eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 10.07.2015-16.7.2015

 

לפנינו שבועיים (עד לתאריך 26.07) שיש בהם אי שקט יחד עם צורך להיזהר ולהתגונן גם ברמה האישית. המגמה היא להוריד הילוך כיוון שקיימת התקררות שתשפיע ועלולה להקשות גם על מערכת היחסים הבינאישית. ההמלצה היא לשחרר את האגו, להיות צנועים יותר, התחושה אינה פשוטה. גם בחיי חברה יש נטייה להוריד הילוך. עד לתאריך 15.07 מטלות ואחריות יתפסו את לוח הזמנים שהיה מיועד לבילויים וזמן איכות עם בני משפחה וחברים. לאורך כל התקופה וגם אחריה הזהירות תתבקש גם בתקשורת האישית והחברתית, צפויה אגרסיביות ובוטות בסגנון ההתבטאות, גם בכלי התקשורת הציבוריים והחברתיים, על כל אחד ואחת ללמוד שאין בכוחו לשנות בכפייה את דעתם של אחרים, לכל אדם יש את נקודת המבט האישית שלו על המתרחש. כל ההתנהלות בסגנון הזה היא ביטוי של תרעומת, כעס והתנגדות. מבנה הכוכבים מגיע ממקום נפשי עמוק מאוד שעלול לצאת משליטה. נסו להימנע מוויכוחים, אלה ימים של מתח המועדים לתאונות, בגלל רגזנות או חוסר תשומת לב למה שקורה מסביב. נסו להיות זהירים, להתרחק מעימות גלוי וכך תוכלו אולי גם למנוע כעסים ואלימות מיותרת גם מהזולת.

דחו הסכמים או חתימה על חוזים לזמן אחר (כוכב וונוס גם יתחיל בנסיגה והשפעתו אינה חיובית בנושא כספים, יש קושי בהערכה נכונה של ההוצאות הכספיות, דבר שייחשף ויתברר רק אחרי שהוונוס תחזור לנתיב הנכון בספטמבר).

להתפתחויות הללו יש גם משמעות גיאופוליטית, שכבר עכשיו משפיעה אצלנו (נושא מונופול הגז ועוד גם בנושאים אחרים) אבל גם במקומות אחרים בעולם. זהו "מטח" אירועים, המביאים עימותים וויכוחים שנויים במחלוקת ואולי ניסיונות לשנות את החוק או את הנורמות. זו שורה של סכנות המביאות לקיצוניות בכמה נושאים גורליים המעוררים כעסים, ביקורת ואפילו תקיפה. הימים האלה מעוררים מאבקי כוח ולכן קל להיגרר לאבד שליטה בוויכוחים.

אלה גם ימים אלימים שעלולים לעורר עימותים צבאיים, או "לחמם" יותר מקומות שכבר בוערים.

החל מהתאריך 10.07 ועד ה- 26.07, קיים חשש להתלקחויות במקומות דליקים, תרתי משמע, שריפות, אש ו/או התלקחות של חומרים או ארועים נפיצים מאוד. זה עלול להיות בחצר הפרטית שלכם וגם במישור רחב יותר -מדיני וארצי. ישראל וארה"ב פגיעות מאוד. מלבד האלימות שממשיכה במזרח התיכון כולו עם כל המשמעויות, ברמה העולמית אלה ימים שבהם יש התפתחות פתאומית הגוררת אירועים לא רצויים, אבל יתכן שאותן התפתחויות הן גם תוצאה של איתני הטבע.

מופע מולד הירח בתאריך 16.07 במזל סרטן משפיע על הדינאמיקה המשפחתית. מיבנה הכוכבים בעת הזו עלול לעורר קשיים עם ילדים חסרי משמעת, אולי קונפליקטים שמתעוררים בתוך הבית כתוצאה מחוסר גבולות של מתבגרים בחופשת הקיץ. אם תוכלו להכיל את המצבים האלה ולא לקחת כל דבר ללב, לפתוח ערוצי תקשורת נכונים שתהיה בהם הבנה שהילדים חווים סוג של שחרור מהמסגרות הנוקשות של בית הספר ותנהלו שיחה בטונים נמוכים, זה יביא להישגים והשפעה יותר מצעקות ועונשים.

אצלנו מומלץ להיות זהירים במיוחד בין 10.07-18.07, כוכב מארס על ציר 2-8. תרגום לאלימות ופגיעות. השגיחו על עצמכם בכל מקום.

 

זמני הירח הבטל:

יום ראשון 12.07 הירח בטל 00:43 אחר חצות עד 03:16 בלילה.

יום שלישי 14.07 הירח בטל משעה 06:31 עד שעה 09:14 בבוקר.

יום חמישי 16.07 הירח בטל משעה 14:15 עד 17:15 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

אי-נוחות גדולה צפויה בשווקיםבין התאריכים 26.07-06.07. לפנינו ימים שאופיים תחבולות, ייתכנו ניסיונות למתן כוחכדי להשיג מטרה, פעולות הסחה שעלולות לפגוע בהסכמים פיננסיים או בביטחון. אלה ימיםשטעויות שהיו בדרך ייחשפו וגם אם קיים ניסיון להגיע להסכמות, אם זה האיחוד האירופי ויוון או ההסכם עם אירן, אלה המסקנות גם.

כפי שראינו בנושא יוון, נכון לזמן כתיבת שורות אלו, חוסר ההסכמה שלהם משאיר סימני שאלה בעולם הפיננסי, וגם הניסיון להגיע ליעד הסופי עם אירן "לא עובד" בינתיים, כך שהכותרות על נושאים כמו אלה ממשיכות להשפיע על התנודתיות בשווקים.

חזרתו של כוכב סאטורן למזל עקרב, מאמצע יוני ועד ה- 19-20.09 גורם להתמודדות עם חובות, בעיקר עם הבנקים. מיקומו גורם להתנהלות בלתי צפויה, מה שמקשה עכשיו ועד ספטמבר לזהות את המגמות בשווקים. בחסות מצב הכוכבים הזה אפשר לצפות לבלתי צפוי. אירועים שונים הקשורים להתנהלות הבנקים או מערכות יחסים בין האזרח והבנק ישפיעו על התפתחויות פיננסיות שיעזרו "להפתעות".  

דרך אגב, הסיפור הנוכחי על סין לא מפתיע את הקוראים, בעבר צויין כאן, שאת האמת על הכלכלה ומה שמתרחש שם מאחורי החומות אף אחד לא יודע בדיוק.

אנחנו לפני נסיגת וונוס, שמגיעה למזל בתולה וחוזרת על עקבותיה מהתאריך 25.07 ועד ה- 06.09. תזכורת מהעבר, כשוונוס הגיעה למזל בתולה והחלה בנסיגה בתאריך 27 יולי 2007, החל משבר הסאב פריים שגרם לסוף בועת המשכנתאות בארה"ב וריסק שם את שוק הנדל"ן והתגובה הייתה בירידות דרמאטיות בשווקים, מה שהוביל למשבר הגדול בשווקים בספטמבר 2008. גם בהווה הכוכבים לא נחמדים עם השווקים ונמשיך לראות חוסר יציבות ומבוכה לאורך זמן, עד "הבום" שיגיע בסוף נובמבר, כאשר כוכב הפנטזיות (נפטון) יהיה במתח עם כוכב המציאות (סאטורן). התפכחות.

 

המשבר ביוון

 ברשימה שנכתבה כאן בתאריך 02.05.2014 על האיחוד האירופי:

 

"…התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש"יושבים" על השולחן (4-10 ).. המנהיגות שם מחפשת פיתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט, לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה (אוקראינה, סוריה והמריחה של המו"מ עם אירן), אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר…עומדים להגיע בזה אחר זה כוכבים על ציר 1-7, שיביאו להתמודדות ומאבקים בתוך האיחוד, כל עימות שיצוף למעלה ילמד על פוטנציאל הפילוג בין חברי האיחוד (מדינות שונות), בעיקר כשכל מדינה נצמדת קודם כל לאינטרסים שלה (2-8) מה שיקשה על הארגון לייצג את כולם בעמדה אחידה בכל נושא שיעורר מתח בהווה ובעתיד…כל שניכתב עד כה מעיד על המצב הכלכלי של מדינות האיחוד שבו הם דוחים את הבעיות, בניסיון לשמר את כולם ביחד כגוף כלכלי אחד. זה יצליח עד אותו רגע בו תגיע מדינה אחת שתהיה ה"יוצא מן הכלל" ותעזוב, או תועזב, ואליה יצטרפו בדרך עוד כמה מדינות. בשנת 2016 המנהיגות שם, שתהיה בטוחה ותחשוב שיש לה שליטה על כל מה שמתרחש, תבין די בפתאומיות, בעיקר בגלל כמה אירועים מפתיעים במקומות לא צפויים (עם המעבר של הכוכבים אורנוס על ציר 1-7 וגם אורנוס/פלוטו על אותו הציר), שהסדקים הולכים ומתרחבים, והם למעשה מאבדים שליטה.. האם האירופים גם במציאות החדשה ימשיכו להציג מצג שווא של "עסקים כרגיל"…"

כבר אז היה ברור שהנושא הכלכלי העתידי יגרום לאיחוד האירופי, המנסה לשמור כל הזמן על מצגי שווא של אחדות, לחוות רעידת אדמה כלכלית. זה קרה מוקדם יותר והם מתמודדים כבר בהווה עם המשבר הכלכלי של יוון עם מדינות האיחוד ועם חוסר האונים נוכח העמדה של יוון, שמבוססת אומנם על כבוד אבל על בסיס חולשה פיננסית ופשיטת רגל של המדינה. בתאריך 01.07.15 כוכב פלוטו הגיע ויצר היבט מדויק למופע ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 04.04.15, ומקבץ הכוכבים ראש דרקון, מארס וירח "הדליקו" את הצמידות ירח פלוטו במפת הרפובליקה של יוון. מופע הירח המלא בתאריך 02.07 (לפנות בוקר) נמצא מול השמש במפת המטבע אירו, מה שהצביע על תאריך דרמאטי ביוון וכזכור הודיע ראש הממשלה ציפראס, שהם לא יכולים לשלם את התשלום לבנק המרכזי והם הולכו למשאל עם על אופי ההסכם הכספי עם מדינות האיחוד. האם להכנע לתכתיבים או לדרוש שינוי. למרות הערכות והסקרים, העם היווני, בני מזל אריה דרשו התייחסות אחרת שתכבד אותם.

יוון הגישה עוד בקשה משולבת בהצעה חדשה שספק אם תעזור לה, מבנה הכוכבים באמצע יולי, שיהיה בהיבט מדויק לכוכב פלוטו (כוכב פלוטו חושף את כל מה שחבוי אם אינו "כשר"), מדליק גם את מופע ליקוי הלבנה מתאריך 04.04 ועלול לחדד את ההימור של יוון ביחס לגוש האירו. מה יעשו המנהיגים של יוון ואירופה כאשר יגיע מולד הירח בתאריך 16.07?

כזכור, היה מצב כוכבים אידיאלי לחתימה והסכמות בסוף חודש יוני והפספוס אינו משאיר הזדמנויות חדשות בטווח הקרוב.

מולד הירח משפיע על ההורוסקופ האישי של קנצלר גרמניה, אנגלה מרקל (17.07.1954) ומפת יוון, כך שנהיה עדים לאירועים שאינם מתפתחים כצפוי או במסלול המתבקש. מרקל תתקשה לשמור על קור רוח כשכוכב אורנוס מטייל על ציר 1-7 בגלל אירועים שאין לה שליטה עליהם, אבל לא ניראה שיש פיתרונות או קיצורי דרך שיאפשרו ליוון להמשיך לצמוח, כשהיא הולכת נגד הרוח. נהיה עדים למבוכה ולתוצאות בלתי צפויות, שישפיעו על הכלכלה ברחבי העולם וגם על השווקים, בגלל שכל פעם "ישגשג" אירוע אחר במחצית השנייה של יולי עם פוטנציאל עד אמצע אוגוסט.

החוזה, הברית של ארצות האיחוד, אינו מאפשר "לגרש" אף מדינה מהאיחוד, רק המדינה עצמה יכולה לבצע את הבחירה אם לעזוב את הברית הקיימת. כלומר, רק יוון עצמה יכולה לקבל החלטה אודות עצמה, אם כי למדנו שתמיד ניתן לשנות את החוקים. מבנה הכוכבים הכבד (אורנוס, פלוטו וסאטורן) הנבנה לקראת סוף 2015 יכול להביא לשינוי בכללי המשחק.

מבנה הכוכבים האידיאלי שהיה ימים ספורים בסוף יוני יתפוגג ועכשיו נוצר קושי להגיע להסכמות הדדיות בהמשך חודש יולי. גם אם צד אחד מציע דרך אחרת לצאת מהפלונטר, זו תהיה מוזרה, לא מציאותית ואל תצפו לפתיחות אלא ההפך, יותר נוקשות ואו וויכוחים המסתיימים בפיצוץ (מצב הכוכבים אלים ומתסכל כזכור מ- 10.07 עד ה- 26.07).

בינתיים קשה להאמין שיוון והאיחוד האירופי יגיעו להסכמות במצבי הכוכבים המתפתחים עכשיו ולאורך החודש הקרוב, במצב הכוכבים הנוכחי משהו ישתבש בדרך גם אם יהיה ניסיון חיובי לשני הצדדים במו"מ אף צד לא יהיה מרוצה.

דרך אגב, בשבוע שעבר נכתב כאן: "האם האיחוד האירופי מעדיף מנהיג אחר ומנסה להשפיע על העם היווני?" העובדה היא ששר האוצר היווני התפוטר, פרש או נרמז שעדיף שכך, כדי שיהיה אפשר לנהל מו"מ עם הבנק המרכזי ומדינות האיחוד מאחר והם לא "מחבבים" אותו. מאבקי כוח אמרנו?

מבט יותר מעמיק על מבנה המפה של יוון (הרפובליקה מאז 24.07.1974,), מציג מדינה שהרבה ממה שקורה לה ובה אינו תלוי ביוזמות שלה. חוסר הוודאות ימשיך ללוות את המדינה עם אורנוס/נפטון על ציר 1-7, כך גם לאורך 2016. קבלת מימון, כפי שהיה עד כה עם אורנוס/נפטון על ציר 2-8, ובהמשך נפטון על ציר 2-8 גורם במבחן התוצאה לתחושה הקשה, שבאה לידי ביטוי במילים הקשות ששמענו מרה"מ ציפראס וחלק גדול מהאזרחים היוונים, בעיקר על תחושת ההשפלה והניצול. על פי רוב, אסטרולוג ימליץ לא לקחת הלוואה מאחר וזו לא תשרת את המטרה למענה נלקחה, הערכה הכספית הראשונה אינה נכונה ותמיד גוררת בקשה לעוד הלוואה ועוד אחת… בנוסף כוכב סאטורן על ציר 2-8 מביא תחושה כבדה, התכנסות פנימה ובמישור הכלכלי לצמצומים ולצורך לעמוד בהתחייבויות שלא פעם גורמות לתחושת מחנק. הכוכב הזה נמצא על ציר 2-8 בהורוסקופ של יוון וימשיך לסירוגין לאורך השנה הבאה. בה בעת, יוון תיבחר דרך שיש לה סיכוי, לבנות תכניות שיש להן תוצאה טובה בטווח הארוך אבל עם הרבה נסיגות וסימני שאלה עד שייפול הפור והם ירגישו שאכן המסלול נבחר, שהם מתחילים לעלות על הנתיב הנכון שיש ביכולתו להביא לעצמאות כלכלית בעתיד. האופק נמצא לקראת סוף 2016 ומשם בהדרגה לאורך השנים 2018-2019. לצד החוב הכבד שיוון תמשיך לשלם, התקווה תתחיל לצמוח כשירגישו שיש ניצנים של התפתחות כלכלית ואליהם תתלווה גם תחושת שחרור מהקשיים שיגיעו עם הכוכבים על ציר 5-11. אזרחי יוון יהיו זקוקים להרבה סבלנות עד שירגישו את השינוי בחיי היום יום שלהם. האם ידעו היוונים לאחוז במושכות ולצאת מהבוץ בעזרת הכוכבים שיתנו להם תמיכה עם חבל חזק וארוך יחסית?

"העצלות אוהבת להצטדק, שאינה עושה כלום מפני שאין ביכולתה לעשות הכל" (אחד העם)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .