eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 26.06.2015-02.07.2015

 

בימים 29.06-01.07 ניתן לממש תוכניות ופרויקטים יצירתיים, שהדגש הוא על ניואנסים ותגובות שמביאות איתן תחושה טובה. קיימת חמלה, סימפטיה והקשבה לקול של הלב. זה זמן למדיטציה ולשיעור בענווה. הרצון להיראות במיטבנו יאפיין את הימים האלה. טוב יהיה לקדם תוכנית או פרויקט הקשורים ביופי, אם זה מוצר קוסמטי או תכשיט. אלה ימים נחמדים גם למפגשים חברתיים, הכרויות עם אנשים חדשים, השתתפות בפסטיבלים, במופעים לא  שגרתיים של מוסיקה, אמנות ותיאטרון. צפויים ימים ללא גבולות, בעיקר באינטראקציה עם אחרים. עם זאת, כדאי להיזהר מאכילה ושתייה מיותרת, אתם עלולים להצטער מאוחר יותר מהתוצאות… (מישקל, צרבת וכד').

הצורך להתבטא בדרך אינדיבידואלית, יהיה עכשיו, תרגישו שהדמיון פורץ דרך וזה יבוא לידי ביטוי בעיקר בכתיבה.

 

מופע הירח המלא בתאריך 02.07 מופיע במבנה כוכבים לא קל. האנרגיות יעוררו כעס של אזרחים ( בכמה מקומות ברחבי העולם) אל מול דמויות אוטוריטה וזה עלול להביא להתקפה על דמות מנהיגותית, למעורבות כוחנית חזקה של המשטרה (מארס/כרונוס) ויתכן גם אירוע מיקרי שיגרור מעורבות כוחנית מוגזמת. אלה כוכבים המזכירים אירועים מהעבר כמו ההפגנות בסין בכיכר טיאנמן בשנת 1989, הירי שהיה בבית ספר היסודי בקונטיקט בשנת 2012, לכן נראה שרצועת הזמן הקרובה דורשת זהירות וערנות. ברמה האישית כל אחד ירגיש צורך להתגונן, גם בלי להבין למה, פשוט יהיה רצון להכנס הביתה,  לייצב את החיים כדי לחוש ביטחון.

מפת מופע הירח המלא הממוקמת לירושלים, בירת ישראל, מציגה תוקפנות. יתכן שאלה מהלכים הקשורים במשט לעזה? (לא פעם ראינו שהכוכבים משפיעים כמה ימים לפני ואחרי) או משהו אחר…

גם מפת מולד הירח שיהיה בתאריך 16.07, מכילה אי נוחות. קיצוניות שתתבטא במישורים גיאופוליטיים וגם אישיים. מאבקי כוח, וויכוחים והתנגדויות המביאים איתם כעסים חבויים, ביקורת קשה לצד פוטנציאל לאלימות או פגיעות קשה.

כזכור מפת מולד הירח בתאיך 16.06 גם היא הייתה לא נחמדה, בלשון המעטה, ביחס להורוסקופ של מדינת ישראל. הימים שלפני ואחרי הכילו אלימות מילולית (בתחום "התרבות") ופיגועי טרור (הפיגועים שהיו בירושלים וליד המעין בדולב).

מופע הכוכבים במהלך החודש יכול להביא איתו תגובה רגשית מוגזמת שעלולה לעורר "דרמה".

השמש נכנסה למזל סרטן, הקיץ התחיל רשמית בתאריך 21.06, ההשפעה ברצועת הזמן הזו תהיה בנושאי משפחה, כולל זיכרונות. מזל סרטן ידוע כאחד המזלות הרגשניים, הדמעות מגיעות בלי שליטה לעיניים, בעיקר כאשר נזכרים במה שהיה. תחושת הביטחון  חשובה מאוד לבני מזל סרטן ולכן חשובה להם תחושת השייכות, אבל הביטחון של בני מזל סרטן קשור גם לבסיס הפיננסי שלהם, שמעסיק את מחשבותיהם שעות רבות (גם אם מצבם הכלכלי טוב). הם נוטים לאחוז באנשים הקרובים אליהם ומתקשים לשחרר בכל המישורים הקיימים בחייהם. אלה זמנים שיש בהם נטייה לגלוש "פנימה", לתוך עצמכם, לשריון המגונן, לבית או למיטה עם השמיכה מעל לראש, או לתוך חייהם של אחרים. הפחדים מתעוררים, גם אם יש הכחשה והם קשורים לחוסר אמון באנשים שיש לכם קשר איתם. התקופה הנוכחית, המושפעת ממזל סרטן, תעורר את הרגשנות והפגיעות אצל רוב האנשים.

ברחבי העולם אלה זמנים בהם נושאים בינלאומיים הקשורים למערכות יחסים אינטימיות, כולל ויכוחים על נישואין, אלימות מינית, התעללות הנובעת מכוחניות וסקנדלים בנושא מיני או פיננסי יגיעו לחדשות. נושאים אלה יחשפו עתה, בעיקר אצל דמויות מוכרות הנמצאות בעמדה משמעותית. בעזרת חזרתו של סאטורן למזל עקרב יחשפו דברים שחושבים שהם קבורים מתחת לפני השטח, בעיקר כשמדובר בשחיתות במסגרות או מוסדות חברתיים ופוליטיים.

עם מבנה הכוכבים של יופיטר וסאטורן שישפיע לאורך זמן כדאי לזכור לראות את חצי הכוס המלאה, העדיפו חברה של אנשים שאוהבים לחשוב על הצד החיובי בחיים וזכרו שבכוחה של המחשבה ליצור את המציאות, כמו שאומרר' נחמן מברסלב: "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך, וודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להימצא".

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 26.06 הירח בטל משעה 02:12 עד שעה 20:56 בלילה.

יום שני 29.06 הירח בטל משעה 04:41 עד 06:21 בבוקר.

יום  שלישי 30.06 הירח בטל משעה 21:09 עד למחרת בשעה 12:11 בצהרים.

יום שישי 03.07 הירח בטל משעה 13:29 עד שעה 15:20 בצהרים. 

 

כלכלה ושווקים:

כוכב סאטורן חזר למזל עקרב עד לחודש ספטמבר. עקרב מסמל כסף של אחרים, חברות ובנקים, שווקים וביטוחים, כך שכדאי יהיה לעקוב בערנות משולבת בזהירות אחר המתרחש.

כוכב נפטון מסמל אוטופיה, סוציאליזם, וגם בתי חולים, ומסמל גם מים, נפט וגז. נושאים אלה לא יורדים מהכותרות ויש להם השפעה על השווקים. נפטון מציג אשליות, אבל גם שקרים, הונאות והפסדים.

המפגש המתוח בין אלה יגיע בסתיו, ההתפכחות לצד האכזבה שישפיעו על השווקים ברחבי העולם.

לפני שבוע, נכתב כאן: "לפנינו התפתחות חיובית של כוכבים, עם אורנוס ויופיטר (22.06) … עם זאת, כדאי שנזכור שאורנוס ויופיטר גם היו בהיבט חיובי באוקטובר 1987 וזה גרר משבר פיננסי! כך שהשפעת הכוכבים האלה, גם אם היא מביאה הזדמנויות טובות כדאי להיות מוכנים גם לתסריט אחר." ב22.06 המסכים היו ירוקים, אבל בהמשך הצבע התחלף…

האגו של יוון טלטל את השווקים. יוון הייתה מוכנה לפשרות, אבל רק כאלה שהיא בחרה והנושים דחו אותה. בזמן כתיבת שורות אלו עדיין ממשיכים לדבר…

מפת האיחוד האירופי (25.03.1957) מציגה את הקושי, בעיקר עם מעבר כוכב סאטורן בחזרה למזל עקרב ויושב על ציר 2-8.  זה מצב כוכבים לא אידיאלי לאיחוד האירופי. למעשה בנושא יוון יהיה כדאי להימנע ממאבקי הכוח ולמרות החשדנות רצוי לנסות למצוא פשרה, גם אם ישלמו סכומים קטנים יותר עדיף, להסתפק במה שיוון מציעה כדי לא להגיע למבוי סתום. זה מצב המעיד גם על מצבן הכלכלי של שאר מדינות האיחוד. " לא חגיגה".

בימים הקרובים ולקראת סוף החודש, בתאריכים 27.06-02.07 כוכב וונוס ייפגש עם יופיטר וניתן לצפות לשווקים שמחים.

לוח הזמנים בין התאריכים 20.06 -03.07 טוב להסכמים, שיתופי פעולה שיעזרו לביטחון הכלכלי. גם ברבדים בנלאומיים וגם במישורים עיסקיים פרטיים.

שימו לב, כוכב וונוס מתחיל להאט החל מהשבוע השני של יולי לקראת עצירה וחזרה על עקבותיו בתאריך 25.07. תקופת נסיגת וונוס אינה אידיאלית לעסקים! הערכות כספיות תהיינה מאכזבות, את זה תבינו מאוחר מדי, רק כשהוונוס תחזור למסלול בספטמבר.

מחשבות אסטרולוגיות והמציאות בה אנו חיים:

שום דבר אינו דומה להרגשה שהדברים המתרחשים סביבנו אינם בשליטה והתגובות של אנשים רבים למתרחש, גם הן אינן בשליטה ומלאות בחששות או עצבנות, וכל זה מנקודת מבט של עיניים מערביות.

כזכור המפגש של הכוכבים אורנוס ופלוטו, שעדיין ממשיך להשפיע מאז 2012, היה בתחילת שנות ה-30, כאשר הנאצים עלו לשלטון והוכיחו לעולם את כוחה של העריצות במהפך שהיה מבוסס על "משחק אלים", מלחמה וכיבוש. אורנוס רוצה שינוי ופלוטו מוכיח תמיד שלא איכפת לו מה המחיר שהוא גובה בחיי אדם כדי לשלוט, ומביא את השינוי גם בכפייה וממש לא איכפת לו שזה מלווה בכאב נורא.

הנושא הכלכלי ממשיך לגמגם בעולם וזה כזכור היה הרקע למה שקרה בשנות השלושים. גם אם יש ניסיון לרמוז שקיים שיפור קטן בארצות הברית ובבריטניה, האמת שהסטגנציה עדיין על השולחן. במדינות אירופה האבטלה גבוהה, צעירים רבים חשים מבוזבזים ונשארים בבית, אנשים חרוצים ויצירתיים, רובם, עובדים שם בשכר מינימום, רק כדי שיוכלו לשלם את החשבונות או את התשלומים שלהם, ויכולים רק ליהנות מהזיכרונות על החיים הטובים שהיו להם.

הפליטים המגיעים מיבשת אפריקה לחופי אירופה, במטרה למצוא עבודה ולשפר את חייהם,  סגירת הגבולות והניסיון של ממשלות אירופה לשלוח אותם הלאה, גם אלה מסימני התקופה. אורנוס פלוטו משפיעים בנושא הזה כמו בשנות השלושים ואנו עדים לחיזוק הלאומנות, הלאומניות מתחזקת, יש גם מקרים קיצוניים המתבטאים גם באנטישמיות. בארה"ב אי השקט החברתי בין הכושים והלבנים אינו נרגע ואצלנו תחושת אפליה קשה של העדה האתיופית מול מוסדות המדינה ובעיקר המשטרה.

בעולם הערבי, האזרחים היו בטוחים שהאביב פרץ לחייהם ודי מהר הבינו שבמקום התקווה לעולם חדש הם למעשה גלשו לחוות מהפכה שהביאה רק לרגרסיה וקיצוניות בהשראת האיסלם.

אל מול עינינו מתרחש כאוס ועם אמצעי התקשורת המפותחים אף אחד לא יכול להגיד שאינו יודע, מקסימום אולי "לא איכפת" לו,  אבל איש אינו יכול להתכחש ואלה מסקנות חשובות לנו, כמדינת ישראל, מדינת היהודים שרבים ברחבי העולם היו רוצים שנעלם.

ההרס והזוועות שגורמת החליפות האיסלמית שהיא ארגון טרור (דעא"ש 09.04.2013, שהכריזה על החליפות 29.06.2014) הפועל בעירק וגם בסוריה. התמונות שמגיעות אל המרקע מציגות מראות נוראיים, סבל שאנשים חווים במלחמת האזרחים בסוריה, שם יש רצח עם בשם הדת, איסלם מפולג בין שיעים וסונים. אלה שמצליחים בורחים ואלפי פליטים נמצאים על הגבולות בירדן ובטורקיה בתת תנאים. והמערב? ארה"ב, אירופה, רק מתבוננים, פה ושם נואם מישהו נאום, שולח קצת נשק, למי בדיוק? לאיזה ארגון טרור? מי עדיף? אבל ממשיכים בצביעות "לעסוק" באינטנסיביות בנו, לנזוף, לחנך ולאיים עלינו.

כשמתבוננים על המפה המייצגת את דעא"ש שזה פלג או מוטציה של "אל קעידה", קל לראות את הדינאמיקה המציגה קיצוניות עם 5 כוכבים במזל טלה, שבולטים עם השמש ומארס בצמידות.  טלה הלוחמני, הברוטאלי, שמוכן לדרוס הכל בדרך להשגת המטרה.  החליפות האיסלמית, בת מזל סרטן (מפת ההג'ירה, המייצגת את הבסיס של האיסלם, גם היא "סרטן", 16.07.622). עם כוכב נפטון העובר על ציר 4-10 מחזק את התמיכה והאידיאליזציה, הייעוד האיסלמי שהם החליטו לפעול "לאורו". האמונה הדתית החזקה ומוקצנת, לצד הרצון לחזור לתרבות שלהם שהייתה בעבר, זה הבסיס והמניע שמוביל את הזרם הזה נגד הקידמה ואנו רואים זאת בעזרת האופק במזל גדי, המוכר כשמרן האוהב את המסורת ולהתרפק על מסגרות ששרתו אותו בהיסטוריה. הם משוכנעים שלפעול נגד כל הנורמות זה מה שנכון, עבורם רק החוקים שלהם קיימים. וחלומם להחיל אותו על כולם כולל כל העולם הנוצרי היהודי. המארס מול אורנוס ובמנעד לא נחמד עם כירון, להלן האלימות "במיטבה". לפנינו קמה קבוצה קיצונית ואכזרית שרואה את עצמה כמדינה ולמעשה "נולדה" בחסות אורנוס ופלוטו. צמד הכוכבים שיצר מהפכה תרבותית, חברתית וכלכלית בכל מקום על הגלובס.

אנו רואים איך הגבולות נעלמים, סדר יום חדש משפיע על המבנה של המזרח התיכון, בעיקר בשכונה שלנו. עירק, תימן וסוריה נכבשות על ידי ארגונים ושבטים המפרקים את המדינות ולא חשוב המחיר. שיטחן נקרע מצטמצם ומשתנה, וקמות ישויות חדשות שעדיין לא ברור אם הן יישארו בהמשך באותה מסגרת ומה יבוא במקומן.

ההורוסקופ של סוריה שעצמאותה היא מ- 17.04.1946, מציג את אופייה הצבאי ואחרי ההפיכה הצבאית בתאריך 13.11.1970 הטקטיקה של ההנהגה הזכירה משטרים אפלים (יד הברזל בשליטת המשטרה, "מוחאבראת" שהיה דומה באכזריותו ל"גסטפו"). האופק הורוסקופ של סוריה, במזל גדי, מושפע בשנים האלה מכוכב פלוטו ש"נעזר" בכוכב אורנוס, המפורר את המדינה, לאורך כמה שנים ובעיקר בשנים 2012-2015, אבל הסאגה לא נגמרת עדיין. אורנוס יגיע בשנים 2017-2018 ואחריו הפלוטו ואלה יביאו להרס סופי של המשטר הנוכחי, עם תקווה למשהו חדש כמו עוף החול (ציפור הפניקס) שאחרי שכילה את עצמו באש קם מחדש לתחייה מתוך האפר.

גם הקשר של באשר אל אסד המנהיג של סוריה עם המפה (קומפוזייט) המסמלת את המהפכה בנובמבר 1970 של המיעוט העלאווי, שהעלתה את מפלגת הבעת' לשלוט בסוריה, מציגה את הכוכבים במזלות טלה ומאזניים, כך שגם לכאן הגיעה השפעת כוכב אורנוס המפתיע על פי רוב בזעזוע, ועכשיו מבטא את עצמו "בשמחה" (בלגאן הרסני, שהביא להבנה הדרגתית שהשינוי שחל בהנהגת סוריה אינו הפיך, ומה שהיה לא יהיה יותר). אחריו יגיע כוכב פלוטו שיחסל את המשטר הזה סופית. רצועות הזמן חופפות, מסוף 2016 עד 2018.

על רג'יפ ארדואן ניכתב כאן ברשימה בתאריך 12.06.2015. ארדואן, אויב מושבע של באשר אל אסד, אבל מומלץ לו להימנע ולא להיגרר לעימות צבאי באזור מאחר והוא יפסיד.

למעשה אין מדינה שיכולה להלחם באמת בדעא"ש, כך שלפנינו סוג של "מבוי סתום" שממשיך את הכאוס בערך לעוד שלוש שנים,  אבל היסטוריה מלמדת שארגונים קיצוניים נוטים להרס עצמי, בעיקר בגלל שאנשים "נורמאליים" לא יכולים לחיות "בסגנון" חיים כזה והם גם לא יקבלו תמיכה מאף אחד, מה שיגרום להתפוררות. ההתפוגגות של המנעד בין אורנוס ופלוטו יפגע בתנועות הדתיות הקיצוניות שנלחמות להחזיר את השעון לעבר, לתוך החברה בעולם הערבי. כאשר אורנוס יתקדם וימשיך בדרכו,  סאטורן ייפגש בכוכב פלוטו במזל גדי בשנת 2020, אז יקום מבנה חדש בעולם הערבי. הכוכבים יופיטר וסאטורן יגיעו למזל דלי (בשנים 2020-2021)  יביאו איתם הארה חדשה בעזרת התקשורת, טכנולוגיה חדשה,  שביחד יאחדו את האנשים לחברה טובה יותר על פני כדור הארץ, כזו שתשאיר מאחוריה את אותן הקבוצות השתלטניות והקיצוניות דוגמת דעא"ש, אל קעידה וכדומה. יש תקווה.

"אל יימנע אדם מתקווה, גם בעת רעה, הרי עבים שחורים יטיפו מים חיים" (שמואל א. טיקטין)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .