה המשותפת של הפייסבוק ומדינת ישראל, גרם לרבים לעצור ולשאול שאלות על נושא שכנראה אין לו פיתרון. לקראת סוף 2016- ולאורך 2017, הוויכוח בנושא ישוב, יתכן שזה יהיה קשה יותר, אבל בלי פיתרון.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 19.06. הירח בטל משעה 08:42 עד שעה 09:22 בבוקר

יום ראשון 21.06 הירח בטל משעה 18:59 עד שעה 19:59 בערב.

יום רביעי 24.06 הירח בטל משעה 08:10 בבוקר עד 08:41 בבוקר.

יום שישי 26.06 הירח בטל משעה 02:12 עד שעה 20:56 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

יוון היא רפובליקה מאז 24.07.1974, בת מזל אריה! הניסיון לכופף אותה הוא כישלון ידוע מראש. לאורך השנתיים האחרונות, הכוכבים על ציר 1-7, ו- 2-8 היו הרמז לכך שכל מימון שיגיע דומה להשקעה בעסק שנועד להיכשל מראש ושם את כספו על קרן הצבי. זה תמיד יהיה הימור שניגמר בהפסדים. חוסר הוודאות הכלכלי של יוון ימשך ורק לקראת 2017-2020 צפויה התאוששות הדרגתית. שנת 2016 תהיה משמעותית לעתידה הכלכלי של יוון. שנה שתתחיל את הנתיב הרצוי שיעזור ליוון להרים את ראשה ולצאת לעצמאות פיננסית. האם זה יהיה הצומת בה יוון תשתחרר? האם תבחר לצאת מגוש האירו ומהלפיתה שהיא חשה מגרמניה? או אולי גוש האירו יהי זה שיפנה לה עורף? או אולי תרחיש אחר, שיביא את הפיתרון.

לפי הספרים, ההיסטוריה של יוון כמדינה מתחילה בתאריך 13.01.1822, ולפי מפות הקידומים השמש הגיעה למזל אריה. גם ראש ממשלת יוון הצעיר הוא גם בן מזל אריה (נולד כמה ימים אחרי עצמאות יוון בשנת 1974), כך שנושא הכבוד והאגו הוא למעשה גורם משפיע על ההתנהלות של יוון מול גרמניה ושאר המדינות החברות בגוש האירו.

נשיא הבנק המרכזי של אירופה, מריו דראגי, הודיע לאחרונה שכדאי למשקיעים להתרגל לתנודתיות בשווקים, בעיקר בגלל מה שקורה עם החוב של יוון וגוש האירו. מי שקורא את הרשימות כאן לא הופתע, מבנה הכוכבים הציג את התנודתיות ברשימות האחרונות.

כוכב סאטורן חזר למזל עקרב עד ספטמבר. עקרב מסמל כסף של אחרים, חברות ובנקים, שווקים, ביטוחים, כך שכדאי יהיה לעקוב בערנות משולבת בזהירות אחר המתרחש.

כוכב נפטון, מסמל אוטופיה, סוציאליזם, וגם בתי חולים. נפטון גם מסמל מים, נפט וגז. נפטון מציג אשליות, אבל גם שקרים, הונאות והפסדים.

המפגש בין אלה יגיע בסתיו, ההתפכחות לצד האכזבה ישפיעו על השווקים ברחבי העולם.

לפנינו התפתחות חיובית של כוכבים, עם אורנוס ויופיטר בימים הקרובים ולקראת סוף החודש, בתאריכים 27.06-02.07 כוכב וונוס ייפגש עם יופיטר, לכן ניתן לצפות לשווקים שמחים.

לוח הזמנים בין התאריכים 20.06 -03.07 טוב להסכמים. שיתופי פעולה שיעזרו לביטחון הכלכלי.

עם זאת, כדאי שנזכור שאורנוס ויופיטר גם היו בהיבט חיובי באוקטובר 1987 וזה גרר משבר פיננסי! כך שהשפעת הכוכבים האלה, גם אם היא מביאה הזדמנויות טובות כדאי להיות מוכנים גם לתסריט אחר. כשמתבוננים קדימה אי נוחות גדולה צפויה בין התאריכים 06.07-15.07. עד לפנינו ימים שאופיים תחבולות, יתכנו ניסיונות למתן כוח כדי להשיג מטרה, פעולות הסחה שעלולות לפגוע בהסכמים פיננסיים או בביטחון.אלה ימים שהטעויות שהיו בדרך יחשפו.

החדשות מנקודת מבט אסטרולוגית:

אנו לקראת מופע ליקוי חמה שיתקיים בתאריך 13.09.2015 על מעלה 20 בבתולה וליקוי לבנה בתאריך 28.10.2015. הסיבה שאני מקדימה לכתוב על המופעים האלה היא כיוון שהשפעתם מתחילה עוד לפני המופע המדויק. ליקוי חמה מתחיל להשפיע כשלושה חודשים לפני הליקוי עצמו ומופע ליקוי הלבנה כשישה שבועות קודם לליקוי ולכן כל כוכב שיגיע וידליק את נקודת הליקוי, יעורר אותו.

נושא הליקויים זו תורה בפני עצמה ומי שעוקב אחריהם רואה את השרשרת. נכון להיום, כשהכותרות מספרות על התחדשות המלחמה הקרה בין ארה"ב ורוסיה, האסטרו-קרטו-גרפיה עוזרת לראות שבזמן הליקוי שהיה בתאריך 20.03.2015 כוכב מארס עבר על המפה של רוסיה עד אירן וזה חוזר על עצמו בזמן הליקוי הצפוי ב 13.09.2015. הרומז שגם נושא אירן לא יעלם מהכותרות.

על פי רוב הדיוק חוזר אחרי כ- 54 שנים. כך שנושאים שהעסיקו את העולם בשנת 1960 ובשנת 1961 חוזרים להיות בכותרות. לדוגמה, המשבר הדיפלומטי עם קובה, אחרי שפידל קסטרו השתלט עליה בשנת 1959 וניסיונה הכושל של ארה"ב להפיל את השלטון שם בשנת 1961. קובה קיבלה אז גיבוי צבאי באספקת נשק מברית המועצות אותו הציבה מול ארה"ב. באותה תקופה מזרח גרמניה "הרימה" את החומה בברלין והדגישה את הנבדלות בין העולם המערבי מול השלטון הקומוניסטי באותה מדינה. באותו פרק זמן נשלחו יועצים צבאיים אמריקאים לדרום וייטנאם כדי לעזור במלחמת האזרחים שהייתה שם בין הצפון והדרום וארה"ב נגררה שם לתוך המלחמה בשנת 1965 שהייתה רקע גם למאבקי כוח בין הרוסים והאמריקאים.  זו הייתה התקופה שבה המלחמה הקרה הגיעה לשיאה. לאחרונה, בעיקבות הפלישה של רוסיה לאורקאינה, ההשתלטות על האי קרים, והסנקציות של המערב נגד רוסיה, המלחמה הקרה התעוררה שוב. בימים האחרונים יש הצהרות ושמועות על הצבת אמצעי לחימה כבדים במזרח אירופה, מה שעורר תגובה מאיימת מצידה של מוסקבה. במלחמה "החדשה" סין ניצבת לצד רוסיה מול ארה"ב. נקודת האור  הפשרת המתחים בין ארה"ב וקובה. פתיחת שערים הדדית.

 דוגמא לכוחם של הליקויים…

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 03.10.2014:

"ליקוי החמה בתאריך 23.10.14 ישפיע על השמש של הילרי קלינטון בלידה וזה ייתן הרבה אנרגיה וחיוניות להתחלה חדשה, אם תבחר לרוץ לנשיאות" אז היא החליטה, כוכב יופיטר עבר על מקבץ כוכבים שלה במזל אריה והניע אותה להצהיר שהיא החליטה להיכנס למרוץ. בתאריך 27.02.2015 נכתב: "ליקוי החמה משפיע גם על המפה של הילרי קלינטון ועוזר לקדם את הקמפיין שלה, אבל כדאי שתיזהר מאיבוד שליטה ומהתפרצויות שעלולות להכתים את שמה הטוב." הולך להיות מעניין.
באותו מאמר נכתב גם:"המפה של סגן הנשיא, ג'ו ביידן, תושפע מהליקוי שיהיה מול בית הקריירה שלו. יהיה עליו להתמודד ולשמור על אירועים סודיים הקשורים בעיקר למשפחתו כדי שהתקשורת לא תחשוף אותם". בסוף מאי האחרון, נודע שבנו נפטר ממחלה. מחלה שקיומה נשמר בשקט בין בני המשפחה.

"הקורבן הראשון עם פרוץ המלחמה היא האמת". ( חירם ג"ונסון)

 

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .