eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 17.07.2015-23.07.2015

 

 

אנו עדיין גולשים בתקופה שבה חלק מהדברים יוצאים משליטה, בעיקר עד לתאריך 27.07. אלה ימים שקל לאבד שווי משקל, קשה להיות מאופקים בגלל צרופים שיגרמו לשינוי מהותי. עליכם לזכור שאי אפשר להכריח אנשים לחשוב כמותכם. אנו כבר חווים את עצירת הוונוס, שתתחיל לחזור על עקבותיה בתארך 25.07. השילוב עם הכוכבים האחרים יוצר מעצורים ועיכובים. אין זו תקופה אידיאלית למערכות יחסים מכל סוג, קשה לשמור על פתיחות בין אוהבים, אולי בגלל פחדים או עומס עבודה וכך גם עם הסכמים שונים, יש נטייה להיות "אנטי" ולדחות אותם, ולמעשה ההמלצה היא לא להיכנס להסכמות מכל סוג שהוא. דרך אגב, ההסכמים של רשת "מגה", "כניעת יוון" לאיחוד בנושא התקציב שתתקשה לעמוד בו וגם ההסכם עם אירן, שמציג הרבה קשיים ולא ברור כיצד יתקבל מול הקווים האדומים של הקונגרס, כולם מושפעים מאותו מצב כוכבים שמשאיר את קיומם או הישרדותם בעתיד עם סימן שאלה. האגו הוא אחד המכשולים העיקריים בהסכמים שנחתמים בעת הזו.

וונוס, המסמלת הדדיות, תשפיע בזמן הנסיגה ותיצור קרירות עד לתאריך 06.09 (כמו תמיד כדאי לחכות עוד כשבוע עד אמצע ספטמבר) ובנוסף ליקוי החמה, הצפוי בתאריך 13.09 ישפיע גם הוא כבר כשלושה ימים קודם. היתרון בנסיגת הוונוס הוא שיש כניסה לתוך מקומות עמוקים במערכת היחסים בניסיון להבין עד כמה האהבה נמצאת במערכת. הערכה מחדש של התוכן והמהות של היחסים, ימים של ניקוי מדפים ביחסים וזה יכין את הקשר להתמודדויות העתידיות.

וונוס מסמלת גם מימון, פיננסים, יופי ואמנות. כדאי לזכור שכוכב בנסיגה אינו מספק את הציפיות ממנו. הערכות כספיות אינן מדויקות וגם הטעם שלכם משתנה. יתכן שחולצה שתרכשו בזמן הנסיגה לא תמצא חן בעיניכם אחרי התאריך ,06.09 , וזה עוד לא נורא כמו רכישת ספה חדשה בכמה אלפי שקלים, שאחר כך תשאלו את עצמכם איך קניתם כזה רהיט "מכוער" לביתכם. וכד'.

תזכורת ממולד הירח במזל סרטן, שהיה בתאריך 16.07 וישפיע לאורך החודש הקרוב על הדינאמיקה המשפחתית. מבנה הכוכבים בעת הזו עלול לעורר קשיים עם ילדים חסרי משמעת, אולי קונפליקטים שמתעוררים בתוך הבית כתוצאה מחוסר גבולות של מתבגרים בחופשת הקיץ. אם תוכלו להכיל את המצבים האלה ולא לקחת כל דבר ללב, לפתוח ערוצי תקשורת נכונים שתהיה בהם הבנה שהילדים חווים סוג של שחרור מהמסגרות הנוקשות של בית הספר ותנהלו שיחה בטונים נמוכים, זה יביא להישגים והשפעה יותר מצעקות ועונשים.

עצירת אורנוס במנעד מתוח למארס בימים 25-27.07 גורמת למצבים נפיצים מאוד גם ברמה הבינאישית (מתח ועצבנות גם בלי סיבה) וגם ברמה בינלאומית, איבוד שליטה ומצבים המועדים לסכנות, כך שעלולה להיות התלקחות ואולי גם תגובה כועסת של איתני הטבע.

בשבוע שעבר נכתבכאן כשכוכב מארס על ציר 2-8 ומומלץ להיות זהירים במיוחד, הערכה היא עד לתאריך 23.07 בעיקר בגלל חשש לאלימות ופגיעות, אבל גם הימים סביב 24.07-27.07 "דליקים".

 

זמני ירח בטל לשבועיים: ( נכון הרשימה יוצאת לחופשה עד 31.07.15)

יום ראשון 19.07 הירח בטל משעה 00:31 עד 03:46 לפנות בוקר.

יום שלישי 21.07 הירח בטל משעה 13:00 עד 16:22 אחה"צ.

יום חמישי 23.07 הירח בטל משעה 21:03 עד למחרת בשעה 05:07 בבוקר.

יום ראשון 26.07 הירח בטל משעה 12:05 בצהרים עד שעה .15:24

יום שלישי 28.07 הירח בטל משעה 16:29 אחה"צ עד שעה 21:47 בלילה.

יום חמישי 30.07 הירח בטל משעה 21:42 עד 00:40 אחר חצות.

 

כלכלה ושווקים:

השיר הידוע מהמחזמר "קברט" (שתירגם אהוד מנור לעברית) "כסף מגלגל את העולם הוא מגלגל עולם. עוד מארק, עוד יין, עוד דולר זה חם, עוד דולר זה חם… שמגלגל את העולם. הצליל שלא ייתם…"

זה השיר שמתאים לזמנים האלה. לא רק המו"מ והבעיות המתלוות באירופה בין יוון והאיחוד, אלא גם ההסכם עם אירן. התקווה של אירופה, השוקעת כלכלית, הקשיים שארה"ב עדיין לא פתרה באמת וגם רוסיה, הלוטשת עיניים לפוטנציאל הגדול… זה מניע חזק מאוד של ההסכמות והוויתורים בין המערב ואירן. לנו אין אשליות.

אי-נוחות גדולה ממשיכה בשווקים מאז ה- 06.07 ועד ל- 27.07. אלה ימים שאופיים תחבולות, ייתכנו ניסיונות למתן כוחכדי להשיג מטרה, פעולות הסחה שעלולות לפגוע בהסכמים פיננסיים או בביטחון.

אנו לפני נסיגת וונוס שמגיעה למזל בתולה וחוזרת על עקבותיה מהתאריך 25.07 ועד ה- 06.09. תזכורת מהעבר, כשוונוס הגיעה למזל בתולה והחלה בנסיגה בתאריך 27 יולי 2007, החל משבר הסאב פריים שגרם לסוף בועת המשכנתאות בארה"ב וריסק שם את שוק הנדל"ן והתגובה הייתה בירידות דרמאטיות בשווקים, מה שהוביל למשבר הגדול בשווקים בספטמבר 2008.

בימים 25-26.07 כוכב אורנוס נעצר וגם הוא משנה כיוון. השילוב של נסיגת וונוס ב-25.07 ונסיגת אורנוס יעורר תגובה בשווקים. באותם ימים מופיע גם הריבוע הנפיץ כל כך מארס-אורנוס. נמשיך לראות חוסר יציבות ומבוכה לאורך זמן, עד "הבום" שיגיע בסוף נובמבר, כאשר כוכב הפנטזיות (נפטון) יהיה במתח עם כוכב המציאות (סאטורן). התפכחות.

 

הסכם עם אירן:

בתאריך 27.06.2014 נכתב כאן על יחסה של ארה"ב ל"ידידות שלה":

"הפלוטו נמצא על ציר 1-7 גם אצלנו אבל על מעגל הקארמה. אי-אפשר להתעלם מהאמריקנים ומהתנהגותם באזור, מה שמוכיח שאין לנועל מי לסמוך. עם ההתפרקות שלהם מכל הערכים הבסיסיים שלהם (פלוטו על המפה שלהם על אותו הציר, לאורך הזמן שבו ממשל אובאמה ממשיך), הם מראים שאין הם מחויבים יותר לערכי אנוש בסיסיים ונותנים הרגשה שהממשל הנוכחי שם ללעג את הנאמנות או את הציפייה לשמר מערכות יחסים עם ידידים בעלי אינטרס דומה, הכל נזרק לפח. ההתלבטויות איך ואם לעזור לעירק, יחד עם הרצון של אובאמה לחוסר המעורבות, מסכן למעשה לא רק את עירק, אלא גם את ירדן והסביבה. עם הכוכבים על ציר 1-7 ו-3-9 מדינת ישראל עוברת סוג של התפכחות, הבנה שברגע המכריע ביותר שבו היחסים שלנו עם הממשל הנוכחי יעמדו למבחן, האמריקנים עלולים לאכזב. לדאבון הלב, המסקנה הזו תישאר נכונה ויהיה עלינו לדעת להתמודד עם העובדות כל עוד אובאמה ימשיך בכהונתו בשנתיים הקרובות. כאשר כוכב פלוטו ינוע מהנקודה המשפיעה על ההורוסקופ של ארה"ב וישראל זה יקרה יחד עם אובאמה בזמן שהוא יעזוב את הבית הלבן, ואז כנראה יתחיל עידן חדש".

היום לא רק אנחנו חווים את האכזבה מההתנהלות של הממשל בארה"ב, גם סעודיה ושאר המדינות הסוניות שראו עצמן בעלות ברית עם ארה"ב חוות ומתבטאות בהלימה. חשוב לציין, שהבעיה שלנו זה היא רק הממשל הנוכחי, שהטעויות שלו במדיניות החוץ "זורמות" מאז 2009. כל טעות מובנת היום בפרספקטיבה לאחור, לוב, מצרים, עירק, סוריה וכו'. למעשה הבאלאגן ההרסני שהתרחש וממשיך להיות במזרח התיכון ייזקף "לזכותו" של הנשיא בארק חוסיין אובאמה בספרי ההיסטוריה.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 29.11.2013:

"הסכם ז'נבה נחתם בתאריך 24.11.13 לפנות בוקר, עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, כך שנראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמאלי לבין מה שיקרה בפועל, מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה. עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי. למעשה, אם היה להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע, יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם, שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע".

במציאות היום אנו רואים איך המערב התקפל עם הרבה מילים יפות מול האיראנים שידעו לתמרן במיומנות מתוחכמת את האירופאים והאמריקאים, ואין שום קשר בין ההסכם שנכתב בימים האחרונים ובין ההצהרות אי שם בנובמבר 2013.

ליקוי הלבנה האדום הצפוי בתאריך 23.09.15 יאתגר את הירח במזל סרטן. עוד נקודה שמעלה אי נוחות. כוכב מארס שיגיע למאזניים באמצע חודש נובמבר 2015 ידליק את המפה.

כשבודקים את המפה המשולבת של ארה"ב עם אירן, שיתופי הפעולה שמוצגים עכשיו יגיעו לקראת אמצע 2016 להתמודדות עם האמת המרה, כשכוכב פלוטו יהיה על ציר 1-7 והכוכבים אורנוס/נפטון על ציר 2-8, ההשקעות הכלכליות באירן תרדנה לטמיון. החשיבה שיש הזדמנות תתפוגג בהדרגה.

חיזוק אפשר לקבל מההורוסקופ, שניבנה לזמן ההודעה של שרת החוץ של איחוד האירופי, פרדריקה מוגריני, ב14.07.2015 בוינה על "ההסכמות" (שהן למעשה מבוססים על וויתורים של אותן הבטחות שניתנו לעולם בהסכם ז'נווה ב-2013) שהגיעו אליהן אחרי המו"מ הארוך. כוכב פלוטו יגיע לציר 1-7 החל מאמצע 2016 ( אותו לוח זמנים כמו במפה המשותפת של ארה"ב עם אירן).

למעשה אינני יודעת אם כל מה שאנחנו רואים, חווים ושומעים זה סוף פסוק ולא תגיע עוד הודעה מסודרת אחרי השימוע באו"ם ואחריו בקונגרס.

אבל כמה לא מפתיע, ההזדמנות של אירן להונות שוב את כולם ממשיכה, כמו שנכתב כבר כאן ברשימה בתאריך 29.11.2013, הנה אנחנו "מתבשרים" כעבור 24 שעות על ההבדלים בין המיסמך בשפה האנגלית ובין המיסמך בשפה הפרסית, כמו שכבר היה בעבר, כך שכל צד מפרש את התכנים בדרך המתאימה לקהל שלו. (הנשיא אובמה לאמריקאים ושר החוץ האירני זריף לאירנים) הפער המנטלי והתרבותי מתיישב במרכז השולחן.

מצבי הכוכבים של השבוע האחרון עד לתאריך 27.07 אינם נחמדים לשיתופי פעולה. בזמן חתימת ההסכמים השילוב המתוח בין וונוס וסאטורן היה בשיאו. אמון הדדי אין כאן, אבל מאבקי כוח יש בהחלט.

בהתייחס ל"הסכם הכניעה" של יוון לגרמניה והאיחוד האירופי, עם אותם הכוכבים באותה רצועת זמן, אפשר להבין שההסכם והכניעה הם "כאילו" והם יחזיקו מעמד עד המשבר הבא שאינו רחוק כל כך. במצב הכוכבים שיוון נמצאת כל מענק ותקציב שיקבלו "יבלע". נחזור ליוון ברשימות הבאות.

אצלנו:

במציאות שלנו בחלק מהמעגלים מופיעים הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8, ו6-12, כלומר צריך לנהל את המצב שמדינת ישראל נמצאת בו, הצבת יעדים שיהיו ברי השגה לטווח קצר, להשאיר אופציות פתוחות שיאפשרו אלתור לפי המצבים שמתפתחים. יש חוסר וודאות וקושי לפעול בגלוי לעומת הרבה פעילות מאחורי הקלעים (6-12). אולי זו דיפלומטיה, מה שברור הוא שמתרחשים אירועים או שיתופי פעולה שאנחנו, העם, לא יודעים עליהם. במהלך 2016, יגיעו כוכבים שיתנו חלון הזדמנויות, כזה שיופיע לסירוגין ברצועות זמן קצרות, שיעזרו גם לפעול במסגרות בינלאומיות ויהיה כדאי לנצל אותם אולי גם לתקן נזקים. מדינת ישראל תשיג את מטרותיה אבל בעזרת פעילות שלא תהיה גלויה. תלמדו גם מהניסיון (בעיקר מאז הבחירות האחרונות) שהתקשורת, לא תמיד יודעת הכל ולא במקרה. תקשיבו עם שתי האונות של המוח ותסננו.

המחלוקות שליוו אותנו כאן מאז הבחירות ועדיין צצות ועולות מעת לעת (1-7), יתחילו להירגע בהדרגה וכשיגיעו הכוכבים לציר 4-10 נלמד את השיעור הכי חשוב, כוחנו מול העולם הוא רק באחדותנו, כי במציאות אנחנו לומדים פעם אחר פעם בכאב ש"אם אין אנחנו לנו, מי לנו".

האם זה גורלנו הקללה או הברכה?

"הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּׁב… הֶן עָם כְּלָבִיא יָקוּם וְכַאֲרִי יִתְנַשָּׂא" (במדבר כ"ג)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .